konto usunięte
Temat: Kolejny pozytywny przykład z Poznania
Kuba Janyst:Bo ma w priorytecie interes spoleczny.
Dlaczego z góry zakładasz, że państwowy zarządca jest lepszy.
Czy obsługuje ona także nierentowe połączenia i posiada jedynie kilkunastoletnieObsluguje polaczenia ze wzgledu na rentownosc, bo nie jest od ustalania czy i ktore polaczenie sa oplacalne, a od wykonywania zlecenia. Tabor wymienia sukcesywnie, bo takie sa wymogi realizowanej umowy i nie jest to robione na zasadzie przypadkowosci, a okreslonych kryteriow, dzieki czemu pasazerowie wozeni sa w dobrym taborze, a nie jakim procentem
busy?
pojazdów przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
100% niskopodlogowego taboru, to dzis standard.
Tylko czy istnieją jakieś niepodważalne argumenty za wyższością miasta w organizacji transportu publicznego? JeszczeW Europie tez nie kojarze, by sie zdarzylo, bo to miasto powinno ksztaltowac polityke transportowa, spojna, czyli infrastrukturalna i uslugowa (transport miejski). Organizatorzy, miasta posilkuja sie za to ekspertyzami przygotowanymi przez firmy zewnetrzne. Model sprawdzony i dobry.Jerzy S. edytował(a) ten post dnia 04.03.10 o godzinie 23:54
w Polsce chyba nie zdarzył się przypadek aby miasto zatrudniło
prywatną firmę do organizacji i nadzoru komunikacji publicznej,
więc zakładanie z góry że to nie wyjdzie jest bezpodstawne.