konto usunięte

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Łukasz Bujar:
Agnieszka Wiącek:
Łukasz Bujar:
Agnieszka Wiącek:
no nawet jeśli ktoś odnosi się do subiektywnych przekonań, i powie że się mylisz, to tak strasznie cie obraża i narusza Twoją wolność? :)
Tak.
Masz prawo tak sądzić, moim zdaniem to jednak nadwrażliwość.
Wiesz albo się szanujemy ,albo nie, jak widzisz z Grzegorzem toczymy, bardzo zaciekłe dyskusje jednak zawsze z poszanowaniem drugiej strony, jednak o Jolancie nie mogę tego powiedzieć.


Oczywiście, że nie możesz tego powiedzieć, bo właśnie powyżej udowodniłam Ci, że się mylisz w kwestii centrali a Ty sprytnie zamilkłeś :DDDD.
Sztuką jest posypać głowę popiołem.....

Co do poszanowania Grzegorza tudzież innych interlokutorów to bym polemizowała:DDDD.

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Łukasz Bujar:
Sławek K.:
Łukasz Bujar:

jeśli chodzi o siedziby banków jak chcesz wchodzić w szczegóły to w Katowicach są 2 centrale baków, w Krakowie jedna, we Wrocławiu nie ma żadnej, reszta central jest w Poznaniu i Warszawie,nie miałem na myśli placówek bo tam głownie obsługuje się tylko klienta i nic więcej, z tego widać że jednak wygrywamy z Krakowem czy Wrocławiem,

Mylisz się, w Katowicach od stycznia została już tylko siedziba ING Banku Śląskiego, natomiast we Wrocławiu są: BZ WBK, LUKAS Bank, Euro Bank, AIG Bank Polska, Santander Consumer Bank, w Krakowie jest Bank BPH ale także część centrali Fortis Banku i Alior Banku (analogicznie w Katowicach tylko część Getin Noble Banku).

Jeszcze jakieś argumenty? Może np. porównasz stan taboru (tramwaje, autobusy) oraz infrastruktury komunikacyjnej (tory tramwajowe, dworce - od razu napiszę, że miasta dworce mogą od PKP przejmować i wiele tak robiło) w tych miastach.
Niestety Ty się mylisz , ponieważ we Wrocławiu nie ma żadnej centrali.Oczywiście że miasta mogą dworce przejmować tylko że PKP ,nie chciało się tak po prostu pozbyć dworca w Katowicach, ponieważ jest on jednym z większych w kraju i wietzryło tutaj intratny interes, tak samo jak nie chce się pozbyć dworców we Wrocławiu czy w Poznaniu.Co do stanu taboru, tramwaje owszem do wymiany co do autobusów to nie odstajemy od innych PKM-ów, stan torów tramwajowych , w stronę Sosnowca właśnie remontowali, więc argument chybiony.

Wymieniłem Ci 5 centrali banków we Wrocławiu (a jest tam również Getin), a Ty piszesz że żadnej nie ma...

Piszesz, że PKP nie chciało oddać dworca, nie wiem skąd masz takie dane, podaj np. jakiś artykuł prasowy a nie swoją opinię, czy PKP nie chciało również przekazać stacji w Ligocie, Piotrowicach czy Załężu?

Autobusy - nie odstajemy od innych PKMów? Byłeś w Tychach czy Bielsku-Białej? O Kraków nie pytam, bo chyba go znasz, ale ja tam też bywam czasem i widuję prawie same autobusy niskopodłogowe. Sam prezes PKM Katowice wypowiadał się niedawno na łamach wlasnej gazetki, że stan taboru jest fatalny i np. część autobusów nie wytrzymała zimy. Tutaj http://tabor.wpk.katowice.pl/ jest szczegółowa baza taboru, policzyłem średnią wieku autobusu PKM Katowice (średnio 12,5 roku, bez mercedesów obsługujących komercyjną linię Lotnisko średnio 12,72 roku, najstarszy autobus z 1981 roku) i PKM Tychy (średnio 8,22 roku, najstarszy autobus z 1991 roku)...

Tory od rynku do Zawodzia to raptem nieco ponad 3 km, porównajmy to z remontami w Krakowie - tutaj mapka
Obrazek

O tunelu tramwajowym w Krakowie i ogólnie trasie szybkiego tramwaju nie wspominając.
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Michał Buchta:
Łukasz Bujar:

Co do Waszyngtonu mogę się zgodzić, ale tam stolica jest duzo mniejsza niż inne miasta(mówię tu o samym mieście Waszyngton a nie o metropolii Waszyngton-Baltimore), w takiej samej sytuacji jest pewnie Ottawa w Kanadzie i Canberra w Australii, u nas akurat Warszawa jest największa, no a Berlin wiesz sam że przez 45 lat tam się nie inwestowało bo był podzielony i boom nastąpił dopiero po 1990 roku i długo Berlin będzie jescze gonił Frankfurt czy Bonn.

