Damian S. Bazinga!
Temat: A może byśmy się tak obudzili z tej zadumy?
http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36037,7743264,Poznan_...To już aż 6 dni od 1 kwietnia. Nie można się aż tak pomylić ;)
Damian S. Bazinga!
Mateusz Jarmuszkiewicz Lekarz Dentysta
Alexander K. Analityk danych
Kosma S.:
http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36037,7743264,Poznan_...
To już aż 6 dni od 1 kwietnia. Nie można się aż tak pomylić ;)
Damian S. Bazinga!
Matek Jarmuszkiewicz:
Ale o co chodzi?
Promocja miasta, jako nieliczny dział UM, od momentu zmiany powiedzmy "priorytetów", działa naprawdę nieźle.
Przede wszystkim zorganizowano przetarg na przygotowanie strategii promocji. Strategia powstała, przygotowana przez profesjonalistów (IKER) i zgodnie z nią prowadzone są poszczególne akcje, m.in. budowa nowego logotypu i całego CI, akcje akademickie, czy obecny przetarg na kampanię międzynarodową.
Czytałeś tę strategię? Jeśli tak, to co masz konkretnie jej do zarzucenia?
konto usunięte
Kosma S.:
Know-how widziałem na żywo tylko raz. W zeszłym tygodniu kiedy prezydent wręczał mojej babci, z okazji 100 urodzin, album w białej torebce z napisem "Poznań hau-hau" ;)Kosma S. edytował(a) ten post dnia 08.04.10 o godzinie 13:10
Mateusz Jarmuszkiewicz Lekarz Dentysta
Kosma S.:
Matek Jarmuszkiewicz:
Ale o co chodzi?
Promocja miasta, jako nieliczny dział UM, od momentu zmiany powiedzmy "priorytetów", działa naprawdę nieźle.
Nieźle bo?
Przede wszystkim zorganizowano przetarg na przygotowanie strategii promocji. Strategia powstała, przygotowana przez profesjonalistów (IKER) i zgodnie z nią prowadzone są poszczególne akcje, m.in. budowa nowego logotypu i całego CI, akcje akademickie, czy obecny przetarg na kampanię międzynarodową.
To są wszystko kamienie milowe na drodze do wykonania projektu. Poza tym widzę tylko niezły grunt do bezsensownego rozdrabniania czynności po to aby wyciągnąć jak najwięcej pieniędzy.
Gdzie ulotki? Gdzie te CI? Wczoraj w WTK wypowiadała się studentka z Turcji, wymiana ERASMUS. Największym problemem dla niej była w Poznaniu komunikacja miejska i w ogóle odnalezienie się ;) To był głos prawdy.
Czytałeś tę strategię? Jeśli tak, to co masz konkretnie jej do zarzucenia?
Nie czytałem bo jak? Wszystko co widziałem to oględne artykuły i skrawki wypowiedzi. Nie wiem skąd od razu ta "duma"? Jakiś sukces tej promocji? Samej promocji, jej charakteru, nie można oceniać miarą sukcesu bo to tylko narzędzie. Gdzie są efekty pracy tego narzędzia?
Logotypy są bez sensu i to nie tylko wg mnie:
http://www.goldenline.pl/forum/anglosphere/1594024
Know-how widziałem na żywo tylko raz. W zeszłym tygodniu kiedy prezydent wręczał mojej babci, z okazji 100 urodzin, album w białej torebce z napisem "Poznań hau-hau" ;)Kosma S. edytował(a) ten post dnia 08.04.10 o godzinie 13:10
Damian S. Bazinga!
Matek Jarmuszkiewicz:
Bo np. zaczynamy istnieć w takich konkursach. Poprzednia promocja (a raczej jej brak) była zwykle wyśmiewana.
Bo jest spójna.
Bo jest konkretna.
Bo ma jasno określony cel.
Bo ma jasno określoną grupę docelową.
Bo opiera się na profesjonalnej strategii.
...to tylko te podstawowe argumenty.
Co ma komunikacja miejska (leży i kwiczy, to fakt - chociaż my mamy inne zdanie na temat rozwiązania tego problemu) do czysto marketingowego konkursu na czysto marketingowym festiwalu?
Aha, czyli nie podoba się Tobie gwiazdka, w związku z czym mamy poprawić komunikację miejską?
Know-how widziałem na żywo tylko raz. W zeszłym tygodniu kiedy prezydent wręczał mojej babci, z okazji 100 urodzin, album w białej torebce z napisem "Poznań hau-hau" ;)Kosma S. edytował(a) ten post dnia 08.04.10 o godzinie 13:10
Gratuluję Twojej Babci :)
PS. Taki gadżet to przecież też element promocji.
Ryszard
Gradel
Właściciel,
NaturHerbs Pharma
Damian S. Bazinga!
Ryszard Gradel:
Założeniem była promocja zewnętrzna.Ryszard Gradel edytował(a) ten post dnia 08.04.10 o godzinie 19:21
Ryszard
Gradel
Właściciel,
NaturHerbs Pharma
Kosma S.:
Ryszard Gradel:
Założeniem była promocja zewnętrzna.Ryszard Gradel edytował(a) ten post dnia 08.04.10 o godzinie 19:21
No to życzę powodzenia ze znalezieniem "Poznań, miasto know-how" w jakimś innym mieście niż Poznań:
http://images.google.pl/images?um=1&hl=pl&lr=&safe=off...
Mateusz Jarmuszkiewicz Lekarz Dentysta
Kazimierz
W.
lepiej nie jeść
wcale niż jeść źle -
S. Dali
Damian S. Bazinga!
Matek Jarmuszkiewicz:
PS. Tak, firmowe torebki też świadczą o profesjonalizmie. Uwierz, że niewiele samorządów w Polsce coś takiego posiada.
Mateusz Jarmuszkiewicz Lekarz Dentysta
Kosma S.:
Poznań zaczął w spotach reklamować firmy bez ich zgody.
Mateusz Jarmuszkiewicz Lekarz Dentysta
Damian S. Bazinga!
Agnieszka
B.
Żeby siedzieć i
czekać na księcia,
to trzeba mieć ojca
króla
Damian S. Bazinga!
Agnieszka B.:
Dzizas ludzie was juz nic nie cieszy ? Nic?
Agnieszka
B.
Żeby siedzieć i
czekać na księcia,
to trzeba mieć ojca
króla
Kosma S.:
Agnieszka B.:
Dzizas ludzie was juz nic nie cieszy ? Nic?
A co ma mnie cieszyć? Skok na kasę? Wolałbym aby za te pieniądze zbudowano przedszkole.
Damian S. Bazinga!
Następna dyskusja: