Joanna K.

Joanna K. ojos del cielo

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

serdecznie zapraszam na szkolenie:

SAMOOCENA – CZYLI JAK POGLĄDY O NAS SAMYCH MOGĄ WPŁYWAĆ NA NASZE ŻYCIE

Dwie rzeczy dają duszy największą siłę
Wierność prawdzie i wiara w siebie

(Seneka)

Cel warsztatu:
Rozwój osobisty oraz zwiększenie świadomości na temat własnej samooceny i jej wpływie na jakość życia

Powyższy cel zostanie zrealizowany poprzez:
– Podniesienie poziomu samoświadomości w zakresie poczucia własnej wartości
– Zwiększenie samoakceptacji uczestników
– Kształtowanie umiejętności rozpoznawania swoich mocnych stron
– Kształtowanie pozytywnej samooceny
– Kształtowanie pozytywnego myślenia

KORZYŚCI PŁYNĄCE Z WARSZTATU:
– Uczestnik lepiej zna swoje mocne i słabe strony
– Większa akceptacja siebie
– Potrafi częściej dawać i przyjmować komplementy
– Wie jak podnieść swoją samoocenę
– Wie w jaki sposób wysoka samoocena wpływa na jego życie/relacje interpersonalne/osiągnięcia/
- Rośnie jego efektywność i satysfakcja życiowa

Termin zajęć:
10-11 marca 2011 – 16h

Czas pracy 9:00-17:00

Koszt 100zł/os.

Miejsce Garden Office, ul. Czeremchowa 21, Lublin

Liczba osób w grupie – 8-12

Bardzo proszę osoby zapisujące się na warsztaty o przemyślaną, dojrzałą decyzję. Nie będzie możliwości uczestniczenia w części szkolenia. Obowiązuje zasada „wszystko albo nic”.

Zapisy: joakaw@gmail.com, szczegółowe informacje pod numerem tel. 503-054-057Joanna K. edytował(a) ten post dnia 23.02.11 o godzinie 21:46

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

Jak być skutecznym przedstawicielem handlowym?

Czy wiesz że Przedstawiciel Handlowy to najbardziej pożądany na rynku pracy zawód?
A ty możesz być najbardziej poszukiwanym przedstawicielem handlowym!

Zapraszamy na cykl praktycznych szkoleń-
Jak być skutecznym przedstawicielem handlowym

Jak być skutecznym przedstawicielem handlowym-
moduł III - 12.03.2011 godz. 14 - 18

5 powodów dlaczego warto byś uczestniczył w szkoleniu

1. nabywasz umiejętności nie tylko sprzedażowe ale również interpersonalne i negocjacyjne pomocne w życiu codziennym

2. staniesz się bardziej pewny siebie

3. będziesz bardziej komunikatywny, otwarty na ludzi

4. będziesz potrafił zachować się w każdej sytuacji i zachowasz zimną krew w trudnych sytuacjach

5. zdobywając certyfikat staniesz się bardziej konkurencyjny na rynku pracy

szczegółowy harmonogram i zapisy: http://unlimitedcs.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

Bezpłatne SZKOLENIE on-line!

Zapisz się na bezpłatne szkolenie internetowe pt.:

Obrazek


Data szkolenia: 17 marca 2011r godzina 20.00.

Zapraszam:
http://monikapietrowska.pl/szkolenie/

Na bezpłatnym szkoleniu pokażemy Ci jak w dzisiejszych czasach możesz nie tylko zaoszczędzić robiąc codzienne zakupy, ale przede wszystkim jak na tym jeszcze zarobić.

Ciągle słyszysz o stale rosnących cenach w sklepach i masz już tego dość?

Szukasz kolejnych promocji by zaoszczędzić?

Chcesz zwiększyć swoje obecne dochody?

Jeśli na któreś z powyższych pytań Twoja odpowiedz brzmi TAK to właśnie to szkolenie jest dla Ciebie.

Zapraszam:
http://monikapietrowska.pl/szkolenie/

Kto stworzył dla Ciebie to szkolenie?


Obrazek


Monika i Ewa od kilku lat zajmują się biznesem i szkoleniami.

Chcąc podzielić się swoją wiedzą i przemyśleniami postanowiły wspólnie zrobić szkolenie poprzez internet.

By wiedza była dostępna dla wszystkich tym razem jest ono BEZPŁATNE.

Zapraszam (kliknij na poniższy link i zapisz się na bezpłatne szkolenie):

http://monikapietrowska.pl/szkolenie/
Daniel Rydel

Daniel Rydel Testy osobowości dla
działów HR oraz
trenerów, coachów i
...

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

Czas na Miłość
Kobieta, która wychowuje swoje dzieci, zapewniając im nowe podręczniki, ciepłe posiłki oraz rozrywkę poprzez rezygnację ze swoich podstawowych potrzeb. Ojciec, który stara się poradzić ze wszystkimi problemami, zalewając je wódką. Dorosły, który chce skończyć z przeszłością, pozbyć się tożsamości dręczonego dziecka i zdobyć akceptację rówieśników. Strapiony cierpieniem człowiek, chcący skończyć z własnym życiem.

