konto usunięte

Temat: 100% DOFINANSOWANE SZKOLENIA DLA OSÓB Z WYKSZTAŁCENIEM...

Serdecznie zapraszamy na bezpłatne szkolenie:

„Profesjonalna obsługa Klienta oraz budowanie zespołu i współpraca w grupie”

TERMIN SZKOLENIA:
8-10. 02. 2013r
15-17. 02.2013r

KTO MOŻE ZOSTAĆ UCZESTNIKIEM SZKOLENIA?

a. osoba zatrudniona w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie z terenów całej Polski zatrudniona na umowę o pracę
b. osoba samozatrudniona związana z branżą telekomunikacyjną mająca siedzibę na terenie Polski
c. osoba posiadająca wykształcenie: średnie techniczne lub wyższe techniczne o profilu:
Architektura i urbanistyka, Automatyka i robotyka, Biocybernetyka i inżynieria biomedyczna , Biotechnologia, Budowa i eksploatacja maszyn, Budownictwo, Elektronika/ elektrotechnika, Energetyka, Geodezja i kartografia, Górnictwo i geologia inżynierska, Informatyka, Inżynieria chemiczna, Inżynieria materiałowa, Inżynieria produkcji, Inżynieria środowiska, Mechanika, Metalurgia, Telekomunikacja, Transport, Włókiennictwo

W RAMACH SZKOLENIA UCZESTNIK OTRZYMUJE:

• 6-dniowe szkolenie składające się z dwóch bloków tematycznych dotyczących rozwoju umiejętności miękkich pracowników przedsiębiorstw
• pełne materiały dydaktyczne
• poczęstunek podczas szkolenia (bufet + lunch)
• imienny certyfikat ukończenia szkolenia

MIEJSCE SZKOLENIA:
Sala konferencyjna Izby Rzemieślniczej w Opolu
Ul. Katowicka 55
Opole

UDZIAŁ W PROJEKCIE JEST CAŁKOWICIE BEZPŁATNY !!!

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA !!!

CYKL SZKOLENIA SKŁADA SIĘ Z DWÓCH BLOKÓW TEMATYCZNYCH:


Profesjonalna obsługa Klienta z elementami technik sprzedaży - 8,9,10 lutego 2013r

1. Wypracowanie i wdrożenie standardów obsługi klienta
2. Zasady profesjonalnej obsługi klienta
3. Badanie potrzeb klienta
4. Etykieta telefoniczna i zasady rozmowy przez telefon
5. Najczęściej popełniane błędy w obsłudze Klienta
6. Nawiązanie i podtrzymanie pozytywnej relacji z Klientem
7. Typologia klientów i sposoby komunikacji z nimi
8. Strategie radzenia sobie z trudnymi klientami i sytuacjami
9. Jak reagować na krytykę Klienta? I co zrobić, kiedy popełnisz błąd?

Budowanie zespołu i współpraca w grupie - 15,16,17 lutego 2013r

1. Formułowanie się zespołu
2. Etapy rozwoju zespołu
3. Role grupowe i praca w zespole
4. Narzędzia i techniki pracy zespołowej
5. Zasady utrzymywania prawidłowych relacji w zespole
6. Konflikty w zespole
7. Efektywna komunikacja zespołowa
8. Czynniki zwiększające efektywność działania zespołu
9. Skuteczna organizacja czasu
10. Motywacja wewnętrzna

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: Profesjonalni i skuteczni - projekt dla pracowników branży telekomunikacyjnej” to ogólnopolski otwarty projekt szkoleniowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu II Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących (Działanie 2.1. Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki, Poddziałanie 2.1.1. „Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach”), współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach umowy nr UDA – POKL.02.01.01-00-A77/10, realizowany w okresie: 1 lipca 2011r. – 30 czerwca 2013r.

KONTAKT:
Profi Biznes Group
Ul. Konsularna 1/26
45-089 Opole
Tel. 77 454 60 22
Kom. 500 540 915
opole@profibiznesgroup.pl