Andrzej Stanisław N.

Andrzej Stanisław N. MediaStyle
Style'One

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

Panie I Panowie, niby polski biznes też korzysta z marketingu szeptanego ale gdzie on jest to ciężko stwierdzić.

Dlatego też akcja Mordo ty Moja TDFa tak bardzo mnie cieszy.

Super pomysł no i wykonanie.

http://youtube.com/watch?v=mWepH1AKfcsAndrzej Niecikowski edytował(a) ten post dnia 10.10.07 o godzinie 22:15
Joanna Natalia N.

Joanna Natalia N. IBCM CAO Support
Team Lead

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

Pomysł rzeczywiście świetny, każdy element dopracowany [chociażby 'dis' na opakowaniu tego samsunga].
no ale to jednak diss na Onara... :)

konto usunięte

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

nie wiem co jest w tym takiego śmiesznego... jak dla mnie słabiutkie:)
Monika Chodyra

Monika Chodyra redaktor, content
manager, social
media, PR

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

w Gadu Gadu co najmniej kilka przykładów udanego wykorzystania marektingu szeptanego: Era Tak, Tak, Garnier, 3bit. Case study dla wybranych:)

konto usunięte

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

jak powszechnie wiadomo tede diluje ze spritem, który tez tam się pojawił i dam sobie rękę uciąć, że nie przez przypadek :)
a sprite - http://sprite.pl
Andrzej Stanisław N.

Andrzej Stanisław N. MediaStyle
Style'One

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

Emilia Sabat:
nie wiem co jest w tym takiego śmiesznego... jak dla mnie słabiutkie:)


watpie bys mogla cos sprzedac mlodziezy;/
Asia Żukowska

Asia Żukowska business development

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

przecież to nawet śmieszne nie było...
ani intrygujace...
brak mi słów

konto usunięte

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

Andrzej Niecikowski:
Emilia Sabat:
nie wiem co jest w tym takiego śmiesznego... jak dla mnie słabiutkie:)


watpie bys mogla cos sprzedac mlodziezy;/

ze mi sie nie podoba to juz od razu "że nie sprzedam młodzieży?" to już własnego zdania nie mogę mieć ;) mówię to co myślę na rzucony przez Ciebie temat...

pozdr.
emi
Sławek Wójcik

Sławek Wójcik Jeśli masz temat do
omówienia,
zapraszam. 10 lat
zajmuję ...

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

Ale 100% racji, że marketingowo niezłe - były klasyczne elementy: nagroda, fajny pastisz PiSiorowy, kilka wulgaryzmów i oczywiście battle z muzycznym przeciwnikiem...

arrrrrrr.... to jest to, co nastolatki lubią najbardziej...arrrrr

Aha, bym zapomniał - fajne wdzianko i komp w suterenie.Sławek W. edytował(a) ten post dnia 04.02.08 o godzinie 09:55
Maciej K.

Maciej K. Dyrektor
Zarządzający

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

Poziom dopasowany do targetu, odzew był spory, poza odwiedzinami na youtube to za szumiało na forach, w środowisku jak i w mediach h-h.

Specyficzna akcja jak i specyficzny komunikat :)
Aleksander Szulc

Aleksander Szulc ​Business
Development at Dozo
Media

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

Pośród młodzieży i w ogóle kulturze Hip Hopowie można odnaleźć o wiele więcej tego rodzaju marketingu, rzekłbym, że tylko taki ma szanse egzystować w tym środowisku, jeśli chodzi o produkty polskie.

Wystarczy spojrzeć na branżę odzieżową, która pięknie się rozwinęła wokół tego. Hemp Shop, Prosto, moro, i parę innych sklepów, które rozwinęły się wokół składów Hip Hopowych.

Póki co ta kultura nadal stawia na autentyczność, przez co szeptany przekaz najlepiej do nich trafia.

Doskonałym przykładem jest kampania Cropp Town, który poprzez podawanego dalej sms-a pomiędzy znajomymi informował o promocji tego i tego dnia. Przyszło mnóstwo osób typu "bee", a które rzadko decydują się na nową markę :)

A tak podsumowując tede jest jednym z nielicznych osób w branży HH, które potrafią wykorzystać potencjał internetu i sprzedaży przez niego.

konto usunięte

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

Ja bym tego nawet pod szeptankę nie podciągał.
W przypadku Samsunga i ew. Sprite to w ogóle ciężko mówić o wizerunkowych korzyściach, bo raczej Tedeusz nie należy do myślicieli i jego diss jest prymitywny. Nie sądzę, żeby te firmy chciały być kojarzone z jazdą po jakimś MC, że jest gruby, pusty, czy że stchórzył gdzieś tam, kiedyś tam.
W przypadku Tede to zaliczył taka korzyść, że faktycznie troche osób ten klip obejrzało. Może nawet ktoś sobie kupił koszulkę i to chyba byłoby na tyle tych korzyści.
Aleksander Szulc

Aleksander Szulc ​Business
Development at Dozo
Media

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

Widać, że nie śledzisz takich portali jak hiphop.pl, gdzie mnóstwo odbiorców jest na tego typu muzykę i gadżety. Ten DIS bardzo długo był na ustach i forach dzieciaków...
Maciej K.

Maciej K. Dyrektor
Zarządzający

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

Tak to prawda był i tu lubiąc czy nie lubiąc Jacka (Tedego) to w swoją grup dobrze uderzył.
Zgadzam sie również, ze akurat przykłady marketingu szeptanego z branży, ze tak powiem Hip-Hopowej są m.in.Prosto i wszystko związane z nimi też tak sie próbuje promować/reklamować ale tu trzeba dodać, ze mają oni stosunkowo "prosto' sprecyzowaną grupę odbiorców do których łatwo trafić po przez niektóre narzędzia.
Był m.in. ich projekt związany z rocznicą Powstania Warszawskiego o którym też było "głośno" w necie.
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

Mówcie co chcecie ale 169K wyświetleń (na teraz) robi wrażenie :)
Miсhal S.

Miсhal S. quidquid latinum
dictum est, altum
viditur

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

pewnie nie jestem target
ale nie zrozumialem co tu bylo reklamowanego

sprzedaz koszulek?
Mateusz Lewonowski

Mateusz Lewonowski Export Specialist

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

Może faktycznie Tede to nie jest mózgowiec, ale kogo interesują mózgowcy. Będąc namiastką mózgowca stwierdzam, że koleś zrobil to, co chcial z niezlym kopem i widać, że mu to wyszlo calkiem naturalnie i zarazem odlotowo.

Wyczucie trendów widać w stwierdzeniu: "Ja ci pokaże, jak się k...a robi w 2007 marketing."

Zareklamowal jednocześnie: siebie jako wykonawcę, nowy singiel, swoją wytwórnie, swój sklep z ciuchami. Dla mnie rewelka.
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

Mateusz Lewonowski:
Może faktycznie Tede to nie jest mózgowiec, ale kogo interesują mózgowcy. Będąc namiastką mózgowca stwierdzam, że koleś zrobil to, co chcial z niezlym kopem i widać, że mu to wyszlo calkiem naturalnie i zarazem odlotowo.

Wyczucie trendów widać w stwierdzeniu: "Ja ci pokaże, jak się k...a robi w 2007 marketing."

Zareklamowal jednocześnie: siebie jako wykonawcę, nowy singiel, swoją wytwórnie, swój sklep z ciuchami. Dla mnie rewelka.

Dorzucę do tego tupnięcie z hasłem "kto tu rządzi"... :)

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

z tą ilością wyświetleń nie przesadzajcie. Gdyby tam nie występował Tede a osoba zupełnie nieznana to temat by upadł. Może na forach hip hopowych/muzycznych ktoś o tym rozmawiał ale poza nimi nic szczególnego się nie działo
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Polski przykład - Mordo Ty Moja - Marketing Tedego

Być może i owe "fora hip hopowe" wygenerowały ponad 150K wejść ;) ale - czy Tede czy nie Tede - jakie ma to znaczenie skoro szepty spełniły swoją rolę? A czy zadaniem ich było pozyskanie nowego odbiorcy muzyki, czy utwierdzenie obecnego, że "Tede wymiata" ;) - tego nie wiemy :)

Miłego dnia.Bartłomiej Juszczyk edytował(a) ten post dnia 01.01.08 o godzinie 17:29

Następna dyskusja:

polski marketing szeptany




Wyślij zaproszenie do