Kochać, kochać, kochać... Jak przenieść piękne idee do zwykłej rzeczywistości? Mimo iż tak trudno zdefiniować miłość, wielcy artyści poświęcają całe swoje życie na próbach ubrania jej w formę. Książki, filmy, poradniki mówią nam o tym jak się nią kierować oraz jak ją pielęgnować. Gdzie w tym wszystkim jednak jest prawdziwe życie?

Bolesna przeszłość, nawarstwiające się problemy dnia codziennego, sprawy materialne, doczesne, zwykłe i ludzkie. Jak sobie z nimi wszystkimi poradzić? Odpowiedź może denerwować, burzyć, szokować, ale jeśli przyjmiesz ją do serca stanie się lekarstwem, które napełni Cię spokojem i uporządkuje cały świat dookoła Ciebie.

Na tym szkoleniu:
-Poznasz techniki wybaczania sobie i innym
-Otworzysz swoje serce na spokój, radość i zaufanie
-Nauczysz się stosować hawajską metodę Ho'oponopono do rozwiązywania spraw codziennych
-Zrozumiesz czym jest miłość i nauczysz się jej doświadczać
-Dostaniesz strategie komunikacyjne, które pomogą Ci w budowaniu głębszych relacji ze sobą i z innymi ludźmi
-Nauczysz się dostrzegać miłość, we wszystkim co Ci się przytrafia
-Dowiesz się, jak jeszcze skuteczniej pomagać swoim bliskim
-Uleczysz swoją przeszłość z niechcianych traum i negatywnych wspomnień
-Poznasz różne sposoby uwalniania emocji i myśli, które trzymałeś do tej pory

UWAGA: Nie musisz mieć żadnej wiedzy dotyczącej psychologii lub NLP, aby uczestniczyć w tym szkoleniu. Jedyne, czego wymagamy to odwaga do tego, aby przyznać się przed samym sobą, że potrzebna Ci jest miłość.

Temat: Czas na Miłość
Termin: 27 marca (niedziela) 2011 roku
Godzina: 11:00 - 18:00 (w tym 1,5h przerwy obiadowej)
Gdzie: centrum Lublina, dokładne dane zostaną podane na maila 2 dni przed szkoleniem
Inwestycja: Twoja inwestycja wynosi 50 złotych (płatne na miejscu). Jeśli weźmiesz ze sobą osobę, która jeszcze nie była na klubie, płacicie oboje po 40 zł. Musisz jedynie zgłosić to przy rezerwacji (pole "skąd o nas wiesz").

UWAGA! Szczególnie na tym szkoleniu zależy nam na punktualności, dlatego też osoby, które zjawią się na miejscu po godzinie 11, płacą 70 zł za wejście.

Kto prowadzi: Daniel Rydel, człowiek z wadami i zaletami, certyfikowany przez Bandlera Praktyk NLP Mateusza Grzesiaka, trener rozwoju osobistego, pasjonat filozofii wschodu.

Rezerwacja na: http://www.nlplublin.pl/czas-na-milosc.php
Marcin Gutowski

Marcin Gutowski Przewodniczący Rady
Nadzorczej

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

AXON TAX SP. Z O.O. ZAPRASZA NA BEZPŁATNE SZKOLENIE Z ROZLICZEŃ PODATKOWYCH
SPECJALISTA W ZAKRESIE ROZLICZEŃ PODATKOWYCH

-kompleksowe szkolenie zawodowe dla osób o niskich kwalifikacjach zawodowych

Bezpłatne szkolenie z rozliczeń podatkowych skierowane jest do zamieszkałych lub zatrudnionych na terenie województwa lubelskiego pracujących osób dorosłych (powyżej 18 roku życia, z wyłączeniem osób prowadzących działalność gospodarczą)

Program szkolenia obejmuje:
-90 h szkoleń z rozliczeń podatkowych (łącznie 14 dni szkoleń- grupy 15-osobowe)
-10 h indywidualnych i grupowych spotkań z doradcą zawodowym

Uczestnikom zapewniamy:
-pakiet materiałów szkoleniowych, doświadczonych trenerów i doradców, obiady, przerwy kawowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

Szczegóły: w Biurze Projektu, pod nr Tel. 601 617 942 lub na stronie internetowej http://axontax.pl (zakładka szkolenia z EFS)
Adres Biura Projektu: ul. Peowiaków 10 lok.5, 20-007 Lublin

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Marek Urban

Marek Urban Trener i menedżer
sprzedaży

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

Mamy kilka wolnych miejsc na szkolenie z zakresu Negocjacji Handlowych w Lublinie, w dniach 28-29 marca. Szczegółowe informacje:

http://laurenpeso.pl/szkolenia/skuteczne_negocjacje_ha...

Ważne - szkolenie na 100% się odbędzie!

