Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

Jak się prezentują i co potem z tego wyniknie.

Grzegorz Banaś - zauważył bezrobocie

O tym, że sprawy nie idą w dobrym kierunku świadczy bezrobocie. W Kielcach zbliża się do 11 proc. Jest najwyższe wśród miast wojewódzkich - podkreślił.Zapowiedział, że pracuje nad szczegółami programu wyborczego dla miasta, ale priorytetem będzie ściągnięcie do Kielc inwestorów, by tworzyli miejsca pracy i stworzenie miasta przyjaznego dla ludzi, co oznacza m.in. walkę z korkami. - Deklaruję, że śródmieście zostanie oddane mieszkańcom. Parkowanie w centrum będzie bezpłatne, tak samo parking wielopoziomowy, otworzę przejazd przez ulicę Paderewskiego, dla ruchu udostępnię uliczki przylegające do Rynku: Małą, Dużą, Leśną, Kapitulną.

Na koniec zaprezentował kartkę z numerem telefonu. - Zawsze dla miasta.
513 209 209. Grzegorz Banaś. Zaraz włożę kartę i od tej chwili będę odbierał od mieszkańców Kielc wszystkie telefony i sms-y i na każdy będę odpowiadał. Jestem dla Państwa - efektownie zakończył Banaś.


http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255,8387893,Grzegor...
Jakub Juszyński

Jakub Juszyński Ogarnę, wymyślę,
zjem, ugotuję,
zwiedzę, napiszę -
www.ty...

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

Zauważył bezrobocie i potrzeby inwestycyjne za to wielki plus ale myślę że to nie trudno zauważyć. Pomysł otwarcia "na nowo" centrum dla ruchu to trochę strzał w stopę moim zdaniem. Nie wyobrażam sobie klimatycznego "starego miasta" wśród spalin i samochodów. Podobnie z deptakiem idąc deptakiem - jakby nie patrzeć wizytówką co kilka metrów trzeba by stawać na przejściu a dążymy moim zdaniem do tego aby tak nie było.
Rafał Wolski

Rafał Wolski Ekonomista,
dziennikarz radiowy
i telewizyjny
specjalizuj...

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

Widzę, że kandydaci w tych wyborach idą tropem rozwiązań zaproponowanych przez Fundację Rozwoju Kielc w programie "Kielce na TAK!" (http://www.rozwojkielc.org/program-fundacji). Pan Grzegorz Banaś postuluje walkę z bezrobociem i otwarcie ulicy Paderewskiego, pan Jacek Kowalczyk chce współpracować z organizacjami pozarządowymi i inwestować w infrastrukturę, a pan Konrad Łęcki widzi potrzebę wprowadzenia Rad Dzielnic.

Cieszy nas to, że kampania już jest bardziej merytoryczna, niż 4 lata temu. Pokazuje to, że rośnie świadomość społeczeństwa obywatelskiego w Kielcach i takie organizacje, jak nasza zaczynają skutecznie wymagać od władz, czy potencjalnych władz rozwiązywania problemów mieszkańców miasta.

Fundacja Rozwoju Kielc w najbliższym czasie przeprowadzi serię debat z kandydatami na prezydenta i radnych, w których dokładnie przepytamy ich o poglądy na rozwój miasta i ocenimy, czy idą one w parze z oczekiwaniami mieszkańców oraz małych i średnich przedsiębiorców.

konto usunięte

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

Życzyłbym sobie aby w końcu kielczanie otrzymali kompletny dokument planistyczny określający politykę zagospodarowania przestrzennego czyli studium uwarunkowań i kierunków przestrzennego zagospodarowania Kielc. Jest on podstawą do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania które wytyczają kierunki rozwoju miasta, decyzje administracyjne związane z inwestycjami, ukrócają spekulacje budowlane i chaos architektoniczny.

Będę dążył do obniżenia bezrobocia poprzez aktywizację budownictwa. Chciałbym stworzyć warunki aby miasto stało się atrakcyjne dla nowopowstających firm, aby opłacało się inwestować w Kielcach. Kielczanie to ludzie niebywale kreatywni i przedsiębiorczy – wystarczy stworzyć im odpowiednie warunki i … nie przeszkadzać.

