Mirosław Baciński

Mirosław Baciński Smaki Azji -
właściciel serwisu
pilot wycieczek,
przewodnik

Temat: Szkolenia Otwarte-Profesjonalna Obsługa Klienta

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - Opole praktyczne warsztaty

Przyjdź na to szkolenie, a zmienisz podejście do swoich klientów!

TWOJE KORZYŚCI:
Nauczysz się jak rozpoznawać czego oczekuje Twój klient, jak się z Nim komunikować. Dowiesz się jak dotrzeć ze swoją ofertą do różnych klientów i czego unikać! Przećwiczysz jak postępować w trudnych sytuacjach w kontakcie z klientem. Podczas ćwiczeń bedziesz rozwijać swoje umiejętności w praktyce.

Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doświadczony handlowiec i negocjator.

Termin: 23 luty 2011 (środa) godz: 14:00 - 20:00 Opole
miejsce zostanie podane przed szkoleniem w zależności od ilości uczestników

Koszt szkolenia: 90 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
UWAGA: Promocyjna cena dla studentów 45 zł

Informacje i zapisy: mb-profeo.pl/site/n/Negocjacje#Profesjonalna-Ob...

Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

Kontakt
PROFEO Mirosław Baciński
Opole ul.Damrota 4 lok.9
http://mb-profeo.pl
biuro@mb-profeo.pl
tel.728 990 214
Mirosław Baciński

Mirosław Baciński Smaki Azji -
właściciel serwisu
pilot wycieczek,
przewodnik

Temat: Szkolenia Otwarte-Profesjonalna Obsługa Klienta

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - Opole 07 marca - są jeszcze wolne miejsca

Przyjdź na to szkolenie, a zmienisz podejście do swoich klientów!

TWOJE KORZYŚCI:
Nauczysz się jak rozpoznawać czego oczekuje Twój klient, jak się z Nim komunikować. Dowiesz się jak dotrzeć ze swoją ofertą do różnych klientów i czego unikać! Przećwiczysz jak postępować w trudnych sytuacjach w kontakcie z klientem. Podczas ćwiczeń bedziesz rozwijać swoje umiejętności w praktyce.

Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doświadczony handlowiec i negocjator.

Termin: 07 marca 2011 (poniedziałek) godz: 14:00 - 20:00 Opole
miejsce zostanie podane przed szkoleniem w zależności od ilości uczestników

Koszt szkolenia: 90 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
UWAGA: Promocyjna cena dla studentów 45 zł

Informacje i zapisy: http://mb-profeo.pl/#Profesjonalna-Obsluga-Klienta

Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

Kontakt
PROFEO Mirosław Baciński
Opole ul.Damrota 4 lok.9
http://mb-profeo.pl
biuro@mb-profeo.pl
tel.728 990 214
Mirosław Baciński

Mirosław Baciński Smaki Azji -
właściciel serwisu
pilot wycieczek,
przewodnik

Temat: Szkolenia Otwarte-Profesjonalna Obsługa Klienta

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - Opole 15 kwietnia

Przyjdź na to szkolenie, a zmienisz podejście do swoich klientów!

TWOJE KORZYŚCI:
Nauczysz się jak rozpoznawać czego oczekuje Twój klient, jak się z Nim komunikować. Dowiesz się jak dotrzeć ze swoją ofertą do różnych klientów i czego unikać! Przećwiczysz jak postępować w trudnych sytuacjach w kontakcie z klientem. Podczas ćwiczeń bedziesz rozwijać swoje umiejętności w praktyce.

Prowadzący: Mirosław Baciński - trener praktyk, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach, doświadczony handlowiec i negocjator.

Termin: 15 kwietnia 2011 (piątek) godz: 14:00 - 20:00 Opole
miejsce zostanie podane przed szkoleniem w zależności od ilości uczestników

Koszt szkolenia: 100 zł ( w tym udział w szkoleniu,materiały dla uczestników,przerwa kawowa, Certyfikat uczestnictwa)
UWAGA: Promocyjna cena dla studentów 60 zł

Informacje i zapisy: http://mb-profeo.pl/#Profesjonalna-Obsluga-Klienta

Ilość miejsc ograniczona! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, potwierdzonych wpłatą na rachunek bankowy.

Kontakt
PROFEO Mirosław Baciński
Opole ul.Damrota 4 lok.9
http://mb-profeo.pl
biuro@mb-profeo.pl
tel.728 990 214



Wyślij zaproszenie do