W razie pytań prośba o kontakt pod numerem 508 052 387

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

Ogólnopolski konkurs dotacyjny "Seniorzy w akcji"

Jesteś osobą 55+? Masz pomysł na projekt społeczny i chęć do działania? Masz pasję i doświadczenie, którymi chcesz się podzielić?
Masz 18-30 lat i razem z osobą 55+ chcesz rozkręcić międzypokoleniową akcję?

Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę” i Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności ogłaszają ogólnopolski konkurs dotacyjny „Seniorzy w akcji” skierowany do osób 55 + i do par międzypokoleniowych (osoba 55+ i osoba do 30. r.ż.), które chcą zrealizować projekt społeczny w oparciu o osobiste pasje.

Ze środków konkursu przyznane zostaną dotacje na realizację przedsięwzięć, które angażują osoby starsze do działania na rzecz otoczenia, promują współpracę międzypokoleniową, a także sprzyjają rozwojowi wolontariatu osób starszych.

Łączna pula środków przewidzianych na dotacje wynosi 315 000 złotych. Udział w konkursie daje możliwość otrzymania wsparcia finansowego w wysokości od 5000 do 12 000 zł. Zapraszamy do składania listów intencyjnych do 31 marca 2011.

O dotacje mogą ubiegać się osoby 55 + i pary międzypokoleniowe przy wsparciu wybranej organizacji/instytucji działającej nie dla zysku (np. Uniwersytet Trzeciego Wieku, fundacje i stowarzyszenia, dom kultury).

Regulamin konkursu i formularz listu intencyjnego dostępny jest na stronie http://seniorzywakcji.pl

Informacji o konkursie udziela Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę” (22) 396 55 16 (19).; e-mail: listy@seniorzywakcji.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

Szkolenie - Akty prawa miejscowego - aktualne problemy więcej na …

Program:

1. Akty prawa miejscowego a pozostała działalność prawotwórcza samorządu:

* Generalność
* Abstrakcyjność
* Powszechność
* Skutek uchwały – jako przesłanka prawa miejscowego
* Akty o charakterze organizacyjnym
* Akty planowania
* Koncepcja nieważności aktu prawa miejscowego
* Granice swobody działalności prawodawczej
więcej na
http://www.wspolnota.org.pl/szkolenia/szczegoly/33
Aneta K.

Aneta K. Always look on the
bright side of
life;)

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

(Psycho)drama - warsztat w Lublinie
Oświeceniowe hasło „bawiąc uczyć” właśnie nabiera nowego znaczenia…

Zapraszam na warsztat przedstawiający dramę i psychodramę, jako metodę samorozwoju i metodę pracy z ludźmi. Będzie to wyprawa do świata pracy z ciałem, z emocjami, z ruchem i graniem ról - dla tych, którzy nie mieli dotąd tego typu doświadczeń, i dla tych, którzy z dramą i psychodramą zetknęli się i chcą te znajomość kontynuować.

Zapraszam po praktykę trenerską jak i rozwój osobisty.

Wybierając się przygotuj się na trzy rodzaje pracy - praca fizyczna (ruch, działanie), praca emocjonalna (przeżywanie) i praca umysłowa (rozumienie, zdobywanie wiedzy). Koniecznie zabierz wygodne buty i luźny strój nie krępujący ruchów.

W programie:
- przede wszystkim doświadczanie technik (psycho)dramy na sobie (techniki rozgrzewkowe, pobudzające aktywność i kreatywność grupy, techniki pracy z emocjami, pantomima, gry grupowe, improwizacje, budowanie roli)
- wspinamy się na metapoziom – trochę teorii na temat tego co w psychodramie się dzieje i jak to się nazywa (co to socjometria, technika lustra, teatr playbacku i inni…)
- znajdujemy zastosowania – stosowanie technik psychodramy we własnej pracy – zalety, możliwości, ograniczenia.

Spodziewane korzyści
- samopoznanie i rozwój własny - doskonalenie narzędzia, jakim posługujemy się w codziennej pracy (czyt. SIEBIE), lepsze rozumienie własnych emocji, nabieranie dystansu do codziennych trudności,
- poznanie nowych, skutecznych technik pracy z grupą,
- nabywanie umiejętności omijania oporu z wykorzystaniem technik psychodramy,
- ponadto spora dawka dobrej zabawy i powrotu do dziecięcego sposobu rozumienia świata.

Prowadzenie
Paweł Łaszkiewicz - psycholog, psychoterapeuta, trener

czas trwania – 16 godzin (dwa dni)
sobota 10-18
niedziela 9-17

zgłoszenia przyjmujemy pocztą elektroniczną
p.laszkiewicz@post.pl

w tytule maila prosimy o wpisanie: „zapis na psychodramę - Lublin 2011
prosimy również o podanie nr telefonu kontaktowego

Inwestycja 200 zł
Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju
„Rozwinąć Skrzydła”
M. Korzeniowskiej 4, 07-410 Ostrołęka
tel. 502 117 363, fax 29 643 22 83

Warsztat prowadzony w ramach Meetworks – cyklu warsztatów prowadzonych przez Absolwentów i Sympatyków Ogólnopolskiej Szkoły Trenerów Metrum oraz Klubu trenerów Meetroom we współpracy ze Stowarzyszeniem Wspierania Rozwoju Rozwinąć skrzydła

http://metrum.edu.pl
Szkoła trenerów Metrum w Lublinie marzec 2011 -
http://www.goldenline.pl/spotkanie/ogolnopolska-szkola...
zapraszamy
Joanna Gruszecka

Joanna Gruszecka Instruktor Fitness.
Instruktor
Kulturystyki. Trener
Perso...

