Monika
S.
Digital Learning
Congress
Temat: Warsztat - Muzyka w reklamie i komunikacji marketingowej
Witam,Chciałam poinformować o organizowanym warsztacie "Muzyka w reklamie i komunikacji marketingowej".
Najważniejsze zagadnienia warsztatów:
• Rodzaje praw do muzyki
• Różnica między twórca a artystą wykonawcą
• Nabywanie praw do muzyki do reklamy
• Umowa z kompozytorem, autorem tekstu, wykonawcą i publisherem
• Banki muzyki reklamowej i zasady współpracy z nimi
• Zasady współpracy z organizacjami zbiorowego zarządzania prawami autorskimi
• Inspiracja cudzym utworem a jego opracowanie
• Problem plagiatu muzycznego
Praktyka:
• od decyzji o wykorzystaniu muzyki, po podpisanie umowy
• Marketing muzyczny w komunikacji danej marki - nie tylko ATL
• Muzyka w czasach kryzysu
Warsztat poprowadzą specjaliści w zakresie prawa reklamy i prawa autorskiego - Pani Natalia Bartsch, Pan Krzysztof Czyżewski oraz Pan Stanisław Trzciński z STX Records.
Warsztat odbędzie się w 2 kwietnia 2009 r. w Hotelu Belweder w Warszawie.
(Uwaga promocja! Dla osób zgłoszonych do 27 marca 2009 roku – oderujemy 15% rabat)
Bliższe informacje:
Monika Sobczyk
0 507 052 697
m.sobczyk@mediarun.pl