konto usunięte

Temat: Co mają inne duże miasta Europy, czego nie ma Kraków...

Joanna S.:
Ha ha ha! "Kaloryfer" - nazwa zapewne pochodzi od tych zwałów tłuszczu, dzięki którym są w stanie wytrwać w tej lodowatej wodzie ;)

Zdziwiłabyś się. Większość morsów jest raczej chudziutka. Ja w wodzie pokrytej lodem nie wytrzymuję dłużej niż minutę, ale są tam panie w wieku mojej rodzicielki, które siedzą i 15 minut.
Joanna W.

Joanna W. biegnę na pas
startowy!

Temat: Co mają inne duże miasta Europy, czego nie ma Kraków...

No, czasem widziałam, jak się w Wiśle taplają i rzeczywiście, niektórzy nie wyglądali na solidnie pokrytych tłuszczem ;) Ja znam tylko pana Heńka z wąsem, jest niezły w te klocki morsowskie.. Ja na samą myśl zamarzam i wąsy mi dęba stają, haha> Grzegorz Janoszka:
Joanna S.:
Ha ha ha! "Kaloryfer" - nazwa zapewne pochodzi od tych zwałów tłuszczu, dzięki którym są w stanie wytrwać w tej lodowatej wodzie ;)

Zdziwiłabyś się. Większość morsów jest raczej chudziutka. Ja w wodzie pokrytej lodem nie wytrzymuję dłużej niż minutę, ale są tam panie w wieku mojej rodzicielki, które siedzą i 15 minut.
Joanna W.

Joanna W. biegnę na pas
startowy!

Temat: Co mają inne duże miasta Europy, czego nie ma Kraków...

Hmmm, szkoda :( bo mi sie akurat podobają twardziele z brzuszkiem..> Piotr W.:
Joanna S.:
Ha ha ha! "Kaloryfer" - nazwa zapewne pochodzi od tych zwałów tłuszczu, dzięki którym są w stanie wytrwać w tej lodowatej wodzie ;)>

Oj Joanno, już nie zazdrośc tak tym morsom ;p Wystarczy zerknąć na galerie, żeby zobaczyć, że większość to chudziaki ;)

p.

konto usunięte

Temat: Co mają inne duże miasta Europy, czego nie ma Kraków...

Województwo Małopolskie wśród liderów promocji

Małopolska i Śląsk, a wśród miast: Poznań i Wrocław to liderzy promocji. Fundacja Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc opublikował wyniki badania „Promocja jednostek samorządu terytorialnego w opinii szefów promocji”. Małopolska i Kraków zwyciężyły dodatkowo w kategorii promocji turystycznej.

Fundacja Best Place w okresie 15.09-30.10.2010 r. przeprowadziła ankietę internetową. Jej celem było wytypowanie miast i regionów, które najlepiej promują się oraz wskazanie barier w promowaniu jednostek samorządu terytorialnego i efektywnych form promocji. Do udziału w badaniu zaproszono 55 przedstawicieli jednostek odpowiedzialnych za promocję w urzędach miast i dużych gmin (powyżej 100 tys. mieszkańców) i w urzędach marszałkowskich.

Respondenci wskazali, że najlepsi w promocji wśród regionów są Małopolska i Śląsk, a wśród miast: Poznań i Wrocław. Dodatkowo, Małopolska i jej stolica najlepiej przyciągają turystów. W badaniu oceniano również, które polskie miasto lub region prowadzi najbardziej widoczne działania promocyjne (Poznań), wizerunek prezydenta którego miasta najsilniej wpływa na wizerunek tego miasta (Wrocław), prezydent którego miasta swoją postawą najsilniej wspiera działania promocyjne swojego miasta (Poznań, na piątym miejscu Kraków) oraz które samorządy najlepiej prowadzącą działalność promocyjną w obszarach biznesu (Poznań i Wrocław) i jakości życia (Wrocław, na czwartym miejscu Kraków).

Raport dostępny pod adresem:
http://www.bestplaceinstytut.org/RAPORT.pdf

http://malopolskie.pl/Wydarzenia/index.aspx?id=6946



Wyślij zaproszenie do