Tomasz Szopiński

Tomasz Szopiński immoclick.pl |
szopinski.eu.org |
doktorzyfirm.pl

Temat: nie polecam UPC

kiedy człowiek zgłosi chęć podpisania umowy na telefon czy też internet działają błyskawicznie. W przypadku prośby o interwencję czekam tygodniami. Chodziło o skrzynkę UPC którą wisiała nad drzwiami do mojego mieszkania źle zamocowana i w każdej chwili mogła się urwać.

Otrzymałem tylko list

"W nawiązaniu do otrzymanej korespondencji pragnę przeprosić za wszelkie niedogodności związane z korzystaniem lub w związku ze stycznością z firmą UPC Polska.

Jednocześnie informuję, iż złożona przez Pana reklamacja została przekazana do osoby decyzyjnej".
Mateusz Gruca

Mateusz Gruca piszę i kręcę

Temat: nie polecam UPC

Nie jest aż tak źle, żeby nie polecać. Przy problemach z netem potrafią sami przyjechać, jeszcze przed zgłoszeniem.
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: nie polecam UPC

>>>kiedy człowiek zgłosi chęć podpisania umowy na telefon czy też internet działają błyskawicznie.
>>>

to norma. Niestety potem jest już gorzej. Ale nie tylko w UPC ale wszędzie. W Netii ponoć mają niezły kocioł bo chcą wyrwać możliwie dużo klientów. Dochodzi do takich paranoli, że kuszą człowieka instalacją po czym dzwonią, że jednak to niemożliwe bo nie mają infrastruktury w danym rejonie. To po diabła głowę zawracają.

konto usunięte

Temat: nie polecam UPC

ja tez ostatnio mam z nimi same problemy....doszlo nawet do tego że wysłałem skargę do UKE...pewnie to nic nie da ale postraszyć zawsze mozna

od 6 miesięcy UPC lansują sie u mnie jako całkowici amatorzy którzy nie potrafią sobie poradzić z usterkami przez ponad pół roku

nie polecam
Emi B.

Emi B. Mani Mani

Temat: nie polecam UPC

nie zgodzę się, że działają błyskawicznie, gdy "człowiek zgłosi chęć podpisania umowy"
ja zgłosiłam chęć na internet w firmie, zadzwoniłam do przedstawiciela obsługującego moją dzielnicę i pan się nie zjawił. po dwóch tygodniach się przypomniałam, obiecał przyjść i zrobić jakieś pomiary. również się nie pojawił. odpuściłam

zgłosiłam się więc do TP, chcąc założyć Neostradę. Owszem, zjawili się szybko, ale internet nie działał. 30 dni trwało sprawdzanie dlaczego nie działa. po 30 dniach wygasła umowa, według której "jeśli nowy użytkownik się w ciągu 30 dni nie zarejestruje na stronie tp, umowa wygasa". porażka!
Dominik N.

Dominik N. EMEA Distribution
Planning Manager

Temat: nie polecam UPC

moim skromnym zdaniem UPC ma najgorsza zdalna obsługę klienta w tym kraju... gdybym chciał opisać ich wszystkie wpadki, pewnie wystarczyłoby treści na kilka stron. Mają w swoim dorobku np. 3 umówione spotkania, na które bez powiadomienia mnie się nie stawiają, a najlepsze było, kiedy razu pewnego zadzwoniła do mnie niewiasta... siedzę sobie w domu, oglądam tv (upc) na stole mruczy komp (net z UPC) a nieopodal leży telefon (upc;)) a więc dzwoni do mnie owa niewiasta i informuje, że w związku z przeterminowaną niedopłatę za fakturę, datowaną na 3 miesiące na zad będzie wszczęte post. egzekucyjne... jaka zaległość pytam... dlaczego nikt mnie o niej nie informował. Na to niewiasta, że skoro od 2 miesięcy mam odłączony telefon, tv i neta, to powinienem się zorientować, że coś jest nie tak... ;)))) 20 minut zajęło mi tłumaczenie jej zawiłości tego, na jaki numer dzwoni :)))
na całe szczęście przy okazji zmiany regulaminu się ich pozbyłem.

