Tomasz Ś.

Tomasz Ś. Do or do not...
there is no try

Temat: Ogłoszenia

Nieodparte potrzeby ogłaszania można zaspokajać tutaj :)
Jan Kowalski

Jan Kowalski pracownik biurowy,
Centrum Języków
Obcych Yellow Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o. zaprasza do udziału w szkoleniach współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Trwa rekrutacja uzupełniająca- ostatnie wolne miejsca!

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na naszej stronie internetowej: http://www.szkoleniakrakow.eu oraz dostarczenie do biura projektu wymaganych dokumentów.

Wszelkie szczegóły znajdują się na stronie internetowej projektu: http://www.szkoleniakrakow.eu.

Biuro Projektu w Krakowie jest do Państwa dyspozycji w dni powszednie w godz. 9.00-17.00

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o.
Oddział Kraków, Biuro Projektu „W mojej firmie jestem też tłumaczem…”
ul. Zwierzyniecka 29, 31-105 Kraków
tel.: +48 (12) 357 21 55
e-mail: krakow@yellow.pl

Obrazek
Joanna Szychta

Joanna Szychta Strategic Client
Manager HAYS

Temat: Ogłoszenia

Osoby ze znajomością języka angielskiego i niemieckiego w stopniu zaawansowanym, zainteresowane pracą w branży rekrutacyjnej w Krakowie zapraszam do kontaktu joanna.szychta@alexmann.com.
Jan Kowalski

Jan Kowalski pracownik biurowy,
Centrum Języków
Obcych Yellow Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o. zaprasza do udziału w szkoleniach współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Projekt z poddziałania 8.1.1 POKL „W mojej firmie jestem też tłumaczem…” jest skierowany do małopolskich mikro- i małych przedsiębiorców oraz ich pracowników, a jego celem jest uzyskanie kwalifikacji tłumacza pary języków: polski-angielski. Projekt zakłada przeszkolenie grupy 30 osób w zakresie tłumaczeń i przekładów z- i na język angielski, szczególnie pod kątem wykonywania tłumaczeń na potrzeby własnej firmy.

ZOSTAŁY 3 OSTATNIE MIEJSCA!

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na naszej stronie internetowej: http://www.szkoleniakrakow.eu oraz dostarczenie do biura projektu wymaganych dokumentów.

W związku z występującą w projekcie pomocą publiczną, uczestnicy będą zobowiązani do wniesienia wkładu własnego w wysokości 20% wartości szkoleń, tj.: 950,46 zł / osoba.

Szkolenie obejmuje 180 godzin wykładów i ćwiczeń językowych prowadzonych jako sesje weekendowe w terminie: luty-wrzesień 2011. W ramach projektu przewidziano ponadto kurs szybkiego czytania i zapamiętywania (16 godzin); szkolenia stacjonarne będą uzupełnione modułami e-learning.

Wszelkie szczegóły znajdują się na stronie internetowej projektu: http://www.szkoleniakrakow.eu.

Biuro Projektu w Krakowie jest do Państwa dyspozycji w dni powszednie w godz. 9.00-15.00

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o.
Oddział Kraków, Biuro Projektu „W mojej firmie jestem też tłumaczem…”
ul. Zwierzyniecka 29, 31-105 Kraków
tel.: +48 (12) 357 21 55
e-mail: krakow@yellow.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

http://www.wyznaczanie-celow.pl

Masz swoje marzenia, ale nie wiesz jak się zabrać za ich realizację?
Zdarza Ci się odkładać coś w nieskończoność?
Jak większość, Ty też chciałbyś umieć wyznaczać sobie konkretne cele i skutecznie je realizować?. Mam coś właśnie dla Ciebie!

Darmowy 6-dniowy kurs, z którego dowiesz się:
- Jak zabrać się za realizacje swoich marzeń,
- Jakie są metody skutecznego wyznaczania celów,
- Dlaczego wyznaczanie celów jest takie ważne,
- Jak zmieniać swoje życie krok po kroku, z każdym nowym celem.

Postaw pierwszy krok w kierunku zmiany swojego życia!!!!

