Temat: A może byśmy się tak obudzili z tej zadumy?

Kosma S.:
To jest 100x lepsza reklama niż ta poznańska:

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7817178,Swiatowy_s...

Tu widzę pole do popisu dla Ciebie...

;)
Wojciech K.

Wojciech K. realizator pomysłów
własnych

Temat: A może byśmy się tak obudzili z tej zadumy?

Kosma S.:
To trochę dziwne, że konkurs ocenia projekt "od tyłu", a nie jego efekty. Gdzie są zrealizowane cele?!

widocznie takie zasady konkursu - konkurs oceniał pomysły, a nie to, co z nich zostanie po przejściu przez sto gabinetów pierdzistołków ;)
Jakieś liczby? Fakty? Coś namacalnego? Idąc po kolei z jednym z
pierwszych spotów reklamowych.

to jest raczej kampania wizerunkowa - i spot typowo wizerunkowy - podpieranie się przykładem innych.
Na takiej samej zasadzie, firmy typu Oracle, Google, IBM itd. są "ambasadorami" marki (bo to jest przede wszystkim marka): "Dolina Krzemowa".

Jak robiłem swego dla gmin foldery mające przyciągać inwestorów, to też głównym elementem były wstawki typu zdjęcia biznesmenów i ich wypowiedzi w stylu "gmina jest OK, gmina nam bardzo pomogła, dzięki temu otworzyliśmy swój zakład właśnie tu".
W jednej gminie radni za folder zganili urząd, bo się przestraszyli, że to będzie reklama tych firm - choć o działalności firm nie było tam prawie nic - same słowa o tym, że gmina dba o inwestorów itd.
Gdzie efekty????

zobaczymy - efekty widać po paru latach - np. do niedawna widać było efekty złej promocji sprzed 5-10 lat ;)
jedyne do czego się przyczepię to budżet - za tyle można zrobić dużo więcej (chyba, że najciekawsze dopiero przed nami)
Wojciech K.

Wojciech K. realizator pomysłów
własnych

Temat: A może byśmy się tak obudzili z tej zadumy?

Matek Jarmuszkiewicz:
Kosma S.:
To jest 100x lepsza reklama niż ta poznańska:
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7817178,Swiatowy_s...

Tu widzę pole do popisu dla Ciebie...

warto spojrzeć na to z PRAWDZIWEJ strony:
ten Łódzki programista, to de facto uczestnik kampanii promocyjnej iPada (robionej za pieniądze użytkowników :) - to jest bardziej sukces Apple, niż Łodzi, że tysiące osób piszą z własnej nieprzymuszonej woli programy do ich urządzeń, a użytkownicy z własnej nieprzymuszonej woli płacą. To jest jak konkurs na miss publiczności, gdzie publiczość składa się po 10zł na swoją faworytkę.

Na tej samej zasadzie (uwzględniając skalę :) można w gazetce w Pcimiu dać info, że ich maturzysta zdobył najwyższą pozycję w konkursie "Poznań przyciąga najlepszych" i dostał wysokie stypendium i indeks na studia - Pcim myśli, że to promocja dla Pcimia, że "mamy dobrą młodzież" - a rodzice tamtejszych 18-latków myślą "moje dziecko za rok też spróbuje", a Poznań myśli "nasza kampania dociera do Pcimia, ludzie nawet stamtąd chcą studiować u nas - i jeszcze będą płacić za piwo na rynku i hot-dogi na mieście" :)

Temat: A może byśmy się tak obudzili z tej zadumy?

http://www.tvn24.pl/0,1658111,0,1,kuzniar-mowi--literk...

Za takie akcje należy się medal :)
Damian S.

Damian S. Bazinga!

Temat: A może byśmy się tak obudzili z tej zadumy?

http://www.tvn24.pl/0,1658111,0,1,kuzniar-mowi--literk...



Wyślij zaproszenie do