konto usunięte

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

Arkadiusz Jerzy Stawicki:
Nie bierz tego tak do siebie :)

No i może masz rację? W sumie nie ja decyduję czy tworzę te projekty. Mimo to czuję z nimi emocjonalną więź bo jestem łącznikiem z opinią publiczną i odbiorcą komunikatów regionu (a to wciąż rzadkość w działaniach wizerunkowych regionów w Polsce - czyli brak chęci podejmowania dwustronnej komunikacji).

No ale dajmy im szansę, a tymczasem zapraszam do śledzenia newsów na rot.swietokrzyskie.travel. Będzie niedługo o zjeździe fanów serialu Ojciec Mateusz, o tym gdzie pojawią się ekipy filmowe a także o szykowanej współpracy w zakresie wzajemnej promocji np. z Majonezem Kieleckim :)
Paweł Zawadzki

Paweł Zawadzki świętokrzyskie
jakiecudne.pl

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

A wczytajcie się w to hasło, popatrzcie na kalendarz... jest sobota, czyli weekend. Odpuśćcie więc i idźcie na spacer bo ładna pogoda :)

i wiosna na łąkach pd Zamkiem w Chęcinach


Obrazek
Paweł Zawadzki edytował(a) ten post dnia 27.03.10 o godzinie 18:00
Anita Kijanka

Anita Kijanka Public Relations

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

A mnie się te mroczne billboardy podobają :)
Kto widział film z magia i czarami w tle w biały dzień? Wszystko odbywa sie w kręgu tajemnic, zagadek a takie własnie niesie las i ciemno :))

Billboardy z pewnością różnią się od tych w zeszłym roku. Tam mieliśmy znacznie łagodniejszy przekaz. Była slodka dziewczynka, albo panie z delikatnymi rysami twarzy. Tu mamy seksowną czarownicę, co wcale nie uważam ze zła a właśnie dobre :) Nasza dotychczasowa tradycyjna czarownica jest stara, z brodawką na nosie i w zapasce... tu czerwone pazurki, czarny komplecik.
Znacznie bardziej nowoczesna wersja :)

Wiadomo, że zawsze moze być lepiej. Człowiek uczy sie cały czas, ja chciałam tylko na jedną rzecz zwrócić uwagę. Mnie jak sie coś nie podoba, to staram sie cos z tym zrobić. Nie marudzę a biore sie do roboty. Zamiast czepiać sie kampanii zapytajmy raczej co jako użytkownicy tego forum mozemy zrobić, żeby ta kampania była jak najlepsza :))
Anna B.

Anna B. grafika / fotografia
/ ...

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

a mnie poraziła dyskusja, co by nie było to źle...mamy kraj fachowców w każdej dziedzinie jak widać .. śmiać się czy płakać?
billboard i kampania promocyjna to nie ogłoszenie walące między oczy kiczowatym i dosłownym przekazem. czasami szokuje, czasami zniesmacza, czasami bawi, czasami obraża, czasami zadziwia bo ma zmusić do myślenia. to nie etykieta na mikrofalce, gdzie trzeba łopatologicznie napisać dla rozgarniętych inaczej "nie suszyć zwierząt domowych" itp. po kiego grzyba wrzucać zdjęcie inwentaryzacyjne zamku, właśnie lepiej jak jest fragment, zachęci do zobaczenia w całości. hasła złe? to wymyślcie lepsze, chwytliwsze - był konkurs przecież. nasz region jest trudny do promowania, nie ma Wawelu, morza, Tatr ale od czegoś trzeba zacząć

konto usunięte

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

Łukasz Wilczyński:

Widzieliście słynne już billboardy kampanii Funai - "Masz dużego? Kup małego?"

Nie zauważyłam, mnie to nie dotyczy :)

konto usunięte

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

Łukasz Wilczyński:

tylko jak to wszystko upchnąć na plakatach? Hmm... wydrukować więcej kasy, wykupić nie 100 ale 10 000 nośników i pchnąć to wszystko wtedy. Jeśli tak - zgadzam się z Edytą w 100%.


