konto usunięte

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

...może zbyt prywatnie (wybaczcie!)ale nie mogę tak tego zostawić:
Miała być zwykła usługa prania... kilka rzeczy uprali dobrze...
Niestety w jednym przypadku zniszczyli bluzkę. Rozerwali rękaw, najpewniej przy prasowaniu.
Niestety najgorsze było później: zero reakcji na moją (pisemną) reklamację, nie odbierali telefonów, itd. Kiedy wreszcie udało mi się porozmawiać z właścicielem Firmy Eko Top, ten powiedział, że zbada sprawę... po kolejnej interwencji (1,5 miesiąca) wysłał pismo...podał numer polisy i poprosił żebym sobie szkodę zgłosiła do ich Ubezpieczyciela :-(
Straciłam już tyle czasu i nerwów, że nie zamierzam kontynuować tej "walki".
Aha - pranie oddałam w filii Eko Top w budynku NEW City przy ul. Marynarskiej -omijać szerokim łukiem - twierdzili, że reklamację to powinnam sobie wyjaśniać w Centrali Eko Top na Pańskiej a nie u nich... Zero profesjonalizmu, zero klasy i kompletny brak poszanowania Klienta :-(Justyna Kamila P. edytował(a) ten post dnia 04.01.11 o godzinie 15:36

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

Justyna Kamila P.:
wysłał pismo...podał numer polisy i poprosił żebym sobie szkodę zgłosiła do ich Ubezpieczyciela :-(
[/edited]

w czym więc problem na tym etapie?

konto usunięte

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

teraz mam się domagać wyjaśnienia sprawy w Ubezpieczalni...
Skuteczne odsunięcie problemu i przerzucenie "załatwienia" sprawy na Konsumenta, który i tak już stracił czas, pieniądze i nerwy...wrrr

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

ciekawi mnie tylko od jakiej kwoty odpowiada ubezpieczyciel ;)

konto usunięte

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

no więc właśnie... :-)

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

Uznali reklamacje i roszczenie, są ubezpieczeni, wskazali nr polisy. Nadal nie wiem w czym problem na tym etapie...

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

w tym, że jest coś takiego jak franszyza w każdym ubezpieczeniu OC. Im wyżej postawiona tym tańsza polisa. PRalnia moze miec ustawione ze ubezpieczyciel nie odpowiada np ponizej 100 zl.Dominika M Słomińska edytował(a) ten post dnia 10.01.11 o godzinie 11:38

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

a czemu zakładamy że przekierowuje do ubezpieczalni, która nie odpowiada za szkodę?

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

odzyskiwales cos kiedys z policy oc osoby odpowiedzialnej rzeczowo ale nie za autko?

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

szczerze mówiąc nie, ale na razie nie widzę podstaw żeby załamywać ręce.

konto usunięte

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

straciłam dwa miesiące na uzyskanie jakiejkolwiek informacji o przebiegu mojej reklamacji, nie mam czasu na załatwianie teraz sprawy z Ubezpieczalnią...

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

Ale to już chyba Pani problem. Firma nie ucieka od odpowiedzialności, jest ubezpieczona, odsyła do ubezpieczyciela. TO normalne.
Tyle samo czasu co pisanie tutaj pierwszego posta zajęłoby Pani napisanie pisma do ubezpieczalni , skserowanie dokumentów i wysłanie przesyłki pocztą.

konto usunięte

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

Mam inne zdanie w tym temacie. W mojej opinii nie tak traktuje się Klienta, któremu zniszczono garderobę. Uważam, że Pralnia powinna załatwić tę sprawę tak żeby nie narażać konsumenta na jakiekolwiek uciążliwości, stratę czasu i ponoszenie dodatkowych kosztów. Przypominam, że czas oczekiwania na jakąkolwiek odpowiedź wynosił 2 ms (po moich kilku interwencjach telefonicznych i pisemnych) - a przecież mieli na to ustawowe 14 dni!
Zwróciłam się o opinię do Federacji Konsumentów i konsekwencją takiego podejścia Pralni do problemu będzie powołanie rzeczoznawcy (oczywiście na mój koszt) i skierowanie sprawy na drogę postępowania sądowego... bluzka jest warta (a raczej była) jakieś 150-200 pln.
Dokładnie takie podejście, jakie Pan prezentuje ma 90% naszego społeczeństwa - musimy walczyć o nasze prawa tygodniami, miesiącami, tracąc przede wszystkim czas i pieniądze - a z tego co powiedziano mi w Federacji Konsumentów właśnie najwięcej reklamacji dotyczy złego wykonania usługi prania garderoby.
Dla mnie sprawa jest bardzo prosta, wystarczyłoby zwykłe przepraszam, zwrot kosztów prania tej bluzki i np. trzy prania na koszt Pralni np. do kwoty 50-70 pln. Tak w mojej opinii postępuje profesjonalna Pralni czy każdy inny Przedsiębiorca. Liczy się przede wszystkim lojalny Klient i należy o niego dbać a w sytuacji "reklamacyjnej" wiedzieć jak się profesjonalnie zachować.
Maciej B.

