Tomasz S.

Tomasz S. Prezes Zarządu -
FaktoringBroker Sp.
z o.o.

Temat: Śląski portal regionalny - gkw24.pl

Dzisiaj rusza wersja beta portalu http://gkw24.pl

Kierowaliśmy się raczej prostotą i łatwością dotarcia do informacji.

Serwis jest tworzony przez pasjonatów miasta (aglomeracji katowickiej), jego życia, architektury, gospodarki.

konto usunięte

Temat: Śląski portal regionalny - gkw24.pl

Jaki jest sens instalowania reklam w tak wczesnym etapie rozwoju ?

Czy dla tych kilku groszy/złotych można sobie pozwolić na odpływ potencjalnych użytkowników portalu ?

Temat: Śląski portal regionalny - gkw24.pl

Portal nie ma być biznesem nastawionym na zysk tylko na utrzymanie na minimalnym plusie - do inicjatyw smm.pl czy forum.gkw.katowice.pl do tej pory dopłacaliśmy.

konto usunięte

Temat: Śląski portal regionalny - gkw24.pl

Nie wiem jakie jest CPC w tematyce budowlanej, ale nie sądze aby zwalało z nóg.

Nie lepiej byłoby dogadać się z jakimś deweloperem i zrobić mu dział sponsorowany lub cos w tym stylu?

Mnie osobiście AdSense w topie odrzuca na dzieńdobry.Aleksander Posmyk edytował(a) ten post dnia 04.10.08 o godzinie 12:10
Mirosław O.

Mirosław O. netBOMB.pl

Temat: Śląski portal regionalny - gkw24.pl

Mnie nie odrzuca, ale fakt, w tym momencie działanie to jest pozbawione sensu. Nie wyrobicie pewnie nawet 5$. Poza tym o jakich kosztach mowa?

Temat: Śląski portal regionalny - gkw24.pl

Założenia są by były reklamy nieinwazjne (ŻADNYCH popupów i ogromnych bannerów).

Dłużsi stazem użytkonwnicy forum pamiętaja że zamiast banera reklamowego na forum, były losowe obrazki naszych miast.
Niestety generowały spore obciążenie.

Jeśli ktoś jest chętny wesprzeć jakoś inicjatywę to może z Tomkiem pogadać. Koszty serwera i domen były <1000 rocznie jak dobrze pamiętam.

Osobiście od działów sponsorowanych jednak wolę klasyczne reklamy. Reklama to reklama i widać, że osobna. Działy/artykuły/treści sponsorowane noszą znamiona rekomendowania jakiegos tam produktu imieniem GKW.
Agnieszka Maciąg

Agnieszka Maciąg Zapraszam do
współpracy

Temat: Śląski portal regionalny - gkw24.pl

Tomasz Skupiewski:
Dzisiaj rusza wersja beta portalu http://gkw24.pl

Kierowaliśmy się raczej prostotą i łatwością dotarcia do informacji.

Serwis jest tworzony przez pasjonatów miasta (aglomeracji katowickiej), jego życia, architektury, gospodarki.

a ja już tam własnie wlazłam : no i się dowiedziałam o koncertach ........ ale za pozno :(
ech podoba mi się ...... koncepcaja :)
........
Tomasz S.

Tomasz S. Prezes Zarządu -
FaktoringBroker Sp.
z o.o.

Temat: Śląski portal regionalny - gkw24.pl

Taki jest sens, że zawsze trochę grosza wpadnie, a portal w dużej mierze ma być tworzony w ramach prac społecznych ;) Reklamy muszą utrzymać tą pozostałą część kosztów, wyrażonych już pieniężnie.

Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie. Nie wykluczam możliwości usunięcia reklam.

konto usunięte

Temat: Śląski portal regionalny - gkw24.pl

Myśle że na obecnym etapie reklamy traktować należy raczej jako miejsce na stronie zarezerwowane pod taka właśnie funkcję . W perpektywie będą one w wiekszym stopniu zintegrowane z układem graficznym strony i bardziej estetyczne.

Pozdrawiam.

konto usunięte

Temat: Śląski portal regionalny - gkw24.pl

Pomysł ciekawy.
Ale korektora zatrudnicie? Bo artykuły czyta się koszmarnie...

konto usunięte

Temat: Śląski portal regionalny - gkw24.pl

koszmarnie , ale pod względem składni, literówek, merytoryki ?

konto usunięte

Temat: Śląski portal regionalny - gkw24.pl

Podam Ci parę przykładów - może na Giętkim się wyżyjemy i zrobimy społeczną korektę i redakcję?