Postaram się do pozyskiwać więcej środków unijnych i dbać o ich jak najlepsze wykorzystanie.

Jest to wszystko osiągalne, jeżeli pozwolimy kielczanom decydować o kierunkach rozwoju Kielc, sprawić aby ludzie poczuli, że są pełnoprawnymi członkami wspólnoty jaką jest miasto. Pomocą w tym może być uproszczenie przepisów......,


Dodam jeszcze Pana Grzegorza Świerszcza -
po prostu musimy wybrać "trójcę"Grażyna Żak-G edytował(a) ten post dnia 17.09.10 o godzinie 15:50
Grzegorz Pędzik

Grzegorz Pędzik Doradca Hipoteczny -
BNP Paribas

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

p. Banaś rzeczywiście świetny plan ''ściągnąć inwestorów do Kielc'', szkoda tylko, że nie podał ani jednego pomysłu jak zamierza to zrobić no chyba, że mówił a gazeta nie napisała.

Mi osobiście najbardziej podoba się p. Kowalczyk odpowiada z turystykę w świętokrzyskim i rzeczywiście w ostatnim czasie o naszym woj. w Polsce się mówi. Trochę mi tylko nie pasuje, że startuje z list pslu.Grzegorz Pędzik edytował(a) ten post dnia 18.09.10 o godzinie 13:21
Magdalena K.

Magdalena K.
www.nocnyprzewodnik.
pl

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

A czy ktoś z Was, głosujących może się go zapytać jak widzi problem schroniska i bezdomości zwierząt na terenie Kielc i okolic? Chciałabym zobaczyć jego pomysły i rozwiązania na piśmie...
Arkadiusz Jerzy Stawicki

Arkadiusz Jerzy Stawicki RCASS-Świętokrzyskie
Regionalne Centrum
Analiz i Studiów ...

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

Ja osobiście jestem za Kowalczykiem.
Na Obiadach Czwartkowych był tym z Gosci Specjalnych, których zaliczałem do najlepszych - swietnym kontakt z ludźmi, otwarcie no i jedna z lepszych wizji rozwoju regionu.
Na czel ROT pokazał, że zaczynając od zera można sporo osiągnąc. Kampania wojewodztwa jest niewątpliwym sukcesem, to twierdzą tak eksperci jak i wyniki badań pokazujące, że więcej ludzi zaczyna wreszcie pozytywnie kojarzyc swiętokrzyskie.
Ma chyba oko do ludzi, skoro stworzył tam zespół, który tak dobrze wypromował województwo...
No i słucha i korzysta z podpowiedzi innych...

Kurczę, laurka wyszła :)
Ale naprawdę uważam, że ze zgłoszonych kandydatów jest najlepszy.
A.

Ps: Zeby nie było - nie jestem w PSL, a z Kowalczykiem od Obiadu z nim (jakieś 1,5 roku temu ;) widziałem się może z raz...

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/2010...

dla zainteresowanych.

A ja jak przejeżdżam koło Łodzi, Częstochowy i widzę jak w okolicznych miejscowościach rozwijają się lokalne specjalizacje, to chciałbym aby w okolicach Kielc było podobnie.

konto usunięte

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

Andrzej Ł.:
http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/2010...

dla zainteresowanych.

A ja jak przejeżdżam koło Łodzi, Częstochowy i widzę jak w okolicznych miejscowościach rozwijają się lokalne specjalizacje, to chciałbym aby w okolicach Kielc było podobnie.

Ale to są okoliczne miejscowości i ich rozwój jest w rękach samorządów lokalnych a nie miasta.

konto usunięte

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

Arkadiusz Jerzy Stawicki:
Ja osobiście jestem za Kowalczykiem.
( 8< ...ciach! 8< )
>
Ps: Zeby nie było - nie jestem w PSL, a z Kowalczykiem od Obiadu z nim (jakieś 1,5 roku temu ;) widziałem się może z raz...

Co do Kowalczyka to też uważam, że jest on rozsądnym kandydatem z jajami i do niego jako osoby nie mam zastrzeżeń.

Obawiam się tylko PSLu, który dla mnie nie jest partią "miejską". Mam wiele wątpliwości co do polityki personalnej zatrudniania dyrektorów i kierowników, po tym co widziałem po moim stażu w Starostwie Powiatowym w Kielcach. Tam są gdzieniegdzie poupychani ludzie nieskażeni inteligencją i kompetencją, ale za to z silnymi plecami partyjnymi... Jak tak ma wyglądać w przyszłości UM, to ja dziękuję.

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

Karol Krzyczkowski:
Andrzej Ł.:
http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/2010...

dla zainteresowanych.

A ja jak przejeżdżam koło Łodzi, Częstochowy i widzę jak w okolicznych miejscowościach rozwijają się lokalne specjalizacje, to chciałbym aby w okolicach Kielc było podobnie.

Ale to są okoliczne miejscowości i ich rozwój jest w rękach samorządów lokalnych a nie miasta.

Masz rację, co nie zmienia faktu że takie lokalne "przemysły" rozwijają się w otoczeniu gospodarczym miasta "lidera regionu", są pod jego wpływem, ale też często z nim konkurują produkując w tej samej branży.

konto usunięte

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

Andrzej Ł.:
Masz rację, co nie zmienia faktu że takie lokalne "przemysły" rozwijają się w otoczeniu gospodarczym miasta "lidera regionu", są pod jego wpływem, ale też często z nim konkurują produkując w tej samej branży.

Ale najbliższe "otoczenie gospodarze miasta lidera", to chyba północne rubieże Krakowa...

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

...czyli wyszło na to że gospodarczo Kielce nie istnieją :-(

konto usunięte

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

p. Banaś obiecuje baseny, lodowiska i ... chyba igrzyska :)

http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255,8405913,Banas_o...

Tylko po co ??? Są moim zdaniem inne potrzeby niż tylko boiska i lodowiska. A już komentarz p. Kubika wymiata: "Myślę, że koszt budowy jednego to 1-1,5 mln zł. Na to miasto stać" ... No tak, jak się wywali z kasy miasta nie swoją kasę to zawsze stać. A co z wymianą sieci ciepłowniczej żeby znowu nie było awarii??? Co z parkingami żeby można było zaparkować pod blokiem na osiedlu albo w centrum ????

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

Łukasz Wilczyński:
p. Banaś obiecuje baseny, lodowiska i ... chyba igrzyska :)

http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255,8405913,Banas_o...

Tylko po co ??? Są moim zdaniem inne potrzeby niż tylko boiska i lodowiska. A już komentarz p. Kubika wymiata: "Myślę, że koszt budowy jednego to 1-1,5 mln zł. Na to miasto stać" ... No tak, jak się wywali z kasy miasta nie swoją kasę to zawsze stać. A co z wymianą sieci ciepłowniczej żeby znowu nie było awarii??? Co z parkingami żeby można było zaparkować pod blokiem na osiedlu albo w centrum ????


Rodzi się pytanie jaki to będzie miało wpływ na bezrobocie, czy turystykę w regionie.

konto usunięte

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

Dobrze wybudujemy- i co dalej? Koszt utrzymania takich obiektów jest zbyt wysoki. Gdyby to była inicjatywa prywatna nastawiona na zysk, to rozumiem.Równie dobrze możemy kontynuując nową świecką tradycje wybudować kilkanaście nowych pomników...Przynajmniej nie ma kosztów utrzymania...Zejdźmy na ziemie.

konto usunięte

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

Wniosek ? Budujmy lodowe pomniki :)
Paweł Zawadzki

Paweł Zawadzki świętokrzyskie
jakiecudne.pl

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

Łukasz Wilczyński:
Wniosek ? Budujmy lodowe pomniki :)

np. Dody ;-)

konto usunięte

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

Paweł Zawadzki:
Łukasz Wilczyński:
Wniosek ? Budujmy lodowe pomniki :)

np. Dody ;-)
Nie, to zbyt oczywiste ona była w Kielcach...Ale np.Chopin-a nuż przyciągnie jakiegoś zabłąkanego Japończyka?:)
Paweł Zawadzki

Paweł Zawadzki świętokrzyskie
jakiecudne.pl

Temat: Kandydaci na Prezydenta Kielc

ale co z pomnikiem w lato ?Paweł Zawadzki edytował(a) ten post dnia 21.09.10 o godzinie 23:17



Wyślij zaproszenie do