Wszystko to jest sprawa inwencji. Za te same pieniądze można pokazać różne rzeczy. To tak samo jak z ubieraniem się, można kupić za 1000 zł porządny garnitur i trzy byle jakie po 300 zł. I teraz idź na spotkanie biznesowe. Dobra rzecz zawsze dobrze wygląda i nie zastąpią jej trzy byle jakie. Dobra rzecz sugeruje, że również jej właściciel jest nie byle kim. To taka moja filozofia garderobiana. Myślę, że pasuje również do promocji miasta.
Kicz sugeruje, że miasto jest kiczowate, więc inteligentni ludzie tu nie przyjadą. Natomiast osoby, do których kicz przemawia, jak najbardziej tak.
Z psychoanalitycznego punktu widzenia plakaty mało napisać, że są mocno podbarwione freudyzmem - odwołują się do instynktów (popędów), więcej - są schizoparanoidalne. Sugerują też mocno rozszczepione "self". W wymowie są bardzo liberalne, co sugeruje, że projektował je ktoś o takich poglądach dla podobnych do siebie osób. Pozwoliłam sobie na tę diagnozę, bo uważam, że warto, aby mieszkańcy mieli świadomość, co tak naprawdę te plakaty prezentują.Edyta Kowalczyk edytował(a) ten post dnia 27.03.10 o godzinie 23:57

konto usunięte

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

Anna B.:
nasz region jest
trudny do promowania, nie ma Wawelu, morza, Tatr ale od czegoś trzeba zacząć


Nie jest trudny, bo tak naprawdę, jest najstarszy pod każdym względem i zawsze był polski... A takie miasta jak Sandomierz Żmigród i Zawichost są zdecydowanie starsze od Krakowa.
Tu był pierwszy chrzest, 100 lat wcześniej niż chrzest Mieszka, tu jest stare grodzisko, nie mówiąc już o dymarkach i całej strukturze geologicznej tej Ziemi.
Tylko... czasem trzeba poprosić kompetentnych ludzi o współpracę... a o to w Kielcach jest właśnie trudno...

konto usunięte

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

Edyta Kowalczyk:
Anna B.:
nasz region jest
trudny do promowania, nie ma Wawelu, morza, Tatr ale od czegoś trzeba zacząć


Nie jest trudny, bo tak naprawdę, jest najstarszy pod każdym względem i zawsze był polski... A takie miasta jak Sandomierz Żmigród i Zawichost są zdecydowanie starsze od Krakowa.
Tu był pierwszy chrzest, 100 lat wcześniej niż chrzest Mieszka, tu jest stare grodzisko, nie mówiąc już o dymarkach i całej strukturze geologicznej tej Ziemi.
Tylko... czasem trzeba poprosić kompetentnych ludzi o współpracę... a o to w Kielcach jest właśnie trudno...

W takim razie jako osoba kompetentna proszę mi wskazać bazę turystyczną w/w atrakcji turystycznych. Zakładam bowiem że taka istnieje i że w Wiślicy znajdę dobry nocleg oraz dobrą restaurację.

Nie samą historią turystyka stoi. Region Świętokrzyski to nadal mało znany region. Marka Świętokrzyskie istnieje dopiero od 10 lat (podkreślam - MARKA nie region). Turysta musi poznać najpierw najważniejsze miejsca regionu, wyrobić sobie pozytywną opinię o regionie (dobre drogi, doskonałe zaplecze i infrastruktura okołoturystyczna) i dopiero potem będzie odkrywał kolejne perełki regionu.

To tak jak z tetrapodem i Zagnańskiem. Była burza - stawiać natychmiast drogowskazy etc. A biedny turysta zwabiony natychmiastową promocją co niby miałby tam na miejscu zobaczyć? Ścieżkę i kawałek skały i to na wpół prywatnym terenie? Proszę więc w kwestiach kompetencji wziąć również pod uwagę kwestie inne, aniżeli tylko ciekawe historycznie i geograficznie miejsca (z czym się absolutnie zgadzam). Turystyka to biznes. Turysta to klient, który kupuje usługę. Od jakości usługi na miejscu zależy czy będzie kupował dalej czy pojedzie do konkurencji.

