Aleksandra Grabowska

Aleksandra Grabowska PR Manager, B&W
Salsa Kraków,

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Dziewczyny!
Na DZIEŃ KOBIET polecam iście kobiece warsztaty od podstaw Ladies' NIGHT:
♥SALSA & BACHATA SEXY MOVES♥ tylko 29pln/2h

A tu szczegóły: http://salsa.krakow.pl/index.php?salsa=newsid&id=1087

Obrazek
Wojtek Wiśniewski

Wojtek Wiśniewski www.glebiasmaku.pl -
odwiedź koniecznie

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Głębia Smaku przygotowała dla Was kolejny smakowity konkurs, w którym do wygrania nie jedna, nie dwa, ale aż trzy zaproszenia do restauracji Dobra Kasza Nasza! Zapraszamy gorąco do udziału!

>> http://www.glebiasmaku.pl/krakow/1374,Nasz_KONKURS_tez...


Obrazek
Katarzyna Chrabąszcz

Katarzyna Chrabąszcz Student, Uniwersytet
Jagielloński w
Krakowie

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Serdecznie zapraszamy na spektakl taneczny pt. "Splecione w nas"

Przedstawienie przygotowane przez Zespół Tańca Irlandzkiego ERIU, odbędzie się w niedzielę 16 marca 2014 roku, o godz. 18:00, w Nowohuckim Centrum Kultury. Spektakl jest głównym wydarzeniem „Festiwalu Kultury Irlandzkiej w Krakowie 10-19.03.2014”, organizowanego z okazji obchodów Dnia Świętego Patryka, patrona Irlandii.

"Splecione w nas" to taneczna opowieść o trzech siłach, warunkujących nasze zachowania: Emocjach, Decyzjach i Ruchu. Postaramy się w niej odpowiedzieć na kilka nasuwających się pytań. Czy Emocje mają wpływ na Decyzje? A może racjonalne podejście do życia, sprawia, że nie działamy pod wpływem emocjonalnych impulsów? Jakie znaczenie ma Ruch? Które z tych elementów bardziej determinują naszą osobowość i sposób patrzenia na świat? Dlaczego pasma Emocji, Decyzji i Ruchu w każdym z nas tworzą odmienny splot?

Zapraszamy do świata wyobraźni, w którym swe racje będą przedstawiać Emocje, Decyzje i Ruch, czerpiąc energię ze znakomitej, wyrazistej muzyki irlandzkiej.
Choreografia i reżyseria: Agata Kowalczyk
Muzyka: współczesna muzyka irlandzka
Taniec: tancerki Zespołu Tańca Irlandzkiego ERIU
Bilety: 25 zł, 20 zł ulgowe
Bilety dostępne w kasie NCK lub online na stronie http://nck.krakow.pl
Kasa NCK: czynna od poniedziałku do piątku w godz. 830-2000, tel. 517 248 619

Imprezy towarzyszące: wystawa prac konkursu plastycznego pt. "Magia irlandzkich legend".

Organizator: Zespół Tańca Irlandzkiego ERIU
Współorganizatorzy: Nowohuckie Centrum Kultury, Ośrodek Kultury Krakowiacy
Sponsorzy: Lobo, Akces
Patronat honorowy: Prezydent Miasta Krakowa Jacek Majchrowski, Ambasada Irlandii (Warszawa), Fundacja Kultury Irlandzkiej (Poznań)
Patronat medialny: Radio Kraków, Magiczny Kraków http://kraków.pl, kulturatka.pl

Więcej szczegółów na http://eriu.art.pl oraz na https://www.facebook.com/events/640452552671019/


Obrazek
Małgorzata Król

Małgorzata Król Właściciel Krawat i
Muszka,
szkoleniowiec,
specjalista z ...

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Dzień dobry,

serdecznie zapraszamy na szkolenie otwarte Savoir-vivre w życiu zawodowym i towarzyskim, czyli DOBRE MANIERY to świetny interes!

Warsztaty odbędą się 22 marca (sobota) w hotelu Campanile w Katowicach.

Więcej informacji oraz szczegółowy program szkolenia znajdą Państwo pod poniższym adresem:

http://www.krawatimuszka.pl/aktualnosci/savoir-vivre-w...

Zostało jeszcze kilka miejsc!

W razie pytań pozostajemy do dyspozycji.

Pozdrawiamy

Małgorzata Król
Aleksandra Makles

http://krawatimuszka.pl
https://www.facebook.com/Krawatimuszka
trzymajcie się i trzymajcie klasę
Sobiesław P.

Sobiesław P. Mój profesjonalny
opis dostępny na
życzenie :).

Katarzyna Rejdych

Katarzyna Rejdych Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Masz wolną chwilę i chcesz poznać ciekawe osoby plus podnieść swoje kwalifikacje? Jeśli raz odpowiedziałeś/aś TAK na pytanie, znajdź na stronie http://www.tubawiedzy.pl interesujące Cię wydarzenie.

Jeśli organizujesz szkolenia/warsztaty/ eventy/itp dodaj informacje na stronę całkiem za darmo.

Serdecznie zapraszam
Marcin Skurowski

Marcin Skurowski malarz graffiti
since 1998

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

graffiti na zlecenie
https://www.facebook.com/pages/Wn%C4%99trza-z-charakter...
wyżej dałem link do portfolio .
zapraszam .. wymalujemy każdą powierzchnię w dowolny wzór przedstawiony przez klienta .
graffiti.team@gmail.com

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

!Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.03.14 o godzinie 16:55

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

WSTĘP DO FOTOGRAFII MODY - KRAKÓW

PROWADZI: MICHAŁ MĄSIOR

Organizowane przez nas warsztaty to idealne połączenie wiedzy teoretycznej z dużą ilością ćwiczeń praktycznych w profesjonalnych warunkach pod okiem zawodowców. Warsztaty autorskie w ramach projektu Warsztaty Sztuki Fotografii organizujemy regularnie w Krakowie i Warszawie.

OPIS WARSZTATÓW

Wstęp do Fotografii Mody czyli dwa dni intensywnych zajęć z Michałem Mąsiorem w studiu Quantuum.

zobacz mapkę dojazdu

Efektem końcowym warsztatów będzie materiał zdjęciowy wykonany w stylu edytoriali drukowanych w magazynach poświęconych modzie.

Warsztaty, pierwszego dnia, odbędą się w dwóch etapach. W pierwszym z nich gruntownej analizie poddamy portfolio prowadzącego zajęcia oraz prace wybitnych fotografów. Następnie starannie przyjrzymy się dorobkowi uczestników warsztatów. Wspólnie przedyskutujemy kierunki rozwoju, ocenimy i wyciągniemy wnioski. Zastanowimy się czego brakuje i co należy doskonalić. Specjalista od oświetlenia studyjnego marki Quantuum przedstawi możliwości oświetlenia studyjnego. W drugim etapie pierwszego dnia uczestnicy przejdą do studia, w którym dwie modelki oraz model zapozują do zdjęć w profesjonalnie przygotowanych stylizacjach i makijażach.

Drugi dzień poświęcimy w większości pracy fotograficznej. Jeśli pogoda pozwoli przeniesiemy się
również w plener. Do dyspozycji uczestników ponownie oddamy modeli oraz stylistę i makijażystę. Postaramy się, aby sceny, oświetlenie i stylizacje znacząco różniły się od zaproponowanych dzień wcześniej. W drugiej części zajęć rezultat naszej pracy poddamy konstruktywnej krytyce . Powstały materiał wspólnie obejrzymy i przedyskutujemy. Pozostawimy także czas dla eksperta w temacie oświetlenia oraz sprzętu fotograficznego.

Warsztaty nie będą obejmowały wiedzy z zakresu obsługi aparatu fotograficznego i przeznaczone są dla zaawansowanych oraz średnio zaawansowanych fotografów.