Temat: nie polecam UPC

Telewizja działa bez zarzutu niemal nieprzerwanie. Gdy coś grzebali w skrzynkach to przeszli po całym bloku by powiedzieć , że nie będzie przez zajakiś czas internetu i telewizji.
Czasami zdarzały się braki internetu ( tak rzadko ze nie pamiętam kiedy to miało ostatni raz ). Gdy już internetu zabraknie , to nie dzwonie od razu , czekam do 15 minut.
Dwa razy zdarzyło mi się, że zanim przekazałem informacje o braku internetu to on już był. Obsługę telefoniczną oceniam nadzwyczaj dobrze.

Temat: nie polecam UPC

Usługa internetu i TV działa OK (chociaż akurat dzisiaj nie ma dźwięku na Discovery World). Natomiast korespondencja z tą firmą to niezłe wezwanie. Proszę o wycenę zmiany abonamentu internetu na niższy - po kilku tygodniach dzwoni miła pani i proponuje mi... wyższy. Błędnie naliczyli mi fakturę - na moją reklamację otrzymałem maila z automatu, który twierdzi, że w 14 dni ktoś odpowie - do tej pory zero reakcji. Podczas rozmowy telefonicznej jakiś zniecierpliwiony pan twierdzi, że przecież moja reklamacja jest uznana, więc czego ja się jeszcze dopytuje. Na moje pytanie kiedy dostanę potwierdzenie uznania mojej reklamacji ten sam pan twierdzi, że mają 30 dni na odpowiedź, więc mam zapłacić rachunek i czekać na wiadomość.
Reasumując: usługa - polecam, obsługa - nie polecam.

konto usunięte

Temat: nie polecam UPC

Tomasz G.:
Telewizja działa bez zarzutu niemal nieprzerwanie. Gdy coś grzebali w skrzynkach to przeszli po całym bloku by powiedzieć , że nie będzie przez zajakiś czas internetu i telewizji.
Czasami zdarzały się braki internetu ( tak rzadko ze nie pamiętam kiedy to miało ostatni raz ). Gdy już internetu zabraknie , to nie dzwonie od razu , czekam do 15 minut.
Dwa razy zdarzyło mi się, że zanim przekazałem informacje o braku internetu to on już był. Obsługę telefoniczną oceniam nadzwyczaj dobrze.

Ja również nie mam z UPC najmniejszych problemów :)
Sobiesław P.

Sobiesław P. Mój profesjonalny
opis dostępny na
życzenie :).

Temat: nie polecam UPC

Tomasz Szopiński:
kiedy człowiek zgłosi chęć podpisania umowy na telefon czy też internet działają błyskawicznie. W przypadku prośby o interwencję czekam tygodniami. Chodziło o skrzynkę UPC którą wisiała nad drzwiami do mojego mieszkania źle zamocowana i w każdej chwili mogła się urwać.

Kiedyś jak byłem w UPC, to przez jakieś 3 miesiące net ledwie łaził. Praktycznie nie łaził. Oczywiście dodzwanianie się na infolinię, durne rozmowy z panienkami etc. nic nie dały ( a sami wiecie, ile to może nerwów i pieniędzy kosztować), więc z tego co pamiętam, to im po prostu wysłałem pismo, że od dnia takiego a takiego zauważyłem drastyczną obniżkę jakości połączenia sieciowego i w związku z tym nie zamierzam płacić abonamentu. No i nie płaciłem, dopóki net nie zaczął "hulać" w miarę normalnie.
Artur T.