Zgodzę się z Anitą - nasz region jest trudny, bowiem za żmudnymi działaniami promocyjnymi (których budżet jest zaledwie ułamkiem tego co przeznacza np. Śląskie) rzadko idą działania poszczególnych gmin aby poprawić zaplecze. Marketing wyważa tylko drzwi przez które wchodzi sprzedaż, ale jej nie zastąpi.

konto usunięte

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

Łukasz Wilczyński:
Edyta Kowalczyk:
Anna B.:
nasz region jest
trudny do promowania, nie ma Wawelu, morza, Tatr ale od czegoś trzeba zacząć


Nie jest trudny, bo tak naprawdę, jest najstarszy pod każdym względem i zawsze był polski... A takie miasta jak Sandomierz Żmigród i Zawichost są zdecydowanie starsze od Krakowa.
Tu był pierwszy chrzest, 100 lat wcześniej niż chrzest Mieszka, tu jest stare grodzisko, nie mówiąc już o dymarkach i całej strukturze geologicznej tej Ziemi.
Tylko... czasem trzeba poprosić kompetentnych ludzi o współpracę... a o to w Kielcach jest właśnie trudno...

W takim razie jako osoba kompetentna proszę mi wskazać bazę turystyczną w/w atrakcji turystycznych. Zakładam bowiem że taka istnieje i że w Wiślicy znajdę dobry nocleg oraz dobrą restaurację.

Nie samą historią turystyka stoi. Region Świętokrzyski to nadal mało znany region. Marka Świętokrzyskie istnieje dopiero od 10 lat (podkreślam - MARKA nie region). Turysta musi poznać najpierw najważniejsze miejsca regionu, wyrobić sobie pozytywną opinię o regionie (dobre drogi, doskonałe zaplecze i infrastruktura okołoturystyczna) i dopiero potem będzie odkrywał kolejne perełki regionu.

To tak jak z tetrapodem i Zagnańskiem. Była burza - stawiać natychmiast drogowskazy etc. A biedny turysta zwabiony natychmiastową promocją co niby miałby tam na miejscu zobaczyć? Ścieżkę i kawałek skały i to na wpół prywatnym terenie? Proszę więc w kwestiach kompetencji wziąć również pod uwagę kwestie inne, aniżeli tylko ciekawe historycznie i geograficznie miejsca (z czym się absolutnie zgadzam). Turystyka to biznes. Turysta to klient, który kupuje usługę. Od jakości usługi na miejscu zależy czy będzie kupował dalej czy pojedzie do konkurencji.

Zgodzę się z Anitą - nasz region jest trudny, bowiem za żmudnymi działaniami promocyjnymi (których budżet jest zaledwie ułamkiem tego co przeznacza np. Śląskie) rzadko idą działania poszczególnych gmin aby poprawić zaplecze. Marketing wyważa tylko drzwi przez które wchodzi sprzedaż, ale jej nie zastąpi.


Każda turystyka przede wszystkim stoi historią i krajobrazem. Rozumiem, że chodzi o bazę turystyczną. Ok. to jest sprawa do rozwoju. A jeśli miałabym wskazać bazę turystyczną w Wiślicy - w samej Wiślicy w tym momencie nie ma tego zbyt wiele... ale całkiem niedaleko Wiślicy jest Busko Zdrój lub Solec Zdrój, a tam już z tym problemu nie ma.
Jeśli już przy Wiślicy jesteśmy, w ostatnim czasie byłam tam kilka razy i podoba mi się, że organizują tam różne spotkania regionalne na szlaku Wiślan...
Poza tym można zastanowić się nad campingami, tu przy niewielkim nakładzie można coś tymczasowo zorganizować. Można zastanowić się nad sezonową obsługą gastronomiczną turystów... Jest całe mnóstwo możliwości tylko trzeba to umieć zauważyć...
Poza tym naszemu województwu bardziej są potrzebni solidni gospodarze niż hałaśliwi działacze... i tych też trzeba zauważać w trakcie wyborów.
Proponuję w ramach odbudowy struktur administracyjnych województwa świętokrzyskiego nie robić dobrego PR byle czemu i komukolwiek. Pomyśleć, kto zasługuje na dobry PR.Edyta Kowalczyk edytował(a) ten post dnia 27.03.10 o godzinie 22:28

