konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Przedstawiam Państwu wybraną propozycję szkolenia wyjazdowego w Sopocie:

AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH - SZKOLENIE WYJAZDOWE

CEL SZKOLENIA:

Celem warsztatów jest rozwój umiejętności menedżerskich wykorzystywanych we współpracy z podwładnymi.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

•Diagnoza potencjału kadrowego zespołu.
•Doskonalenie współpracy i integracja zespołu.
•Zwiększenie psychologicznych umiejętności menedżera.
•Konstruktywne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych.
•Poznanie psychologicznych aspektów procesu wprowadzania zmian

ADRESACI:

Szkolenie skierowane jest do menedżerów, kadry średnich i wyższych szczebli zarządzania posiadających doświadczenie w kierowaniu zespołem.

Informacje organizacyjne

Termin

2012.08.20 - 2012.08.22 Sopot (SOM 12134)

Koszt uczestnictwa:

- jednej osoby 2990 zł + 23% VAT,
- dwóch lub więcej osób z jednej firmy 2890 zł/os + 23% VAT

Cena obejmuje:

- uczestnictwo w 3 dniach zajęć,
- autorskie materiały szkoleniowe,
- pełne wyżywienie: od kolacji w dniu 19 sierpnia 2012 do obiadu w dniu 22 sierpnia 2012,
- przerwy kawowe w trakcie każdego dnia zajęć,
- zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych: od godz. 14.00 /19.08.12 do godz. 11.00 22.08.12 (3 noclegi),
- zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym wiąże się z dopłatą 500 zł (za cały pobyt)
- możliwość korzystania z Centrum Rekreacji: basen, sauna, jacuzzi, siłownia,
- imprezy towarzyszące:
* zwiedzanie Trójmiasta /lub Półwyspu Helskiego z przewodnikiem,
* rejs statkiem po Zatoce Gdańskiej,
* uroczysta kolacja /ognisko z muzyką,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- ubezpieczenie NNW na okres trwania pobytu.

Zajęcia odbędą się w godzinach:

poniedziałek i wtorek: 8:30-16.00,
środa: 9.00-13.00

Miejsce zajęć:

Hotel Haffner ****,

ul. Jana Jerzego Haffnera 59, 81-715 Sopot
http://hotelhaffner.pl


Obrazek


W przypadku pytań, proszę o kontakt ze mną.

Z pozdrowieniami,
Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży
MDDP Akademia Biznesu

anita.angielczyk@akademiamddp.pl

http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1549,SZK...

Z pozdrownieniami,

Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży

MDDP Akademia Biznesu
Budynek Horizon Plaza
Domaniewska 39 A | 02-672 Warszawa
tel. (48) (22) 208 21 18
fax. (48) (22) 211 20 90
anita.angielczyk@akademiamddp.pl http://szkolenia-biznesowe.biz|www.akademiamddp.pl
Joanna Leszczyńska

Joanna Leszczyńska Sprzedaż
międzynarodowa,
Neubor, S.L

Jakub Godlewski

Jakub Godlewski Konkurs Na Pomysł -
Koordynator Konkursu

Temat: Ogłoszenia

Chciałbym zaprosić wszystkich studentów, młode osoby i nie tylko - do udziału w IV edycji Konkursu na Pomysł organizowanego przez Kancelarię Prawno-Patentową Jarzynka i Wspólnicy.

Działamy Pro Bono, w związku z czym nie czerpiemy z tego żadnych korzyści. Jedynym celem jest dotarcie do jak największej liczby młodych osób, aby umożliwić im rozwój talentu oraz uzyskanie praw w zakresie własności intelektualnej. Wszystko dlatego, iż w Polsce patentowanie własnych pomysłów (wynalazków) oraz dążenie do ochrony prawnej w zakresie własności intelektualnej jest bardzo mało popularne i wciąż raczkuje.
Chcemy zmienić taką sytuację poprzez organizację Konkursu na Pomysł, informacje poniżej:


Obrazek

„Konkurs na pomysł” kierujemy do wybitnie uzdolnionych studentów. Chcemy Was zainspirować do twórczego działania, a także doprowadzić do prawnego sfinalizowania pomysłów, które powstały lub powstają w Waszych głowach.

