robert r.:
ale ale przecież 3 to już dla mnie w wzupełności wystarczy - w końcu w hotelu spedza sie najmniej czasu - wiec jak tylko szczury i karaluchy sie nie ganiają po podłogach to jest ok :-)robert robertus edytował(a) ten post dnia 24.07.07 o godzinie 11:32

3 lata temu byłam w 4 gwiazdkowym i karaluchy były na niższych piętrach, czasami przebiegł szczurek koło basenu :) Czystośc i higiena nie jest najmocniejszą stroną Tunezji. Pedanci powinni pojechac w inne rejony świata bo nie wytrzymają albo nigdzie nie wyjdą, nigdzie nie pojadą, niczego nie dotkną:)
Ale Tunezja to piekny kraj, ciekawa kulturowo, obyczajowo, polecam:)

Temat: tunezja - poczatek sierpnia

wielkie rzeczy ...kilka karaluszków czy jakiś tam szczurek........:-)do tego na bank oswojone skoro zyją wsród ludziów....dam rade tym bardziej ze pojade dopiero we wrzesniu - turyści z sierpnia wybiją wszystko (z głodu albo wściekłości) :-)

ja byłam w Tunezji dawno dość, bo w 99 i prawdę mówiąc pięknie to było, ale jedynie w strefie hotelowej i w centrum Tunisu... Poza tym bieda, brud... tak czy inaczej podobało mi się - początek listopada i 27 / 28 stopni (dla mnie idealnie), więc wracać do deszczu i zimna było ciążko ;-)

Temat: tunezja - poczatek sierpnia

BYłam we wrześniu :) polecam też zabrać dużą dawkę tabletek na bóle brzucha :)

Agnieszka D.:

jedna z moich koleżanek na ten wyjazd do Tunezji zabrała zgrzewkę wody mineralnej. Kiedy zapytałyśmy po co, odpowiedziała, że do mycia zębów :P

ale ona pracuje w sanepidzie, więc zrzuciłyśmy to na poczet ostrego skrzywienia zawodowego :P

natomiast muszę przyznać, że strasznie dużo rzeczy sobie nakupowałyśmy i nie zapłaciłyśmy więcej niż 1,2 5 dinarów - choć najtańsze wielbłądy np kosztowały 75 dinarów (5 po negocjacjach) :PAnka D. edytował(a) ten post dnia 25.07.07 o godzinie 11:08
Adam O.

Adam O. przejmuję władzę nad
światem

Temat: tunezja - poczatek sierpnia

tez bylem w Tunezji... cos kolo 2000 roku. Hotel mial byc ** z HB, jako ze bralem z last minute bylem w innym hotelu niz cala grupa polakow. Oni mieli ladny hotel z zewnatrz i w czesci publicznej (hol, korytarze) ale w pokojach grzyb na scianach. Ja trafilem do hotelu gdzie dominowali nasi przyjaciele z bratniego państwa - czesi. Hotel niepozorny, tez ** ale o wiele wyzszym standardzie niz ten dla polakow. Bylem abrdzo zadowolony z wyjazdu. Rada ode mnie:

1. nie zostawiajcie nic cennego w pokoju na "widoku". Sprzataczce moze sie zsunac wraz z posciela do kosza ;p

3. zęby lepiej myc w wodzie mineralnej (do kupienia na miejscu)

Jakbyscie sie okreslili konkretnie z terminem to sam tez moze bym sie przelecial ;p
Adam O.

Adam O. przejmuję władzę nad
światem

Temat: tunezja - poczatek sierpnia

ja sobie przed wyjazdem kupilem minidisc'a (takie cos lepszego od CD i generalnie od wiekszosci dzisiejszych mp3 - tanie i w miare male nosniki) dalem za niego tyle co za sam wyjazd :) Pewnego dnia zniknal. Tylko ja bylem pewien gdzie go zostawilem. Pogadalem chwile z wlascicielem hotelu (wczesniej mielismy pogaduchy przy swiezo wyciskanych soczkach pomaranczowych i piwkach, okazalo sie ze byl kiedys w polsce i mial tu kobiete) on dopadl sprzataczki i oficjalna wersja brzmiala ze sie zapodzial w brudnej poscieli ;) Mnie to wystarczylo.

