Temat: Bydgoszcz, 12 stycznia 2009

Pierwsze w nowym roku seminarium rozpocznie się 12 stycznia o 9:00 w siedzibie Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Organizatorami oprócz tej szkoły jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations i Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

Wśród prelegentów specjaliści z PSPR, czasopism branżowych, czy uczelni wyższych.

Tematy wykładów w pierwszy dzień:
-Wykorzystanie public relations w promocji miasta.-dr Ewa Hope, PSPR, Politechnika Gdańska
-Budowa strategii PR dla regionu - Szymon Sikorski, PSPR, Publicon
-Marketing miejsc - chwilowa moda czy szansa na rozwój miast i regionów? - Adam Mikołajczyk, Brief4Poland
-Rola dostępu do bieżącej informacji w procesie kształtowania wizerunku - Sebastian Bykowski, PRESS-SERVICE
-Media relations – jak uniknąć konfliktu? Czy warto się przyjaźnić? - Julita Dąbrowska, PSPR, KALITERO

Drugi dzień promujący PR wśród studentów Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w całości przeznaczony będzie na warsztaty na temat: Media Relations w jednostkach samorządowych, Corporate Identity dla regionu i kreacji strategii komunikacyjnej regionu.

Serdecznie zapraszam w imieniu organizatorów

Temat: Bydgoszcz, 12 stycznia 2009

Przedstawiam program seminarium w Bydgoszczy 12 stycznia:

08:30 – 09:15 Rejestracja uczestników

09:15 – 09:30 Powitanie gości

09:30 – 10:00 dr Ewe Hope (Politchnika Gdańska) - Wykorzystanie public relations w promocji miasta.

10:00 – 10:30 Szymon Sikorski (Publicon) - Budowa strategii PR dla regionu

10:30 – 11:00 Adam Mikołajczyk - Marketing miejsc - chwilowa moda czy szansa na rozwój miast i regionów?

11:00 – 11:30 Przerwa kawowa

11:30 – 12:00 Sebastian Bykowski (PRESS-SERVICE Monitoring Mediów) Rola dostępu do bieżącej informacji w procesie kształtowania wizerunku

12:00 – 12:30 Andrzej Gołoś (ARC Rynek i Opinia) Bez badań nie ma strategii... - marketing regionów a badania marketingowe

12:30 – 13:00 dr Wojciech Jurkiewicz (Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa)- Wizerunek uczelni a PR regionu

13:00 – 13:30 Monika Bębnowska (Partner of Promotion) Mieszkaniec - ambasador regionu: jak go pozyskać do współpracy?

13:30 – 14:00 Julita Dąbrowska (Kalitero) Media relations – jak uniknąć konfliktu? Czy warto się przyjaźnić?

14:00 – 14:30 Przerwa obiadowa, zwiedzanie stoisk promocyjnych i wystawy

14:30 – 14:50 Wydział Promocji UM Bydgoszcz - Toruń i Bydgoszcz - promocja aglomeracji w Brukseli i Poznaniu

14:50 – 15:10 Biuro "Toruń 2016" - Działania promocyjne europejskich stolic kultury

15:10 – 15:30 dr hab. Maciej Szymczyk (dyrektor Muzeum Papiernictwa) Działania Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju w kierunku budowy wizerunku

15:30 – 15:50 dr Jarosław Pająkowski (Zespół Parków Krajobrazowych Chełmińskiego i Nadwiślańskiego) - Dolina Dolnej Wisły jako "marka parasolowa"

15:50 – 16:10 Robert Gawłowski (Uniwersytet Toruński) Strategia PR dla regionu kujawsko-pomorskiego

16:10 – 17:00 DyskusjaLuiza Jurgiel edytował(a) ten post dnia 30.12.08 o godzinie 23:39

Następna dyskusja:

5,01% w wyborach a.d. 2009?




Wyślij zaproszenie do