Magdalena B.

Magdalena B. z-ca dyr ds
sprzedaży ; Media
Kielce

Temat: Plakat inwestycji w Świętokrzyskim

Michał K.:
Dla mnie to przyciagniecie uwagi, jesli mialby byc elaboratem o inwestowaniu to skladal by sie z tekstu. A ja jak patrze na ten obrazek widze też słowo: możliwości

zwrócenie uwagi a przesłanie to dwie różne rzeczy. ja pisałam o tym drugim.
I takie było główne zadanie dla autorów plakatu.
Wojciech Z.

Wojciech Z. Konsultant
IT/Biznesowy

Temat: Plakat inwestycji w Świętokrzyskim

A mnie ciekawi inna rzecz - przy okazji "świętokrzyskie czaruje" powstała jakaś czcionka, logotyp itp. A tu co innego.

Czy to znaczy że jak za rok będzie akcja "eko-świętokrzyskie" to od nowa będziemy wymyślać koło ? Pomijając już oszałamiającą spójność marketingową?
Magdalena B.

Magdalena B. z-ca dyr ds
sprzedaży ; Media
Kielce

Temat: Plakat inwestycji w Świętokrzyskim

brak spójności jest spowodowany rożnymi zleceniodawcami
Anita Kijanka

Anita Kijanka Public Relations

Temat: Plakat inwestycji w Świętokrzyskim

I to jest własnie najsmutniejsze :(( Bo gdyby to jakoś zintegrować, utrzymać spójność okazałoby się, że mamy mnóstwo działań promocyjnych na róznych polach, które mówią jednym głosem - Świętokrzyskie!
Michał K.

Michał K. Specjalista Oracle
PL/SQL.

Temat: Plakat inwestycji w Świętokrzyskim

Magdalena B.:
Michał K.:

Dla mnie to przyciagniecie uwagi, jesli mialby byc elaboratem o inwestowaniu to skladal by sie z tekstu. A ja jak patrze na ten obrazek widze też słowo: możliwości

zwrócenie uwagi a przesłanie to dwie różne rzeczy. ja pisałam o tym drugim.
I takie było główne zadanie dla autorów plakatu.
no to jakie było przesłanie?
Magdalena B.

Magdalena B. z-ca dyr ds
sprzedaży ; Media
Kielce

Temat: Plakat inwestycji w Świętokrzyskim

Michał K.:
Magdalena B.:
Michał K.:

Dla mnie to przyciagniecie uwagi, jesli mialby byc elaboratem o inwestowaniu to skladal by sie z tekstu. A ja jak patrze na ten obrazek widze też słowo: możliwości

zwrócenie uwagi a przesłanie to dwie różne rzeczy. ja pisałam o tym drugim.
I takie było główne zadanie dla autorów plakatu.
no to jakie było przesłanie?

jest w wątku link dotyczący tego konkursu
Michał K.

Michał K. Specjalista Oracle
PL/SQL.

Temat: Plakat inwestycji w Świętokrzyskim

Magdalena B.:
> >
zwrócenie uwagi a przesłanie to dwie różne rzeczy. ja pisałam o tym drugim.
I takie było główne zadanie dla autorów plakatu.
no to jakie było przesłanie?

jest w wątku link dotyczący tego konkursu
Masz inna percepcje niz ja, podtrzymuje ze plakat nie jest zły. Nie bardzo wiem co byś w nim chciała widzieć w alternatywie do tego co jest, lub czego tam brakuje.

Świetokrzyskie - miejsce na inwestycje, widać i miejsce i futurystykę także mentalną nowoczesność połączoną z ładnie ujętą z tradycyjną symboliką.
Krzysztof Kania

Krzysztof Kania Inżynier systemowy
Cisco (CCNA R&S,
Voice, Security)

Temat: Plakat inwestycji w Świętokrzyskim

Ponieważ podobno o gustach się nie dyskutuje to może komuś rzeczywiście ten objaw radosnej "tfurczości" się podoba. Jednakże jeśli odnieść go do przyjętych norm oceny prac graficznych, obrazów, fotografii, ... to nie pozostaje napisać nic innego jak to że jest to żenujący przejaw amatorszczyzny. Nudny połówkowy kadr przeczący zasadzie złotego podziału czy mocnych punktów. Latające cudo które jest ściśnięte między krawędziami pozbawiając plakat jakiejkolwiek dynamiki - z latającej miotły mamy nielota który doleciał do ściany niemożności. A te cusie u dołu to nie wiem - latawce? paralotnie? Co to ma symbolizować? Bo elektrownie wiatrowe to pewnie aluzja do znanego powiedzenia "piździ jak w kieleckiem" tudzież "piździ jak na dworcu w kielcach".

A jak ktoś chce zobaczyć jak w praktyce promuje się miasta, regiony, państwa to polecam wywiad z królem Szwecji w dzisiejszej GW i jak sprytnie małżonka króla zareklamowała jedną z ikon tego kraju czyli Ikeę. Zresztą Szwecja to bardzo ciekawy przypadek do analizy jeśli idzie o PR kraju. To małe europejskie państewko jest rozpoznawalne w świecie na poziomie Kanady czy Australii.

Krzysztof
Magdalena B.

Magdalena B. z-ca dyr ds
sprzedaży ; Media
Kielce

Temat: Plakat inwestycji w Świętokrzyskim

Michał K.:
Magdalena B.:
> >
zwrócenie uwagi a przesłanie to dwie różne rzeczy. ja pisałam o tym drugim.
I takie było główne zadanie dla autorów plakatu.
no to jakie było przesłanie?

jest w wątku link dotyczący tego konkursu
Masz inna percepcje niz ja, podtrzymuje ze plakat nie jest zły. Nie bardzo wiem co byś w nim chciała widzieć w alternatywie do tego co jest, lub czego tam brakuje.

Świetokrzyskie - miejsce na inwestycje, widać i miejsce i futurystykę także mentalną nowoczesność połączoną z ładnie ujętą z tradycyjną symboliką.

cieszę się, że mam inną percepcję
pozdrawiam
m

konto usunięte

Temat: Plakat inwestycji w Świętokrzyskim

Ooooo .. to był jakiś konkurs na plakat ???? Chwała za konsekwencję. Widzę że czarownice trafiły pod różne strzechy. I dobrze. Z kwestią wykonania - nie dyskutuję.



Wyślij zaproszenie do