Temat: Ogłoszenia - wszelkie
22-23 Maja, Poznań.
Program szkolenia:
DZIEŃ PIERWSZY
START 9:00
Część pierwsza, PLANOWANIE:
1.Zdefiniowanie przedmiotu zakupów.
2. Profesjonalne przygotowanie sourcingu.
3.Podział elementów zakupu na negocjowalne i nienegocjowalne
11:00 PRZERWA KAWOWA (10 min)
4.Zapytanie ofertowe/zaproszenie do przetargu (RFx).
5.Analiza i archiwizacja ofert wstępnych.
13:00 PRZERWA OBIADOWA (30-40 min)
Część druga, REALIZACJA:
6. Filozofia w Zakupach.
7. „Tak” „Może” „Nie” postawy w negocjacjach.
15:20 PRZERWA KAWOWA (10 min)
8. Fazy negocjacji.
9. Konflikt. Analiza źródła konfliktów.
17:00 ZAKOŃCZENIE PIERWSZEGO DNIA SZKOLENIA
20:00 SPOTKANIE NETWORKINGOWE (2 minuty od hotelu "RZYMSKI")
DZIEŃ DRUGI
START 9:00
Część trzecia, ORGANIZACJA PRACY, BUDOWA TOŻSAMOŚCI NEGOCJATORA:
1.Gdzie ucieka cały czas.
2.Darmowe wsparcie czyli dostawca na etacie.
3.Wizerunek profesjonalisty w percepcji dostawców.
11:00 PRZERWA KAWOWA (10 min)
4.Podstawy manipulacji w negocjacjach.
5.Różne „maski” negocjatorów z ich wadami i zaletami.
13:00 PRZERWA OBIADOWA (30-40 min)
Część czwarta, SZCZEGÓLNE PRZYPADKI NEGOCJACYJNE:
6. Negocjujemy z „grubą rybą”/monopolistą. „Przecież horyzont negocjacji – nasza współpraca wczoraj, dziś, jutro, za 10 lat.
7. Negocjacje w „niedoczasie”.
15:20 PRZERWA KAWOWA (10 min)
8. Zobowiązania i ewentualne sankcje dla dostawcy.
9. Zabezpieczenie interesu przedsiębiorstwa dzięki Umowie.
17:00 ZAKOŃCZENIE DRUGIEGO DNIA SZKOLENIA - ROZDANIE CERTYFIKATÓW
CEL I KORZYŚCI
W trakcie intensywnego szkolenia zostaną zasymulowane warunki frontowe – omówimy szereg scenariuszy z którymi mierzą się osoby wydające firmowe pieniądze. Przećwiczymy role Kupujących w takich sytuacjach, spojrzymy również zza kulis na świat Sprzedających. Stworzymy i zmierzymy się z trudnymi momentami Kupujących. Przedstawimy modelową postawę Kupującego umożliwiającą mu zachowanie pełnej kontroli na wszystkich etapach procesu zakupowego i zaopatrzenia. Uczestnicy wyjdą ze szkolenia bogatsi o „niezbędnik” Kupujących (autorskie formularze eksperta zostaną przekazane osobom biorącym udział w szkoleniu) dający im poczucie komfortu rzetelnego przeprowadzenia procesu i podjęcia właściwej, maksymalnie bezpiecznej dla przedsiębiorstwa decyzji.
TRENERZY
Robert Lara:
Współtworzył strategie zakupowe oraz realizował zakupy dla takich firm jak: Agentrics, Emperia Holding, Kilargo, Leader Price, Scanmarket. Jeden z czołowych polskich trenerów w dziedzinie zakupów. Projektant procesów logistyczno zakupowych. Od 2009 roku Konsultant Zarządzający GO-CTR Consulting. Założyciel Laraco Consulting. Prowadził wykłady w ramach Studiów Podyplomowych Zakupy w Biznesie organizowanych przez WSB we Wrocławiu.
Grzegorz Olechniewicz:
Współtworzył strategie zakupowe oraz realizował zakupy dla takich firm jak Alma S.A. Ariba Inc., Aliente Ltd., Carrywater Consulting oraz pozostałych klientów GO-CTR Consulting. Projektant procesów logistyczno zakupowych, analityk biznesowy. Od 2004 roku Konsultant Zarządzający GO-CTR Consulting. Prelegent II Kongresu Optymalizacji Procesów Zakupowych oraz Studiów Podyplomowych Zakupy w Biznesie organizowanych przez WSB we Wrocławiu.
WARTOŚĆ SZKOLENIA
Całkowity koszt dwudniowego szkolenia dla pojedynczego uczestnika wynosi 2000 zł brutto.
Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby prosimy o kontakt z naszym konsultantem dostępnym pod numerem telefonu +48 667 91 75 85 lub przesłanie zapytania na adres
szkolenia@go-ctr.com w celu uzyskania dodatkowych informacji o promocjach dla firm.
Do dnia 23 kwietnia 2010 roku, zgłaszający się uczestnicy objęci są rabatem w wysokości
500 zł brutto. Kod rabatowy
"ZINWBP230410"
*1 Informujemy, że rabaty uzyskane w promocjach nie ulegają zsumowaniu.
*2 Wartość szkolenia nie zwiera kosztów dojazdu uczestników oraz zakwaterowania.
Obszerny program szkolenia oraz dokumenty niezbędne do rejestracji dostępne są pod adresem http://www.go-ctr.com/?page=szkolenia_z/szkolenie-zakupy_i_negocjacje_w_biznesie
Kontakt:
Grzegorz Olechniewicz
grzegorz.olechniewicz@go-ctr.com
http://www.go-ctr.com
+48 667 91 75 85