Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Salon marketingu i reklamy

Zapraszam do relacji z Salonu Marketingu i Reklamy
http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...

oraz materiału wideo
http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...


Zainteresowanych uczestnictwem, współpracą, itp., proszę o maila na
redakcja@biznesnafali.pl


Pozdrawiam,
Jarek Waśkiewicz
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Salon marketingu i reklamy

Zapraszam na relację z debaty biznesowej "Co z tym Pomorzem" która odbyła się 28 kwietnia, z udziałem przedstawicieli kluczowych instytucji, izb, urzędów, biznesu Pomorza,
http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...

Wszelkie informacje dotyczące debat organizowanych przez Management Forum i pomorski portal Biznesnafali.pl, warunków uczestnictwa, współpracy, sponsoringu, itp., prosimy kierować na adres: redakcja@biznesnafali.pl
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Salon marketingu i reklamy


Obrazek


Obrazek


http://www.biznesnafali.pl/component/content/article/1...

Branża motoryzacyjna spotyka się podczas najbliższego Salonu marketingu i reklamy w Sopocie

Firma bez wizerunku jest jak człowiek bez charakteru. Działania marketingowe w połączeniu z odpowiednim wykorzystaniem mediów do działań komunikacyjnych to współczesny wyznacznik sukcesu firmy i jego wizerunku. O tym, jak zachowują się media a jak biznes, czyli spojrzenie z bliska na relacje firm wobec dziennikarzy? Dlaczego jest tak źle, skoro jest tak dobrze, jeśli chodzi o aktywność medialną biznesu? Rola branżowych i opiniotwórczych mediów we wzmacnianiu wspólnego wizerunku w regionie? Jak budować skuteczne relacje z mediami na Pomorzu?


To główne z tematów, które poruszone zostaną podczas kameralnej debaty kolejnego spotkania w ramach „Salonu Marketingu i Reklamy”, w Hotelu Sofitel Grand Sopot, już 28 października. Pretekstem do rozmowy niech będzie felieton „Pomarzyć, dobra rzecz…” do motoryzacji na Pomorzu, który przeczytać można pod adresem http://auto-news.pl/magazyn/moto_trendy_09_2010_pomorz... strona 9.

Wśród głównych gości udział wezmą m.in.:
Jarosław Waśkiewicz, red. nacz. Biznesnafali.pl
Michał Jaczewski, dyr. regionalny Moto Trendy – wydanie Pomorze
Paweł Pusz – red. nacz. Moto Trendy – wydanie Mazowsze
Wojciech Drzewiecki – Prezes IBRM Samar

Impreza skierowana jest do kadry zarządzającej. Więcej informacji o spotkaniach w ramach "Salonu Marketingu i Reklamy" znajdą Państwo na
http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol...

Wszelkie zapytania prosimy kierować na: redakcja@biznesnafali.pl
Grupa Marketing Pomorze http://www.goldenline.pl/grupa/marketing-pomorze/
Grupa Salon Marketingu i Reklamy http://www.goldenline.pl/grupa/salon-marketingu-i-rekl...
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Salon marketingu i reklamy

http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol...

Przedstawiciele dealerów branży motoryzacyjnej i dziennikarze - to wybuchowa i ciekawa mieszanka która sprawiła, że 2 godzinna debata podczas wczorajszego Salonu Marketingu i Reklamy w Hotelu Sofitel Grand Sopot była niezwykle barwna i ożywiona. Kawa na ławę wyłożona przez obie strony na temat co dziennych relacji, oczekiwań i błędów popełnianych przy komunikacji w relacjach biznes - media sprawiły, że naświetlono problemy i oczekiwania, o których wcześniej wiedziano ale i nie mówiono głośno. Tym razem było zgoła odmiennie. I bardzo dobrze. Oczekiwania jednych i drugich wobec siebie są zbieżne. Wola do współpracy także istnieje. Punkt wyjścia do wypracowania lepszego dialogu, języka komunikacji stwierdzono jednogłośnie, że należy i zależy od nas samych – szacunku, dojrzałości i otwartości na siebie nawzajem.

Dziś przedstawiamy zdjęcia z debaty, za kilka dni pełną relację ze spotkania. To pierwsza i nie ostatnia tego typu inicjatywa dla branży moto na Pomorzu, zorganizowana przez portal Biznesnafali.pl.

Jeszcze w tym roku do całej branży zostanie skierowana ankieta do analizy stanu obecnego i kondycji PR tychże przedsiębiorstw, problematyki, perspektyw i oczekiwań specjalistów przedstawicieli dealerów wobec mediów i dziennikarzy. Raport posłuży do zrozumienia wzajemnych potrzeb i oczekiwań wobec poprawnej komunikacji na styku biznes – media, dziennikarze.

Na początku 2011 roku powstanie także pierwszy, zakrojony na niespotykaną dotąd skalę e-poradnik PR na temat zasad współpracy, komunikacji, języka relacji w odbiciu: firmy – media. Na przykładzie autentycznych kontaktów, scenek sytuacyjnych, korespondencji, dziennikarze przedstawią, jak poprawnie budować i nie budować (niszczyć) relacje z mediami, co firmom zdarza się niezwykle często.

Debatę Salonu Marketingu i Reklamy „Co z tą motoryzacją na Pomorzu” poprowadził Jarosław Waśkiewicz, red. naczelny portalu Biznesnafali.pl, we współpracy z miesięcznikiem Moto Trendy - Pomorze, które reprezentował Michał Jaczewski i Paweł Pusz (red. nacz. Moto Trendy - Mazowsze). Stronę mediów tworzyli także: Maciej Gajewski - Axel Springer Polska, FAKT oraz Ireneusz Gradkowski - Dziennik Bałtycki. Po stronie moto byli m.in.: MOTO - AKCES Akcesoria dla motocykli, Witman Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer i Serwis Mercedes-Benz, SEAT Auto Gosk, FOTA S.A.

Więcej na:
http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol...
http://www.goldenline.pl/forum/salon-marketingu-i-reklamy
http://www.goldenline.pl/grupa/biznesnafali/


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Salon marketingu i reklamy

http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol...
Co z tym PR na Pomorzu - relacja z Salonu Marketingu i Reklamy

Za nami kolejny Salon Marketingu i Reklamy w Hotelu Sofitel Grand Sopot, który odbył się we wtorek, 23 listopada 2010 r. Zaproszenie do udziału w dyskusji zostało wysłane przez naszą Redakcję i kolegów, koleżanki z lokalnych mediów, do kilkudziesięciu pomorskich agencji PR, reklamowych, interaktywnych. Z miłym, pozytywnym zaskoczeniem przyjęliśmy potwierdzenie od ponad dziesięciu z nich Niestety ostatecznie było zupełnie inaczej. Na spotkaniu dopisali w 100% tylko dziennikarze, m.in. z Axel Springer Polska, Trojmiasto.pl, magazyn Prestiż, Moto Trendy Pomorze i Biznesnafali.pl

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Środowisko agencji „reprezentowała” (to zbyt mocne słowo, bo była tylko jedna) Fibak PR i Whizbrand Group. Szkoda, że pomimo potwierdzenia swojej obecności przez kilkanaście agencji, frekwencja środowiska PR była ostatecznie niezauważalna, najmniejsza spośród wszystkich dotychczasowych spotkań w ramach Salonu Marketingu i Reklamy. Na nie, biznes stawiał się zazwyczaj w 100% .

To tylko utwierdza nas w przekonaniu, że poza jednostkowymi wyjątkami, lokalny rynek PR na Pomorzu nie istnieje, co wyrażają głosy biznesu w przeprowadzonych przez nas wywiadach. Szkoda, bo cały czas wygląda to na komunikację jednostronną i wyciąganie ręki do kogoś, kto tej ręki nie chce przyjąć. Chcielibyśmy nie mieć racji.

Dlatego tak bardzo potrzebne jest opracowanie „Przebudzenia” Biznesnafali.pl, które i dla agencji PR i dla biznesu, przyniesie edukacyjną pomoc wobec zasad budowania dobrych, co dziennych praktyk pomiędzy tym środowiskiem a mediami. Pomoc, opracowana przez redaktorów, dziennikarzy lokalnych i ogólnopolskich mediów, na temat podstawowego aspektu, który nazbyt często jest zapominany. A mowa o dobrej woli do poszanowania drugiej strony, z którą się komunikujemy. Ta niestety, w codziennym kontakcie z dziennikarzami, zbyt często zawodzi. I takie przykłady zostaną w „PRzebudzeniu” przedstawione.

A Ty, masz inne zdanie w tej sprawie? Wyraź się pod artykułem
http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol...
http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol...

Następna dyskusja:

Tegoroczna absolwentka Mark...




Wyślij zaproszenie do