Zapraszam: http://wyznaczanie-celow.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam, zapraszam na szkolenie dotyczące skutecznego poszukiwania pracy oraz autoprezentacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej:

Szkolenia te skierowane są do osób poszukujących pracy, w tym studentów ostatnich lat studiów, osób bezrobotnych, poszukujących pracy stałej lub sezonowej, a także osób rozpoczynających swoją pracę w działach HR, firmach rekrutacyjnych oraz urzędach pracy, a także innych instytucjach zajmujących się rynkiem pracy oraz pozyskiwaniem kandydatów.
Wiedza zdobyta na szkoleniach z zakresu skutecznego poruszania się po rynku pracy pozwoli uczestnikom na:

-przygotowanie profesjonalnego CV oraz listu motywacyjnego,
-skuteczne wyszukiwania ofert pracy z wykorzystaniem internetu oraz mediów tradycyjnych,
-zdiagnozowanie swoich preferencji zawodowych oraz poziomu kompetencji niezbędnych do podjęcia określonego rodzaju pracy,
-skuteczne wyznaczanie oraz realizację swoich celów zawodowych
-właściwe zachowanie się podczas procesu rekrutacyjnego

Po zakończeniu szkoleń uczestnicy będą znać:
-zasady przygotowywania dokumentów aplikacyjnych,
-charakterystykę lokalnego oraz ogólnopolskiego rynku pracy,
-metody poszukiwania pracy,
-metody oceny i selekcji kandydatów wykorzystywane w firmach,
-sposoby prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych oraz zadawania pytań przez pracodawcę podczas rekrutacji.

Kontakt i zapisy:
Karol Wolski
k.wolski@indevelopment.pl
tel: 512 096 203
strona internetowa: http://indevelopment.pl

Koszt 250 zł
Czas trwania 2 dni = 16 godzin
Termin: 16-17 kwietnia 2011
Miejsce: Kraków

Prowadzący:
Kinga Bernacka: Specjalista ds. personalno-kadrowych w dużej firmie handlowej. Zajmuje się rekrutacją, prowadzi szkolenia z umiejętności poruszania się po rynku pracy. Warsztat trenerski szlifowała współpracując m.in. z doradcami finansowymi, handlowcami, pracownikami biurowymi czy Pocztą Polską.

Obrazek
Karol Wolski edytował(a) ten post dnia 04.04.11 o godzinie 18:09
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie do lektury wiosennego numeru magazynu "Rozwój".

http://www.activechange.pl/public/_f/Rozwoj/Rozwoj_mar...

Tym razem Autorzy zamieszczonych na łamach gazety tekstów zastanawiają się nad fenomenem sukcesu - czym jest sukces? jakie są jego kryteria? czym go mierzyć? jak osiągnąć? co zmienia w życiu i w osobowości człowieka? jak odnieść sukces w obszarze biznesowym, zawodowym, a jak na polu osobistym? czy warto w ogóle rozgraniczać te sfery?

W numerze m.in. wywiad z prezesem prężnie rozwijającej się firmy handlowej, o której bez wątpienia rzec można, że odniosła ogromny, silnie ugruntowany już dzisiaj na rynku sukces. Zarządzający nią pan Zbigniew Kuczyński zdradza, czym dla niego jest sukces oraz w jaki sposób go osiągnął, korzystając z oddolnie wypracowanych strategii, budując od podstaw swój własny styl zarządzania bazujący na lokalnych zasobach i lokalnej kulturze.

Wszystkim coachom, trenerom polecam znakomity tekst Tomka Dulewicza przedstawiający kilka kroków do sukcesu w tym zawodzie.
W dziale coachingowym także kolejne przydatne w coachingu narzędzia oraz case studies.

Wśród refleksji na temat rozwoju osobistego - metaforyczny tekst Ani Wójcik-Krzemień o celu i sukcesie jako procesie, drodze, nieustającym wędrowaniu... do Itaki.

Przyjemnej i inspirującej lektury życzy,
Zespół Redakcyjny

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

KURS SKUTECZNEJ MOTYWACJI

http://www.kurs-motywacji.pl

Często zmotywowanie się do czegokolwiek bywa naprawdę bardzo trudne.

Lenistwo sprawia, że wynajdujemy masę wymówek od podjęcia działania tu i teraz.

Jest kilka metod, które pomogą Ci wzbudzić motywację i utrzymać ją na możliwie wysokim poziomie.

