konto usunięte

Temat: Promocja i marketing w wydaniu katowickiego urzędu...

Właściwie to nie wiem od czego zacząć....
Czy tylko ja mam takie poczucie, że nasze miasto nie ma bladego pojęcia o PR z prawdziwego zdarzenia?

Dzisiaj odbywa się gra miejska, właściwie gdyby nie GL to bym o tym nie wiedziała.
Przeglądam gazety codzienne ale jakoś nie wpadła mi w oko żadna informacja na ten temat, czyżbym przeoczyła czy jednak nic nie było?

Odpalam dzisiaj rano komputer i w mojej onetowskiej skrzynce pojawia się mail od Urzędu Miasta Katowice o tytule: "Odkryj polskie Chicago"

z taką zawartością:

Obrazek


mail wysłany dzisiaj o g.00:04.
z dopiskiem:
"Wiadomość przesłana przez Grupę Onet.pl SA na zlecenie:

Wydział Promocji
Urząd Miasta Katowice
***
Promotion Department
City Hall of Katowice
ul. Młyńska 4
40-098 Katowice
********************************************

List został wysłany za zgodą użytkowników OnetPoczty
i zgodnie z jej regulaminem."


Suuuper, myślę, że można było go wysłać jutro-efekt byłby taki sam.
Wstyd, oczywiście nie omieszkam odpisać na tego maila zodpowiednim komentarzem.
Rafal D.

Rafal D. Obsługa celna,
ochrona środowiska,
optymalizacja
gospodar...

Temat: Promocja i marketing w wydaniu katowickiego urzędu...

tak z ciekawosci poszukalem i jest kilka informacji ... moze wiecej poratli trzeba poprzegladac a nie tylko na wybiorczej ;) ale fakt faktem troszke malo reklamy jak na gre organizowana przez urzad miasta ale jakos mnie to nie dziwi

http://www.mmsilesia.pl/380708/2011/10/28/katowice-na-...
http://www.silesiaevents.pl/pl/blog/juz-wkrotce-gra-mi...
http://pelniakultury.pl/aktualnosci/pokaz/697/Gra_Miej...
http://www.esil.pl/wygraj-katowice,wiadomosci,e,26081....
http://slask.naszemiasto.pl/artykul/1141885,szlak-mode...
http://www.silesiakultura.pl/imprezy_det.php?id=23184
http://sakralna.silesia.travel/pl/wydarzenia/pokaz/253...Rafal D. edytował(a) ten post dnia 02.11.11 o godzinie 08:29
Tobiasz Szlęk

Tobiasz Szlęk SEM, SEO, PPC -
zabawy słowem
(kluczowym).

Temat: Promocja i marketing w wydaniu katowickiego urzędu...

Gra miejska? Pierwsze słyszę. :)
Tomasz W.

Tomasz W. handlowiec,
specjalista ds
bezpieczeństwa; od
wyzwania do...

Temat: Promocja i marketing w wydaniu katowickiego urzędu...

gre organizowala Silesia Events - kiedys pare osob z tego srodowiska tu bywalo
(tzn na GL)
na fb info szlo od dawna

a strategia promocji dopiero powstaje - Imago PR, Business Consulting w konsorcjum :))
Rafal D.

Rafal D. Obsługa celna,
ochrona środowiska,
optymalizacja
gospodar...

Temat: Promocja i marketing w wydaniu katowickiego urzędu...

no to fakt na fb szlo li tylko nie kazdy musi miec konto na tym czyms
Martyna M.

Martyna M. W życiu pewne są
tylko zmiany...

Temat: Promocja i marketing w wydaniu katowickiego urzędu...

na GL też szło w wielu miejscach ;) do tego Radio, media studenckie i społecznościowe...
a swoją drogą gra miejska to nie masowa forma promocji i skierowana do "specyficznych odbiorców" więc promocja też jest przemyślana pod ich kątem. I doświadczenie pokazuje że wiele osob decyzję o udziale w takich imprezach podejmuje w ostatniej chwili, spontanicznie, w zależności od pogody, nastroju itp w dniu gry. Dla tych co chcą już wcześniej mieć zaklepane miejsce, istnieje opcja rezerwacji internetowej.

P.S. organizatorem gry był Urząd Miasta Katowice ;)

konto usunięte

Temat: Promocja i marketing w wydaniu katowickiego urzędu...

Jakby ktoś narzekał na promocję... to wygląda ciekawie:

http://www.youtube.com/user/gazetakatowice#p/u/0/KEX4y...

Katowice rozpoczynają nową kampanię reklamową. Jej hasło to "Inwazja kultury", a w roli głównej wystąpił katowicki Spodek

Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Grupy Eskadra, która przygotowała nową odsłonę promocyjnych starań Katowic przyznaje, że nie wyobraża sobie by mówić o mieście i pominąć Spodek.

- To symbol i chcieliśmy go wykorzystać. Poszliśmy tropem fantastyki i literatury - dodaje.

Dlatego w spocie, który lada moment będzie pokazywać m.in. TVP Kultura oraz TVN24 widzowie zobaczą, że prezenter "przerywa" blok reklamowy, by podać gorącego newsa. Okazało się bowiem, że nad kilkoma polskimi miastami pojawił się Spodek. Inwazja ma jednak pokojowy charakter. Do przerażonych mieszkańców przemawia Artur Rojek, twórca Off Festivalu i Irek Dudek, znany m.in. jako organizator i gospodarz Rawy Blues. - Z nami poczujecie bluesa - mówi Dudek.


http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,10582417,Ka...Damian P. edytował(a) ten post dnia 03.11.11 o godzinie 14:02
Magdalena D.