Dla zwycięzców oferujemy:
- profesjonalną obsługę prawną w zakresie własności intelektualnej, obejmującą dokonanie wszelkich czynności i opłat związanych z procedurą zgłoszeniową wynalazku (wzoru użytkowego) przed Urzędem Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej zwycięskich prac;
- szkolenie dotyczące sposobów pozyskania inwestorów do komercyjnego zastosowania projektu;
- nagrody rzeczowe.

Formularze zgłoszeniowe można wypełniać do 30 kwietnia 2013 roku!

Więcej informacji na stronach:
http://www.konkursnapomysl.pl
FACEBOOK

KONKURS@KONKURSNAPOMYSL.PL
Grzegorz Siedlecki

Grzegorz Siedlecki Regionalny Dyrektor
Sprzedaży

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Poszukuję doświadczonego Menedżera w branży ubezpieczeń lub finansów.

Nie będę podawał niczego nie mówiących skrótów o rozwoju, współpracy ze stabilną finansowo firmą, karierze itp. Szukam konkretnych ludzi a nie cv. Jest sporo wyzwań, ale równie dużo możliwości w tak szczególnym momencie rozwoju marki PZU. Dlatego szkoda czasu na analizowanie aplikacji. Spotkajmy się, aby pogadać o biznesie.

Wszelkie szczegóły przedstawię na priv lub osobistym spotkaniu.

Pozdrawiam

Grzegorz Siedlecki
grsiedlecki@pzu.pl

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie. Jestem absolwentką prawa UJ. Od kilku lat pracuję w kancelarii notarialnej. Obecnie wychowuję kilkumiesięcznego synka. Chętnie podejmę się dodatkowej pracy w kancelarii adwokackiej/radcowskiej. Mogę pracować w domu.

Temat: Ogłoszenia

Sesja Careerdesign – elementy projektowania ścieżki kariery zawodowej + informacja zwrotna na temat CV

CareerDesign to nic innego jak odkrywanie, tworzenie ścieżek edukacyjnych i zawodowych w zgodzie z własnymi wartościami, preferencjami, zdolnościami i kompetencjami.

Proponujemy Tobie indywidualne 1,5-godzine spotkanie z doświadczonym projektantem kariery, w trakcie którego przeanalizujesz swoją zawodową ścieżkę oraz otrzymasz informację zwrotną na temat Twojego CV.

Podczas indywidualnego spotkania Careerdesign, wykorzystamy autorskie narzędzia, które pozwolą Tobie zdiagnozować Twoją aktualną sytuację zawodową, uaktywnić swoje wewnętrzne zasoby: wiedzę i umiejętności oraz zwiększyć motywację do działania – zaplanowania ścieżki zawodowej lub dokonania w niej zmian.

Zapraszamy Cię na spotkanie, jeśli:
◦ Pracujesz, jednak obecna praca/zawód nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący
◦ Zrobiłeś podsumowanie i doszedłeś do wniosku, że to co robisz zawodowo, nie jest spełnieniem Twoich oczekiwań
◦ Pniesz się po szczeblach kariery, jednak te szczeble są tylko dobre, a chciałbyś, żeby były bardzo dobre i interesujące
◦ Masz potrzebę przekwalifikowania się, a nie wiesz jak to zaplanować i w którym kierunku pójść
◦ Chcesz się rozwijać wewnątrz obecnej firmy, zmienić firmę, zmienić profil pracy
◦ Jesteś zainteresowany poznaniem rozwiązań, jak stawić czoła codziennym wyzwaniom zawodowym
◦ Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się, co dalej, po skończeniu edukacji


Obrazek


Agnieszka Kościuczyk - właścicielka firmy Careerdesign, projektant kariery, dyplomowany trener, wykładowca i wychowawca.

Sprawdź nas tutaj: http://www.goldenline.pl/agnieszka-kosciuczyk/

Miejsca spotkań: KRAKÓW, WARSZAWA, WROCŁAW, KATOWICE
oraz konsultacje on-line dla osób spoza wymienionych miast


INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA:
Aby zapisać się na spotkanie, proszę o przesłanie wiadomości e-mail na adres biuro@careerdesign.pl w treści wpisując:

• imię i nazwisko
• nr telefonu kontaktowego
• preferowane miasto

Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.
Koszt spotkania – 50 pln.

Cena konsultacji to kwota, o którą zostanie pomniejszona wartość kolejnych sesji lub konstrukcja CV.

Odważ się – wspólnie zaprojektujemy Twoją ścieżkę zawodową!

Careerdesign Agnieszka Kościuczyk
Właściciel, projektant kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087, 882-896-883
cd@careerdesign.pl
biuro@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl


Obrazek
Edward M.

Edward M. Wieśniak z wyboru.
Prowadzę własną
firmę. Specjalista
w...

Temat: Ogłoszenia

Poszukuję kontaktów i firm do współpracy, uruchamiam kilka stron WWW ( są obecnie w trakcie "ładowania treści" ),
prowadzę również firmę zajmującą się między innymi pośrednictwem handlowym i produkcją.
Przygotowanych mam kilka projektów z branży elektrycznej (OZE) i mechanicznej.
Poszukuję artykułów i zdjęć na strony WWW o różnej tematyce promujących firmy, wyroby i towary.
W zamian oczekuję również promowania w internecie moich stron lub innych form współpracy.
Więcej informacji udzielę na priv.
Artur Penar

Artur Penar "A co jeśli to
mogłoby zadziałać
dla Ciebie, a Ty
tego ni...

Temat: Ogłoszenia

Miły facet, zdecydowany twardy charakter, wie czego chce, chociaż czasami boi się zaryzykować. Ma po prostu za mało wiary w siebie, ale czasami sytuacje w życiu uczą go innego spojrzenia na ludzi i świat. Komunikatywny, nie boi się nowych wyzwań! Nawiązuje szybki kontakt z nowymi ludźmi, nie ma z tym większych problemów. Tolerancyjny. Trzeźwo patrzy w przyszłość. Potrafi zrobić wiele żeby spełnić swoje marzenia! Jeśli chcesz mieć w swoje załodze takiego pracownika to do mnie napisz lub zadzwoń. Mój numer 507 110 168

Temat: Ogłoszenia

Witam,

szukam osób chętnych do pracy w tworzącym się Call Center w Krakowie. Jest to wewnętrzne CC gdzie docelowo funkcjonować będzie 150 stanowisk w dwóch zmianach. Praca w naszym CC to unikatowa możliwość czynnego udziału w tworzeniu działu, to możliwość szybkiego awansu w ramach struktur działu (docelowo CC ma zatrudniać 300 Konsultantów). Oferta pracy dotyczy stanowiska Konsultant Telefoniczny. Co jest istotne - jest to wewnętrzny dział Call Center, a prowadzony projekt, to nie jest sprzedaż. Jeśli jest ktoś chętny do pracy lub jeśli znacie kogoś kto szuka pracy i komu chcielibyście pomóc - zapraszam na priv.
Magdalena Kostkowska

Magdalena Kostkowska Senior Recruiter

Temat: Ogłoszenia

Obecnie poszukujemy osób biegle władających jednym z następujących języków: portugalski, niemiecki, włoski + znających język angielski w stopniu dobrym.
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i interesuję Cię kariera u jednej z wiodących firm IT w Krakowie - wyślij mi swoje CV na adres magda@blackapple-solutions.com.