konto usunięte

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

Edyta Kowalczyk:
Każda turystyka przede wszystkim stoi historią i krajobrazem. Rozumiem, że chodzi o bazę turystyczną. Ok. to jest sprawa do rozwoju. A jeśli miałabym wskazać bazę turystyczną w Wiślicy - w samej Wiślicy w tym momencie nie ma tego zbyt wiele... ale całkiem niedaleko Wiślicy jest Busko Zdrój lub Solec Zdrój, a tam już z tym problemu nie ma.
Jeśli już przy Wiślicy jesteśmy, w ostatnim czasie byłam tam kilka razy i podoba mi się, że organizują tam różne spotkania regionalne na szlaku Wiślan...
Poza tym można zastanowić się nad campingami, tu przy niewielkim nakładzie można coś tymczasowo zorganizować. Można zastanowić się nad sezonową obsługą gastronomiczną turystów... Jest całe mnóstwo możliwości tylko trzeba to umieć zauważyć...
Poza tym naszemu województwu bardziej są potrzebni solidni gospodarze niż hałaśliwi działacze... i tych też trzeba zauważać w trakcie wyborów.Edyta Kowalczyk edytował(a) ten post dnia 27.03.10 o godzinie 22:18


Pani Edyto (wcielę się na chwilę w rolę typowego turysty z Warszawy).

Nie interesuje mnie to żeby coś tymczasowo zorganizować. Domagam się informacji o konkretnym hoteliku czy porządnym gospodarstwie agroturystycznym w Wiślicy. Skoro "macie" tutaj takie fantastyczne miejsce jak Wiślica (kurczę! Pierwszy chrzest??) to ja chcę tam pojechać, ale wymagam pewnych standardów. W Krakowie czy w Śląskiem je otrzymam. A jeśli nie ma i na miejscu jest "totalna wiocha" to z czym do ludzi? To już lepiej promujcie na razie "sprawdzone i znane" atrakcje z dobrym dojazdem, oznakowaniem etc. Tylko rozbudowujcie cały czas bazę wokół nich (słyszałem że Tokarnia rozbudowuje parking oraz buduje nową restaurację).

Wychodząc z roli turysty. Nie ROT czy Urząd jest od robienia gastronomii, ale lokalni przedsiębiorcy. Czy wie Pani co robią mieszkańcy Tokarni i Chęcin aby wykorzystać atrakcje, które są na ich terenie? Jakoś górale nie czekają aż się im poda na tacy, ale sami korzystają z tego, że turyści przyjeżdżają.

konto usunięte

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

Łukasz Wilczyński:
Pani Edyto (wcielę się na chwilę w rolę typowego turysty z Warszawy).

Nie interesuje mnie to żeby coś tymczasowo zorganizować. Domagam się informacji o konkretnym hoteliku czy porządnym gospodarstwie agroturystycznym w Wiślicy. Skoro "macie" tutaj takie fantastyczne miejsce jak Wiślica (kurczę! Pierwszy chrzest??) to ja chcę tam pojechać, ale wymagam pewnych standardów. W Krakowie czy w Śląskiem je otrzymam. A jeśli nie ma i na miejscu jest "totalna wiocha" to z czym do ludzi? To już lepiej promujcie na razie "sprawdzone i znane" atrakcje z dobrym dojazdem, oznakowaniem etc. Tylko rozbudowujcie cały czas bazę wokół nich (słyszałem że Tokarnia rozbudowuje parking oraz buduje nową restaurację).

Wychodząc z roli turysty. Nie ROT czy Urząd jest od robienia gastronomii, ale lokalni przedsiębiorcy. Czy wie Pani co robią mieszkańcy Tokarni i Chęcin aby wykorzystać atrakcje, które są na ich terenie? Jakoś górale nie czekają aż się im poda na tacy, ale sami korzystają z tego, że turyści przyjeżdżają.

Turyście z Warszawy można zaproponować np. Malinowy Zdrój w Solcu Zdroju z programem wycieczek po Ponidziu. Proste. A lokalni przedsiębiorcy niewiele zrobią, jak im Urząd nie da zezwolenia. Poza tym z samozatrudnieniem jest tak, że nie liczy się ono do stażu pracy... więc na zaniedbanych gospodarczo terenach bardziej opłaca się sprzedawać marchewkę u kogokolwiek, więc... potrzebne są także poważne zmiany w prawie polskim.
Anita Kijanka

Anita Kijanka Public Relations

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

turystów... Jest całe mnóstwo możliwości tylko trzeba to umieć zauważyć...

Oczywiście!! Ale czy musimy być w gorącej wodzie kąpani? Powoli :) Chyba lepiej od ogółu - wizerunek - do szczegółu, czyli poszczególne akcje, działania. Jesli bedzie sie wszystko od razu komunikować nastąpi szum i nie bedzie za bardzo wiadomo o co chodzi. A przecież nie o to w tym wszystkim chodzi..
Poza tym naszemu województwu bardziej są potrzebni solidni gospodarze niż hałaśliwi działacze... i tych też trzeba zauważać w trakcie wyborów.