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.


Obrazek

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 14:08

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

Temat: Obowiazki Przedsiębiorców w zakresie ochrony środowiska

Miejsce: Centrum Szkoleń SEKA, ul. Wolska 11, Lublin, pok. 107
Termin: 10 czerwca 2011 r. (piątek), godz. 9.00-15.00
Cena: 199,00 zł/os.
Kontakt:
Sylwia Wlizło, tel: 512-973-209, (81) 749-48-07, fax: (81) 749-48-06, e-mail: sylwia.wlizlo@seka.pl

Adresaci szkolenia

Kadra zarządzająca, specjaliści, pracownicy odpowiedzialni za zagadnienia z ochrony środowiska oraz inne osoby chcące poszerzyć swoją wiedzę z zakresu temetycznego szkolenia.

Forma przyjmowania zgłoszeń

Zgłoszenia na szkolenie proszę dokonywać drogą e-mailową lub faxem.
Cel szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne przekazanie praktycznych aspektów opierając się o zmiany w przepisach.

Program szkolenia

I. PRZEDSTAWIENIE AKTUALNYCH AKTÓW PRAWNYCH Z ZAKRESU OCHRONY
ŚRODOWISKA:

 obszary regulacji w ochronie środowiska – przepisy krajowe i europejskie
 źródła wymagań prawnych
 podstawowe akty prawne i definicje
 pozwolenia na korzystanie ze środowiska

II. OMÓWIENIE AKTUALNYCH OBOWIĄZKÓW, JAKIE NAKŁADAJĄ NA
PRZEDSIĘBIORCÓW PRZEPISY OCHRONY ŚRODOWISKA:

Gospodarka odpadami i opakowaniami

 zaktualizowane definicje w gospodarce odpadami i zasady klasyfikacji odpadów
oraz ich konsekwencje
 nowe obowiązki w zakresie uzyskiwania decyzji i pozwoleń
 szczególne zezwolenia w gospodarce odpadami
 nowe zasady w zakresie ewidencji odpadów
 nowe zasady w zakresie sprawozdawczości
 najważniejsze zmiany w przepisach o odpadach oraz nowelizacja ustawy o odpadach

Ochrona powietrza i warstwy ozonowej

 nowelizacja rozporządzeń Ministra Środowiska dotyczących oceny jakości powietrza
 zgłoszenie instalacji
 pozwolenie na emisję oraz nowelizacja rozporządzenia o standardach emisyjnych
 prawne wymagania w zakresie pomiarów okresowych
 opłaty za wprowadzenie gazów lub pyłów do powietrza
 substancje kontrolowane
 zasady i terminy przesyłania do organów ochrony środowiska

Gospodarka wodno – ściekowa

 przepisy Prawa Wodnego z uwzględnieniem zmian wprowadzonych ustawą z dnia
5 stycznia 2011 r. o zmianie ustawy Prawo wodne oraz niektórych innych ustaw
 pobór wody
 odprowadzanie ścieków
 pozwolenia wodno – prawne
 wody opadowe i roztopowe
 opłaty w gospodarce wodno – ściekowej
 sprawozdawczość

III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRAWNA I KARNA

np. wprowadzenie środków dyscyplinujących przedsiębiorców, aby wywiązywali się
z obowiązków, wprowadzenie nowych opłat i kar i inne.

IV. ŚRODKI FINANSOWO – PRAWNE

V. DYSKUSJA – WYMIANA POGLĄDÓW
Opis metodyki szkolenia

Zajęcia będą prowadzone w formie wykładów, połączone z panelem dyskusyjnym i praktyczną wymianą doświadczeń.
Kwalifikacjach po ukończeniu szkolenia

Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Warunki ukończenia szkolenia

Warunkiem ukończenia jest uczestnictwo na szkoleniu.

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

ZAPRASZAMY NA KURS TRENERSKI PRZYGOTOWUJĄCY DO PRACY JAKO TRENER BIZNESU.



PROGRAM KURSU OBEJMUJE 60-CIO GODZINNY CYKL ZAJĘĆ W FORMIE STACJONARNEJ.KURS TRWA 8 DNI W FORMIE WEKENDOWEJ-4 WEKENDY.CZAS I MIEJSCE DO USTALENIA PO ZEBRANIU SIĘ GRUPY CO NAJMNIEJ 5 OSÓB.

ODBIORCAMI KURSU SĄ OSOBY PRZYGOTOWUJĄCE SIĘ DO PRACY TRENERA ORAZ WSZYSCY CI, KTÓRZY CHCĄ USYSTEMATYZOWAĆ I UDOSKONALIĆ UMIEJĘTNOŚCI Z ZAKRESU METODOLOGII PRZYGOTOWANIA I PROWADZENIA SZKOLEŃ.

UCZESTNICY KURSU POZNAJĄ STANDARDY METODYCZNE PRACY TRENERA,NABĘDĄ SAMODZIELNOŚCI W KONSTRUOWANIU,PLANOWANIU I EWALUACJI PLANÓW SZKOLENIOWYCH,BĘDĄ POTRAFILI ROZPOZNAĆ ETAPY ROZWOJU I FUNKCJONOWANIA GRUPY I STOSOWAĆ ODPOWIEDNIE DO NICH METODY I TECHNIKI,BĘDĄ POTRAFILI INICJOWAĆ PROCESY I WPŁYWAĆ NA DYNAMIKĘ GRUPY,BĘDĄ ZNALI TECHNIKI RADZENIA SOBIE W SYTUACJACH TRUDNYCH,BĘDĄ POTRAFILI DOSTOSOWAĆ SIĘ DO INDYWIDUALNYCH PREFERENCJI W GRUPIE.

PROGRAM KURSU:

1.KOMUNIKACJA W PROCESIE SZKOLENIOWYM

typy komunikacji i ich zastosowanie
wymagane kompetencje trenera w komunikacji
rola słuchania
sztuka zadawania pytań
zasady komunikacji trenera z grupą
metody usprawniające komunikację
spójność komunikacji
udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej
prowadzenie grupy przez trenera
postawy asertywne i techniki perswazyjne

2.TYPY OSOBOWOŚCI I PREFERENCJE W PROCESIE SZKOLENIOWYM

typy wg MBTI ich preferencje uczenia się i pracy w grupie
typy osobowości na wymiarach Asertywność i Spontaniczność i ich potrzeby podczas sesji szkoleniowych
przegląd podstawowych typologii psychograficznych i ich zastosowanie w pracy trenera
dostosowanie stylu pracy i komunikacji do indywidualnych i grupowych preferencji
jak dobierać metody szkoleniowe
sztuka tłumaczenia
wspieranie pamięci

3.JAK LUDZIE SIĘ UCZĄ?

model EDUKARE
pamięciowe i głębokie uczenie się
taksonomia Blooma
motywacja w procesie uczenia się i systemy wzmocnień
hierarchia potrzeb wg Maslova
metody VAK
cykl Kolba
rola prawej i lewej półkuli w procesie uczenia się
cykl sesji szkoleniowej a cykl uczenia się

4.WARSZTAT TRENERA

trener jako aktor-głos,postawa ciała,język,radzenie sobie z tremą
rola zabawy i humoru
metody i narzędzia dydaktyczne

5.PRZEBIEG PROGRAMU SZKOLENIOWEGO

rola poczatku szkolenia
budowanie zaufania i klimatu
kontrakt z grupą
autorytet trenera a autorytet uczestników
cele szkolenia
rola przerw
konspekty, notatki i pomoce szkoleniowe
podział programu na moduły i sesje szkoleniowe
kończenie programu a ewaluacja

6.PROJEKTOWANIE PROGRAMU SZKOLENIOWEGO I ROI

podejście procesowe i kontekstowe do szkoleń
badanie i identyfikowanie potrzeb szkoleniowych
określanie celów szkoleniowych
projektowanie programu szkolenia, bloków, modułów
program, scenariusz , materiały szkoleniowe
ewaluacja
zwrot inwestycji w szkolenia

7.ETYKA W PRACY TRENERA

prawa autorskie
rozwój osobisty trenera
doskonalenie warsztatu trenera

8.DYNAMIKA PROCESU GRUPOWEGO

etapy rozwoju grupy
role w grupie
sytuacje trudne w pracy z grupą
zachowania uczestników sprawiające trudności podczas szkolenia
grupa otwarta i zamknięta

9.SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA

samodzielne przeprowadzenie szkoleń i ich ocena



CENA KURSU 5.000 zł

Promocja dla pierwszych 2 osób oraz studentów -cena 4.800zł .



KURS PROWADZI LUCYNA PRUSKA-TRENER,KONSULTANT,STRATEG,MEDIATOR,AUTOR PROGRAMÓW SZKOLENIOWYCH I EDUKACYJNYCH WEDŁUG METODOLOGII NEUROEDU.

