Temat: Internet w Play
NIE polecam!
Właśnie mam z nimi problem. Mój dziadek założył sobie internet w promocji "Sprawdź zanim kupisz", czy coś takiego.
Zasady są nie do końca jasne:
klient ma prawo do rezygnacji w przeciągu 7 dni od aktywacji, a aktywacja może nastąpić z ich strony do 10 dni od podpisania umowy. Mój dziadek zrezygnował po 8 dniach od podpisania umowy (podobno aktywacja nastąpiła tego samego dnia) i w odpowiedzi na jego pismo przyszło, że zrezygnował po ośmiu dniach od podpisania umowy i nic nie było o aktywacji. Dla mnie jest tu miejsce na niefajne sytuacje.
Dziadek ma 85 lat, nie zrozumiał zasad umowy. Teraz nie może z niej zrezygnować, bo kara (!) za rezygnację wynosi 1500 złotych!!!
Straszne zdzierstwo!
W dodatku internet u dziadka nie działa (chociaż usługa jest aktywna) - nie wiem z jakich przyczyn, muszę usiąść przed jego komputerem i pewnie spędzić trochę czasu na ich infolinii technicznej.
W dodatku obsługa w salonie w Pruszkowie jest bardzo niemiła. Pan jest niesympatyczny, burkliwy i niedoinformowany - sprawę musiałam załatwiać na infolinii centrali.
Osobiście polecam korzystanie z usług Tel-kab, jeśli ktoś ma kablówkę. Aktywacja internetu kosztuje (nie wiem, czy jeszcze) 1zł, abonament 79 zł miesięcznie. Może dużo w porównaniu z playem, ale za to internet jest szybki, nie ma przerw w dostawie, przez dwa lata praktycznie nie miałam żadnych problemów. Jestem bardzo zadowolona. Dostęp do informacji tylko w godzinach biurowych, ale za to pani w biurze jest bardzo miła i pomocna.