Ilona
Patro
social media /
digital influencers
Temat: "Lubelskie świetne na weekend"
Wreszcie pozytywna zmiana. Telewizyjnej kampanii reklamowej doczekała się również Lubelszczyzna, której wszelkie strategie promocyjne są bardzo potrzebne.W TVN24, TVN Style, TVN Turbo, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, internecie, podczas wystaw, konferencji transmitowane są filmy reklamowe prezentujące turystyczne miejsca Lubelszczyzny: Kazimierz Dolny, Nałęczów, Zamość, Chełm i Lublin oraz formy w jakich można spędzić wolny czas w regionie, tj. konie, ścieżki rowerowe, quady, jacht. Mają pokazać Lubelszczyznę jako miejsce do zrelaksowania się, spokoju, oderwania od codziennych prac.
Kampania potrwa do 18 czerwca.
Reżyserem i scenarzystą jest Jan Matysik z Agencji Cumulus.
"Urząd Marszałkowski rozważa możliwość wzmocnienia i rozszerzenia kampanii na mieszkańców wszystkich regionów Polski poprzez dodatkową emisję spotów promujących Lubelszczyznę na antenach 16 Ośrodków Regionalnych Telewizji Polskiej. W ten sposób akcja zyskałaby co najmniej 2-3 milionową widownię."
A oto spot: http://youtube.com/watch?v=SMzUT6TlXFY
Podoba Wam się ta forma pokazania Lubelszczyzny?
Ciekawe, czy dzięki niej ruch turystyczny się zwiększy.