konto usunięte
Temat: PROPOZYCJA SZKOLEŃ
Zapraszam do współpracy!teren całej Polskitakże organizacja wszelkich eventów,kultura,sztuka,Konferencje,Seminaria,Spotkania/Impry Integracyjne
Kontakt:Jacek Maj,Specjalista ds.Promocji i PR.tel.kom:511-525-695,AJM GRUPA,Poznań
Cykl imprez z wykorzystaniem szkoleń dla pracowników w zakresie:
Komunikacja interpersonalna, Kierowanie zespołem, Negocjacje, Obsługa klienta,Sprzedaż,Asertywność,Motywacja,Wypalenie zawodowe
Każdy z w/w tematów może stanowić oddzielne szkolenie, jak również można je połączyć w bloki tematyczne w zależności od potrzeb klienta i możliwości czasowych.
Przykładowo: Komunikacja interpersonalna i kierowanie zespołem lub komunikacja interpersonalna i obsługa klienta. Można również połączyć: Obsługę klienta ze sprzedażą i reagowaniem na stres. Albo: Motywację z wypaleniem zawodowym .
Decyzja zawsze należy do klienta, zawsze jednak mogę podpowiedzieć najlepsze rozwiązanie. Podaję ramowe programy i orientacyjny czas do wybranych tematów.
Kierowanie zespołem / 10 h/
1.Komunikacja interpersonalna w pracy zespołowej:
- pozytywne nastawienie, wiara w swoje możliwości,
- umiejętność skutecznego porozumiewania się z ludźmi o różnych osobowościach /test/,
- umiejętność słuchania,
- umiejętność zadawania pytań,
- umiejętność precyzyjnego formułowania myśli,
- umiejętność krytykowania, przyjmowania krytyki, chwalenia,
- odczytywanie komunikatów niewerbalnych.
2.Asertywność w pracy zespołowej .
- definicja pojęcia / test/,
- umiejętność odmawiania w sytuacji nie uzasadnionych roszczeń,
- umiejętność zgłaszania własnych propozycji,
- radzenie sobie z próbami nieuzasadnionego podporządkowywania,
- konflikt; / test / asertywne rozwiązywanie konfliktów w relacjach przełożony- podwładny, konflikt ról zawodowych i pozazawodowych,
3.Pozytywne i budujące relacje przełożony – podwładny:
- metody ukierunkowania motywacji podwładnych,
- sprawiedliwość i wzajemna lojalność w relacjach służbowych
- jaki jest twój styl pracy ? / test /
4.Radzenie sobie w sytuacjach stresowych.
5.Samomotywacja – jak z radością wykonywać pracę?
6.Podstawowe elementy zarządzania czasem.
Kultura obsługi klienta / 5 h/
1.Wizerunek pracownika i jego wpływ na wizerunek firmy:
- wizerunek wewnętrzny czyli poziom wiary w siebie;
- wizerunek zewnętrzny czyli autoprezentacja;
- pierwsze wrażenie – jak je wykreować ?
2. Profesjonalna obsługa klienta:
- kształtowanie kontaktów z klientem;
- komunikacja werbalna i niewerbalna;
- prowadzenie rozmów telefonicznych – prezentowanie firmy i produktu;
- dlaczego klienci kupują produkty firmy i jak chcą być w tym procesie obsługiwani;
- sposoby postępowania z różnymi typami klientów;
- profesjonalne rozwiązywanie konfliktów z klientem;
- utrzymanie stałych klientów;
- cechy profesjonalnego sprzedawcy.
Sztuka negocjacji / 8 h /
1.Komunikacja interpersonalna
- komunikacja słowna / jak przyciągnąć uwagę rozmówcy, asertywność, Twój głos, prowadzenie rozmów telefonicznych /, ćw.
- umiejętność zadawania pytań,
- umiejętne krytykowanie, chwalenie,
- umiejętność odczytywania i używania komunikacji niewerbalnej,
2.Sztuka negocjacji:
- rozpoznawanie stylów negocjacji, / ćw /
- dobór odpowiedniego stylu negocjacji,
- negocjowanie w sytuacjach rozbieżności interesów,
- negocjowanie z osobami o odmiennych tradycjach kulturowych,
- jak przeciwdziałać przekształcaniu się małych konfliktów w duże.
Motywacja pracowników /8h/
1.Motywacja – podstawowe pojęcia:
- płacowe i pozapłacowe formy motywowania pracowników,
co należy wiedzieć na temat ludzi,
te same potrzeby – różne wartości,
czynniki motywujące i demotywujące,
2.Pozytywne i budujące relacje przełożony – podwładny:
metody ukierunkowania motywacji podwładnych,
sprawiedliwość i wzajemna lojalność w relacjach służbowych
3. Dobry zespół –pozytywne środowisko zawodowe.
4. Dobór właściwych form motywacji do indywidualnych potrzeb pracowników.
pracownicy – układanka osobowości.
różnice w stylach pracy
5. Samomotywacja- czyli jak z radością wykonywać pracę?
6. Wypalenie zawodowe.