Miasto mniejsze czy większe, jest stolicą, a pisałeś o stolicach.
Co do Bonn, to chyba średnio orientujesz się w sytuacji. To miasteczko, które po utracie tymczasowego statusu stolicy mocno upadło na znaczeniu. Berlin owszem rozwija się od 20 lat na wysokich obrotach, ale wcześniej Berlin Zachodni to nie było miejsce zapomniane, wręcz przeciwnie.
Ok przyznaje się do błędu bo użyłem skrótu myślowego, chodziło mi o te stolice które zarazem są największymi miastami, albo w pierwszej trójce,owszem Berlin Zachodni szybko się rozwijał, ale jednak większość instytucji bała się tam budować siedziby, ze względu na dużą bliskość ruskich i nie można porównywać jego rozwoju z aczasów zimnej wojny do czasów po zjednoczeniu Niemiec i dlatego w tym momencie musi walczyć z Frankfurtem o miano centrum finansowego Niemiec i centrum technologicznego z Zagłębiem Ruhry, Monachium czy Hamburgiem.
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Sławek K.:


Autobusy - nie odstajemy od innych PKMów? Byłeś w Tychach czy Bielsku-Białej? O Kraków nie pytam, bo chyba go znasz, ale ja tam też bywam czasem i widuję prawie same autobusy niskopodłogowe. Sam prezes PKM Katowice wypowiadał się niedawno na łamach wlasnej gazetki, że stan taboru jest fatalny i np. część autobusów nie wytrzymała zimy. Tutaj http://tabor.wpk.katowice.pl/ jest szczegółowa baza taboru, policzyłem średnią wieku autobusu PKM Katowice (średnio 12,5 roku, bez mercedesów obsługujących komercyjną linię Lotnisko średnio 12,72 roku, najstarszy autobus z 1981 roku) i PKM Tychy (średnio 8,22 roku, najstarszy autobus z 1991 roku)...
Akurat chodziło mi tutaj o porównanie a PKM Sosnowiec, Gliwice czy innymi zrzeszomymi w KZK GOP, zgadzam że w Tychach jest więcej autobusów niskopodłogowych, tylko też jest trochę starych zdezelowanych Ikarusów, u nas Ikarusy są przerobione na automaty z silnikami bardziej przyjaznymi środowisku, które i tak w tym roku mają być wymienione na nowe

Tory od rynku do Zawodzia to raptem nieco ponad 3 km, porównajmy to z remontami w Krakowie - tutaj mapka
Obrazek

O tunelu tramwajowym w Krakowie i ogólnie trasie szybkiego tramwaju nie wspominając.
No ok tylko że w Katowicach nie mamy takiego systemu tramwajowego jak w Krakowie, jest jedna linia północ-południe, jedna na wszchód i dwie na zachód, narazie zrobione nitkę na wschód bo dogadali się z Sosnowcem ,żeby zrobić właśnie taki szybki tramwaj, w samych Katowicach nie ma sensu robić szybkiego tramwaju, bo dojazd ze Szopienic do centrum trwa 15 minut , więc ile jeszcze można zaoszczędzić 4 minuty , 5 minut, jeżeli chcemy robić szybki tramwaj to we współprawcy z Sosnowcem, Chorzowem, Siemianowicami, Swiętochłowicami.
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Jolanta I.:
Łukasz Bujar:
Agnieszka Wiącek:
Łukasz Bujar:
Agnieszka Wiącek:
no nawet jeśli ktoś odnosi się do subiektywnych przekonań, i powie że się mylisz, to tak strasznie cie obraża i narusza Twoją wolność? :)
Tak.
Masz prawo tak sądzić, moim zdaniem to jednak nadwrażliwość.
Wiesz albo się szanujemy ,albo nie, jak widzisz z Grzegorzem toczymy, bardzo zaciekłe dyskusje jednak zawsze z poszanowaniem drugiej strony, jednak o Jolancie nie mogę tego powiedzieć.


Oczywiście, że nie możesz tego powiedzieć, bo właśnie powyżej udowodniłam Ci, że się mylisz w kwestii centrali a Ty sprytnie zamilkłeś :DDDD.
Sztuką jest posypać głowę popiołem.....

Co do poszanowania Grzegorza tudzież innych interlokutorów to bym polemizowała:DDDD.
Możesz polemizować ,ale inni użytkownicy może poza jeszcze jednym nie wyjeżdżają do mnie z jakimiś osobistymi wycieczkami tak ja Ty.
Marcin P.

Marcin P. Zakamuflowany
programista

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Łukasz Bujar:

No ok tylko że w Katowicach nie mamy takiego systemu tramwajowego jak w Krakowie, jest jedna linia północ-południe, jedna na wszchód i dwie na zachód, narazie zrobione nitkę na wschód bo dogadali się z Sosnowcem ,żeby zrobić właśnie taki szybki tramwaj, w samych Katowicach nie ma sensu robić szybkiego tramwaju, bo dojazd ze Szopienic do centrum trwa 15 minut , więc ile jeszcze można zaoszczędzić 4 minuty , 5 minut, jeżeli chcemy robić szybki tramwaj to we współprawcy z Sosnowcem, Chorzowem, Siemianowicami, Swiętochłowicami.

Czyli inicjatywa KZK GOP, kto jest głównym rozgrywającym we związku? Uszok...
Prawda jest taka że prezydent Katowic powinien być głównodowodzącym w tej metropolii, ale Uszok nie potrafi patrzeć perspektywicznie.

Piotr Uszok jest obecnie prezydentem Katowic, głównodowodzącym w GZMie i KZK GOPie. Więc Uszok powinien rywalizować z Warszawą, a nie patrzeć na Kraków, Wrocław, Poznań bo to nie jest żadna konkurencja dla takiego obszaru i tylu mieszkańców. Uszok powinien spiąć wszystkie miasta w klamry .
Dlatego mamy co do niego trochę większe wymagania, niż bycie prezydentem małego miasteczka które nie ma 300 tys mieszkańców.
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Marcin P.:

Czyli inicjatywa KZK GOP, kto jest głównym rozgrywającym we związku? Uszok...
Prawda jest taka że prezydent Katowic powinien być głównodowodzącym w tej metropolii, ale Uszok nie potrafi patrzeć perspektywicznie.

Piotr Uszok jest obecnie prezydentem Katowic, głównodowodzącym w GZMie i KZK GOPie. Więc Uszok powinien rywalizować z Warszawą, a nie patrzeć na Kraków, Wrocław, Poznań bo to nie jest żadna konkurencja dla takiego obszaru i tylu mieszkańców. Uszok powinien spiąć wszystkie miasta w klamry .
Dlatego mamy co do niego trochę większe wymagania, niż bycie prezydentem małego miasteczka które nie ma 300 tys mieszkańców.
Ok zgadzam się , tylko problem z GZM jest taki że tam nie decyduje tylko Uszok ale większość, wiele razy już bywało że Uszok nie mógł się dogadać z Frankiewiczem albo Górskim i kiedy próbował spiąć te miasta w klamry inni zarzucali mu absolutyzm, co więcej nawet jak tych trzech sie już dogadało to nagle budzili się prezydenci Chorzowa , Tychów , Rudy Śląskiej że im znowu coś nie pasuje no i tak bez końca, więc jak dla mnie ten GZM jest nikomu niepotrzebny, a w obecnej sytuacji GZM nie jest w stanie konkurować z Warszawą , a samymy Katowicom zostaje rywalizacja z Wrocławiem i Krakowem.
Marcin P.

Marcin P. Zakamuflowany
programista

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Łukasz Bujar:

Ok zgadzam się , tylko problem z GZM jest taki że tam nie decyduje tylko Uszok ale większość, wiele razy już bywało że Uszok nie mógł się dogadać z Frankiewiczem albo Górskim i kiedy próbował spiąć te miasta w klamry inni zarzucali mu absolutyzm, co więcej nawet jak tych trzech sie już dogadało to nagle budzili się prezydenci Chorzowa , Tychów , Rudy Śląskiej że im znowu coś nie pasuje no i tak bez końca, więc jak dla mnie ten GZM jest nikomu niepotrzebny, a w obecnej sytuacji GZM nie jest w stanie konkurować z Warszawą , a samymy Katowicom zostaje rywalizacja z Wrocławiem i Krakowem.
Więc widzisz że Uszok nie nadaje się na takie stanowisko. Teraz potrzeba osoby z wielką wizją, na dodatek managera i negocjatora. Obecny prezydent wg. mnie nie ma takich kwalifikacji - obecni prezydenci wg. mnie nie mają takich kwalifikacji bo myślmy całościowo, a nie tylko o swoim grajdołku.

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Z PKM Sosnowiec i PKM Gliwice wypadamy podobnie, gdyż średnia wieku/najstarszy autobus to tam odpowiednio: 12,9/1974 i 14/1983

Natomiast chyba chcemy równać do lepszych, dla przykładu Kraków - http://pl.wikipedia.org/wiki/Autobusy_miejskie_w_Krakowie - W posiadaniu MPK znajduje się obecnie 506 autobusów, w tym 93% niskopodłogowych. Średnia wieku autobusów MPK wynosi dokładnie 7,34 roku, co daje mu czołową pozycję w unowocześnianiu swojego taboru.

Nie jest prawdą, że najstarsze Ikarusy zostaną szybko zastąpione nowymi autobusami, PKM oglosił przetarg na 25 autobusów nowych i 15 autobusów używanych, natomiast cały tabor liczy ok. 250 sztuk.

Tramwaje - właśnie dlatego że tak mało mamy linii, to już dawno tory powinny być wyremontowane, dobrze, że coś się ruszyło ale do Krakowa, Łodzi czy Warszawy nam bardzo daleko...
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Marcin P.:
Więc widzisz że Uszok nie nadaje się na takie stanowisko. Teraz potrzeba osoby z wielką wizją, na dodatek managera i negocjatora. Obecny prezydent wg. mnie nie ma takich kwalifikacji - obecni prezydenci wg. mnie nie mają takich kwalifikacji bo myślmy całościowo, a nie tylko o swoim grajdołku.
Ok tylko że potrzeba wymienić wszystkich 15 prezydentów,a jakoś wątpię żeby w Gliwicach czy Sosnowcu, nastąpiły jakieś zmiany, dobrze będzie jeżeli będą tam drugie tury tak jak w Katowicach, bo jeśli zmienimy tylko Uszoka a pozostaną Górski i Frankiewicz to nawet najlepszy negocjator i manager też nic nie zrobi, bo tamci będą myśleć tak jak teraz.

konto usunięte

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Łukasz Bujar:
Możesz polemizować ,ale inni użytkownicy może poza jeszcze jednym nie wyjeżdżają do mnie z jakimiś osobistymi wycieczkami tak ja Ty.


Rzuć kamieniem....i trochę więcej samokrytycyzmu Panie Omylny życzę.

Edt.a popiołu nadal niet....czemu mnie to nie dziwi?Jolanta I. edytował(a) ten post dnia 10.03.10 o godzinie 21:52
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Sławek K.:
Z PKM Sosnowiec i PKM Gliwice wypadamy podobnie, gdyż średnia wieku/najstarszy autobus to tam odpowiednio: 12,9/1974 i 14/1983

Natomiast chyba chcemy równać do lepszych, dla przykładu Kraków - http://pl.wikipedia.org/wiki/Autobusy_miejskie_w_Krakowie - W posiadaniu MPK znajduje się obecnie 506 autobusów, w tym 93% niskopodłogowych. Średnia wieku autobusów MPK wynosi dokładnie 7,34 roku, co daje mu czołową pozycję w unowocześnianiu swojego taboru.

Nie jest prawdą, że najstarsze Ikarusy zostaną szybko zastąpione nowymi autobusami, PKM oglosił przetarg na 25 autobusów nowych i 15 autobusów używanych, natomiast cały tabor liczy ok. 250 sztuk.
Ok tylko że z tych 250 sztuk nie wszytkie to ikarusy , jeżeli wymieniają 40 autobusów no to i tak większość zostanie zastąpiona.

Tramwaje - właśnie dlatego że tak mało mamy linii, to już dawno tory powinny być wyremontowane, dobrze, że coś się ruszyło ale do Krakowa, Łodzi czy Warszawy nam bardzo daleko...
Oczywiście że nam daleko, problem Uszoka tkwi w tym że jego oczkiem w głowie były drogi i głównie tym się zajmował no i niestety brakło mu jakiś łebskich współpracowników, którzy by pomyśleli między innymi o torowiskach.
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Jolanta I.:
Łukasz Bujar:
Możesz polemizować ,ale inni użytkownicy może poza jeszcze jednym nie wyjeżdżają do mnie z jakimiś osobistymi wycieczkami tak ja Ty.


Rzuć kamieniem....i trochę więcej samokrytycyzmu Panie Omylny życzę.

Edt.a popiołu nadal niet....czemu mnie to nie dziwi?Jolanta I. edytował(a) ten post dnia 10.03.10 o godzinie 21:52
Po co mi samokrytycyzm skoro reszta mnie ostro krytykuje, sam już nie muszę sobie dowalać.
Marcin P.

Marcin P. Zakamuflowany
programista

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Łukasz Bujar:

Ok tylko że potrzeba wymienić wszystkich 15 prezydentów,a jakoś wątpię żeby w Gliwicach czy Sosnowcu, nastąpiły jakieś zmiany, dobrze będzie jeżeli będą tam drugie tury tak jak w Katowicach, bo jeśli zmienimy tylko Uszoka a pozostaną Górski i Frankiewicz to nawet najlepszy negocjator i manager też nic nie zrobi, bo tamci będą myśleć tak jak teraz.
Zgadza się, ale popierając teraz Uszoka będziemy dalej stali = cofali się w porównaniu z innymi miastami, ktoś musi dać impuls do zmian, rewolucji.
Sławek K.:

Tramwaje - właśnie dlatego że tak mało mamy linii, to już dawno tory powinny być wyremontowane, dobrze, że coś się ruszyło ale do Krakowa, Łodzi czy Warszawy nam bardzo daleko...
Niestety tutaj nasi prezydenci nie mieli wpływu na to, tylko Warszawy nie chciała oddać Tramwajów Śląskich samorządom. Tak samo jest w wypadku PKP Przewozy Regionalne, dlatego nie możemy mieć nowych dworców, wspólnego biletu z KZK GOPu. Tak wygląda centralizm - duża przeszkoda dla samorządów, do obejścia - ale przy sprawnych prezydentach.
Marcin P.

Marcin P. Zakamuflowany
programista

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Łukasz Bujar:

Oczywiście że nam daleko, problem Uszoka tkwi w tym że jego oczkiem w głowie były drogi i głównie tym się zajmował no i niestety brakło mu jakiś łebskich współpracowników, którzy by pomyśleli między innymi o torowiskach.
Ależ jego oczkiem w głowie nie były drogi! On się podczepiał pod inwestycje które realizowała tutaj centrala(DTŚ, A4).

Przeczytaj artykuł który podałem parę postów temu, którego autorem jest Piotr Uszok - w jego wizji nie ma nic o drogach.
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Marcin P.:
Łukasz Bujar:

Ok tylko że potrzeba wymienić wszystkich 15 prezydentów,a jakoś wątpię żeby w Gliwicach czy Sosnowcu, nastąpiły jakieś zmiany, dobrze będzie jeżeli będą tam drugie tury tak jak w Katowicach, bo jeśli zmienimy tylko Uszoka a pozostaną Górski i Frankiewicz to nawet najlepszy negocjator i manager też nic nie zrobi, bo tamci będą myśleć tak jak teraz.
Zgadza się, ale popierając teraz Uszoka będziemy dalej stali = cofali się w porównaniu z innymi miastami, ktoś musi dać impuls do zmian, rewolucji.
No dobra, ale nawet jeśli my w Katowicach wymienimy Uszoka , a Frankiewicz i Górski zostaną to i tak stracimy kolejne 4 lata do przyszłych wyborów i znowu będziemy musieli działać jako miasto Katowice a nie jako metropolia.
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Marcin P.:
Łukasz Bujar:

Oczywiście że nam daleko, problem Uszoka tkwi w tym że jego oczkiem w głowie były drogi i głównie tym się zajmował no i niestety brakło mu jakiś łebskich współpracowników, którzy by pomyśleli między innymi o torowiskach.
Ależ jego oczkiem w głowie nie były drogi! On się podczepiał pod inwestycje które realizowała tutaj centrala(DTŚ, A4).

Przeczytaj artykuł który podałem parę postów temu, którego autorem jest Piotr Uszok - w jego wizji nie ma nic o drogach.
No teraz drogi już nie są oczkiem w głowie bo już jest prawie wszystko zrobione, to że się podczepiał ok ,ale jakby się stawiał tak jak to np. robił przez wiele lat Majchrowski w Krakowie, to nie mielibyśmy jedengo z najlepszych układów komunikacyjnych w Polsce.
Marcin P.

Marcin P. Zakamuflowany
programista

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Łukasz Bujar:

No dobra, ale nawet jeśli my w Katowicach wymienimy Uszoka , a Frankiewicz i Górski zostaną to i tak stracimy kolejne 4 lata do przyszłych wyborów i znowu będziemy musieli działać jako miasto Katowice a nie jako metropolia.
Wybór Uszoka nie gwarantuje żadnych zmian w prowadzeniu miasta, czyli głównym rywalem dla Katowic nie będzie nawet Kraków czy Wrocław, a Sosnowiec czy Gliwice(vide targi/hala sportowa). Czyli znowu kłótnie, zamiast rozwoju.

Gdybyśmy go zmienili to Katowice mogły by się w końcu zrównać przez te 4 lata z Krakowem, Wrocławiem czy Poznaniem i pokazać mieszkańcom innych miast że zmiana prezydenta wyszła Katowicom na dobre.

Lub też inaczej, jeżeli Katowice się podciągną z nowym prezydentem to i Gliwice, Sosnowiec też będą musiały bo nie będą chciały zostać w tyle.

Suma sumarum = wygramy, bo będziemy się rozwijać.

Niestety scenariusz wyboru dobrego kandydata jest minimalny :(
Na szczęście, jak głoszą plotki pan prezydent wyemigruje sobie ładnie do Strasburga.
Jednakże kto wtedy zostałby prezydentem, skoro nawet teraz trudno znaleźć jednego pewniaka do drugiej tury wyborów.
Marcin P.

Marcin P. Zakamuflowany
programista

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Łukasz Bujar:

No teraz drogi już nie są oczkiem w głowie bo już jest prawie wszystko zrobione, to że się podczepiał ok ,ale jakby się stawiał tak jak to np. robił przez wiele lat Majchrowski w Krakowie, to nie mielibyśmy jedengo z najlepszych układów komunikacyjnych w Polsce.
To trochę nie tak, dobry układ komunikacyjny zawdzięczamy wg mnie rozproszeniu miasta w regionie i właśnie A4, DTŚ, Gierkówce
Zauważ że chyba wszystkie biurowce w Katowicach(i nie tylko) stoją przy tych drogach które nie są inwestycją Katowic, a sam rozkład ulic to też nie zasługa Uszoka, tylko tego co było wcześniej - jakoś nie przypominam sobie byśmy budowali jakąś nową ulicę, remontowane było tylko to co zostało zbudowane wcześniej.

Jak już zostało powiedziane - wyremontuj ulice, pokaż że coś robisz przed wyborami, a wygrasz wybory.
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: NIE dla USZOKA !!!!!

Marcin P.:
Łukasz Bujar:

No dobra, ale nawet jeśli my w Katowicach wymienimy Uszoka , a Frankiewicz i Górski zostaną to i tak stracimy kolejne 4 lata do przyszłych wyborów i znowu będziemy musieli działać jako miasto Katowice a nie jako metropolia.
Wybór Uszoka nie gwarantuje żadnych zmian w prowadzeniu miasta, czyli głównym rywalem dla Katowic nie będzie nawet Kraków czy Wrocław, a Sosnowiec czy Gliwice(vide targi/hala sportowa). Czyli znowu kłótnie, zamiast rozwoju.

Gdybyśmy go zmienili to Katowice mogły by się w końcu zrównać przez te 4 lata z Krakowem, Wrocławiem czy Poznaniem i pokazać mieszkańcom innych miast że zmiana prezydenta wyszła Katowicom na dobre.

Lub też inaczej, jeżeli Katowice się podciągną z nowym prezydentem to i Gliwice, Sosnowiec też będą musiały bo nie będą chciały zostać w tyle.

Suma sumarum = wygramy, bo będziemy się rozwijać.

Niestety scenariusz wyboru dobrego kandydata jest minimalny :(
Na szczęście, jak głoszą plotki pan prezydent wyemigruje sobie ładnie do Strasburga.
Jednakże kto wtedy zostałby prezydentem, skoro nawet teraz trudno znaleźć jednego pewniaka do drugiej tury wyborów.
Ok tylko pokaż mi jakiegoś kandydata, który mi zagwarantuje że
1. Nie będzie siedział tylko na stołku i zbierał kasę
2. nie potrakutje stołka prezydenta jako trampolina do sejmu albo strasbourga
Bo niestety jako nikogo takiego nie widzę, bo nawet jeżeli Uszokowi można zarzucić że w wielu kwestiach jest nieudolny to nie mozna mu zarzucić że robi jakieś machloje na boku, ale wykonuje swój mandat jak umie najlepiej nawet jeśli mu czasami to nie wychodzi.

Następna dyskusja:

NIE dla U. po 2010!!! Alter...




Wyślij zaproszenie do