Wojciech K.

Wojciech K. realizator pomysłów
własnych

Temat: promocja miasta

Katharina Agata J.:
Niezłe!

dziwi mnie tylko ten urywany podkład muzyczny, jakby w 2 miejscach coś "wycięto", żeby się zmieścić ze spotem poniżej 30 sekund.

Temat: promocja miasta

Wojciech K.:
Katharina Agata J.:
Niezłe!

dziwi mnie tylko ten urywany podkład muzyczny, jakby w 2 miejscach coś "wycięto", żeby się zmieścić ze spotem poniżej 30 sekund.


Spot jest źle przycięty na youtube. W tv na początku jest jeszcze lecąca z nieba gwiazdka :)

A tu najnowsza Polityka:


Obrazek


:)Mateusz Jarmuszkiewicz edytował(a) ten post dnia 11.04.09 o godzinie 15:24

Temat: promocja miasta

Mateusz Jarmuszkiewicz:
Mam ta Politykę przed oczami a sama idea reklamy bardzo do mnie przemawia.
Miłosz D.

Miłosz D. Dyrektor Łańcucha
Dostaw / Supply
Chain Director

Temat: promocja miasta

Wojciech K.:
Miłosz D.:
Rychu "Peja" robi teledyski u siebie na dzielnicy ;-)) Tylko

Myślałem że on z Jeżyc, a teledyski na Ratajach ;)

hm ... możliwe, że ostatnie klipy są z Rataj. Ale znalazłem perełkę z 97 roku, robioną na Jeżycach ;-)))

http://www.youtube.com/watch?v=gLyHRsa25ns

pzdr

konto usunięte

Temat: promocja miasta

http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36037,6479643,Marka_P...

Ten artykuł rozwiewa wszelkie wątpliwości, choć radykalny i bezpośredni w formie.
Wojciech K.

Wojciech K. realizator pomysłów
własnych

Temat: promocja miasta

Mateusz Jarmuszkiewicz:
Spot jest źle przycięty na youtube. W tv na początku jest jeszcze lecąca z nieba gwiazdka :)

z braku TV polegam tylko na Youtubie - uspokoiłeś mnie :)
reklamy w prasie są chyba najlepszym elementem tej kampanii (jak na razie) - tzn. najlepiej oddają ideę.
Miłosz D.:
http://www.youtube.com/watch?v=gLyHRsa25ns

joooo... znam tę bramę! - w podwórzu mieszkał mój przyjaciel z dzieciństwa ;)
Lilia Łada

Lilia Łada codziennypoznan.pl,
zastępca redaktora
naczelnego

Temat: promocja miasta

Jan H.:
http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36037,6479643,Marka_P...

Ten artykuł rozwiewa wszelkie wątpliwości, choć radykalny i bezpośredni w formie.


Nie powiedziałabym, że rozwiewa wszystkie wątpliwości... Raczej przedstawia wizję jednego człowieka, który jest współautorem nowej promocji miasta i który rozprawia się ze wszystkimi oponentami odmawiając im fachowości.
I to mi się nie podoba. Bardzo łatwo komuś zarzucić, że się nie zna, bo nie jest fachowcem, bo nie bywa na konferencjach naukowych tych co trzeba - ale czy bywanie albo litania tytułów naukowych rzeczywiście sprawia, że ktoś jest nieomylny albo jego realizacje musza się wszystkim podobać - bo tak?

Mam wrażenie, że z tą nową promocją jest jak z obrazami tworzonymi przez takich artystów, którzy poszukując swojej prawdy twórczej odeszli tak daleko w abstrakcje, że dla przeciętnego człowieka ich dzieła są kompletnie nieczytelne. Oczywiście, obrazy przez to nie stają się gorsze, pewnie znajdzie się też z czterech ekspertów na tym samym poziomie abstrakcji, którzy to potrafią docenić - tylko co z tego? Obrazów i tak nikt nie kupi, bo nie zrozumie, a ostatecznie przecież po to powstają dzieła sztuki, by ludzie mogli się nimi cieszyć. Co komu po dziele, które nie cieszy, bo nikt go nie rozumie?
Promocja też powinna być zrozumiała dla ludzi, a nie tylko dla super hiper urbanistów z taaaaakimi tytułami.
Michał Lester

Michał Lester Front-end Software
Developer

Temat: promocja miasta

Uniwersytet ekonomiczny (nie wiem kto dokladnie) zrobil analize, z ktorej wynikalo, ze symbol rzeczywiscie jest malo czytelny dla znaczacej wiekszosci ludzi. i dopiero kolega mnie uswiadomil (ktorego tez uswiadomili na wykladach) co ma sam znak graficzny POZnan* symbolizowac.

No ale z drugiej strony patrzac, widzac jakie kontrowersje wzbudza debata nad samym symbolem, chcac niechcac o miescie i promocji sie mowi duzo.

Gdyby symbolem byly koziolki, pewnie temat skonczylby sie na 14 postach.
Natalia Kowalewska

Natalia Kowalewska specjalista ds.
reklamy

Temat: promocja miasta

reklamy widoczne zarówno w prasie jaki w tv, dyskusje prowadzone na forach oraz podjęta rozmowa na łamach wyborczej pomiędzy zarzucającymi i broniącymi nowej strategii nie pozostawia żadnych wątpliwości na temat znaczenia nowego hasła promującego Poznań, nie biorąc w ogóle pod uwagę faktu, że naprawdę nie potrzeba mieć taaaaakich tytułów żeby to zroumieć,
z kolei ruch wywołany wokół nowego logo Poznania świadczy na pewno o tym, że chcemy by coś się działo i sami promocję miasta rozkręcamy, przydałoby się nam umieć stanąć tak murem w przypadku obrony naszego miasta przed "zawistnymi" mieszkańcami innych miasta, tymczasem najlepiej wychodzi nam marudzenie :)
zatem konkludując moim zdaniem nowe logo i nowe hasło jest dobre ponieważ pozwoli zaprocentować w przyszłości, gwiazdka jest znakiem, który ma szanse w przyszłości w prosty sposób kojarzyć się z Poznaniem i jego jakością, a przecież rozpoznawalność się ceni :)
Piotr Szczotka

Piotr Szczotka Dyplomowany
masażysta Bodyworker

Temat: promocja miasta

To może w ramach promocji miasta, jak go tak bardzo kochacie zróbcie taką małą promocję Poznania. Np. z waszym zdjęciem w profilu, ale ulubionym miejscem Poznania w tle. Pokażcie co tak cenicie w tym mieście :)

Ja się już na czas promocji przestawiłem. Dla mnie ważne jak widać są tereny zielone.

O małe firmy bym się nie martwił, dadzą sobie radę, a duże? Same znajdą dojścia.

Powodzenia.
Wojciech K.

Wojciech K. realizator pomysłów
własnych

Temat: promocja miasta

Piotr Szczotka:
To może w ramach promocji miasta, jak go tak bardzo kochacie zróbcie taką małą promocję Poznania. Np. z waszym zdjęciem w profilu, ale ulubionym miejscem Poznania w tle. Pokażcie co tak > cenicie w tym mieście :)

bardzo, bardzo dobre podejście :)
Damian S.

Damian S. Bazinga!

Temat: promocja miasta

Dwie ciekawe wypowiedzi:

http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=67&w=93840845...
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=67&w=93840845...

Orkiestra Amadeus może zostać bez dachu nad głową. Zarząd
Polskiego Radia unieważnił przetarg na modernizację siedziby
orkiestry i zabrał przyznane na ten cel 7,6 mln zł. Agnieszka
Duczmal prosi o pomoc, ale władze Poznania bezradnie rozkładają
ręce.


Nic dodać nic ująć.
Justyna U.

Justyna U. Koordynator ds.
Obsługi Klienta

Temat: promocja miasta

A jak Wam się podoba hasło, które ma nas promować za granicą: "Eastern energy, western style"? O tej koncepcji można poczytać tutaj: http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,6502915,Energia...

Powiem tak - słysząc to hasło, w ogóle nie skojrzyłam, że może chodzić o jakieś miasto. A już na pewno nie o Poznań.
Mariusz Stępień

Mariusz Stępień
http://mariuszstepie
n.net/

Temat: promocja miasta

Justyna Urbanowicz:
A jak Wam się podoba hasło, które ma nas promować za granicą: "Eastern energy, western style"?

Pierwsze skojarzenie: firma gazownicza z Rosji, której pracownicy są ubrani jak kowboje :)
Justyna U.

Justyna U. Koordynator ds.
Obsługi Klienta

Temat: promocja miasta

Mariusz P Stępień:
Justyna Urbanowicz:
A jak Wam się podoba hasło, które ma nas promować za granicą: "Eastern energy, western style"?

Pierwsze skojarzenie: firma gazownicza z Rosji, której pracownicy są ubrani jak kowboje :)

Szczerze mówiąc miałam podobne skojarzenia ;)
Damian S.

Damian S. Bazinga!

Temat: promocja miasta

Nie chcę się czepiać ale tłumaczenie "Energia wschodu, zachodni styl" na "Eastern energy, western style" zmienia sens o ile nie chodzi nam o wytwarzanie energii elektrycznej ze spalania węgla ;)

Przecież "energia wschodu" powinno być tłumaczone jak "eastern vigour" albo nawet "eastern attitude". "energy" kojarzy się w zasadzie tylko z produkcją energii elektrycznej ;)

"vigorous east joint with western style" nie byłoby lepsze?Kosma S. edytował(a) ten post dnia 16.04.09 o godzinie 11:56
Mariusz Stępień

Mariusz Stępień
http://mariuszstepie
n.net/

Temat: promocja miasta

Raczej szedłbym w kierunku "Taking eastern vigor to the west", "Eastern vitality goes west" itp.
Damian S.

Damian S. Bazinga!

Temat: promocja miasta

Mariusz P Stępień:
Raczej szedłbym w kierunku "Taking eastern vigor to the west", "Eastern vitality goes west" itp.
Albo:
"Poznan, a place where vigour meets with pragmatism"
"Poznan, take vigour for granted"...
i wiele innych
Natalia Kowalewska

Natalia Kowalewska specjalista ds.
reklamy

Temat: promocja miasta

a dlaczego nie po prostu "Poznan know how"?



Wyślij zaproszenie do