Zapisz się teraz na kurs, a przez 9 dni, codziennie będziesz otrzymywał jedną krótką lekcję. Dowiesz się m. in.:

- Co to jest motywacja,

- Jak podnieść poziom swojej motywacji,

- Jakie są tajemnice skutecznej motywacji,

- Jakie zastosować techniki NLP w zwiększaniu motywacji,

- Co zrobić gdy zabraknie nam motywacji…

Wiedzę jaką zdobędziesz, będziesz mógł od razu użyć w praktyce!

Zapisz się!!!

Pamiętaj! Kurs jest całkowicie bezpłatny!!!


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Global Business Group zaprasza na kolejne szkolenie techniczne w ramach Akademii, zatytułowane Bezpieczny montaż rusztowań w oparciu o system P70 (Plettac) i L73 (Layher). Odbędzie się ono 31 maja 2011 r. w oddziale firmy w Brzeziu. Szkolenie jest bezpłatne, a udział w nim gwarantuje uzyskanie certyfikatu.

Więcej informacji na stronie:
http://gbgroup.com.pl/informacje/szkolenie-rusztowania/
Anna W.

Anna W. Dusz obojętnych nie
chce ani niebo, ani
piekło..

Temat: Ogłoszenia

Witam,

firma z branży tekstylnej poszukuje osoby do współpracy w zakresie obsługi klienta. Praca w Krakowie.

Osoby zainteresowane proszone są o kontakt na priv.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Global Business Group w ramach Akademii Profesjonalnego Budownictwa zaprasza na drugą edycję bezpłatnego szkolenia technicznego pt. Systemy szalunkowe - optymalne rozwiązania, oszczędność czasu i pieniędzy, które odbędzie się dnia 28 czerwca 2011 r. Każdy z uczestników otrzyma certyfikat.

Program:
10.00 Wprowadzenie
10.15 Szalunki ścienne i stropowe – techniczne zastosowanie
11.00 Proces zakupu oraz wynajmu szalunków
11.45 Montażu elementów szalowania - część pierwsza
13.00 Przerwa na obiad
13.30 Montażu elementów szalowania - część druga
15.00 Bezpieczeństwo prac szalunkowych - prelekcja PIP
16.30 Zakończenie szkolenia i wręczenie certyfikatów

Zapisy i informacje na: http://gbgroup.com.pl/informacje/szkolenie-szalunki-2/
Diana P.

Diana P. ✈ LAST MINUTE na
każdą kieszeń ✈

Temat: Ogłoszenia

Zbliża się gorący okres wakacyjny, zapewne wielu Was zaplanowało urlopy z wyprzedzeniem, jednak jeśli należysz do osób czekających na walizkach , aby znaleźć najlepszego "lasta" zapraszam do grupy Last Minute z Krakowa

Zachęcam do kontaktu , wyszukam najlepszą ofertę, doradzę - na pewno coś znajdziemy!
Rezerwacje można dokonać internetowo lub stacjonarnie w biurze.

Jestem do Waszej dyspozycji niemal 24h aby znaleźć najlepszą ofertę!

OstatnieMiejsca.pl SA
Kraków, ul. Madalińskiego 8
tel: 510 740 730
GG: 6658268
diana.krakow@ostatniemiejsca.pl
http://ostatniemiejsca.pl/krakow/
Paweł Skibicki

Paweł Skibicki Specjalista ds.
pozyskiwania
nieruchmości,
Specjalista ds...

Temat: Ogłoszenia

WSPÓŁPRACA DLA AGENTÓW, HANDLOWCÓW, PRZEDSTAWICIELI

Jesteśmy partnerem koncernu energetycznego, zajmującego czołową pozycję na rynku energii elektrycznej w Europie Środkowej, zaliczanego jednocześnie do piątki największych grup energetycznych w Europie, zarówno pod względem zainstalowanej mocy, jak i liczby odbiorców.

Poszukujemy współpracowników z rejonów: Kwidzyn, Ostróda, Iława, Swiecie, Grudziądz, Nidzica, Działdowo, Brodnica, Wąbrzeźno, Chełmno, Toruń, Rypin, Mława, Sierpc, Aleksandrów Kujawski, Inowrocław, Mogilno, Radziejów, Włocławek, Koło, Konin, Września, Gniezno, Kraków, Olkusz, Wadowice, Limanowa, Zakopane, Nowy Targ, Nowy Sącz, Tarnów i okolice - na stanowisko:

Partner - Doradca Klienta Biznesowego

Opis stanowiska:
W związku z dynamicznym rozwojem struktur sprzedaży poszukujemy partnerów, którzy w ramach własnej działalności gospodarczej oferować będą firmom istotną obniżkę kosztów poprzez zmianę aktualnego dostawcy energii elektrycznej.

