konto usunięte

Zapytanie kieruję do Pana Przemysława Cebuli, administartora tego serwisu z ramienia UM.

Jakie są możliwości skorzystania z logotypu marki Radom (i elementów powiązanych) przez zwykłych radomian?

Posłużę się konkretnym przypadkiem. Jestem założycielem, właścicielem i administratorem serwisu http://www.inwestycje.radom.pl. Razem z grupą internautów gromadzimy i publikujemy w usystematyzowany sposób informacje i materiały ikonograficzne nt realizowanych i planowanych w Radomiu inwestycji. Nie tylko komunalnych ale także tych prowadzonych przez prywatnych inwestorów. Innego serwisu, który zawierałby podobną bazę nie ma. Jego zawartośc naturalną koleją rzeczy jest przyczynkiem do promocji Radomia (to było moim celem od początku). Aktualnie noszę się z zamiarem zaktualizowania opisu miasta zamieszczonego na stronie głównej. Nowy opis chciałbym skonstruować w sposób korespondujący z założeniami nowej strategii marki miasta Radomia. Bo idiotyzmem z mojej strony byłoby lansowanie na siłę innej marki. Chciałbym też wykorzystać w serwisie elementy graficzne przygotowane w ramach prac nad marką. i dochodzimy do sedna ... Jakiej zgody wymaga wykorzystanie na stronie www materiałów (także graficznych) dot marki? Czy jest Pan w stanie wskazać w UM osobę zajmująca się sprawami marki, z którą mógłbym przekonsultować nową, opisową charakterystykę Radomia? Czy pomógłby Pan skontaktować się z tą osobą?

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam!
Przemysław Cebula

Przemysław Cebula social media,
internet marketing

Witam, oczywiście jak najbardziej może Pan jak i każdy mieszkaniec Radomia korzystać z nowego logotypu i grafiki z nim związanej.

Mamy tylko jedną prośbę, prosimy o wysyłanie do akceptacji projektów na których umieszczone jest logo na adres marka@umradom.pl - zapewni nam to spójność grafiki dla wszystkich projektów z logo miasta.

Tak na marginesie, bardzo cieszy nas zaangażowanie mieszańców by wspólnie promować nasze miasto. Wielkie dzięki.

Pozdrawiam

konto usunięte

Przemysław Cebula:
Witam, oczywiście jak najbardziej może Pan jak i każdy mieszkaniec Radomia korzystać z nowego logotypu i grafiki z nim związanej.

Mamy tylko jedną prośbę, prosimy o wysyłanie do akceptacji projektów na których umieszczone jest logo na adres marka@umradom.pl - zapewni nam to spójność grafiki dla wszystkich projektów z logo miasta.

Tak na marginesie, bardzo cieszy nas zaangażowanie mieszańców by wspólnie promować nasze miasto. Wielkie dzięki.

Pozdrawiam


Sławku ale jak na razie o promowaniu miasta wiemy tylko TU. Na ulicach nic nie widać więc zwykły mieszkaniec nie posiadający profilu na GL, facebook itp. nie ma pojęcia o takim przedsięwzięciu.
Cóż z tego, że była informacja w teledzienniku o nowej marce miasta na której to wszystko jak widzę się zakończyło.
Uważam, że trzeba zrobić wyjść z tą informacją do ludzi poprzez reklamę zewnętrzną.

Z poważaniem
Krzysztof Kibler
Przemysław Cebula

Przemysław Cebula social media,
internet marketing

Krzysztof Kibler:
Przemysław Cebula:
Witam, oczywiście jak najbardziej może Pan jak i każdy mieszkaniec Radomia korzystać z nowego logotypu i grafiki z nim związanej.

Mamy tylko jedną prośbę, prosimy o wysyłanie do akceptacji projektów na których umieszczone jest logo na adres marka@umradom.pl - zapewni nam to spójność grafiki dla wszystkich projektów z logo miasta.

Tak na marginesie, bardzo cieszy nas zaangażowanie mieszańców by wspólnie promować nasze miasto. Wielkie dzięki.

Pozdrawiam


Sławku ale jak na razie o promowaniu miasta wiemy tylko TU. Na ulicach nic nie widać więc zwykły mieszkaniec nie posiadający profilu na GL, facebook itp. nie ma pojęcia o takim przedsięwzięciu.
Cóż z tego, że była informacja w teledzienniku o nowej marce miasta na której to wszystko jak widzę się zakończyło.
Uważam, że trzeba zrobić wyjść z tą informacją do ludzi poprzez reklamę zewnętrzną.

Z poważaniem
Krzysztof Kibler


Spokojnie, to jest dość skomplikowany proces, słowo "strategia" mówi samo za siebie że to nie jest działanie z dnia na dzień.