Amen :) Mam nadzieję, ze frekwencja dopisze :)
Proponuję w ramach odbudowy struktur administracyjnych województwa świętokrzyskiego nie robić dobrego PR byle czemu i komukolwiek.

Dokładnie! Ale chyba na najnowyszych billboardach nie ma byle czego :-p

Pomyśleć, kto zasługuje na dobry PR.Edyta
Kowalczyk edytował(a) ten post dnia 27.03.10 o godzinie 22:28

Kto? Myślałam, że mówimy o kampanii promującej województwo a nie poszczególne osoby :))

Pani Edyto więcej wiary w ludzi i cierpliwości :)

konto usunięte

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

Edyta Kowalczyk:
Turyście z Warszawy można zaproponować np. Malinowy Zdrój w Solcu Zdroju z programem wycieczek po Ponidziu. Proste.

Bardzo :) Stąd ten konkretny obiekt również jest promowany w kampanii, właśnie dlatego że ma w pełni skomercjalizowaną i przygotowaną ofertę turystyczną. No ale co z tą Wiślicą czy Zwichostem, które Pani podała jako przykład niewykorzystywania w promocji (czy na billboardach jeśli dobrze pamiętam temat wątku).
A lokalni przedsiębiorcy niewiele zrobią, jak im Urząd nie da zezwolenia.

Na co??? Na myślenie??? A to już zezwolenie na to potrzeba? Na założenie firmy zezwolenie dostaje się od ręki.
Poza tym z samozatrudnieniem jest tak, że nie liczy się ono do stażu pracy... więc na zaniedbanych gospodarczo terenach bardziej opłaca się sprzedawać marchewkę u kogokolwiek, więc... potrzebne są także poważne zmiany w prawie polskim.

Zgadzam się i znam nawet skrzynkę mailową na takie pomysły: http://orka.sejm.gov.pl/ListydoS6.nsf/J1?OpenForm

konto usunięte

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

Anita K.:
turystów... Jest całe mnóstwo możliwości tylko trzeba to umieć zauważyć...

Oczywiście!! Ale czy musimy być w gorącej wodzie kąpani? Powoli :) Chyba lepiej od ogółu - wizerunek - do szczegółu, czyli poszczególne akcje, działania. Jesli bedzie sie wszystko od razu komunikować nastąpi szum i nie bedzie za bardzo wiadomo o co chodzi. A przecież nie o to w tym wszystkim chodzi..


Jak się wszystko chce kontrolować, to faktycznie niewiele da się zrobić i wszystko idzie powoli i trzeba być cierpliwym...

Proponuję w ramach odbudowy struktur administracyjnych województwa świętokrzyskiego nie robić dobrego PR byle czemu i komukolwiek.

Dokładnie! Ale chyba na najnowyszych billboardach nie ma byle czego :-p

Niestety jest. Rozumiem, że krytykę trudno przyjąć.

Pomyśleć, kto zasługuje na dobry PR.

Kto? Myślałam, że mówimy o kampanii promującej województwo a nie poszczególne osoby :))
Osoby reprezentują województwo. Więc kogo promujemy w naszym województwie? - seksowną czarownicę? Jak Pani myśli, kto jest zainteresowany plakatem przydrożnym prezentującym seksowną czarownicę - myślę, że najbardziej kierowca TiR-a...

Pani Edyto więcej wiary w ludzi i cierpliwości :)


W marketingu liczy się szybkość, inteligencja i pomysłowość, a nie cierpliwość i wiara.Edyta Kowalczyk edytował(a) ten post dnia 27.03.10 o godzinie 22:54

konto usunięte

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

Edyta Kowalczyk:

Osoby reprezentują województwo. Więc kogo promujemy w naszym województwie? seksowną Czarownicę? Jak Pani myśli, kto jest zainteresowany plakatem przydrożnym prezentującym seksowną czarownicę - myślę, że najbardziej kierowca TiR-a...