Magdalena D. Specjalista
ds.marketingu,
content marketing,
SEO

Temat: Promocja i marketing w wydaniu katowickiego urzędu...

Jak dla mnie - porażka ;) Jak wiele rzeczy w wykonaniu Eskadry ;)

konto usunięte

Temat: Promocja i marketing w wydaniu katowickiego urzędu...

IMHO lepsze to niż wcale.
Magdalena D.

Magdalena D. Specjalista
ds.marketingu,
content marketing,
SEO

Temat: Promocja i marketing w wydaniu katowickiego urzędu...

IMHO jak się wydaje 1,5 miliona, to lepiej by było to przemyśleć. A nie robić coś lepszego niż nic.

konto usunięte

Temat: Promocja i marketing w wydaniu katowickiego urzędu...

W dalszym ciągu pozostanę przy swoim - lepsze to, niż nic. A że przepłacili...

konto usunięte

Temat: Promocja i marketing w wydaniu katowickiego urzędu...

OK, blondynka posypuje głowę popiołem: zagalopowałam się, bo mail przecież nie dotyczył gry miejskiej a samej moderny jako takiej.
Co nie zmienia faktu, że PR tego miasta to temat rzeka.

konto usunięte

Temat: Promocja i marketing w wydaniu katowickiego urzędu...

Ciesz się, że w ogóle go macie. Bo jak patrzę na Zabrze albo nie daj Boże Wodzisław Śląski - to wszystko leży i kwiczy. Tu w ROW to chyba tylko Rybnik pompuje kasę byleby się wypromować. Vide próba ściągnięcia znanych gwiazd muzyki, RyJeK...
Tomasz W.

Tomasz W. handlowiec,
specjalista ds
bezpieczeństwa; od
wyzwania do...

Temat: Promocja i marketing w wydaniu katowickiego urzędu...

jest jeszcze filmik emitowany w TVN24 i (wkrótce) w CNN
Investuj w Katowicach
z budzetem 1,37mln
https://www.facebook.com/photo.php?v=283127688394851&cm...

konto usunięte

Temat: Promocja i marketing w wydaniu katowickiego urzędu...

"Przetarg to efekt udziału Katowic w wartym 20 mln zł unijnym projekcie, który ma przygotować polskie miasta na przyjęcie elektrycznych samochodów. Takie pojazdy mają być ratunkiem dla zatłoczonych i zadymionych spalinami dużych miast. Największą przeszkodą jest jednak wciąż cena. Średniej klasy samochód "napędzany" prądem to wydatek około 100 tys. zł.

Taki samochód chcą właśnie kupić Katowice. Pojazd powinien mieć co najmniej 130 km zasięgu i zabierać trzech lub czterech pasażerów. Reszta wyposażenia jest standardowa: poduszki powietrzne, system antypoślizgowy i klimatyzacja.
Samochód kupujemy ze względów promocyjnych w ramach unijnego projektu popularyzacji elektrycznej mobilności - wyjaśnia Dariusz Czapla z biura prasowego urzędu miasta. Dodaje, że w planach jest udostępnianie pojazdu mieszkańcom. Na razie nie wiadomo jednak, na jakich zasadach.

Samochód będzie kosztował około 130 tys. zł."


http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,12795078,Ka...

Chyba nie do końca rozumiem gdzie się będziemy promować tym autkiem.Jolanta I. edytował(a) ten post dnia 05.11.12 o godzinie 17:48
Magdalena D.

Magdalena D. Specjalista
ds.marketingu,
content marketing,
SEO

Temat: Promocja i marketing w wydaniu katowickiego urzędu...

Radni Katowic przyjęli w środę nową strategię promocji miasta. Stolica woj. śląskiego będzie promowała się hasłem "Katowice. Dla odmiany".

Symbolem graficznym Katowic nie jest też już Spodek, ale znane ze starań o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury dwuwarstwowe serce, którego kolorystyka symbolicznie w zamyśle twórcy łączy przemysłowe korzenie oraz współczesną aktywność i wielobarwność miasta.

Cały tekst: http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,13321444,Sp...

konto usunięte

Temat: Promocja i marketing w wydaniu katowickiego urzędu...

Po wizycie w Gdyni sugeruję, żeby nasz Pan Prezydent U. wraz z pracownikami działu promocji zamiast na zagraniczne wycieczki przejechał się do Gdyni właśnie i zobaczył jak się promuje miasto.
W samym centrum na gruncie-nieużytku ostatnio otwarli infobox:
http://gdyniainfobox.pl/.

Z bardzo fajną makietą miasta, z projekcją filmików o Gdyni, z punktem widokowym.
W ogóle Gdynia przez 3 lata baaaaardzo się zmieniła, jest masa najróżniejszych inwestycji, widać, że miasto ma dobrego gospodarza, tylko pozazdrościć.

Edt.:literki + zdjęcia:

Interaktywna makieta:

Obrazek



Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 15.09.13 o godzinie 16:07



Wyślij zaproszenie do