PASJONATKA MYŚLENIA INTERDYSCYPLINARNEGO I MIĘDZYKULTUROWEGO.Z WYKSZTAŁCENIA ORIENTALISTKA I SPECJALISTKA W ZAKRESIE KOMUNIKACJI I STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH.ABSOLWENTKA JAPONISTYKI ORAZ STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO .STYPENDYSTKA ROTARY CLUB ORAZ RZĄDU JAPOŃSKIEGO.OBECNIE DOKTORANTKA.ZAJMUJE SIĘ PRZYWÓDZTWEM W ORGANIZACJACH W PERSPEKTYWIE MIĘDZYKULTUROWEJ.PRACUJE WG NOWATORSKIEJ METODY NEUROEDU.

zapisy a.tyniec-adviser.szkolenia@wp.pl lub 507 044 493 lub http://adviser-szkolenia.com.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

KURS WYCHOWAWCY KOLONIJNEGO

PROGRAM KURSU WYCHOWAWCY KOLONIJNEGO

1. Organizacja prawna wypoczynku dla dzieci i młodzieży.

1.1. Przepisy prawne związane z organizacją wypoczynku dla dzieci i młodzieży (wycieczki, biwaki, obozy, kolonie) i zasady jego nadzorowania.

1.2. Analiza kart kwalifikacyjnych: obiektu, pracowników pedagogicznych, uczestników wypoczynku.

1.3. Uwagi na temat bezpieczeństwa i higieny placówek.

1.4. Postępowanie w przypadku wypadków osób pozostających pod opieką placówki.

1.5. Zasady organizacji wypraw grup dziecięcych i młodzieżowych.

1.5.1. Omówienie warunków poruszania się na drogach i przejazdów.

1.5.2. Wyprawy do lasu.

1.5.3. Turystyka rowerowa.

1.5.4. Obozy wędrowne (zasady wędrowania, teren obozu, pola namiotowe).

1.5.5. Wycieczki nad jezioro/morze (w tym zasady kąpieli, warunki bezpieczeństwa, wzory znaków).

1.5.6. Wycieczki górskie (wskazania i przeciwwskazania do podjęcia wypraw, zasady bezpieczeństwa, oznakowanie tras górskich).

1.5.7. Wycieczki zagraniczne.

2. Organizacja pracy opiekuńczo-wychowawczej

2.1. Obowiązki wychowawcy grupy.

2.2. Opracowanie planu wychowawczego dla grupy (zapoznanie z celami, metodami i formami ich realizacji).

2.3. Dokumentacja wychowawcy.

2.4. Rada wychowawców – ich rola i zadania.

2.5. Zasady udzielania pierwszej pomocy.

3. Organizacja sportowa kolonii.

3.1. Zadania wychowania fizycznego.

3.2. Animacja gier i zabaw terenowych.

3.3. Zasady organizowania zawodów i olimpiad sportowych.

3.4. Sposoby projektowania zajęć sportowych w placówkach.

4. Organizacja życia w placówkach wypoczynku.

4.1. Rozkład dnia.

4.2. Regulamin i obowiązki uczestników.

4.3. Zasady konstruowania kontraktu.

4.4. Struktura placówki.

4.5. Prace na rzecz placówki i środowiska.

4.6. Uwagi praktyczne na temat organizacji życia w placówkach wypoczynku.

5. Organizacja gier i zabaw dla dzieci i młodzieży.

5.1. Życie świetlicowe.

5.2. Cele i zadania zajęć plastyczno-technicznych.

5.3. Konkursy, wystawy, dyskusje jako przykłady zajęć kulturalno-oświatowych.

5.4. Rozwój zainteresowań uczestników.

5.5. Typy gier dla dzieci i młodzieży.

5.6. Przykłady zabaw integrujących.

6. Egzamin.



KURS TRWA 36 GODZIN, 5 DNI SZKOLENIOWYCH .CENA KURSU 250ZŁ PRZY MINIMUM 15 OSOBACH.

ZAPISY a.tyniec-adviser.szkolenia@wp.pl lub 507 044 493 lub http://adviser-szkolenia.com.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

KURS ZARZADZANIE PROJEKTAMI

PROGRAM SZKOLENIA-ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

1.PODSTAWOWE INFORMACJE O ZARZĄDZANIU PROJEKTEM

czym jest projekt

-cel

-czas realizacj

-parametry projektu

-"pułapki nadziei"

co znaczy zarządzać projektem?
jakie umiejetności są niezbędne?
czym jest cykl zycia projektu?
najczęstsze błędy
warto pamiętać o tym, że....

2.ZARZĄDZANIE CZASEM

czym jest czas w projekcie
sztuka przejmowania kontroli nad czasem
jak nadawać priorytety?
planowanie zadań w czasie
najczęstsze błędy
warto pamiętać o tym, że....

3.BUDOWANIE ZESPOŁU PROJEKTOWEGO

jak zdefiniować najważniejsze kompetencje?
pozyskiwanie odpowiednich osobowości-jak to zrobic?
kształtowanie zespołu

-uprawnienia

-odpowiedzialność

-równoważenie zespołu

-jak uwolnić potencjał zespołu?

-plan rozwoju zespołu

SZKOLENIE PROWADZI PANI ANNA PIECH

SZKOLENIE TRWA 16 GODZIN, 2 DNI SZKOLENIOWE.

