Temat: Dlaczego mieszkacie w Krakowie?
Szczepan Maślanka:
Myslę, że właśnie w takim podejściu do sprawy tkwi problem z metrem. Może teraz Kraków jest 'za małym miasteczkiem' (choć raczej bym tak tego nie ujął) ale pytanie jest czy chce pozostać tym 'malym miasteczkiem' czy dalej się rozwijać.
a pokaż mi w którymmiejscu to miasto się rozwija??
ale tak na prawdę a nie na papierze, czy symul;acjkach komputerowych :P
Nie wiem, czy al. 29 Listopada, rondo Mogilskie, ul. Wita Stwosza wystarczy? Zresztą też nie wiem, dlaczego mam wyliczać to co już zostało zrobione zamiast tego, co przed nami?
Nie jest tajemnicą, że dobra infrastruktura to podstawa wzrostu gospodarczego, przyciąga inwestycje a tym samym zasoby ludzkie.
I drugie - proponował bym nie "zamiast tego" tylko równoczesnie!
mi sie wydaje, że jednak nie ma co robić przerostu formy nad treścią. To miasto nigdy nie bedzie się rozwijało tak, aby taka inwestycja sie opłacała.
!? Metro czy obwodnica? Odpowiem w punktach:
1. Opłacalność metra/obwodnicy jest niepoliczalna bo oba wnoszą wartości dodane nie do wyliczenia (w biletach czy opłatach za przejazd)
2. Nawet jeśli inwestycja ma się nie opłacać - co z tego? W grę wchodzi wygoda mieszkańców, Krakusów i naszych gości.
wspomniałem o wąskotorówce jako oi czymś co już było i sie sprawdzało. był gotowiec to któryś debil wymyślił, aby wszystko rozburzyć, zamiast wykorzystać gotowca.
Wspominasz i wspominasz, a tu trzeba patrzeć do przodu, a nie zastanawiać się nad rozlanym mlekiem.