W razie pytań, zapraszam do kontaktu!
Agnieszka Walencik

Agnieszka Walencik Kierownik Działu
Szkoleń i Rozwoju,
Trener, Asesor

Temat: Ogłoszenia

Dla naszego Klienta – Firmy z wieloletnim doświadczeniem, zajmującej się kompleksowym doradztwem finansowym i prawnym, poszukujemy kandydatów na stanowiska:

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ

oraz

POŚREDNIK W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI

Miejsce pracy: Kraków

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o wysyłanie aplikacji na adres: info@talenttailors.pl
Mateusz Skrobiszewski

Mateusz Skrobiszewski BERGWAY Doradca ds.
Kluczowych Klientów

Temat: Ogłoszenia

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 06.03.14 o godzinie 09:35
Katarzyna Kwiatkowska

Katarzyna Kwiatkowska opiekun osób
bezdomnych

Temat: Ogłoszenia

PERSPEKTYWY S.C
Dynamicznie rozwijająca się firma szkoleniowa, poszukuje energicznych i pracowitych osób do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej/ Doradcy ds. klienta
Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska:
Osoba na stanowisku specjalista ds. sprzedaży telefonicznej odpowiada za budowanie i utrzymywanie relacji z nowymi i obecnymi klientami, doradztwo oraz sprzedaż produktów z portfolio firmy.
Kogo poszukujemy:
• Osób dynamicznych i komunikatywnych
• Lubiących kontakt z ludźmi
• Nastawionych na długotrwałą pracę w zakresie sprzedaży i obsługi Klienta przez telefon.

Zakres obowiązków:
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
• Sprzedaż produktów z branży szkoleniowej
• Nawiązywanie i podtrzymywanie telefonicznego kontaktu z Klientem
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
• Doświadczenie w sprzedaży, a jeśli go nie posiadasz - chęć jego zdobycia przy naszym wsparciu
• Systematyczność i umiejętność dobrej organizacji pracy
• Zaangażowania oraz nastawienia na realizacje wyznaczonych celów
• Chęć uczenia i doskonalenia swoich kompetencji
• Odpowiedzialność, rzetelność, otwartość
• Dobrej znajomości komputera oraz pakietu Office
Oferujemy:
• Możliwość wieloletniej współpracy w dynamicznej i rozwijającej się firmie
• Nabycie wysokich umiejętności sprzedażowych
• Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie - po okresie próbnym możliwość przejścia na umowę o pracę
• Niezbędne narzędzia pracy
• Wynagrodzenie stałe plus część prowizyjna
• Wsparcie merytoryczne
• Stałe godziny pracy: poniedziałek – piątek, 8:00 – 16:00

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV szkolenia@perspektywy-partner.eu

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez MKM Media z siedzibą w Łodzi."
Katarzyna Kwiatkowska

Katarzyna Kwiatkowska opiekun osób
bezdomnych

Temat: Ogłoszenia

Poszukuję stażysty z Urzędu Pracy

Opis stanowiska:
Osoba na stanowisku specjalista ds. sprzedaży telefonicznej odpowiada za budowanie i utrzymywanie relacji z nowymi i obecnymi klientami, doradztwo oraz sprzedaż produktów z portfolio firmy.
Kogo poszukujemy:
• Osób dynamicznych i komunikatywnych
• Lubiących kontakt z ludźmi
• Nastawionych na długotrwałą pracę w zakresie sprzedaży i obsługi Klienta przez telefon.

