konto usunięte
Temat: Internet w TOYA - pytanko
Czarek M.:Dokładnie, przy wyższych pakietach jest to od 512 do 1024 kb/s.
upload 256kbps jest tylko dla pakietu 512kbps
konto usunięte
Czarek M.:Dokładnie, przy wyższych pakietach jest to od 512 do 1024 kb/s.
upload 256kbps jest tylko dla pakietu 512kbps
Andrzej Walczak ...
konto usunięte
konto usunięte
Elżbieta Z.:Zwiększyli :)
- "Pakiety TOYAnet_4, _6 i _8 połączone zostały w jeden nowy pakiet TOYAnet_10 o przepustowości 10 Mbps" - obowiązuje to jakoś od stycznia - nadal mi nie zwiększyli :-/
Elżbieta Z. web designer
Marta K.:
Czarek M.:Dokładnie, przy wyższych pakietach jest to od 512 do 1024 kb/s.
upload 256kbps jest tylko dla pakietu 512kbps
Tomasz Lis Pozytyw :)
konto usunięte
Elżbieta Z.:To reklamuj. Majac od poczatku pakiet podstawowy (nie start) nigdy nie bylo mniej niz 512kbps. I upload rzeczywisty zgadza sie z teoretycznym.
Wiem jak jest u mnie. Jest DNO z uploadem. NIE zwiększyli download. Osiedle starszych dziadków - więc nie niszczą. A "skrzynka rozdzielcza" piętro niżej.
Za długo to trwało, za mały upload, ale ogólnie jestem zadowolona :-)
konto usunięte
Czarek M.:Nie ma co reklamować, podana przeze mnie wyżej informacja została potwierdzona. Jest to połączenie 10 MB/s, natomiast ewentualna strata prędkości może być spowodowana użytkowaniem modemu wifi.
Elżbieta Z.:To reklamuj. Majac od poczatku pakiet podstawowy (nie start) nigdy
Wiem jak jest u mnie. Jest DNO z uploadem. NIE zwiększyli download. Osiedle starszych dziadków - więc nie niszczą. A "skrzynka rozdzielcza" piętro niżej.
Za długo to trwało, za mały upload, ale ogólnie jestem zadowolona :-)
nie bylo mniej niz 512kbps. I upload rzeczywisty zgadza sie z
teoretycznym.
konto usunięte
konto usunięte
Elżbieta Z.:
3 minusy
- od momentu podpisania umowy do działającego netu minęło ponad 2 tygodnie
- "Pakiety TOYAnet_4, _6 i _8 połączone zostały w jeden nowy pakiet TOYAnet_10 o przepustowości 10 Mbps" - obowiązuje to jakoś od stycznia - nadal mi nie zwiększyli :-/
- przy download 8 Mbps, upload 256 kbps - to dno
konto usunięte
Rafał K.:W żadnym wypadku nie jest to niewywiązanie się z umowy, gdyż zwiększenie prędkości nie było obowiązkiem firmy, a jedynie jej dobrą wolą. Informacja o podwyższeniu pakietów była podana jedynie w grudniowym Magazynie Abonenta, natomiast nie znajdowała się w żadnym dokumencie podpisywanym przez klientów. Poza tym - odpowiedzi na temat rzekomej nieprawidłowości udzieliłam już wcześniej: owa nieprawidłowość wcale w tym przypadku nie występuje :)
Ja bym zadzwonił albo tam pojechał i to wyjaśniał bo jak dla mnie jest to nie wywiązanie się z umowy ze strony toyi.
konto usunięte
Marta K.:Informacja byla przeslana do kazdego abonenta. W przypadku zmian w usludze, klient nie musi niczego podpisywac. Dostawca zmienia swoja usluge i wydaje odpowiednie rozporzadzenie, z ktorego musi sie wywiazac. To nie jest jego dobra wola.Czarek M. edytował(a) ten post dnia 12.05.10 o godzinie 11:35
W żadnym wypadku nie jest to niewywiązanie się z umowy, gdyż zwiększenie prędkości nie było obowiązkiem firmy, a jedynie jej dobrą wolą. Informacja o podwyższeniu pakietów była podana jedynie w grudniowym Magazynie Abonenta, natomiast nie znajdowała się w żadnym dokumencie podpisywanym przez klientów.
konto usunięte
Czarek M.:Tak, ale chodziło mi o to, że firma - rozpoczynając świadczenie usługi konkretnemu abonentowi - nie zobowiązywała się do automatycznego zwiększenia prędkości po pewnym czasie od podpisania umowy, w związku z czym sam fakt podwyższonej szybkości internetu był jedynie formą miłej niespodzianki. A parametry połączeń zostały zmienione wszystkim abonentom.
Informacja byla przeslana do kazdego abonenta. W przypadku zmian w
usludze, klient nie musi niczego podpisywac. Dostawca zmienia
swoja usluge i wydaje odpowiednie rozporzadzenie, z ktorego musi
sie wywiazac. To nie jest jego dobra wola.
konto usunięte
konto usunięte
Czarek M.:Ta zmiana nastąpiła, o czym kilkakrotnie już pisałam. Informację tę sprawdziłam osobiście.
No tak ale jesli firma zobowiazuje sie do zmiany uslugi to jesli u
kogos faktycznie zmiana nie nastapila to ma prawo do reklamacji.
konto usunięte
Marta K.:
Czarek M.:Ta zmiana nastąpiła, o czym kilkakrotnie już pisałam. Informację tę sprawdziłam osobiście.
No tak ale jesli firma zobowiazuje sie do zmiany uslugi to jesli u
kogos faktycznie zmiana nie nastapila to ma prawo do reklamacji.
Łukasz
Buszka
www.dadadesign.pl
projektuje,
fotografuje,
podróżuje, gotuje
Łukasz
Buszka
www.dadadesign.pl
projektuje,
fotografuje,
podróżuje, gotuje
Paweł
T.
Absolwent
Politechniki
Łódzkiej dążący do
osiągania wyzna...
Ewa Bieryt w Holandii
Następna dyskusja: