Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: Inwestycje

Grzegorz P.:
Łukasz Bujar:
Grzegorz P.:
Łukasz Bujar:
1.Zmiana wizerunku Katowic

CZyżby?
Jeśli nie widzisz poprawy wizerunku to to juz jest twój problem w porównaniu do 19998 na pewno jest lepiej
2.Poprawa układu komunikacyjnego miasta

A w którym miejscu to zasługa Uszoka?
A w którym nie jest?

W żadnym.
Tak jak już opisałem we wcześniejszym poście, Uszok jest prezydentem i każde niepwodzenie miasta jest jego niepowodzeniem, a każdy sukces miasta jest jego sukcesem
3.Przyciągnięcie kilku ważnych inwestorów z branży finansowej
4.Inwestycje sportowe: Jantor,kompleks sportowy na Zawodziu
5.Inwestycje były przeprowadzane przy względnie stałym zadłużeniu miasta 15-20% co nie jest takie proste jak widać na przykładzie Krakowa

CO do stanu finansów tu zgoda, tyle że tych inwestycji prawie nie było, wiec nie ma się co podniecać.
No trochę ich było
6.Rozwój turystyki przemysłowej na nikiszowcu i giszowcu

A w który miejscu to zasluga Uszoka?
Patrz punkt 2.

Patrz odp. do pkt 2.
Patrz wyżej
7.Poprawa stanu torów tramwajowych

:)))))))))))) Co takiego??
Tutaj nie rozumien Ciebie

Jeździsz tramwajami?
Jeżdżę , w odpowiedziach pisz o co Ci chodzi, bo dalej Cię nie rozumiem

Temat: Inwestycje

Uszok sam w sobie glupi nie jest i jego rola nie jest indywidualne decydowanie.
Natomiast problemem sa jego betonowi wspólpracownicy jak Zych, Kochanski.. to sa ludzie, którzy bez osobistego polecenia Uszoka, nie przyjmują do wiadomości innowacji, nie sa kreatywni.
Gdyby Uszok ich zwolnił w 2006 i odmłodził nieco urząd na rzecz kreatywnych osób i inkszych open-mind'ów, to bym oddał może głos w tych wyborach. a tak oddam na przeciwnika o największych szansach (Sośnierz?)
Grzegorz Pelc

Grzegorz Pelc radca prawny

Temat: Inwestycje

Łukasz Bujar:
Tak jak już opisałem we wcześniejszym poście, Uszok jest prezydentem i każde niepwodzenie miasta jest jego niepowodzeniem, a każdy sukces miasta jest jego sukcesem

Nie przypisuj Uszokowi inwestycji przeprowadzanych przez województwo.
Jeżdżę , w odpowiedziach pisz o co Ci chodzi, bo dalej Cię nie
rozumiem

Jakbyś jeźził, to byś tak nie pisał. O poprawie nie ma mowy, owszem, był remont i od Zawodzia do Załęża stan jest moze trochęklepszy, nie te 10 lat temu, ale przejedź sie na Tysiąclecie i pobujaj siew Tramwaju, to zrozumiesz, o co mi chodzi. Może to, że w ub. r. tramwaje kilka razy powypadały z szyn, choćby na wiadukcie za Ruybkiem nie ma nic wspólnego z fatalnym stanem torowisk? A to, żę w XXI w. motorniczy lata z wajchą, żeby przełaczyćszyny, to ma świadczyć o postępie? Albo to, że tramwaje jeżdżą wolniej niż 20 lat temu?
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: Inwestycje

Paweł N.:
Uszok sam w sobie glupi nie jest i jego rola nie jest indywidualne decydowanie.
Natomiast problemem sa jego betonowi wspólpracownicy jak Zych, Kochanski.. to sa ludzie, którzy bez osobistego polecenia Uszoka, nie przyjmują do wiadomości innowacji, nie sa kreatywni.
Gdyby Uszok ich zwolnił w 2006 i odmłodził nieco urząd na rzecz kreatywnych osób i inkszych open-mind'ów, to bym oddał może głos w tych wyborach. a tak oddam na przeciwnika o największych szansach (Sośnierz?)
Zgadzam się z Tobą że Uszok powinien mieć jakiegoś młodego współpracownika który byłby otwarty na wszelkiego rodzaju innowacje
Ale na Sośnierza na pewno nie będę głosował ma za dużo niejasnych spraw na sumieniuŁukasz Bujar edytował(a) ten post dnia 25.01.10 o godzinie 13:01
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: Inwestycje

