konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Pyt. to abonentów Play: jak oceniacie nowego operatora? Jakieś zgrzyty?
Kamila Rudnik

Kamila Rudnik koordynator, Szkoła
Prawa Procesowego AD
Exemplum

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Sebastian K.:
Pyt. to abonentów Play: jak oceniacie nowego operatora? Jakieś zgrzyty?

A czy są już nowi abonenci-abonenci? Bo chyba jeśli w ogóle, to bardzo świeżuteńcy - Play weszło raptem tydzień temu na rynek.
Ja byłam testerem, i póki co czekam aż mi dowiozą umowę do podpisania. Odnoszę wrażenie, że mają mnóstwo chętnych, bo w pierwszej opcji mówili o 48 godzinach oczekiwania na kuriera, a potem termin się zdecydowanie wydłużył - chyba jeżdżą i jeżdżą.
Michał Rębelski

Michał Rębelski Global Head of IT
Unified
Communications
Services

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Myślę, że nie jest najgorzej :)
Przenoszenie numerów przeżywa bum.
BTW jak powiedział mi zupełnie nieznajomy pracownik Plusa: "trzeba być idiotą, żeby za ten sam zasięg sieci (Play dzierżawi od Plusa) płacić więcej w Plusie niż w Play".

konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Hmm.. generalnie z punktu widzenia osoby sprzedającej mogę powiedzieć, że np. do naszego POSu nie przychodzi za wiele osób, ale za to jak przychodzą to już z kompletem dokumentów i chcący podpisać umowę. Pewne rzeczy już zaczęły wychodzić np. abonenci pre paid czasami dzwoniąc na infolinię z prośbą o wyłączenie poczty mają blokowane połączenia wychodzące, telefony LG KU-311 nie chcą współpracować z niektórymi kartami sim, Samsung SGH-Z630 ma problemy z zapisem zdjęć na karcie i niektórymi kartami sim, Samsung SGH-Z400 czasami "zamula", na pre paid były błędnie naliczane rozmowy tj. PLAY ma zablokowane numery nieregionalne tj. 0-800, 0-801 i jak ktoś dzwonił to nawet jeśli słyszał komunikat, że połączenie nie może być zrealizowane to i tak pobierało mu pieniądze z konta, jeszcze kilku znajomych zgłaszało mi problemy z wysyłaniem MMS. Myślę, że jeśli chcesz uzyskać informacje od klientów to polecam nieoficjalne forum http://nadchodzi4.info oraz blog http://blogp4.pl sami jako pracownicy też się tam sporo dowiadujemy, czasem więcej niż z maili z sales supportu, które w większości przypadków nic nie wnoszą.Wojciech Grzesiak edytował(a) ten post dnia 25.03.07 o godzinie 13:27

konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Jestem testerem P4...jeszcze? Mogę powiedzieć tyle że przez cały ten okres ten telefon dał mi się we znaki. Nie mogłem wykonać żadnego dobrego połączenia, ewentualnie jeżeli trwało ok 30 sek. Zrywało mi połączenia a często łamało głos co było bardzo nie ciekawym zjawiskiem. Jeśli wyjechałem poza obszar Warszawy to cały czas szukał sieci. Mogłem wówczas zapomnieć o rozmowie z kimkolwiek. Nawet na infolinie nie mogłem zadzwonić. Trochę się wycwaniłem i przerzucałem kartę do innego telefonu abym mógł korzystać i nie tracić minut:). Mówiąc w skrócie...Jeżeli zależało Play na zrobienie reklamy poprzez ze mnie jako testera to na pewno im się nie udało i wręcz odwrotnie. Ludzie z którymi rozmawiałem, i którzy doświadczyli nie przyjemnej ciszy w słuchawce wiedzą o co chodzi.
Bartosz Rompała

Bartosz Rompała HR Business Partner

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Ta nieprzyjemna cisza lub sygnał zajętości wynika ze zbyt dużego natężenia w sieci plus. Chcąc uprawiać roaming wewnętrzny niestety trzeba mieć bardzo dobre urządzenia i plus jednym, słowem w moim odczuciu nie przeskalował sieci i nie jest wstanie w tym momencie zapewnić ciągłości świadczenia usług dla PLAYA i siebie.

