Temat: o czym by tu pogadać?
Marcin B.:
Ciekawy przykład z tym A&K choć miałem nadzieję, że znajdzie się coś ambitniejszego ;)
Daj przykład ;)
Ale jeśli o tym mowa to ja uważam, że zmiana tożsamości wizualnej jest w tym przypadku niekoniecznie potrzebna.
Poczytaj trochę na temat choćby na innych grupach i wtedy porozmawiamy ;)
Te sklepy dla większości są doskonale rozpoznawalne i kojarzą się jednoznacznie.
Zgadzam sie w 100%
A zważywszy na charakter grupy konsumenckiej robiącej tam zakupy - rebranding mógłby zostać źle odebrany.
Trochę Ci się pojęcia pomyliły. Rebranding do zmiana marki na inną w związku z przebranżowieniem, czy konsolidacją, tu np. ComputerLand -> Sygnity czy COMP Rzeszów w Asseco Poland.
Ja mówiłem o zmianie tożsamości wizualnej nie marki. Przeprojektowanie czy nawet przemyślenie na nowo logotypu A&K oraz ujednolicenie wizerunku (pojawianie się znaku firmowego w komunikatach marketingowych to nie to samo co dobre CI czy CB) z pewnością miałoby pozytywny oddźwięk i nie zburzyłoby, wręcz polepszyło to co marka osiągnęła do tej pory.
Te sklepy są tanie i to jest ich tożsamość.
Tu też się zgodzę tylko wytłumacz mi jak to jest wizerunkowo komunikowane. Że niby w reklamach podają super ceny?! Bzdura! Tak się tego nie robi.
Konkurencję mają kiepską więc po co cokolwiek zmieniać.
Taa "słabą", że tylko z biegu wymienię: POLO, Tesco, FRAC i kilka mniejszych ale znaczących (wysoka jakość w wyspecjalizowanym asortymencie).
Ja uważam, że takie jakie są kojarzą się doskonale
Pamiętaj tylko, że coś przeciętnego może być zawsze dobre lub bardzo dobre
i nawet to logo ma coś w sobie.
Np. całą masę błędów projektowych :)