PROGRAM

Sobota 10 maja

10.00 - 10.15 Wstęp
10.15 - 12.00 Wykład "Fotografia Mody w XXIw", prezentacja prac wybitnych artystów oraz przedstawienie prac uczestników warsztatów
12.15 - 13.00 Podstawy pracy ze światłem w studio
13.15 - 18.00 Zajęcia warsztatowe

Niedziela 11 maja

10:00 - 10:15 Wstęp i podział uczestników na grupy
10:15 - 14:00 Praca w grupach w studio i plenerze (jeśli pogoda pozwoli)
14:30 - 16:30 Podsumowanie części warsztatowej, przegląd prac, krytyka
16:30 - Konsultacje dotyczące selekcji i obróbki fotografii oraz światła fotograficznego

Nie wyznaczamy godziny zakończenia. Zostaniemy tak długo jak to będzie potrzebne.

ZAPISY POD TYM LINKIEM: http://www.sztukafotografii.org/kursy/wstep-do-fotogra...

ZAPRASZAMY SERDECZNIE!

http://sztukafotografii.org


Obrazek
Piotr S.

Piotr S. renesansowa dusza

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Zapraszam na kolejne spotkanie TEAM, zwłaszcza osoby, które m.in. poprzez kontakt telefoniczny pozyskują klientów: https://www.facebook.com/events/1468873906661563/?previ...

Agenda spotkania:
6.55 swobodny networking
- dlaczego TEAM?
- prezentacje klubowiczów i gości
- speed networking
- przedstawienie TEAM, ankiety i deklaracje
- swobodny networking
ok. 9.15 szkolenie "Spotkanie zaczyna się od rozmowy telefoniczniej, czyli: dlaczego, jak, co" poprowadzi Sobiesław Młynarczyk
10.00 zakończenie spotkania

Data: 2013-03-18 (wtorek) godz.: 7.00 - 10.00
Miejsce: Restauracja Garden Le Scandale Kraków, Kazimierz, ul. Plac Nowy 9, http://lescandale.pl/frame/kazimierz/onas.html
Mapka google: https://mapy.google.pl/maps?q=plac+nowy+9%2C+Kraków&hl...
Koszt śniadania: 35 zł

Dla osób zainteresowanych innymi wydarzeniami TEAM: http://team.krakow.pl/wydarzenia/
Małgorzata Król

Małgorzata Król Właściciel Krawat i
Muszka,
szkoleniowiec,
specjalista z ...

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Dzień dobry,

organizujemy wyjazdy integracyjne, konferencje, seminaria oraz szkolenia wyjazdowe w Hotelu Piwniczna SPA&Conference. W naszym hotelu znajdują się dwie nowoczesne sale konferencyjne, o łącznej powierzchni 170 m2. Dodatkowo, w zależności od potrzeb oferujemy przygotowanie i prowadzenie recepcji konferencyjnej, przygotowanie materiałów konferencyjnych i pomoc w organizacji imprez towarzyszących.

Dzięki hotelowej restauracji Czarna Owca zadbamy o podniebienia naszych gości.
Dodatkowo zapewniamy wachlarz atrakcji m.in. nieograniczony dostęp do HedoniSPA, zajęcia fitness i aqua-aerobic, nordic walking, poduszkowiec ,wycieczki górskie, quady, warsztaty motywujące oraz warsztaty rozwoju osobistego.

Zapewniamy dostosowanie ofert do potrzeb organizacji. Mając na uwadze cele nadrzędne oczekiwań klienta, czyli budowanie relacji między personelem.

Gwarantujemy sprawną i profesjonalną obsługę każdego wydarzenia organizowanego w naszym obiekcie, a także służymy pomocą i praktycznymi radami we wszystkich kwestiach organizacyjnych.

Profesjonalizm to nasza pasja!

Pozdrawiam

Małgorzata Król
510-009-647
Specjalista ds. klientów kluczowych

http://hotelpiwniczna.pl
Agata Jakuszko - Sobocka

Agata Jakuszko -
Sobocka
Rysuję słowa -
tłumaczę to, co
trudne w prosty
sposób!

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Jesteś studentem marzącym o karierze trenera? A może po prostu poszukujesz inspiracji w organizowaniu zajęć dla współpracowników w firmie? A może pracujesz w organizacji pozarządowej której brakuje inicjatora warsztatów?


Obrazek


Na rynku dostępne są ciekawe książki na temat szkoleń, jednak wiedza teoretyczna to nie wszystko.

Pierwszy raz w Krakowie organizowany jest kurs kładący nacisk głównie na praktyczne umiejętności szkoleniowe.

Spotkania warsztatowe podzielone są na 3 weekendowe zjazdy.

https://www.youtube.com/watch?v=RUzEsS8HFKc

Korzyści:

Poznasz podstawy i sposoby przygotowania programu szkoleniowego
Dowiesz się jak zaplanować i przeprowadzić szkolenie
Nauczysz się na co zwracać uwagę podczas warsztatów szkoleniowych
Poszerzysz swoją wiedzę na temat tego, jak jesteś postrzegany w grupie
Spróbujesz swoich sił w roli trenera
Przeprowadzisz autorski warsztat pod okiem specjalisty
Poznasz zasady planowania i oceniania szkoleń
Przeanalizujesz własny styl trenerski
Otrzymasz baterię gotowych narzędzi do przeprowadzenia własnego warsztatu
Uzyskasz zaświadczenie potwierdzające Twoje umiejętności
Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie* o przebytym kursie z wytyczonym programem i wykazem godzin nauki.

Będzie też mógł skorzystać z dodatkowych konsultacji trenerskich w trakcie i po zakończeniu kursu.

Każdy uczestnik zajęć po zakończonym kursie przeprowadzi szkolenie pod okiem eksperta.

Ukończenie kursu jest jednoznaczne z wypracowaniem gotowych do przeprowadzenia planów autorskich szkoleń. Kończysz szkolenie nie tylko z nową wiedzą ale też z zestawem ćwiczeń i narzędzi gotowych do zastosowania!



Program:

Zjazd I – Przygotowanie szkolenia

Skąd wiadomo czego potrzeba? – analiza potrzeb szkoleniowych
Jak stworzyć dobry plan – teoria i narzędzia
Czy moje szkolenie jest dobrze zaplanowane? – metody sprawdzania swojego planowania
Dopasowanie szkolenia do uczestników – podejście naukowe i praktyczne
Cele – dobór i zdefiniowanie
Grupa – wszystko o doborze i potrzebach uczestników
Organizacja materiału – metody dobierania treści szkoleniowych
Kwintet szkoleniowy
Gospodarowanie czasem zajęć
Pomoce szkoleniowe
Miejsce
Wykorzystywanie, praca i tworzenie narzędzi szkoleniowych cz.1

Zjazd II – Przeprowadzenie szkolenia

Wykorzystywanie, praca i tworzenie narzędzi szkoleniowych cz. 2
Dynamika grupy – czego się można spodziewać?
Jak funkcjonuje grupa?
Role i ich identyfikacja
Konflikty i trudne sytuacje
Jak radzić sobie z trudnymi osobami podczas szkolenia?
Praca z oporem
Emocje w pracy szkoleniowej
Style uczenia się
Ćwiczenia i gry w trakcie zajęć
Kreatywność trenerska

Zjazd III – Prezentacja i ocena

Ewaluacja zajęć
Promowanie szkolenia
Praca nad własnym wizerunkiem
Praca z głosem
Informacja zwrotna
Superwizja trenerska
Podstawy tworzenia prezentacji szkoleniowych
40 trików prezentera
Kierowanie karierą – ścieżki rozwoju
Jak zaistnieć na rynku szkoleniowym?
Gdzie i jak promować się jako trener?
Czas: 48 godzin zegarowych – 3 weekendowe spotkania, 6 dni po 8 godzin

Termin: 19-20 kwietnia, 26-27 kwietnia, 10-11 maja

Tak, jest intensywnie, ale spotykamy się nie towarzysko, ale rozwojowo;).

Inwestycja: 984 zł osoba ucząca się, 1968 zł osoba pracująca



Zapisy: telefonicznie pod numerem 514654891 od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00-20.00

lub mailowo kontakt@agata-jakuszko.pl

Napisz lub powiedz mi, dlaczego akurat Ty masz się zakwalifikować na ten kurs:).
Sobiesław P.

Sobiesław P. Mój profesjonalny
opis dostępny na
życzenie :).

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

http://konkursy-fb.netfan.pl/ do wygrania wejściówki na TM STEVENSA !!!!! (9 kwietnia Bochnia), oraz jeszcze do jutra na krakowskie koncerty Kata i Blaze Bayleya. :). KORZYSTAJCIE :)

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Zapraszam na darmowy kurs e biznesu
http://dywersyfikator.pl/ebiznes-kursTen post został edytowany przez Autora dnia 25.03.14 o godzinie 16:44

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

PIERWSZE KROKI W FOTOGRAFII | KRAKÓW | START 8 KWIETNIA |

OPIS KURSU
Zajęcia odbywają się w Krakowie, w sali Hotelu Novotel przy ul. Kościuszki 5 JAK DOJADE

Formuła kursu (spotkanie raz w tygodniu, wtorek, g. 18-21) sprzyja systematycznej pracy i regularnym konsultacjom z prowadzącymi. Polecamy go osobom, które chcą systematycznie przyswajać najważniejszą wiedzę i ćwiczyć umiejętności z dziedziny fotografii. Kurs obejmuje osiem spotkań po cztery godziny lekcyjne. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu w godzinach od 18.00 do 21.00 i kończą się po dwóch miesiącach.

Aktualnie trwa nabór na kurs wieczorny rozpoczynający się 8 kwietnia 2014 roku.

PROWADZI

Michał Mąsior
Fotograf, absolwent kursów w International Center of Photography w Nowym Jorku. Wystawiany w Barcelonie, Krakowie i Łodzi. Od pięciu lat współpracuje z agencjami reklamowymi, projektantami ubrań i agencjami modelek w Polsce i za granicą. W 2007 roku nominowany do nagrody “Fotograf Modowy Roku” w prestiżowym plebiscycie Polskich Oskarów Mody. Współtwórca Warsztatów Sztuki Fotografii.

PROGRAM

Podczas zajęć zapoznasz się z poniższymi zagadnieniami i będziesz mógł ćwiczyć pod okiem prowadzącego, również w plenerze. Przygotowaliśmy też zadania, które pozwolą Ci utrwalać umiejętności poza kursem.

Omówienie sprzętu fotograficznego

- Rodzaje aparatów fotograficznych i obiektywów oraz ich zastosowanie
- Jak kupować sprzęt fotograficzny
- Lampa błyskowa i korzystanie z dodatkowego oświetlenia
- Akcesoria fotograficzne: dobór statywu, filtrów fotograficznych, kart pamięci, toreb i innych
- Konserwacja sprzętu

Zasady działania sprzętu fotograficznego

- Przysłona, migawka, czułość ISO
- Programy automatyczne, półautomatyczne i manualne
- Pomiar światła i zasady prawidłowej ekspozycji
- Balans bieli, czyli co zrobić, by zdjęcia miały pożądane kolory
- RAW czy JPG?

Kompozycja kadru

- Poprawne kadrowanie, czyli podstawowe reguły kompozycji
- Fotografia kolorowa i czarno-biała
- Tematy zdjęć: portret, architektura, zdjęcia ruchu, makrofotografia, panorama
- Zdjęcia w złych warunkach oświetleniowych oraz fotografia nocna

Archiwizacja i obróbka

- Czytniki kart pamięci
- Dyski twarde oraz oprogramowanie do archiwizacji danych
- Programy do wywoływania plików RAW
- Podstawowa obróbka zdjęć
- Proste sposoby uatrakcyjniania fotografii
- Jak zabezpieczyć się przed utratą zdjęć?

Edycja, czyli wybór zdjęć

- Podstawowe zasady edycji
- Układanie zdjęć w historię
- Jak zbudować portfolio?
- Druk i oprawa

Fotografia komórkowa

- Jak zrobić atrakcyjne i dobrej jakości zdjęcie telefonem?
- Proste sposoby obróbki zdjęć w smartphonie

PROGRAM I ZAPISY: http://www.sztukafotografii.org/kursy/pierwsze-kroki-w...

ZAPRASZAMY!


Obrazek
Sobiesław P.

Sobiesław P. Mój profesjonalny
opis dostępny na
życzenie :).

Szymon B.

Szymon B. Wicedyrektor ds
Ubezpieczeń
Majątkowych, EKSPERT
ds. PLAN...

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Nowość w ofercie AEGON

Aegon Program Finansowania Studiów

http://www.youtube.com/watch?v=5i_IsxareAY

http://www.aegon.pl/pl/Strona-glowna/Edukacja/Oferta-p...

Do wyboru oferujemy 6 pakietów odpowiadających kosztom 5-letnich studiów:
w Polsce:

pakiet na studia płatne w miejscu zamieszkania: 50 000 zł
pakiet na studia bezpłatne poza miejscem zamieszkania (koszty utrzymania): 100 000 zł
pakiet na studia płatne poza miejscem zamieszkania: 150 000 zł

za granicą (czesne + utrzymanie):

pakiet europejski: 250 000 zł
pakiet brytyjski: 500 000 zł
pakiet amerykański: 750 000 zł

Więcej informacji pod numerem 509 45 67 63
Piotr S.

Piotr S. renesansowa dusza

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Zapraszam na kolejne spotkanie TEAM:

TEAM - Together Everyone Achieves More.
Jesteśmy klubem przedsiębiorców*, którzy tworzą wartościową sieć kontaktów - naszym celem jest rozwój sieci kontaktów oraz rozwój osobisty poprzez szkolenia.

Korzyści z udziału w spotkaniu:
- poznanie nowych przedsiębiorców z Krakowa,
- reklama własnej działalności poprzez jej prezentację,
- spotkanie osób, które - jeśli Cię dobrze poznają - mogą polecać Twój biznes,
- zobaczenie jak funkcjonuje klub networkingowo-rozwojowy,
- nietypowa formuła - speed networking,
Wszystko podczas spotkania ok. 15 przedsiębiorczych osób.

*Przedsiębiorców czyli w szczególności zapraszamy: małe firmy, jednosobowe przedsiębiorstwa oraz freelancerów zwanych też wolnymi strzelcami.

Agenda spotkania:
6.55 swobodny networking
- dlaczego TEAM?
- prezentacje klubowiczów i gości
- speed networking
- przedstawienie TEAM, ankiety i deklaracje
- swobodny networking
ok. 9.15 szkolenie "Nowy model zarządzania cyfrowym przepływem informacji" poprowadzi Łukasz Gwóźdź
10.00 zakończenie spotkania

Jesteśmy nowym klubem networkingowo-rozwojowym. Nie jesteśmy zainteresowani współpracą z branżą MLM. Dla osób, które nie wiedzą czym jest networking: http://pl.wikipedia.org/wiki/Networking_%28biznes%29

Sugerujemy zabrać ze sobą 30 wizytówek.

Prosimy o potwierdzenie obecności do poniedziałku do 13.00.

Data: 2014-04-01 (wtorek)
Termin spotkania: 7.00 - 10.00
Miejsce: Restauracja Garden Le Scandale Kraków, Kazimierz, ul. Plac Nowy 9, http://lescandale.pl/frame/kazimierz/onas.html
Mapka google: https://mapy.google.pl/maps?q=plac+nowy+9%2C+Kraków&hl...
Koszt śniadania: 35 zł

Dla osób zainteresowanych innymi wydarzeniami TEAM: http://team.krakow.pl/wydarzenia/
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA


Obrazek
Piotr Chabzda

Piotr Chabzda kreatywność -
zaangażowanie -
pracowitość

Temat: TABLICA OGŁOSZENIOWA

Już w najbliższy czwartek rozpocznie się Festiwal Spowalniania Czasu. Serdecznie zapraszam do uczestnictwa oraz kosztowania pysznych produktów regionalnych, które będzie mozna zakupić na kiermaszu.
Więcej informacji o festiwalu znajdziecie Państwo na:
http://www.slowlifepolska.pl/nr/wydarzenia/festiwal_sp...

Podobne tematy


Następna dyskusja:

TABLICA OGŁOSZENIOWA




Wyślij zaproszenie do