Nię będzie pociagu do Pyrzowic

PKP Polskie Linie Kolejowe zrezygnowały z budowy szybkiej kolei z Katowic do Pyrzowic przez Piekary Śląskie. Ta inwestycja propagowana przez byłego ministra transportu Jerzgo Polaczka miała być zbudowana przez Euro 2012. Do Chorzowa pociągi miały jeździć istniejącymi torami. Dalej miały poruszać się po nowym 24 - kilometrowym odcinku. Koszty budowy okazały się zbyt wysokie, z powodu dużego zurbanizowania okolicy, i szkód górniczych. Ponad to prostesty mieszkańców i kłopoty w wykupem gruntu mogły skutecznie wstrzymac budowę, gdyż do linii kolejowych nie stosują sie przepisy tzw. "ustawy Euro 2012" ułatwiającej wykup gruntu pod budowę dróg kołowych.

Poza tym sama idea była krytykowana od początu. Nie ma sensu budować nowej linii kolejowej, skoro z Katowic do Pyrzowic już obecnie istnieją dwie trasy - przez Bytom i Dąbrowę Górniczą. Modernizacja istniejących torów jest łatwiejsza niż budowa nowej linii, można to zrobić szybciej i taniej. Poza tym nie wiadomo czemu pociąg miałby się zatrzymywać akurat w Piekarach Śląskich. Bytom, czy Sosnowiec to znaczie większe miasta. Jeśli można uruchomić połączenie kolejowe do Pyrzowic, po już istniejącej infrastrukturze, w dodatku przechądzącej przez te miasta, to jest to jedyna racjonalna koncepcja. Minister Polaczek lobbował za bardzo interes swojego rodzinnego miasta, kosztem całego regionu. Niestety w ten sposób sprawił, że koncepcja połączenia kolejowego miast śląskich z lotniskiem przepadła w ogóle. Gdyby od początku zakładano modenizację linii przez Bytom i/lub Zagłębie, to o wiele łatwiej byłoby znaleźć poparcie władz centralnych i wsparcie finansowe.

Temat: Śląski portal regionalny - gkw24.pl

Hm tak na moje oko:

Ta inwestycja (anglicyzm)
, i szkód (przecinek)
Ponad to (razem?)
Poza tym (zdublowane)
akurat (potocznie)
znaczie
do Pyrzowic, po już istniejącej (zbędny przecinek i "już")
przechądzącej
lobbował za bardzo interes (nie jestem pewien czy nie lobbował za interesem)

ale co do języka to jest on zrozumiały jak najbardziej.
Zresztą, dobrze mi się artykuły chopców.Paweł N. edytował(a) ten post dnia 09.10.08 o godzinie 08:46

konto usunięte

Temat: Śląski portal regionalny - gkw24.pl

Tatiana S.:
Podam Ci parę przykładów - może na Giętkim się wyżyjemy i zrobimy społeczną korektę i redakcję?

Nię będzie pociagu do Pyrzowic

PKP Polskie Linie Kolejowe zrezygnowały z budowy szybkiej kolei z Katowic do Pyrzowic przez Piekary Śląskie. Ta inwestycja propagowana przez byłego ministra transportu Jerzgo Polaczka miała być zbudowana przez Euro 2012. Do Chorzowa pociągi miały jeździć istniejącymi torami. Dalej miały poruszać się po nowym 24 - kilometrowym odcinku. Koszty budowy okazały się zbyt wysokie, z powodu dużego zurbanizowania okolicy, i szkód górniczych. Ponad to prostesty mieszkańców i kłopoty w wykupem gruntu mogły skutecznie wstrzymac budowę, gdyż do linii kolejowych nie stosują sie przepisy tzw. "ustawy Euro 2012" ułatwiającej wykup gruntu pod budowę dróg kołowych.

Poza tym sama idea była krytykowana od początu. Nie ma sensu budować nowej linii kolejowej, skoro z Katowic do Pyrzowic już obecnie istnieją dwie trasy - przez Bytom i Dąbrowę Górniczą. Modernizacja istniejących torów jest łatwiejsza niż budowa nowej linii, można to zrobić szybciej i taniej. Poza tym nie wiadomo czemu pociąg miałby się zatrzymywać akurat w Piekarach Śląskich. Bytom, czy Sosnowiec to znaczie większe miasta. Jeśli można uruchomić połączenie kolejowe do Pyrzowic, po już istniejącej infrastrukturze, w dodatku przechądzącej przez te miasta, to jest to jedyna racjonalna koncepcja. Minister Polaczek lobbował za bardzo interes swojego rodzinnego miasta, kosztem całego regionu. Niestety w ten sposób sprawił, że koncepcja połączenia kolejowego miast śląskich z lotniskiem przepadła w ogóle. Gdyby od początku zakładano modenizację linii przez Bytom i/lub Zagłębie, to o wiele łatwiej byłoby znaleźć poparcie władz centralnych i wsparcie finansowe.

fakt, trochę cięźkostrawne.

ale ten dział : http://gkw24.pl/artykuly/strona wypada chyba nieco lepiej ?

konto usunięte

Temat: Śląski portal regionalny - gkw24.pl

Katowice na warsztatach - słów kilka:
http://gkw24.pl/artykul/17/katowiczanie-na-warsztatach



Wyślij zaproszenie do