Zakres obowiązków:
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
• Sprzedaż produktów z branży szkoleniowej
• Nawiązywanie i podtrzymywanie telefonicznego kontaktu z Klientem
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
• Doświadczenie w sprzedaży, a jeśli go nie posiadasz - chęć jego zdobycia przy naszym wsparciu
• Dobrej znajomości pakietu Office
• Rejestracja w PUP
• Miejsce zamieszkania powiat krakowski
Oferujemy:
• Możliwość wieloletniej współpracy w dynamicznej i rozwijającej się firmie
• Nabycie wysokich umiejętności sprzedażowych
• Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie - po okresie próbnym możliwość przejścia na umowę o pracę
• Niezbędne narzędzia pracy
• Wynagrodzenie stałe plus część prowizyjna
• Wsparcie merytoryczne
• Stałe godziny pracy: poniedziałek – piątek, 8:00 – 16:00

CV i kilka słów na szkolenia@perspektywy-partner.eu
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez MKM Media z siedzibą w Łodzi."

Temat: Ogłoszenia

Cześć
w chwili obecnej szukam osób na stanowiska:

Financial System Analyst
Junior Account Payable Specialist
Account Receivable Specialist

W kwestii szczegółów zachęcam do kontaktu, bądź bezpośrednie aplikowanie przez stronę internetową: careers.motorolasolutions.com
Sabina Stodolak

Sabina Stodolak HR Manager, Trener,
Gry miejskie w
Krakowie

Temat: Ogłoszenia

Poszukuję menedżerów grupy doradców finansowych z doświadczeniem.
Więcej informacji na stronie www:
http://www.axper.pl/kariera/oferty-pracy/menedzer-grup...

Zapraszam do kontaktu
Katarzyna Rejdych

Katarzyna Rejdych Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie

Temat: Ogłoszenia

Słyszałeś/aś to już? The only immposible journey is the one you never begin - Anthony Robbins. Dowiedz się więcej o nim oraz zobacz jaka niespodzianka czeka na Ciebie http://bit.ly/TonyRobbinsInPoland , Pozdrawiam ;)
Marcin Fonfara

Marcin Fonfara Student, UAM

Temat: Ogłoszenia

Słyszeliście o najnowszych metodach poszukiwania pracy? jest to stronka rekrutacyjnarewolucja.pl Sami sprawdźcie i poszukujcie pracy ;)
Piotr Habela

Piotr Habela mgr socjologii

Temat: Ogłoszenia

Założona w Szwecji porównywarka cenowa Prisjakt prowadzi rekrutację na stanowisko Category Agent. Dobre warunki zatrudnienia, umowa o pracę, brak wymogów dotyczacych wykształcenia informatycznego itp. - więcej informacji na stronie http://prisjakt.pl/index.php?option=com_content&view=a...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

One World Center college that is based in Denmark. We have a lot of schools all around the world and are active in the development countries. Such as we offer an education and also a possibility to travel across Europe, Africa and India. We offer programs for volunteers. Our website is http://oneworldcenter.dk.

In our programs we offer you a unique possibility to actively work shoulder to shoulder with The Poor with issues such as HIV/AIDS, climate change, education and food production; issues that really matter for The Poor.

In our programs you will train skills both for the purpose of development work in Africa and India, and also to be able to act towards some of the big challenges we meet in the 21st century.

In our programs you become part of a team. You will make many useful actions, and this is no easy task.
This is about securing that your actions will have a lasting impact on the people that you are together with. It is about creating peace and development between people and being incorruptible, honest and open minded. It is about learning new things and being curious and interested in what is happening in the world, both in politics and in new scientific developments.

We offer 3 programs in cooperation with One World University Mozambique
• 18 months Fighting with The Poor Studies, service period in Africa, presentations in Europe and final examinations
• 24 months Fighting with The Poor and pedagogical studies Studies, pedagogical practice, service period in Africa or India, presentations in Europe and final examinations
• 36 months Bachelor in Pedagogy Studies, pedagogical practice, travel in buses to Africa, working period in Europe and examinations in Pedagogy.

Starting date:

18 months program starts: 01.05.2015; 01.11.2015
24 months program starts: 01.08.2015;
36 months program starts: 01.09.2015

https://www.facebook.com/Lindersvold.drh

+4552908899
Email: information@oneworldcenter.dk

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do