Grzegorz P.:
Łukasz Bujar:
Tak jak już opisałem we wcześniejszym poście, Uszok jest prezydentem i każde niepwodzenie miasta jest jego niepowodzeniem, a każdy sukces miasta jest jego sukcesem

Nie przypisuj Uszokowi inwestycji przeprowadzanych przez województwo.
Ale żeby ta inwestycja mogła byc przeprowadzona to i tak Uszok musi to klepnąć , w niektórych miastach gdzie władze wojewódzkie i miastowe są z różnych opcji politycznych, inwestycje są blokowane, i to nie jest tak że inwestycje przeprowadza województwo bo tym baranów ciągle trzeba męczyć naciskami z dołu żeby dali na coś a jak cie nie lubią to i tak nie dadzą przykład Hali forum w gliwicach
Jeżdżę , w odpowiedziach pisz o co Ci chodzi, bo dalej Cię nie
rozumiem

Jakbyś jeźził, to byś tak nie pisał. O poprawie nie ma mowy, owszem, był remont i od Zawodzia do Załęża stan jest moze trochęklepszy, nie te 10 lat temu, ale przejedź sie na Tysiąclecie i pobujaj siew Tramwaju, to zrozumiesz, o co mi chodzi. Może to, że w ub. r. tramwaje kilka razy powypadały z szyn, choćby na wiadukcie za Ruybkiem nie ma nic wspólnego z fatalnym stanem torowisk? A to, żę w XXI w. motorniczy lata z wajchą, żeby przełaczyćszyny, to ma świadczyć o postępie? Albo to, że tramwaje jeżdżą wolniej niż 20 lat temu?
Jeżdżę tramwajem jak nie wiesz to się nie wypowiadaj, akurat Ty pewnie jeżdzisz od strony Chorzowa, ja od strony Szopienic do Centrum ,akurat w tym kierunku się poprawiło, od strony Chorzowa z tego co piszesz to pewnie nie, ale też nie możesz generalizować że nic sie nie dzieje, bo wszysktiego naraz się nie da zrobić, akurat w kierunku wschodnim porozumieli się Uszok , Górski i prezydent Dąbrowy aby usprawnić tą linię , akurat nic nie słyszałem o porozumieniu Uszoka z prezydentem Chorzowa
Grzegorz Pelc

Grzegorz Pelc radca prawny

Temat: Inwestycje

Łukasz Bujar:
Ty pewnie jeżdzisz od strony Chorzowa, ja od strony Szopienic do Centrum ,akurat w tym kierunku się poprawiło,

a do Sosnowca dalej mamy 1 tor i mijanki.
od strony Chorzowa z tego co piszesz to pewnie nie, ale też nie możesz generalizować że nic sie nie dzieje, bo wszysktiego naraz się nie da zrobić, akurat w kierunku wschodnim porozumieli się Uszok , Górski i prezydent Dąbrowy aby usprawnić tą linię , akurat nic nie słyszałem o porozumieniu Uszoka z prezydentem Chorzowa

A kto mówi, ze naraz? 10 lat miał. Spokojnie można było po kolei wszystko zrobić.
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: Inwestycje

Grzegorz P.:
Łukasz Bujar:
Ty pewnie jeżdzisz od strony Chorzowa, ja od strony Szopienic do Centrum ,akurat w tym kierunku się poprawiło,

a do Sosnowca dalej mamy 1 tor i mijanki.
Ten jeden tor mijanki to już pewnie tam na granicy z sosnowcem, w sumie mogłyby być 2 tory jednak pytanie czy to jest potrzebne, bo póki co tylko 15 jeździ z sosnowca do katowic i nie wiem czy to jest opłacalne, jakby były 2 tory to musiało by tamtędy jeździć więcej a to już leży w kwestii KZK GOP i Tramwajów Sląskich
od strony Chorzowa z tego co piszesz to pewnie nie, ale też nie możesz generalizować że nic sie nie dzieje, bo wszysktiego naraz się nie da zrobić, akurat w kierunku wschodnim porozumieli się Uszok , Górski i prezydent Dąbrowy aby usprawnić tą linię , akurat nic nie słyszałem o porozumieniu Uszoka z prezydentem Chorzowa

A kto mówi, ze naraz? 10 lat miał. Spokojnie można było po kolei wszystko zrobić.
Rozumiem że miał 10 lat ale wcześniej zajmował się układem komunikacyjnym , czy to żle czy dobrze można dyskutować, jednak wtedy głownie tamto pochłaniało pieniądze, według mnie dobrze że układ komunikacyjny w Katowicach się poprawił, ponieważ w Katowicach codziennie do pracy dojeżdża milion osób i wtedy chyba to było najważniejszeŁukasz Bujar edytował(a) ten post dnia 25.01.10 o godzinie 18:03

konto usunięte

Temat: Inwestycje

Łukasz Bujar:
Grzegorz P.:
A kto mówi, ze naraz? 10 lat miał. Spokojnie można było po kolei wszystko zrobić.
Rozumiem że miał 10 lat ale wcześniej zajmował się układem komunikacyjnym , czy to żle czy dobrze można dyskutować, jednak wtedy głownie tamto pochłaniało pieniądze, według mnie dobrze że układ komunikacyjny w Katowicach się poprawił, ponieważ w Katowicach codziennie do pracy dojeżdża milion osób i wtedy chyba to było najważniejsze.

Który układ komunikacyjny? Bo oprócz przebudowy Ronda i zamknięcia Mariackiej dla ruchu kołowego to w centrum miasta w tej materii więcej zmian nie widzę.
A jak prezydent chce się jedną kwestią zajmować 10 lat to mu życia nie starczy na realizację planów.
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: Inwestycje

Jolanta I.:
Łukasz Bujar:
Grzegorz P.:
A kto mówi, ze naraz? 10 lat miał. Spokojnie można było po kolei wszystko zrobić.
Rozumiem że miał 10 lat ale wcześniej zajmował się układem komunikacyjnym , czy to żle czy dobrze można dyskutować, jednak wtedy głownie tamto pochłaniało pieniądze, według mnie dobrze że układ komunikacyjny w Katowicach się poprawił, ponieważ w Katowicach codziennie do pracy dojeżdża milion osób i wtedy chyba to było najważniejsze.

Który układ komunikacyjny? Bo oprócz przebudowy Ronda i zamknięcia Mariackiej dla ruchu kołowego to w centrum miasta w tej materii więcej zmian nie widzę.
A jak prezydent chce się jedną kwestią zajmować 10 lat to mu życia nie starczy na realizację planów.
Mówię nie tylko o przebudowie ronda ale także DTŚ, aleja górnośląska, nie wiem czy pamiętasz, ale 10 lat temu za węzłem mikołowska nic nie było. Mówię że można dyskutować że tylko to było jego oczkiem w głowie ale pewnie chciał zakończyć co zaczął kiedy był wiceprezydentem ds. infrasktruktury

konto usunięte

Temat: Inwestycje

Łukasz Bujar:
Jolanta I.:
Który układ komunikacyjny? Bo oprócz przebudowy Ronda i zamknięcia Mariackiej dla ruchu kołowego to w centrum miasta w tej materii więcej zmian nie widzę.
A jak prezydent chce się jedną kwestią zajmować 10 lat to mu życia nie starczy na realizację planów.
Mówię nie tylko o przebudowie ronda ale także DTŚ, aleja górnośląska, nie wiem czy pamiętasz, ale 10 lat temu za węzłem mikołowska nic nie było. Mówię że można dyskutować że tylko to było jego oczkiem w głowie ale pewnie chciał zakończyć co zaczął kiedy był wiceprezydentem ds. infrasktruktury


DTŚ czy węzeł Murckowska +Al.Górnośląska to chyba są inwestycje i realizacje wojewódzkie a nie tylko miejskie...
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: Inwestycje

Jolanta I.:
Łukasz Bujar:
Jolanta I.:
Który układ komunikacyjny? Bo oprócz przebudowy Ronda i zamknięcia Mariackiej dla ruchu kołowego to w centrum miasta w tej materii więcej zmian nie widzę.
A jak prezydent chce się jedną kwestią zajmować 10 lat to mu życia nie starczy na realizację planów.
Mówię nie tylko o przebudowie ronda ale także DTŚ, aleja górnośląska, nie wiem czy pamiętasz, ale 10 lat temu za węzłem mikołowska nic nie było. Mówię że można dyskutować że tylko to było jego oczkiem w głowie ale pewnie chciał zakończyć co zaczął kiedy był wiceprezydentem ds. infrasktruktury


DTŚ czy węzeł Murckowska +Al.Górnośląska to chyba są inwestycje i realizacje wojewódzkie a nie tylko miejskie...
Owszem ale nie mogą się one odbywać ponad głowami rządzących miastem i jest wymagane porozumienie, wiem że wKrakowie przez to że prezydent powadził się z sejmikiem wojewódzkim i przez rok budowa obwodnicy stała w miejscu(prezydent z SLD, radni PiS+PO)
Maciej P.