CENA SZKOLENIA 200ZŁ (PRZY MINIMUM 15 OSOBACH W GRUPIE)
http://adviser-szkolenia.com.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

WSPOMAGANIE I DIAGNOZOWANIE UCZNIOW Z TRUDNOSCIAMI W NAUCE-KURS PRZEZ INTERNET

Informacje ogólne na temat kursu:

Kurs ma na celu zdobycie umiejętności diagnozowania i zaspokajania indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych ucznia z trudnościami w nauce.

Składa się z części teoretycznej i praktycznej w formie zadań do wykonania. Moduł teoretyczny , testy i ćwiczenia na zaliczenie dla kursanta. Każda z lekcji jest w formie wykładowej , popartej przykładami oraz bibliografią.

Kurs obejmuje tematykę roli szkolnego specjalisty w nowym systemie pomocy psychologiczno- pedagogicznej, przyczyn niepowodzeń szkolnych, rozpoznawania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi: dysleksja, dyskalkulia, dysgrafia, dysortografia, tworzenie karty indywidualnych potrzeb ucznia, tworzenia indywidualnych programów edukacyjno- terapeutycznych itp.

Nauczanie odbywa się za pośrednictwem internetu. Naukę można rozpocząć w dowolnym momencie i pracować w dogodnym dla siebie czasie. Nad szkoleniem czuwa trener, który motywuje, ocenia prace uczestnika szkolenia czy też odpowiada na pytania. Sposób zaliczenia kursu:po każdej lekcji jest do wykonania zadanie na zaliczenie.

Adresaci: Szkolenie adresowane jest do nauczycieli, pedagogów, psychologów oraz wychowawców placówek oświatowo- wychowawczych, przedszkoli i wszystkich typów szkół.Koszt szkolenia 100zł.

http://adviser-szkolenia.com.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

KURS INTERNETOWY-METODY PRACY Z UCZNIEM ZDOLNYM

Lekcja 1 – Czym charakteryzuje się uczeń zdolny?

Treści:

jak poznać ucznia zdolnego (T. Lewowicki –wysoki poziom zdolności ogólnych, inteligencji, zdolności specjalnych, wysokie osiągnięcia lub możliwości takich osiągnięć, osiągnięcia oryginalne i twórcze lub możliwości takich osiągnięć)
wskazanie, iż u ucznia zdolnego wcześnie i spontanicznie pojawiają się zdolności na wysokim poziomie oraz ich kierunkowość, która wyraża się mistrzostwem w konkretnej dziedzinie
wysokie oceny nie są jedynym wyznacznikiem uzdolnień
charakterystyka ucznia zdolnego w sferach poznawczej i społeczno-emocjonalnej



Lekcja 2 – Jakie trudności edukacyjne może mieć uczeń zdolny?

Treści:

wysokie uzdolnienia nie zawsze idą w parze z wysokimi ocenami
syndrom nieadekwatnych osiągnięć, czyli rozbieżność między potencjalnymi możliwościami a faktycznymi osiągnięciami, przyczyny syndromu (czynniki wewnętrzne, społeczne, związane z procesem dydaktyczno-wychowawczym, opis czynników i przykłady)



Lekcja 3 – Jak pracować z uczniem zdolnym

Treści:

waga wypracowania przez opiekunów, ucznia i nauczyciela wspólnego programu rozwoju zdolności
rola autorytetu nauczyciela, w jaki sposób go budować
stosowanie różnorodnych metod pracy, propozycja metod, umożliwienie indywidualnej pracy
konieczna dobra znajomość ucznia, w jaki sposób go poznać (metody stosowane przez psychologów i pedagogów, metody socjometryczne, obserwacja)
holistyczność działań, by rozwój był wszechstronny
przypisywanie uczniowi funkcji asystenta nauczyciela
zachęcanie do samooceny



Lekcja 4 Plan Działań Wspierających

Treści:

zawartość planu- cele edukacyjne ogólne i szczegółowe
wyjaśnienie czym są cele ogólne, przykłady celów w edukacji
podkreślenie roli celów wychowawczych



Lekcja 5 Zróżnicowanie metod dydaktycznych

Treści:

opis metod, które są szczególnie przydatne (metoda projektu, zajęcia pozalekcyjne, pozaszkolne, warsztaty, treningi, turnieje, konkursy, zajęcia realizowane przez uczelnie wyższe)
wykorzystanie internetu jako środka promocji uczniów zdolnych i ich dokonań
wsparcie dla ucznia zdolnego
kto pomaga, jeżeli zachodzi taka potrzeba, rola pomocy psychologa lub pedagoga (pomoc w racjonalizowaniu stresu, łagodzenia jego skutków, wypracowaniu z rodzicami skutecznych sposobów wychowania), otoczenie opieką w wypadku absencji ucznia, zapewnienie indywidualnych konsultacji
informacja o konkursach, olimpiadach itp., ułatwianie uczestnictwa w nich oraz przygotowywania się do nich



Zadanie zaliczeniowe: Znalezienie i krótkie opisanie 3 konkursów związanych z nauczanym przedmiotem, które mogłyby być propozycją dla ucznia zdolnego.

