konto usunięte
Temat: Gazeta Krakowska - "Pozory mylą, dowód nie" (artykuł)
Gmina Kęty jako jedna z nielicznych wzięła udział w ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Pozory mylą, dowód nie". Chodziło o to, aby dzieci nie miały możliwości zakupu napojów "wyskokowych". Choć inicjatywa Kęt jest chwalebna, nie znalazła jednak oczekiwanego odzewu wśród właścicieli barów i sklepów monopolowych. Do kampanii przyłączyło się raptem 16 sklepów, podczas gdy w całej gminie koncesji na sprzedaż alkoholu wydano już 117!Więcej tu:
http://www.gazetakrakowska.pl/fakty24/469604,kety-chca...
--
Czyli jak to rozumieć? Pozostała część sklepów monopolowych właściwie "przyznaje się" do tego, że sprzedaje nieletnim alkohol?
Szczerze mówiąc to jest jakiś dramat, że tylko 16 sklepów na prawie 120 w całej gminie wzięło udział w kampanii.