Natalia
Kowalewska
specjalista ds.
reklamy
Katarzyna
S.
specjalista ds.
promocji, grafik
projektowy
Temat: promocja miasta
w rożnych punktach - ważnych dla miasta (plac Wolności, pod krzyżami przy Mickiewiczu), na budynkach - siedzibach poznańskich firm. Kampanii jak na razie zauważyłam towarzyszą pop up'y w necie. W czwartek odsłona logotypu...;)Ewa B. marketing, podróże
Temat: promocja miasta
to dobrze, że zmieniają logo, bo aktualne jest strasznie smutne, mało optymistyczne;)
Katarzyna
S.
specjalista ds.
promocji, grafik
projektowy
Temat: promocja miasta
Ewa Banasiak:
to dobrze, że zmieniają logo, bo aktualne jest strasznie smutne, mało optymistyczne;)
;))) hehehe...dałaś fajne podsumowanie dla złotego herbu i hasła Poznań. Tu warto żyć - bo to od jakiś kilku lat funkcjonowało jako logotyp;)
wcześniej było logo - napis Poznań z rogami (choć w sumie na sieciówkach cały czas jest) Potem jeszcze Poznań gra fair. No to ciekawe co tym razem..I jakie hasło. Może bardziej lotne niż dotąd;)
Dawid Piaskowski Productz MIB GmbH
Temat: promocja miasta
billboard przy Marcelińskiej już jest ;-)Rafał Janta aj em ju ar
Temat: promocja miasta
Gwiazdki zauwazylem, ale skad pewnosc, ze to kampania promujaca miasto??
Jędrzej
Michalski
Digital / Mobile /
Project Management
Temat: promocja miasta
wuchta miejsc ... pomnik Powstańców, gmach UE, gdzieś na Sołaczu w drodze na Piątkowo, bilbordy na Targach, przed Browarem...Ogólnie zastanawiałem się co to jest i czy to oby na pewno kampania promująca miasto ?Jędrzej Michalski edytował(a) ten post dnia 31.03.09 o godzinie 22:35
Wojciech
K.
realizator pomysłów
własnych
Temat: promocja miasta
Rafał Janta:
Gwiazdki zauwazylem, ale skad pewnosc, ze to kampania promujaca > miasto??
Hortex Poznań :)
Mateusz Jarmuszkiewicz Lekarz Dentysta
Temat: promocja miasta
W czwartek o 20:00 premiera nowego logotypu i hasła promocyjnego Poznania.A gwiazdki są wszędzie:
-
-
-
-
- ... i w wielu innych miejscach (Stary Browar, Bazar, W.Kruk, Browary Lecha, Altum, Stadion...)Mateusz Jarmuszkiewicz edytował(a) ten post dnia 01.04.09 o godzinie 19:28
Miłosz
D.
Dyrektor Łańcucha
Dostaw / Supply
Chain Director
Temat: promocja miasta
na biurowcu mojej firmy też jest gwiazdka ;-) Zresztą jak pojawiła się najpierw rama do bilbordu to wiele kontrowersji wśród pracowników wywołała ;-)Jakby w związku z tym (po co? co to? Czy to promocja firmy? Czy to promocja miasta?) trochę mi brakuje informacji. Kampania wydaje się ciekawa, ale niedociągnięcia organizacyjne moim zdaniem są (brak lub niewystarczająca informacja).Miłosz D. edytował(a) ten post dnia 01.04.09 o godzinie 09:54
Ewa B. marketing, podróże
Temat: promocja miasta
zgadzam się, bardzo mało informacji i aż się boję o efekt końcowy, ponieważ niestety pamiętam taki niewypał związany z promocją Poznania, jako miasta akademickiego (by studentów ściągnąć do nas); też promocja owiana była tajemnicą, a w sumie sam pomysł kampanii był mało atrakcyjny
Natalia
Kowalewska
specjalista ds.
reklamy
Temat: promocja miasta
W Wyborczej pisali, że to kampania promująca miasta, stąd taka mądra jestem. Wydaje mi się, że efekt jest zamierzony, czyli najpierw teaser w postaci gwiazdek (tak jak było z czerwoną łapką Heya) a potem będzie druga część, która da hasło (trzymam kciuku za coś fajnego i chwytliwego) i strategię. Swoją drogą odświeżenie loga to moim zdaniem dobry pomysł, dość wytartych herbów i koziołków :)
Justyna
U.
Koordynator ds.
Obsługi Klienta
Temat: promocja miasta
Wojciech K.:
Rafał Janta:
Gwiazdki zauwazylem, ale skad pewnosc, ze to kampania promujaca > miasto??
Hortex Poznań :)
A mi się ta gwiazdka skojarzyła z branżą medyczną :-) Mam nadzieję, że logo będzie lepsze.
Mateusz Jarmuszkiewicz Lekarz Dentysta
Temat: promocja miasta
Miłosz D.:
na biurowcu mojej firmy też jest gwiazdka ;-) Zresztą jak pojawiła się najpierw rama do bilbordu to wiele kontrowersji wśród pracowników wywołała ;-)
Jakby w związku z tym (po co? co to? Czy to promocja firmy? Czy to promocja miasta?) trochę mi brakuje informacji. Kampania wydaje się ciekawa, ale niedociągnięcia organizacyjne moim zdaniem są (brak lub niewystarczająca informacja).Miłosz D. edytował(a) ten post dnia 01.04.09 o godzinie 09:54
Efekt zamierzony. Nikt nic nie wie, każdy pyta skąd te gwiazdki? Pamiętacie początek Heyah i pełno czerwonych łap?
Miłosz
D.
Dyrektor Łańcucha
Dostaw / Supply
Chain Director
Temat: promocja miasta
Mateusz Jarmuszkiewicz:
Miłosz D.:
na biurowcu mojej firmy też jest gwiazdka ;-) Zresztą jak pojawiła się najpierw rama do bilbordu to wiele kontrowersji wśród pracowników wywołała ;-)
Jakby w związku z tym (po co? co to? Czy to promocja firmy? Czy to promocja miasta?) trochę mi brakuje informacji. Kampania wydaje się ciekawa, ale niedociągnięcia organizacyjne moim zdaniem są (brak lub niewystarczająca informacja).Miłosz D. edytował(a) ten post dnia 01.04.09 o godzinie 09:54
Efekt zamierzony. Nikt nic nie wie, każdy pyta skąd te gwiazdki? Pamiętacie początek Heyah i pełno czerwonych łap?
Zobaczymy.
Mateusz Jarmuszkiewicz Lekarz Dentysta
Temat: promocja miasta
Miłosz D.:
Zobaczymy.
Oczywiście. Pierwsze efekty w postaci zmiany wizerunku Poznania w kraju zobaczymy najwcześniej za trzy, cztery lata. Tyle minimum powinno trwać budowanie solidnej marki miasta Poznania, jako kontrapunktu dla Warszawy.
Dotychczas miasto miało promocję zerową, a jeśli w ogóle to była to autopromocja władz ;) Jeszcze niedawno rocznie na promocję przeznaczano ok. pięć milionów. W tym roku pierwszy raz w budżecie jest ich dwadzieścia pięć.Mateusz Jarmuszkiewicz edytował(a) ten post dnia 01.04.09 o godzinie 21:10
Marta P. kreatywna
Temat: promocja miasta
a dla mnie to zapowiedź Gwiazdki:) a tak poważnie, to miły odnośnik...:)Łukasz Paikert człowiek nie miejsce
Temat: promocja miasta
Widziałem gwiazdki ale nie nigdy bym nie przypuszczał, że w ten sposób miasto się promuje.Ostatnio miasto dość często zmienia strategię i symbolikę promocji.
Włodarze miasta mogliby wypracować jednolitą strategię promocji miasta.
A widząc te gwiazdki to sądziłem że jakaś firma akcję promocyjną nowego produktu prowadzi.
Magdalena
Ż.
Human Resources
Generalist
Temat: promocja miasta
A mi ta akcja od początku bardzo podoba. Może nie same gwiazdki, które są nieco kiczowate i faktycznie przypominają Hortex:), ale sam zamysł wypromowania wszystkiego co w Poznaniu najcenniejsze - niezależnie od branży, pochodzenia czy przeznaczenia. Bardzo dużo zrobiły reklamy, które już pojawiły się m.in. na Gazecie. Moim zdaniem pomysł - świetny, wykonanie (gwiazdki) już gorzej, ale może zaskoczą nas jeszcze!
Miłosz
D.
Dyrektor Łańcucha
Dostaw / Supply
Chain Director
Temat: promocja miasta
Mateusz Jarmuszkiewicz:A konkretniej? Bo "kontrapunkt" dla Warszawy sloganowo i populistycznie brzmi ;-)
Miłosz D.:
Zobaczymy.
Oczywiście. Pierwsze efekty w postaci zmiany wizerunku Poznania w kraju zobaczymy najwcześniej za trzy, cztery lata. Tyle minimum powinno trwać budowanie solidnej marki miasta Poznania, jako kontrapunktu dla Warszawy.
Dotychczas miasto miało promocję zerową, a jeśli w ogóle to była to autopromocja władz ;) Jeszcze niedawno rocznie na promocję przeznaczano ok. pięć milionów. W tym roku pierwszy raz w budżecie jest ich dwadzieścia pięć
Sam budżet nie wystarczy, ale to oczywista oczywistość.
Podobne tematy
-
Poznań » Szukam chętnych z Urzędu Miasta na kartę multisport!!! -
-
Poznań » Scenka rodzajowa z miasta Euro -
-
Poznań » Poznańskie kandydatury w plebiscycie 7 Cudów Mojego Miasta -
-
Poznań » Mamy zdolne studentki ;) Promocja Poznania. -
-
Poznań » Panorama miasta z wieży zamkowej na Górze Przemysła -
-
Poznań » Promocja biletowa do 30 kwietnia 2014 roku -
-
Poznań » Wkrótce w Poznaniu: nowe muzea, rewolucja w centrum... -
Następna dyskusja: