Szczepan J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Szczepan J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Szczepan J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Szczepan J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Szczepan J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Szczepan J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adam O.

Adam O. przejmuję władzę nad
światem

Temat: Jak wam sie podoba sparaliżowany komunikacyjnie Kraków?

Masz rację nie jest - sam często poruszam się rowerem, ale w sezonie bardziej letnim niż zimowym (!). Z racji wykonywanej pracy nie mogę sobie pozwolić na chrypke, i nieustajacy katarek.

no nie do końca ma racje. Rower to uczestnik ruchu jak samochody. By przejechać z Płaszowskiej w drogę rowerową przy Klimeckiego trzeba złamać przepisy rd, lub niezły kawałek prowadzić rower na nogach.

Ale mam rozwiązanie! Piechotą! Mocium Panie, legalnie, bez problemu...

Szczepan J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adam O.

Adam O. przejmuję władzę nad
światem

Temat: Jak wam sie podoba sparaliżowany komunikacyjnie Kraków?

A znajdź mi rowerzystę w Kraqfq, który przestrzega wszystkich przepisów?? Poczawszy od jazdy chodnikiem, poprzez jazdę Pasami i wyprzedzaniu poboczem zakorkowanych nie wspomnę.

ja wyprzedzam po lewej :) chodnikiem nie jeżdżę (no chyba że się nie da inaczej) ale świętym nie jestem jeżeli chodzi o przepisy RD.
Ale mam rozwiązanie! Piechotą! Mocium Panie, legalnie, bez problemu...

Jasne masz rację!. Wyjśc na 8 do pracy o 4.15 np. ileż rozrywki.
to w jednej takiej komedii polskiej było, co facet jadł śniadanie i golił sie o 22.00 :)

http://www.youtube.com/watch?v=fBfQgcLvg-c
Filip Kamizela

Filip Kamizela trener sprzedaży,
handlowiec

Temat: Jak wam sie podoba sparaliżowany komunikacyjnie Kraków?

Marcin H.:
Nowohucka: chaos, korki i spóźnione autobusy

"Tragedia, burdel i koszmar - to trzy najczęstsze określenia, które słyszeliśmy od kierowców tkwiących w korach w związku z budową estakady nad ul. Nowohucką. Urzędnicy pocieszają, że będzie lepiej, kiedy... część z nich przesiądzie się do tramwajów."

Więcej tu:

http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,7628206,Nowohuc...

--
W 24 godziny dookoła ronda Ofiar Katynia

"Za dziesięć dni rusza przebudowa ronda Ofiar Katynia. Będą gigantyczne korki, bo dla każdego kierunku ruchu może zostać tylko po jednym pasie. Wykonawcy zapowiadają rekordowe tempo prac; chcą skończyć 15 grudnia."

Więcej tu:

http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,7628105,W_24_go...

Pozdrawiam!

15 grudnia... podali, którego roku? ;)

A tak na poważnie... kiedyś te remonty i przebudowy trzeba robić. Jakby się za to nie wzięli, to za kilka lat udusilibyśmy się w tym mieście.

Robią - źle, nie robią - też źle....

Filip

konto usunięte

Temat: Jak wam sie podoba sparaliżowany komunikacyjnie Kraków?

Spoko - i tak nic juz nie przebije roku 2007 i 2008 - wtedy to byl koszmar!!!!

Ale najwiekszy zonk bedzie na kierunku Katowice-Krzeszowice - Olkusz, jak rusza z Rondem Ofiar Katynia.

praktycznie - procz przejazdu od Balic do Zabierzowa - nie ma zadnych drog alternatywnych, szczegolnie w kierunku Olkusza!!!

A co do korkow....

ZAWSZE, ale to ZAWSZE jak sie zaczyna jakis remont/inwestycja, ludzie stoja w korkach i klna, choc to ICH wina. Bo ZAPOMNIELI ze sie remont zaczyna :P
I ZAWSZE po 3-5 dniach korki znikaja, bo sie kierowcy ucza drog alternatywnych ;)

Szczepan J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Jarosław Rafa

Jarosław Rafa senior software
engineer, Motorola
Solutions Systems
Polska

Temat: Jak wam sie podoba sparaliżowany komunikacyjnie Kraków?

Szczepan Maślanka:

Masz rację nie jest - sam często poruszam się rowerem, ale w sezonie bardziej letnim niż zimowym (!). Z racji wykonywanej pracy nie mogę sobie pozwolić na chrypke, i nieustajacy katarek.

Od kiedy jeżdżę rowerem w zimie, przestałem zapadać na wszelkiego rodzaju chrypki czy katarki, które przedtem były co roku moją zmorą - nie było zimy, żebym przynajmniej 2x na kilka dni sie nie rozłożył. A od kiedy jeżdże cały rok rowerem, nic - nawet jak cos wieczorem czy rano lekko zakręci w nosie, to szybko łykam krople propolisowe (ważne żeby to zrobić przy jak najwcześniejszych objawach) i po kilku godzinach najdalej jest bez śladu...

Temat: Jak wam sie podoba sparaliżowany komunikacyjnie Kraków?

Szczepan Maślanka:
Jerzy K.:
Spoko - i tak nic juz nie przebije roku 2007 i 2008 - wtedy to byl koszmar!!!!

Ale najwiekszy zonk bedzie na kierunku Katowice-Krzeszowice - Olkusz, jak rusza z Rondem Ofiar Katynia.

praktycznie - procz przejazdu od Balic do Zabierzowa - nie ma zadnych drog alternatywnych, szczegolnie w kierunku Olkusza!!!

A tam to niech stoją :D:D.
A co do korkow....

ZAWSZE, ale to ZAWSZE jak sie zaczyna jakis remont/inwestycja,
ludzie stoja w korkach i klna, choc to ICH wina. Bo ZAPOMNIELI ze
sie remont zaczyna :P
I ZAWSZE po 3-5 dniach korki znikaja, bo sie kierowcy ucza drog
alternatywnych ;)

Tylko dlaczego inwestorzy nie przeprowadzą inwestycji tak aby jak najmniej ograniczyć ruch na remontowanym odcinku?? Dlaczego w mieście nad wisłą nikt o tym nie pomyśli.??

Jadąc w zeszłym roku do Kostrzna na festiwal, miałem okazję jechac drogami "tymczasowymi" (na tasie legnica - Słubice) ponieważ główną szosę remontowano po prostu wylano asfalt na nieutwardzonym fragmencie pasa zieleni?? i co? żadnych korków nie było. dlaczego w tym przypadku sie tak nie da?? (skoro sie da!!).

Szczepan ty powinieneś inżynierem zostać , chłopie marnujesz się w tym radiu !!

Szczepan J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Jak wam sie podoba sparaliżowany komunikacyjnie Kraków?

Szczepan Maślanka:
Tylko dlaczego inwestorzy nie przeprowadzą inwestycji tak aby jak najmniej ograniczyć ruch na remontowanym odcinku?? Dlaczego w mieście nad wisłą nikt o tym nie pomyśli.??

Mysli sie, mysli ZAWSZE.
Bez opracowania nowej organizacji ruchu zaden urzednik by sie nie odwazyl rozpoczac remontu.

Jadąc w zeszłym roku do Kostrzna na festiwal, miałem okazję jechac drogami "tymczasowymi" (na tasie legnica - Słubice) ponieważ główną szosę remontowano po prostu wylano asfalt (lub położono płyty o szerokości 2 pasów) na nieutwardzonym fragmencie pasa zieleni?? i co? żadnych korków nie
było. dlaczego w tym przypadku sie tak nie da?? (skoro sie da!!).

Szczepan - mylisz krajowke albo wojewodzka z ulicami miasta

Na wsi (lub poza nimi) da sie polozyc plyty albo ulozyc inna droge zastepcza.
Ale uloz prosze chocby na Powstancow czy Nowohuckiej. Wejdziesz na prywatny rteren, zburzysz budynki albo zastawisz wjazd do stojaceej na prywatnym gruncie prywatnej hurtowni albo na stacje paliw?

Remontuja ul. Dluga. Jest zamknieta. To dla wygody kierowcow wyburzmu budynki z jednej strony i polozmy tam droge technologioczna (zastepcza?) OK - mam tylko pytanie - ktora strone burzymy: lewa, prawa, czy moze rzucamy moneta?

;P

Szczepan, akurat jak sa remonty, to ZAWSZE sa utrudnienia. I to nie jest wina urzednikow, tylko:

a) nieplanowanego od NIGDY ropzwoju motoryzacji
W 1972 r. w Krakowie zarejestrowanych było 52,6 tys. pojazdów, z czego większość to auta dostawcze, bo prywatnych było tylko 24,3 tys. – podaje Renata Ptak z Urzędu Statystycznego w Krakowie.
Ale od tego czasu Polska i nasze miasto przeżyły dwie samochodowe rewolucję: pierwszą wywołał Edward Gierek i jego „maluch”, którym zmotoryzował PRL. Druga nadeszła wraz z wolnym rynkiem, gdy bez protekcji, talonów i znajomości w PZPR każdy mógł stać się nabywcą czterech kółek. Od tego czasu liczba aut powiększyła się dziesięciokrotnie!
Koniec grudnia 2006: 403.486 pojazdów, z czego auta osobowe to 324.853 pojazdy.
Gdy dodamy do tego ok. 50 tys. samochodów należących do przyjezdnych studentów, śmiało można stwierdzić, że na dwóch krakowian przypada więcej niż jeden samochód!

b) urbanistycznego ukladu miasta
Jak zrobic z wczesnosredniowiecznej ul. Grodzkiej dwupasmowke? Jak poszerzyc Karmelicka?
:P
Jeszcze w latach siedemdziesiątych w Krakowie były trzy ronda: Antoniego Matecznego, Mogilskie i Ofiar Katynia. Od tamtej pory pierwszą nowoczesną ulicę otworzył dopiero osiem lat temu prezydent Andrzej Gołaś. Ale choć od tego czasu miasto rezerwuje w budżecie co najmniej 300 mln. zł rocznie, i choć powstają nowe ulice, trasy, ronda, mosty, tunele, nowe rozwiązania, nowe koncepcje i pomysły, końca problemów z korkami czy parkowaniem nie widać.

c)stanu naszych dróg
Wiekszosc krakowskich ulic pochodzi z lat 60-tych i 70-tych. Ich nawierzchnia byla obliczona na 10-15 lat (i tak duzo), ale nie do takich parametrow jak dzis (tiry, przegubowe autobusy i - co najwazniejsze - takie NATEZENIE ruchu. Co by nie mowic o komuchach, i tak sie postarali. Znam drogi, ktore kury rozdziobaly w 1 rok. Drogi wojewodzkie!!!!!!!!!! Czyli drugie w hierarchii waznosci drog!!!

d) kosztow
Remont sredniej wielkosci ulicy to od 3 do 10 mln zl. Remont waznej ulicy (nie daj Boze z tramwajami) od 10 do 30 mln z. Budowa mostu to (na dzis) min. 100, ale bardziej 150 mln zl.
Mam wyliczac dalej, gdy w budzecie jest na to ok. 300 mln zl, ale np. w tym roku duyza z tego czesc zezarlo odsniezanie????

;P

I tak dalej ;)

Szczepan J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Jak wam sie podoba sparaliżowany komunikacyjnie Kraków?

Szczepan Maślanka:
wiem czy jest, ale skoro była pewnie można ją odtwożyć.

OTWORZYĆ ...

konto usunięte

Temat: Jak wam sie podoba sparaliżowany komunikacyjnie Kraków?

Szczepan Maślanka:

Tylko potem zaczyna się oszczędzać - wszędzie!! i na wszystkim!

Nie kąsam, o co Ci bangla, Szczepan...
Nie psze pana!!
:)

Jak już wspominałem na środku pozostał nieruszony nikomu nie potrzebny pas zieleni o szerokościo na najmniej 3 metrów?? da sie???

co wiecej mozna zorganizowac droge odciążajacą - w stronę rybitw - nad małym zalewem. Pamietam, ze kiedyś tam, była- nie wiem czy jest, ale skoro była pewnie można ją odtwożyć.

Znasz procedury?
Znasz wlascicieli dzialek, przez ktore droga mialaby przebiegac?
Znasz chocby czas oczekiwania na pozwolenia, ile trawa odwolanie od odwolania itd?

Ewidentnie nie, skoro piszesz tak rewolucyjno-zbawienne teorie ;)

Szczepan, lepiej portera sie napijmy...

:)))))

Szczepan J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do