Artur T. analityk

Temat: nie polecam UPC

Od kilku dni, zawsze w godzinach popołudniowych następuje spadek transferu w sieci UPC. To staje się regułą. telefony do nich nic nie dają, bo uparcie twierdzą, że po uch stronie jest ok. A nie jest. Znajomi potwierdzają sytuację w różnych miastach. Godziny przedpołudniowe ok. Po południu beznadzieja!

konto usunięte

Temat: nie polecam UPC

Jak są u was podpięci do skopanego cex'a to tak niestety będzie.
Nasz jest ok i śmiga z pełną przepustowością łącza :)
Piotr Włodarczyk

Piotr Włodarczyk Business Development
Manager

Temat: nie polecam UPC

Zdecydowanie nie polecam UPC

Tam gdzie są sami na bloku działają wręcz jak monopoliści. Przerwy w dostawach, spadek transferu - bez żadnych konsekwencji.

Kiedyś to w końcu zareklamowałem, przyszedł technik - wymienił modem... nawet jakiś rabat dostałem, za jeden miesiąc miałem darmowy internet - ale od tego czasu jestem na cenzurowanym.

UPC wystawia 1 lutego fakturę z terminem płatności do 21 lutego przy czym.... na fakturze jest zapis że za usługę wykonaną od 1 do 28 lutego...
Czyli płacimy z góry nie wiedząc czy usługa nam będzie dostarczona i jakiej będzie jakości..

Zawsze do tej pory płaciłem po dostarczeniu usługi czyli mniej więcej do 5 każdego miesiąca. Niestety - moja jednorazowa reklamacja z przed pół roku zaowocowała tym, że ktoś zaznaczył mnie w systemie jako upierdliwca i właśnie dziś odcięli mi telewizję cyfrową - bo nie zapłaciłem do 21 szego... a zawsze do tej pory nie przeszkadzało im to że płaciłem po wykonaniu usługi na początku nowego miesiąca. Widać lepiej się nie wychylać...

W związku z moją dzisiejszą interwencją i rozżaleniem po wykonanym telefonie, odcięto mi internet... I jak tu zrobić im przelew? Musiałem się ratować komórką i gprs - z resztą i ten post tak napisany.

Moja irytacja po prostu sięgnęła zenitu gdy przy przygotowywaniu przelewu przez internet stałe łącze mi odłączono.. Oczywiście zrobiono to już po 23ciej (konsultanci sa od 7 do 23) jak nie ma z kim porozmawiać - ja z konsultantką rozmawiałem ok 22:45.

Krótko mówiąc płać bez względu na jakość i ilość usług.. Płać z góry bo inaczej potraktujemy Cię z buta...
Przemysław Pilaszek

Przemysław Pilaszek live your life !

Temat: nie polecam UPC

może coś drgnie tylko jak to udowodnić ?
ŹRÓDŁO

Resort infrastruktury chce zmusić operatorów do poprawy jakości internetu - informuje "Gazeta Wyborcza". Przygotował w tym celu założenia do projektu nowelizacji prawa telekomunikacyjnego.

Przewidują one oferowanie przez dostawców internetu klientom minimalną gwarantowaną prędkość. Nie może ona być niższa niż 90 proc. tej, którą kuszą w reklamach. Np. jeżeli operator obiecuje 10Mb/s to nie może zejść poniżej 9 Mb/s.

Jeśli klient odkryje, że internet działa wolniej niż w umowie, nie będzie musiał płacić abonamentu. Wystarczy, by w okresie rozliczeniowym (zwykle miesiąc) dłużej niż przez 12 godzin prędkość była niższa niż owe 90 proc.

konto usunięte

Temat: nie polecam UPC

Myślę,że nie ma się co podniecać.Dostawcy nie zaznaczaja w ofercie ze oferują predkości gwarantowane,tylko maksymalne. I jeszcze w dodatku maksymalne w jakims przedziale godzinowym.

edit: poza tym to niestety zabije konkurencję i zostaną tylko molochy- o tyle dobrze tam,gdzie owe molochy mają wyłączność, ale mniejsze firmy "osiedlowe" mogą się już powoli zwijać;/

poza tym ściągając pliki z zagranicznych serwerów logiczne jest,że prędkość z umowy nie będzie adekwatna do rzeczywistości.