I dlatego nasz region odwiedziło o 8,5% kierowców TIRów więcej niż w roku 2008 (na podstawie danych GUS). Czyli trzeba nadal promować tę "przydrożną babę" bo przynosi tylko więcej kasy do regionu :)

konto usunięte

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

Łukasz Wilczyński:
Edyta Kowalczyk:

Osoby reprezentują województwo. Więc kogo promujemy w naszym województwie? seksowną Czarownicę? Jak Pani myśli, kto jest zainteresowany plakatem przydrożnym prezentującym seksowną czarownicę - myślę, że najbardziej kierowca TiR-a...

I dlatego nasz region odwiedziło o 8,5% kierowców TIRów więcej niż w roku 2008 (na podstawie danych GUS). Czyli trzeba nadal promować tę "przydrożną babę" bo przynosi tylko więcej kasy do regionu :)


No niezły PR dla Kielc - sex city... nie pogratuluję pomysłu :(

A o ile więcej odwiedziło Kielce np. biznesmenów, top menadżerów, artystów, polityków, publicystów etc...Edyta Kowalczyk edytował(a) ten post dnia 27.03.10 o godzinie 23:05

konto usunięte

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

Łukasz Wilczyński:
Domagam się informacji o konkretnym hoteliku czy porządnym gospodarstwie agroturystycznym w Wiślicy. Skoro "macie" tutaj takie fantastyczne miejsce jak Wiślica (kurczę! Pierwszy chrzest??) to ja chcę tam pojechać, ale wymagam pewnych standardów. >

Tu popieram pana Łukasza!
Czasy prowizorek minęły,nawet zwolennicy "buszu" wymagają,aby ten busz,był zorganizowany.
Dobra informacja,dobre zdjęcia-pokoje,łazienki,ogród czy inne otoczenie
Nawet zdjęcia oferowanego menu,to bardzo dużo mówi-o tym czego można się spodziewać.
Musi być informacja o przystankach PKS,PKP,pobliskiej gastronomii, nawet o ośrodku zdrowia,wypożyczalni rowerów itp.
Niby śmieszne,ale wędro-turystyka( bez biur podróży) jest wybierana przez rodziny,często z dziećmi i takie informacje są brane pod uwagę.
Ja np. odrzucam domy,których pokoje wyposażone są w składane kanapy i tzw fotele do spania.
Dom,który ma skromne ikeowskie łózka jest wart mojej uwagi.
Zdziwaczenie,pewnie tak,ale już się kiedyś wymęczyłam na pluszowej krzywej kanapie.
Ilu turystów,tyle zachcianek, a więc oprócz ,pięknego widoku trzeba też zorganizować zaplecze i podać bardziej przyziemne informacje,aby każdy coś dla siebie znalazł.

konto usunięte

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

Z innej beczki: my mamy "psychodeliczną" czarownicę a Mazowszu odbiła palma nie dawno: http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,7510860,Pal...


Obrazek
Anita Kijanka

Anita Kijanka Public Relations

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

No niezły PR dla Kielc - sex city... nie pogratuluję pomysłu :(

A o ile więcej odwiedziło Kielce np. biznesmenów, top menadżerów, artystów, polityków, publicystów etc...Edyta Kowalczyk edytował(a) ten post dnia 27.03.10 o godzinie 23:05

A kto tu mówi w tym momencie o PR Kielc?
Słyszała Pani o kampanii Las Vegas? Odwoływanie sie do pierwotnych instynktów nie jest złe :D A wie Pani jaka strona jest najczęściej odwiedzana na świecie? redtube.com :-p

A tak na poważnie, wydaje mi się, że zawsze można pomyśleć co przydałoby się poprawić, ulepszyć. Ważne że podjęte są działania które maja na celu promocję WOJEWÓDZTWA, skoro juz widać tego efekty i zwiększyła się liczba turystów mimo kryzysu, ja bym na razie była daleka od wyciągania pochopnych, negatywnych wniosków.

konto usunięte

Temat: Nowe plakaty Świętokrzyskiego

Edyta Kowalczyk:

No niezły PR dla Kielc - sex city... nie pogratuluję pomysłu :(

A o ile więcej odwiedziło Kielce np. biznesmenów, top menadżerów, artystów, polityków, publicystów etc...Edyta Kowalczyk edytował(a) ten post dnia 27.03.10 o godzinie 23:05

Do tego słyszałem że niektórzy z nich "robią to" na słynnym parkingu :) Czyli jak widać pełna synergia działań - marketing w parze z inwestycjami.



Wyślij zaproszenie do