Zaliczenie: Znalezienie i krótka charakterystyka zajęć w okolicznych Domach Kultury, wyższych uczelniach itd., które mogą zainteresować ucznia uzdolnionego w dziedzinie, jaką reprezentuje nauczyciel.





Lekcja 6 Cele edukacyjno-terapeutyczne pracy z uczniem zdolnym



Treści:

wskazanie najważniejszych celów edukacyjnych w pracy z uczniem zdolnym (m.in. wdrażanie do procesu samokształceniowego, wdrażanie do systematyczności i samodzielności, rozwój społeczno-emocjonalny itd.)
nauka zdobywania informacji oraz krytycznej oceny źródeł
zachęcanie do samodzielności w konstruowaniu wraz z nauczycielem ścieżki rozwoju
rola i formy promocji uczniów



Lekcja 7 W tym szaleństwie jest metoda – o metodach raz jeszcze

Treść:

charakterystyka i egzemplifikacja metod aktywizujących (poszukujących, heurystycznych, rozwijających myślenie konwergencyjne, technik szybkiego uczenia się), metod rozwijających umiejętności komunikacyjno-społeczne (metody praktyczne, dyskusje, trening twórczości), metody umożliwiające ekspresję ucznia w wybranych dziedzinach (metody waloryzacyjne), metody ewaluacyjne
propozycja scenariusza treningu twórczego myślenia, autoprezentacji



Cena szkolenia 100 zł.
http://adviser-szkolenia.com.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

METODY PRACY DORADCY ZAWODOWEGO Z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI

Ramowy plan szkolenia



1. Wprowadzenie teoretyczne



charakterystyka osób niepełnosprawnych
rodzaje niepełnosprawności
ogólna charakterystyka rynku pracy pod kątem osób niepełnosprawnych
zadania stawiane przed doradcami


2. Diagnoza sytuacji osoby niepełnosprawnej

kontrakt z osobą niepełnosprawną
weryfikacja rodzaju niepełnosprawności
ocena możliwości/barier związanych z rodzajem niepełnosprawności
analiza mocnych i słabych stron osoby niepełnosprawnej
ocena potencjału zawodowego osoby niepełnosprawnej



3. Narzędzia stosowane w poradnictwie zawodowym dla osób niepełnosprawnych

testy, ankiety, kwestionariusze
wady/zalety
możliwości stosowania



4. Aktywne poszukiwanie pracy przez osoby niepełnosprawne – warsztat jako metoda poradnictwa grupowego

tworzenie dokumentów aplikacyjnych
umiejętność poruszania się po rynku pracy
przygotowanie osoby niepełnosprawnej do rozmowy kwalifikacyjnej
Indywidualny Plan Działania dla osób niepełnosprawnych
wyznaczenie głównego celu zawodowego
wyłonienie poszczególnych zadań i kroków zmierzających do osiągnięcia celu



5. Rola doradcy zawodowego w poradnictwie dla osób niepełnosprawnych.

uprawnienia przysługujące niepełnosprawnym
potencjalne korzyści i rekompensaty dla pracodawcy
doradca jako pośrednik pomiędzy pracodawcą a osobą niepełnosprawną



SZKOLENIE PROWADZI PANI DARIA GRACZYK.

CENA SZKOLENIA 130 ZŁ.
http://adviser-szkolenia.com.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

PROGRAM SZKOLENIA-RÓŻNORODNOŚĆ KULTUROWA W EDUKACJI

1.Wielokulturowość jako konieczność w dobie globalizacji

2.Pojęcie "tożsamość kulturowa"w świecie przenikających się kultur

3.Problemy dyskryminacji

4.Postawy społeczne wobec mniejszości narodowych

5.Model TOPOI Hoffmana jako dynamiczne podejście do rozumienia kultury i komunikacji

6.Wielokulturowość w przestrzeni edukacyjnej -zagrożenia i potencjał

7.Metoda "osobistych narracji" jako sposób komunikacji w wielokulturowej klasie

8.Sposoby pracy nauczyciela w wielokulturowej klasie



CENA SZKOLENIA 150 ZŁ.
http://adviser-szkolenia.com.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń / kursów itp.

PROGRAM SZKOLENIA -NAUCZANIE JĘZYKA ANGIELSKIEGO W PRZEDSZKOLU

I.MODUŁ TEORETYCZNY

1.Teorie przyswajania drugiego języka

2.Czynniki wpływające na przyswajanie drugiego języka

3.Popularne przekonania dotyczące nauki języka obcego-fakty i opinie

4.Efektywne metody nauczania języka angielskiego dzieci przedszkolnych

II.MODUŁ PRAKTYCZNY

1.Struktura zajęć języka angielskiego w przedszkolu

2.Tworzenie ćwiczen metodą TPR,gier, piosenek

3.Mozliwości wykorzystania kart prezentacyjnych do pracy z dziećmi przedszkolnymi

4.Cykl tematycznych konspektów zajęć z wykorzystaniem poznanych metod i środków



CENA SZKOLENIA 100 ZŁ
http://adviser-szkolenia.com.pl



Wyślij zaproszenie do