Poza tym odwołując się do postu Pana Piotra-wystarczy przeczytac dokładnie umowę i regulamin do niej dołączony-napewno było zawarte,że płatność regulować nalezy za miesiąc z góry a nie z dołu.Nie mam UPC,ale mój dostawca neta robi tak samo,więc proszę mi wierzyć,że nie jest to powód do "niepolecania".
Jeśli w zapłaconym miesiącu wystapi awaria-klientowi przysługuje prawo do pisania reklamacji,co jednak nie zwalnia go od regulowania opłaty.
Jeśli reklamacja jest zasadna-wtedy adekwatna kwota jest odliczana od przyszłego abonmamentu-to pewnie tez jest w regulaminie.
Co do terminu płatności- dostawca wyznacza konkretny dzień i nie interesuje go, kiedy net zostanie zablokowany,czy bedzie nalozone przypomnienie o płatności,że właśnie klient ma pretensje "jak tu zrobić przelew".

Reasumując-NIEZNAJOMOŚĆ PRAWA-i zapisów umowy-SZKODZI.
Poza tym jakto nie ma Pan alternatywy?...a internet mobilny?Paulina K. edytował(a) ten post dnia 15.03.11 o godzinie 22:57
Katarzyna Nowak

Katarzyna Nowak Przedstawiciel
Handlowy,
dobrawizytowka.pl

Temat: nie polecam UPC

Ja mam tylko telewizję z UPC i na szczęście zbyt wielu awarii nie ma, ale jak już się zdarzają to nie ma telewizji przez 8-10 godzin. Pare razy zdarzyło się, że dzwoniłam zapytać jak długo nie będzie telewizji to Panie zdziwione, że one nic nie wiedzą o żadnej usterce. Więc najspokojniej w takim razie chciałam zgłosić usterkę, ale jak dostałam 3 czy 4 różne numery, gdzie mam próbować się dodzwonić to zrezygnowałam. Na szczęście takie awarie zdarzają się rzadko, więc już nawet nie dzwonie.
Krzysztof Zwoliński

Krzysztof Zwoliński Prezes Zarządu
jednoosobowej firmy.

Temat: nie polecam UPC

Piotrze - minął miesiąc - jak teraz działa net po wymianie modemu ?

Temat: nie polecam UPC

A ja nie mogę napisać, że nie polecam :) Prócz tego, że techników mają niegrzeszących inteligencją (podłączając komuś UPC odłączyli mnie, a ponowne podłączenie zajęło im ~48h) to większych problemów nie miałem. Co prawda dodzwonić się na infolinię łatwo nie jest, ale problemów też nie spotkałem ;)

Także, ja polecam, ale nie daję gwarancji, że u wszystkich będzie działać wszystko OK ;)
Albert W.

Albert W. creative director

Temat: nie polecam UPC

Ja też nie narzekam. Co prawda kombinują jak mogą, żeby zedrzeć - konsultant z rozbrajającą szczerością przyznał mi, że musi przedłużyć umowę za wyższą kasę niż płaciłem przy poprzedniej, ale wystarczyło powiedzieć, że rozwiązuję umowę a następną podpisze z nimi moja żona na promocyjnych warunkach, od razu kwota nowego abonamentu spadła o kilkadziesiąt zł... :)
Tomasz W.

Tomasz W. handlowiec,
specjalista ds
bezpieczeństwa; od
wyzwania do...

Temat: nie polecam UPC

z analogowego pakietu znikaja kolejno
Planete, Mezzo, Discovery World
z rozbrajajaca szczeroscia UPC mowi - sa dostepne ale w wersji cyfrowej
70zl rocznie wiecej

Następna dyskusja:

Ford Mustang, 1FA6P8AM9F534...




Wyślij zaproszenie do