Maciej B. Szukam problemów do
rozwiązania.

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

Justyna Kamila P.:
Uważam, że Pralnia powinna załatwić tę sprawę tak żeby nie narażać konsumenta na jakiekolwiek uciążliwości, stratę czasu i ponoszenie dodatkowych kosztów.
Powinna, ale nie musi.
Przypominam, że czas oczekiwania na jakąkolwiek odpowiedź wynosił 2 ms (po moich kilku interwencjach telefonicznych i pisemnych) - a przecież mieli na to ustawowe 14 dni!
Więc teraz nawet ja nie wiem w czym problem... Nie odpowiedzieli - znaczy że uznają. Tylko działać dalej.
Zwróciłam się o opinię do Federacji Konsumentów i konsekwencją takiego podejścia Pralni do problemu będzie powołanie rzeczoznawcy (oczywiście na mój koszt) i skierowanie sprawy na drogę postępowania sądowego... bluzka jest warta (a raczej była) jakieś 150-200 pln.
A to oni powinni to brać na siebie? To Ty chcesz udowodnić że coś spieprzyli a nie oni że są niewinni.
Dokładnie takie podejście, jakie Pan prezentuje ma 90% naszego społeczeństwa - musimy walczyć o nasze prawa tygodniami, miesiącami, tracąc przede wszystkim czas i pieniądze - a z tego co powiedziano mi w Federacji Konsumentów właśnie najwięcej reklamacji dotyczy złego wykonania usługi prania garderoby.
Najwięcej to chyba nerwów tracisz, i to kompletnie niepotrzebnie.
Dla mnie sprawa jest bardzo prosta, wystarczyłoby zwykłe przepraszam, zwrot kosztów prania tej bluzki i np. trzy prania na koszt Pralni np. do kwoty 50-70 pln. Tak w mojej opinii postępuje profesjonalna Pralni czy każdy inny Przedsiębiorca. Liczy się przede wszystkim lojalny Klient i należy o niego dbać a w sytuacji "reklamacyjnej" wiedzieć jak się profesjonalnie zachować.
klient, przedsiębiorca, pralnia z małej, ale chyba lubisz przesadzić ;)

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

Proponowałbym jednak nie tracić energii na niepotrzebne scysje i radziłbym życzliwie przeproszenie tu na tym forum tej Firmy za umieszczenie jej w tej grupie czym naraziła Pani ją na utratę dobrego imienia, moim zdaniem niezasłużenie na tę chwilę.

Poza tym to chyba zła grupa na tego rodzaju wpisy. Proponowałbym grupę "nie polecam" do tego typu transakcji.
Anita S.

Anita S. właściciel,
Sadurska.com

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

Panowie, wyobraźcie sobie, że oddaliście Wasz samochód do myjni. Podczas prania tapicerki pracownik myjni uszkodził radio. Rozumiem, że z radością będziecie czekali 2 miesiące na odpowiedź myjni a potem z jeszcze większą będziecie wysyłać zeskanowane dokumenty do ubezpieczyciela myjni, aby odzyskać pieniądze za zniszczenia.
Przyznaję rację Justynie, w naszym kraju klient jest cenny gdy daje zlecenia, kupuje. Reklamacji nie uwzględnia się lub uwzględnia się je w taki sposób, aby sobie odpuścił.

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

Ale na razie wszystko jest zgodne z prawem.
Anita S.

Anita S. właściciel,
Sadurska.com

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

Jeśli jest ustawowe 14 dni na odpowiedź, a pralnia ustala 2 miesiące... to chyba nie jest.
Swoją drogą prawa konsumentów w Polsce są beznadziejne.

konto usunięte

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

Robert S.:
Ale na razie wszystko jest zgodne z prawem.


chodzi o to żeby było zgodne z prawem (i tak nie było) czy zgodne z etyką wykonywanej profesji?
I wg mnie ważniejsze pytanie: czy chodzi o to żeby pokazać Klientowi, że ma się go w głębokim... czy chodzi o to żeby zatrzymać Klienta okazując mu szacunek, bo jakby nie patrzeć zapłacił za usługę prania bluzki, którą zniszczyli i do dnia dzisiejszego jej nie oddali?Justyna Kamila P. edytował(a) ten post dnia 11.01.11 o godzinie 09:46

konto usunięte

Temat: Sieć Pralni Eko Top s.c.

Robert S.:
Proponowałbym jednak nie tracić energii na niepotrzebne scysje i radziłbym życzliwie przeproszenie tu na tym forum tej Firmy za umieszczenie jej w tej grupie czym naraziła Pani ją na utratę dobrego imienia, moim zdaniem niezasłużenie na tę chwilę.

Poza tym to chyba zła grupa na tego rodzaju wpisy. Proponowałbym grupę "nie polecam" do tego typu transakcji.


to chyba żart?

Następna dyskusja:

Człowiek vs. sieć




Wyślij zaproszenie do