Anka D.:

co do hoteli dla polaków - chyba wszyscy wiedzą, że najlepiej
wykupić sobie wczasy w jakimś biurze podróży w niemczech, czy
choćby we Włoszech, a warunki i obsługa będą na o wiele
wyższym poziomie :P za tą samą cenę zresztą :P

Hmm, ja kupiłam wycieczkę w Polsce w polskim biurze podróży, ale jako że nieco znam się na zasadach działania rynku hotelarskiego, sama zadbałam o standard pokoju. Znalazłam na necie adres @ do hotelu, w którym miałam mieszkać, i kilka dni przed przyjazdem wysłałam @ do general manager z krótkim przedstawieniem siebie i prośbą o przydzielenie ładnego pokoju z widokiem na morze.

Kiedy dotarliśmy do hotelu, okazało się, że cała grupa ma pokoje w innej części budynku - a ja miałam piękny widok na morze:)

Adam O.:
>> 2. nie puszczajcie blondynek samych "na miasto"/plaże - nie, nie dlatego ze moga zabladzic ;p tubylcy sa bardzo natarczywi...

szatynek też nie puszczajcie;P , ja sama raz wyskoczyłam do spozywczaka po wodę i wróciłam z lekką traumą...

Temat: tunezja - poczatek sierpnia

a blondyni?...............też mają branie u tunezyjek? :-)

branie to i może mają, ale trzeba mieć formę, żeby potem uciec przed bratem ojcem i szwagrem takiej tunezyjki :)

Temat: tunezja - poczatek sierpnia

Wy to potraficie zachecic do wyjazdu ;-)

ja mimo wszystko zachęcam :) i zapraszam na http://tunezja.com.pl :)

Temat: tunezja - poczatek sierpnia

JAk przefarbuje sie na ruda (o nich nie pisaliscie) to sie tam wybiore ;-)

Dominiko o rudych nikt nie pisał bo to się rozumie samo przez się że mają przechlapane ;)

Temat: tunezja - poczatek sierpnia

Robert, a jedź , co tam ;) tylko mam nadzieję, jak to już Łukasz ładnie napisał, że szybko biegasz ;P

a jak już dobiegniesz do jakiegoś kompa, napisz jak bylo:)

Generalnie jest super. I bynajmniej nie potzrba 4 gwiazdek.
Byłem w lipcy i byłoświetnie (prawie całkiem). Było kilka przypalow typu: pokój baznadziejny (ale czego oni nie zrobią za 5 baksów). Do tego doszło spięcie na bazarze z tubylcami (bo jak się targujesz to już lepeij kupić - a ja wtedy nie miałem na to ochoty - potraktowałem to jak sport), ale ogolnie super.
Pogoda piękna - ichniejsze 40 stopnie C lep[iej się znosi niż nasze 25) super woda, piękne plaże alkohole so\poko, niestety tunezyjek jak na lekarstwo (pomimo, że byłem z żoną - to miłoby było), ale nadrabiały europejki (a w szczególności polki i czeszki- te polecam)

Dominika D.:
ok, zatem juz pakuje walizki i lece... na drugi koniec swiata ;-)
a jednak teraz? udanej podróży!!!:)

Kaja (Grażyna ) W.:
Dominika D.:
ok, zatem juz pakuje walizki i lece... na drugi koniec swiata ;-)
a jednak teraz? udanej podróży!!!:)
nie nie - poczatkiem listopada i w sumie tez na T... ;-)
Udanego pobytu na Ukrainie!
Lece do Morfeusza, pa!

Coke Live Music Festival od...