Jeżeli chodzi o wyjazdy poza wwa. To byłem niezwykle miło zaskoczony gdy jadąc w kierunku Krakowa miałem w 80% trasy zasięg a przynajmniej w 50% edge. Poruszam się dosyć często w tamte strony i w dodatku przeważnie pociągiem. W Krakowie natomiast już na stacji miałem pełen zasięg UMTS i mogłem sobie spokojnie uskuteczniać wiedorozmowe.

Ceny w sumie też całkiem przyzwoite.

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Jak na razie, to jedynie dostaję smsy, że się do mnie odezwą z ofertą... średnio co dwa dni... czekam dalej
Kamila Rudnik

Kamila Rudnik koordynator, Szkoła
Prawa Procesowego AD
Exemplum

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Rafal K.:
Jak na razie, to jedynie dostaję smsy, że się do mnie odezwą z ofertą... średnio co dwa dni... czekam dalej

Hehe, do mnie się odezwali, powiem więcej - nawet się zgodziłam, nagrali rozmowę, i kazali czekać na kuriera :-D Ale SMS-y i maile wciąż dostaję ;->

konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

do mnie dzis zadzwonili z jakiegos 5 cyfrowego numerka... tez nagrali tratatata, i 480 musze nosic w kieszeni na wypadek wpadki kuriera...

konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Yeah, nareszcie przysłali N73 Music Edition i 6151
Kamila Rudnik

Kamila Rudnik koordynator, Szkoła
Prawa Procesowego AD
Exemplum

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Marcin G.:
do mnie dzis zadzwonili z jakiegos 5 cyfrowego numerka... tez nagrali tratatata, i 480 musze nosic w kieszeni na wypadek wpadki kuriera...

Dokładnie, zdaje się +48319.
Ale mi powiedzieli, że kurier do mnie zadzwoni i się umówi.

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Witam. Ja też jestem testerem i generalnie jak dla mnie nic ciekawego.
1. Poczas testu nie zawsze wszystko działało, były problemy z połączeniami głosowymi i internetowymi.
2. Brak możliwości korzystania z tel. jako modemu po podłączeniu do laptopa (brak takiej usługi)...
3. Cennik nie zachwyca - 0,49pln to moze i faktycznie najniższa stawka poza sieć, ale to nie dla mnie - jak korzystam glownie z polaczen na stacjonarne i do ery - w TT mam 0,20pln...
4. Brak oferty biznesowej...
5. Play miał zrobić przełom w ofercie multimedialnej - jaki to przełom kiedy 1MB kosztuje 5pln - to najdrożej na rynku...

Fajnie było testować. Zresztą kto by nie chciał mieć co miesiąc 150pln do wykorzystania? ;)

Ja jak narazie jestem na nie.

konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

wczesniej byl watek o jakosci oblsugi, wiec wtrące jeszcze swoje zdanie...
koleszka który dzwonil do mnie w sprawie oferty generalnie za bardzo nie potrafil sie wyslowic, sorry ale jak dzwonie po pizze to mam wrazenie ze rozmawiam z ludzmi bardziej obytymi niz z nim, co chwile prosil zeby powtorzyc jakies dane, sorry ale kicha wg mnie na maxa...
Bartosz Rompała

Bartosz Rompała HR Business Partner

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Troszkę oderwane od wątku ale warto zaznaczyć jak Łukasz powyżej.

Wczoraj po południu był program na tvn24 Fakty Ludzie Pieniądze, Roman Młotkowski rozmawiał z przedstawicielem sieci Play.

Rozmowa dotyczyła między innymi ofert i co ciekawego się można było się dowiedzieć.

1. Jednostki, które znajdują się na koncie: NIE PRZECHODZĄ na następny miesiąc,
2. Podczas trwania umowy nie można zmienić planu taryfowego na niższy,
3. Koszt zerwania umowy dochodzi 1500 zł
4. Najwyższa cena transferu.
5. Bonusowe minuty się sumują, co oznacza iż musi ktoś zadzwonić do was na minimum 2 minuty, żeby dostać plus 1 minutę i uwaga bonus zaokrąglany jest w dół

To takie podstawowe informację warto dokładnie przeanalizować umowę.

konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

I najciekawsze jest to, że 3/4 klientów wie o tym wszystkim, a mimo to podpisuje z nami umowy :)

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Dla mnie prosta sprawa.
Ludzie, którzy chcą mieć prosto i nie interesuje ich gdzie dzwonią - wybiorą play.
Ludzie, którzy liczą i zależy im na różnych pakietach, bonusach, usługach obniżających koszty połączeń wewnątrz sieci - wybiorą swoich operatorów.

Dla mnie jesli chodzi o ich ofertę to jestem na nie ;)

Jeśli chodzi o ogólną ocenę to fajnie mi się testowało, chociaż jak wspomniałem wcześniej - często zdarzało się, że coś nie działało i ja osobiście odbieram to jako coś negatywnego, nie mam pewności czy po podpisaniu umowy będzie działać czy nie (play korzysta z sieci plusa...)

Ciężko mi też odebrać markę play... to coś podobnego do heyah chyba będzie... odgrzewane kotlety nie smakują tak dobrze ;)

konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

hmm zgrzytow jest duzo...

dzisiaj wylaczanie przekierowania poczty glosowej konczy sie ustawianiem przekierowania na jakis kosmiczny numer w play.

KU311 jest ulomy i chyba juz uszkodzic aplikacje USIM. Kazde wejdzie w menu play konczy sie brakiem powodzenia uslug w nim zawartych a wyjscie powoduje reset.

Zasieg GSM/GPRS/EDGE/UMTS i jakosc rozmow w Krakowie dobra...

Jesli ktos potrzebowal telefonu prywatnego jako czegos co sie wezmie ze soba po zakonczeniu pracy to play jest ok... a ze sie bonusy nie sumuja i nie przechodza minuty? Hmm... Powiedzcie mi.. Wy nigdy nie wychodzicie poza abonament? bo ja robie to nalogowo...

Boli mnie tylko internet (brak komunikacji na APN internet - ma byc, jak PLUS troche przeskaluje siec, bo teraz to by juz PLUS pograzylo jesli chodzi o wydajnosc infrastruktury). No i oczywiscie cena za 1MB... ale mysle, ze to tez celowe, zeby ludzie nie przeciazali sieci... Oni sie teraz maja cieszyc 49 groszami wszedzie, a nie lazeniem po youtube ;p

Z drugiej strony to jest takze specjalnie przemyslane... przez WAP w zasadzie malo co mozna zrobic, no chyba ze zamowic melodyjki i tapetki z playnet... i tym mysle PLAY chce sie odkuc.

konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

No i tak... kolejny zgrzyt.. wymienilem dzisiaj karte USIM na nowa... Dostalem i dzialala cale 2 godziny... po 3 wlaczeniu telefonu na nowo przestala dzialac i zawiesza telefon...

Chyba LG KU311 psuje karty. Coz, ide jutro do Playzone... Moze cos wskoram, bo troche boje sie wracac do punktu PLAY w Galerii Handlowej i mowic - "dajcie mi juz komplet kart na caly czs trwania umowy - jakies 730 sztuk... ja bede tylko dzwonic, podawac numer karty i aktywowac..."Marcin Burda edytował(a) ten post dnia 31.03.07 o godzinie 00:15

konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

Hmm.. my tylko raz mieliśmy reklamację na kartę SIM w LG KU311, bo przeoczyliśmy jedną, która się z nim nie lubiła... generalnie każdą partię kart sprawdzamy z KU311 żeby wyeliminować problemy.

konto usunięte

Temat: PLAY - jak oceniacie?

dziwne... bo mi juz poszla druga karta...

zastanawiam sie czy jest jakies sensowne rozwiazanie tego problemu...

Teraz w ogole nie moge wlaczyc telefonu... bo sie ciagle resetuje...

wymiana karty nic nie da bo telefon znow ja zniszczy... Wymiana telefonu tez moze niewiele dac... zobacze czy jest szansa na wymiane telefonu na lepszy w ramach reklamacji np podwyzszajac abonament lub doplacajac roznice.

Następna dyskusja:

Call Center P4 - jak ocenia...




Wyślij zaproszenie do