Katarzyna S.

Katarzyna S. specjalista ds.
promocji, grafik
projektowy

Temat: promocja miasta

To, czym Wrocław jest obecnie, to także zasługa włodarzy, którzy umiejętnie przekuli klęskę powodzi w sukces rewitalizacji
wielu obszarów miasta. Po Wrocławskim rynku - to tak dla odróżnienia - można chodzić patrząc w górę:)
Poza tym, ścigamy się z Wrocławiem - czy o tym jest mowa wprost, czy też nie. To zawsze istotny punkt odniesienia, nie tylko ze względu na geograficzne położenie.
Agnieszka B.:
Znam Wroclaw bardzo dobrze dlatego jestem ciekawa tych porownań ... Owszem Wrocław ma bardziej urokliwa starówke ale to nie zasługa wlodarzy miasta ani jego promocji ... Zabytki to zabytki...

Temat: promocja miasta

Jesteśmy z Poznania i jesteśmy za Poznaniem ;)

Wrocław jest ok, ale na starówce nie da się żyć, a korki znacznie utrudniają im życie; nam też - ale to nasze poznańskie korki ;)

konto usunięte

Temat: promocja miasta

starowka nie jest od tego, zeby na niej zyc, ale zeby spedzac wolny czas. To po pierwsze.
Po drugie, raczej wspolpraca sie opłaca a nie rywalizacja.
Po trzecie, sieganie z porównaniami do Mediolanu czy Barcelony to ośmieszanie się. Patrzmy z minimum realizmu.

konto usunięte

Temat: promocja miasta

Jak Wam się podoba nowy pomysł na promocję Poznania- kampania "* Wiemy jak"?
Dla mnie pomysł swietny:
- podkreśla wielowątkowość - Poznań to nie tylko biznes, ale tez kultura, przedsiębiorczość poszczególnych ludzi, sport, turystyka, budowle, historia
- dzieje się w przestrzeni - na poszczególnych 'punktach' ustawione gwiazdki i informacje
- nie jest nachalna
Może niedługo również niedługo bedzie można powiedzieć "Poznań. Wiemy jak...promować miasto" :)

jako minus to trochę dziwne niektóre firmy. Rozumiem, że np. Astra to poznańska tradycja ale czy ta konkretna firma to taki powód do dumy? Kwestia dyskusji, ale nie umniejsza to znaczenia całej kampanii, moim zdaniem
Wojciech K.

Wojciech K. realizator pomysłów
własnych

Temat: promocja miasta

Te niebieskie gwiazdki należałoby zamontować na budynkach w których "mieści" się know-how - np. na uczelniach, siedzibach dużych firm (na biurowcu PFC, na biurowcu na Marcelińskiej itd.) - wtedy zamykałoby się to w logiczną klamrę :)

Miejsca z których promieniuje "energia intelektualna" są czasem ukryte, przynajmniej dla przybysza z zewnątrz - jakby tak pozaznaczać je gwiazdkami, byłoby wtedy pięknie widać, jak mocno miasto nasycone jest wiedzą połączoną z praktyką ;)

(a może taki właśnie jest zamysł twórców?)

WK
Piotr Szczotka

Piotr Szczotka Dyplomowany
masażysta Bodyworker

Temat: promocja miasta

Lubię promować całą Polskę, gdzie tylko można, poczynając od Poznania i kochanego Rynku. Jestem jednak bardziej za koncertem kwartetu Andreasa Wollenweidera niż za kwartetem smyczkowym :)
Ewa B.

Ewa B. marketing, podróże

Temat: promocja miasta

Mateusz... A Ty takim patriotą lokalnym jesteś czy masz związek bliższy z tymi gwiazdkami:)
Krzysztof Panas

Krzysztof Panas Project manager

Temat: promocja miasta

czy ktoś wie jak to wygląda poza poznaniem?
bilbordy, gwiazdki, prasa lokalna?
Piotr Baranowski

Piotr Baranowski płodzę kuszące
pomysły...

Temat: promocja miasta

Kolejny raz kampania, która ma umocnić wizerunek Poznania jako miasta dla biznesu. Kiedy Poznań zrobi coś w kierunku turystów?

Temat: promocja miasta

Ewa B.:
Mateusz... A Ty takim patriotą lokalnym jesteś czy masz związek bliższy z tymi gwiazdkami:)

Ja... sam jestem gwiazdą ;)

Żartuję. Większych związków z promocją nie mam. Po prostu podoba mi się i zastanawiam się skąd tak negatywny odbiór w niektórych mediach?
Piotr Baranowski

Piotr Baranowski płodzę kuszące
pomysły...

Temat: promocja miasta

Ewa B.:
Mateusz... A Ty takim patriotą lokalnym jesteś czy masz związek bliższy z tymi gwiazdkami:)

obstawia Natalię Kowalewską z tego wątku, że ma bliższy kontakt z "gwiazdkami". Szemranym mi tu pachnie ;)
Natalia Kowalewska

Natalia Kowalewska specjalista ds.
reklamy

Temat: promocja miasta

Piotr Baranowski:
Ewa B.:
Mateusz... A Ty takim patriotą lokalnym jesteś czy masz związek bliższy z tymi gwiazdkami:)

obstawia Natalię Kowalewską z tego wątku, że ma bliższy kontakt z "gwiazdkami". Szemranym mi tu pachnie ;)
no pięknie, człowiek chce pogadać o mieście, w którym żyje i o tym co się z nim dzieje, bo jak wiadomo często niestety nic fajnego, a tu masz łomot po głowie, mój związek z gwiazdkami jest czysto platoniczny, widujemy się razem w mieście, a logo mi się nowe podoba, bo nie jest nachalne i łatwo zapada w pamięć, nawet nie-poznaniakom
Joanna J.

Joanna J. manager ds.
sprzedaży klientom
kluczowym

Temat: promocja miasta

Piotr Baranowski:
Kolejny raz kampania, która ma umocnić wizerunek Poznania jako miasta dla biznesu. Kiedy Poznań zrobi coś w kierunku turystów?


Trafne pytanie " Kiedy Poznań zrobi coś w kierunku turystów"?
Nasze lotnisko np jest za małe i zbyt blisko centrum, by mogło zwiększyć ilość lotów.
Miłosz D.

Miłosz D. Dyrektor Łańcucha
Dostaw / Supply
Chain Director

Temat: promocja miasta

Asia Jędrzejczak:
Piotr Baranowski:
Kolejny raz kampania, która ma umocnić wizerunek Poznania jako miasta dla biznesu. Kiedy Poznań zrobi coś w kierunku turystów?


Trafne pytanie " Kiedy Poznań zrobi coś w kierunku turystów"?
Nasze lotnisko np jest za małe i zbyt blisko centrum, by mogło zwiększyć ilość lotów.

Akurat to, że jest blisko centrum to wielki plus Ławicy :-)
Turyści turystami, ale ja bym chciał, żeby Poznań (tudzież władze) też coś dla poznaniaków (lub mieszkańców miasta Poznań) zrobił :-) szczególnie w kwestii zwiększenia konkurencyjności na rynku pracy.

konto usunięte

Temat: promocja miasta

Wojciech K.:
Te niebieskie gwiazdki należałoby zamontować na budynkach w których "mieści" się know-how - np. na uczelniach, siedzibach dużych firm (na biurowcu PFC, na biurowcu na Marcelińskiej itd.) - wtedy zamykałoby się to w logiczną klamrę :)

Też na biurowcu na Marcelińskiej wisi ;P

Temat: promocja miasta

Spot emitowany w TVN:

http://www.youtube.com/watch?v=we40WCJElnk
Wioletta B.

Wioletta B. strategia
marketingowa

Temat: promocja miasta

Miłosz D.:
Asia Jędrzejczak:
Piotr Baranowski:
Kolejny raz kampania, która ma umocnić wizerunek Poznania jako miasta dla biznesu. Kiedy Poznań zrobi coś w kierunku turystów?


Trafne pytanie " Kiedy Poznań zrobi coś w kierunku turystów"?
Nasze lotnisko np jest za małe i zbyt blisko centrum, by mogło zwiększyć ilość lotów.

Akurat to, że jest blisko centrum to wielki plus Ławicy :-)
Turyści turystami, ale ja bym chciał, żeby Poznań (tudzież władze) też coś dla poznaniaków (lub mieszkańców miasta Poznań) zrobił :-) szczególnie w kwestii zwiększenia konkurencyjności na rynku pracy.

Jak przyciągniemy inwestorów, to i rynek pracy bedzie lespzy :)
A odnośnie turtystyki, uważam że nie można miec wszytskiego i robic kampanii na dziesięc frontów i ciagnać 10 srok za jeden ogon, bo byśmy sie rozmyli:) Wybrali dobrze, beda inwestycje, bedzie zainteresowanie miastem, beda pieniadze, beda turyści. Mimo, że mamy ładne zabytki nie sądże byśmy mogli sie mogli równać np . z Krakowem. Trzeba było wybrac jaki ma byc Poznań i moim zdaniem wybrali słusznie, od zawsze Poznań i Poznaniacy sa kojarzeni z biznesem i pzredsiebiorczością, pracowitością...

Temat: promocja miasta

Odpowiedź Marka Bańczyka na zarzuty:

http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,6479643,Marka_P...

Brawo.
Natalia Kowalewska

Natalia Kowalewska specjalista ds.
reklamy

Temat: promocja miasta

albo weźcie pod uwagę Gdańsk, no nie ma porównania, więc zgadzam się z przedmówcą, że trzeba przede wszystkim promować nasze silne strony, a nie te słabsze, poza tym to jest jak domino, jedno jak się rozkręci to potem ciągnie za sobą resztę



Wyślij zaproszenie do