Zapewniam Was że jeszcze w tym roku zobaczycie pierwsze wizualne efekty :)

więcej wiary w ludzi w tym urzędników :P

Pozdrawiam

konto usunięte

Oj w urzędników na pewno nie, bardziej mogę uwierzyć w PR'owcówi marketingowców :)

Ok trzymam Cię za słowo. A co z uczestniczeniem władz na oficjalnej grupie ??.

Z poważaniem
Krzysztof Kibler

konto usunięte

Krzysztof Kibler:
Oj w urzędników na pewno nie, bardziej mogę uwierzyć w PR'owcówi marketingowców :)

Ok trzymam Cię za słowo. A co z uczestniczeniem władz na oficjalnej grupie ??.

Z poważaniem
Krzysztof Kibler

Ano właśnie .... ? :)

PS. Rozumiem, że mogę zamieszczać logo Radomia bez występowania o jakieś specjalne zezwolenia etc. ... Dobra :) Zabieram się za modernizacje RI bez zbędnej zwłoki :D
Przemysław Cebula

Przemysław Cebula social media,
internet marketing

Radomir Jasiński:
Krzysztof Kibler:
Oj w urzędników na pewno nie, bardziej mogę uwierzyć w PR'owcówi marketingowców :)

Ok trzymam Cię za słowo. A co z uczestniczeniem władz na oficjalnej grupie ??.

Z poważaniem
Krzysztof Kibler

Ano właśnie .... ? :)

PS. Rozumiem, że mogę zamieszczać logo Radomia bez występowania o jakieś specjalne zezwolenia etc. ... Dobra :) Zabieram się za modernizacje RI bez zbędnej zwłoki :D

tak, śmiało można zamieszczać ale tak jak wspomniałem proszę o wysłanie grafiki do akceptacji :)

Co do uczestnictwa władz na oficjalnej grupie - mogę zdradzić że rozmawiałem z prezydentem - odniósł się bardzo pozytywnie do tej propozycji i myślę że lada dzień zarejestruje się i dołączy do naszych dyskusji o mieście :)

konto usunięte

oczywiście napisałem pod wskazany adres.
cieszę się, że Prezydent jest zainteresowany uczestnictwem w radomskiej społecznosci na GL.
Radomir Jasiński:
Zapytanie kieruję do Pana Przemysława Cebuli, administartora tego serwisu z ramienia UM.

Jakie są możliwości skorzystania z logotypu marki Radom (i elementów powiązanych) przez zwykłych radomian?

Ja uzupełniając odpowiedź Przemka dodam jedynie, że zachęcamy wszystkich Radomian do podejmowania inicjatyw budujących naszą wspólną Markę Radom. Prosimy również, aby dzielić się z urzędem wszelkimi pomysłami, uwagami, propozycjami, które mogą pomóc w realizacji Strategii Marki (kanały kontaktu: UM, ul. Żeromskiego 53 pok. 6, tel. 48 362 02 28, e-mail: marka@umradom.pl, czy miejski profil na goldenline.pl). Autorzy ciekawych inicjatyw mogą liczyć na wparcie (i nie mam tu na myśli tylko finansów) ze strony urzędu.
Już teraz widzimy jak duże jest zainteresowanie różnych środowisk (w tym biznesowych) włączeniem się w budowanie marki. Okazuje się, że siła Radomia tkwi nie tylko w precyzji, ale i w jedności w działaniu na rzecz miasta i Jego Mieszkańców!
Polecam wszystkim zainteresowanym wywiad z p. Jarosławem Górskim na temat Marki Radom i marki terytorialnej ogólnie.

Wywiad można znaleźć tu: http://radom.gazeta.pl/radom/1,35219,7686700,Marka_mia...
Andrzej Kosztowniak

Andrzej Kosztowniak Prezydent, Urząd
Miejski w Radomiu

Bardzo ciekawy artykuł. Co do naszej marki to jesteśmy na początku drogi. To jest strategia rozłożona w czasie. Próbowaliśmy i będziemy próbować namówić radomian, aby przynajmniej spróbowali zapoznać się z jej założeniami. Jest to naprawdę ciekawa i oryginalna marka. Znaleźliśmy wspólnie z Demo coś, co nas wyróżnia i teraz przed nami ciężka praca. Zaczynamy od Radomia i mieszkańców naszego miasta. Bez zaangażowania nas wszystkich zmiana wizerunku Radomia będzie bardzo trudno. Jestem np. po rozmowach z Rektorem Politechniki oraz prezesem Fabryki Broni. Jest chęć współpracy przy marce. Jestem więc optymistą. Szczegółowy plan zadań na ten rok będzie znany niebawem i z pewnością nie będzie to tajna informacja. Już teraz dziękuję wszystkim, którzy zapoznali się z założeniami marki i dają nam wszystkim szansę.

Następna dyskusja:

Dlaczego Radom ?


Wyślij zaproszenie do