Zakres obowiązków:
• Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych-sprzedaż energii elektrycznej;
• Utrzymywanie relacji handlowych z kontrahentami;
• Realizowanie wyznaczonych celów i planów sprzedaży;
• Raportowanie;

Wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie;
• Doświadczenie w aktywnej sprzedaży i obsłudze klienta biznesowego;
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne;
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);
• Samodzielność i rzetelność w działaniu;
• Własna działalność gospodarcza;
• Samochód oraz prawo jazdy kat. B;

Oferujemy:

Wynagrodzenie wyłącznie prowizyjne - proporcjonalnie związane ze zużyciem energii przez klienta w okresie trwania umowy. Wystawianie faktur przez partnerów następuje w cyklach miesięcznych na podstawie rzeczywistych wskazań urządzeń pomiarowych.

Pracę w branży, w której kryzys nie przeszkadza, a pomaga w osiąganiu dobrych wyników sprzedażowych.

Pracę w szybko rozwijającym się zespole nastawionym na sukces.

Profesjonalne, cykliczne szkolenia z wiedzy dotyczącej branży energetycznej pomagające w osiągnięciu sukcesu.

Elastyczny czas pracy.

Samodzielność w działaniu.

Wieloletnią współpracę.

Dołącz do nas jeżeli:
• Jesteś osobą, która rozwiązuje problemy zamiast je tworzyć;
• Interesują Cię przede wszystkim konkretne wyniki i rezultaty;
• Jesteś osobą komunikatywną i łatwo nawiązujesz kontakty;

Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać: energia@biznespoczta.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Portfolio mówi samo za siebie: http://calaneo.pl

Kontakt: 503873031
Michał M.

Michał M. Obracam się w
nieruchomościach.

Temat: Ogłoszenia

my badMichał Majewski edytował(a) ten post dnia 05.08.11 o godzinie 07:52

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w projekcie

Profesjonalny Menedżer E-Biznesu

Program certyfikacyjny Profesjonalny Menedżer E-biznesu (PME) adresowany jest do osób które chcą skutecznie rozkręcić i prowadzić biznes w sieci.

Szkolenia ruszają od 29 września w Krakowie i są dofinansowane z EFS

Szczegóły pod adresem

http://ebiznes.profesjonalnymenedzer.pl

W przypadku pytań zapraszam do kontaktu

Marcin Piotrowski
tel.022 314 14 16
marcin.piotrowski@obserwatorium.plMarcin P. edytował(a) ten post dnia 22.09.11 o godzinie 15:27

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

28 października 2011 r.

Wykład Fleeta Maulla pt. "Poza cynizm. Osobisty i społeczny wymiar medytacji".

Aczaria Fleet Maull - nauczyciel Szambali i sensei w tradycji zen soto, znany z wielu społecznych inicjatyw takich jak: street retreats, krzewienie medytacji wśród więźniów, spotkania w Auschwitz-Birkenau, pokojowe sposoby wprowadzania zmian społecznych w miejscach naznaczonych bolesnymi konfliktami (Rwanda, Palestyna) i inne. Dyrektor Peacemaker Institute, Prison Dharma Network i National Prison Hospice Association. Wykwalifikowany psychoterapeuta, trener, coach i konsultant biznesowy.

http://www.goldenline.pl/spotkanie/wyklad-pt-poza-cyni...


Obrazek

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Ewelina Anna Gwizdowska

Ewelina Anna Gwizdowska employer branding
consultant,
recruitment
marketing proje...

Temat: Ogłoszenia

Ankieta - Prośba do studentów i absolwentów o jej wypełnienie

Do końca listopada realizujemy ankietę postrzegania aktualnej sytuacji na rynku pracy, oczekiwań w stosunku do pracodawców i tego w jaki sposób dodatkowa działalność pozanaukowa na studiach wzmacnia pozycję studentów i absolwentów na rynku pracy.

Ankieta dostępna jest pod linkiem:
http://www.mbeindex.pl/ankieta

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do