Maciej P. zgrany.wordpress.com

Temat: Inwestycje

Ja powiem od siebie tak, że liczę na świeżość i nowatorskie podejście w kwestii układu komunikacyjnego w mieście. Zauważcie, że z drobnymi wyjątkami, katowiczanie poruszają się w korytarzach drogowych wytyczonych paręnaście lat temu (nie mówię o DTŚ). Moim zdanie to trochę za mało, to już ostatni dzwonek przynajmniej dla mnie na odetkanie ruchu północ - południe. Może zapowiadane wyrzucenie drogi na Mikołów poza centrum coś pomoże (chodzi o projekt drogi będącej przedłużeniem Francuskiej).

konto usunięte

Temat: Inwestycje

Maciej P.:
Ja powiem od siebie tak, że liczę na świeżość i nowatorskie podejście w kwestii układu komunikacyjnego w mieście. Zauważcie, że z drobnymi wyjątkami, katowiczanie poruszają się w korytarzach drogowych wytyczonych paręnaście lat temu (nie mówię o DTŚ). Moim zdanie to trochę za mało, to już ostatni dzwonek przynajmniej dla mnie na odetkanie ruchu północ - południe. Może zapowiadane wyrzucenie drogi na Mikołów poza centrum coś pomoże (chodzi o projekt drogi będącej przedłużeniem Francuskiej).


Zgoda, co nie zmienia faktu, że jeśli mówimy o infrastruktorze stricte drogowej to mamy jedne z lepszych -jeśli nie najlepsze- drogi w tym kraju.
Wyjeżdżając z Katowic w każdym kierunku min.2 pasy ruchu, o czym wiele polskich miast może niestety pomarzyć.
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: Inwestycje

Maciej P.:
Ja powiem od siebie tak, że liczę na świeżość i nowatorskie podejście w kwestii układu komunikacyjnego w mieście. Zauważcie, że z drobnymi wyjątkami, katowiczanie poruszają się w korytarzach drogowych wytyczonych paręnaście lat temu (nie mówię o DTŚ). Moim zdanie to trochę za mało, to już ostatni dzwonek przynajmniej dla mnie na odetkanie ruchu północ - południe. Może zapowiadane wyrzucenie drogi na Mikołów poza centrum coś pomoże (chodzi o projekt drogi będącej przedłużeniem Francuskiej).
Słyszałem że właśnie Uszok ma zastrzeżenia do tego projektu, że przecina on dolinę trzech stawów na pół i wolałby żeby przelotówką była 73 pułku. Ciekawe jak to się skończy.
I jeszce jak on dokładnie miałby przebiegać bo póki co francuska kończy się w lesie, z czym ona miałaby się łączyć?Łukasz Bujar edytował(a) ten post dnia 25.01.10 o godzinie 21:33

konto usunięte

Temat: Inwestycje

Łukasz Bujar:
Słyszałem że właśnie Uszok ma zastrzeżenia do tego projektu, że przecina on dolinę trzech stawów na pół i wolałby żeby przelotówką była 73 pułku. Ciekawe jak to się skończy


A od kiedy to komukolwiek w tym mieście -oprócz mieszkańców okolicznych- zależy jeszcze na Dolinie 3 Stawów?
Gdyby tak było, to np.Firma Bryksy nie dostałaby pozwolenia na budowę nad samym stawem. Inną kwestią jet to, że trzeba być niespełna rozumu, żeby chcieć budować cokolwiek na terenach podmokłych.
Jeszcze trochę a całą Dolinę zabetonują, porażka.
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: Inwestycje

Jolanta I.:
Łukasz Bujar:
Słyszałem że właśnie Uszok ma zastrzeżenia do tego projektu, że przecina on dolinę trzech stawów na pół i wolałby żeby przelotówką była 73 pułku. Ciekawe jak to się skończy


A od kiedy to komukolwiek w tym mieście -oprócz mieszkańców okolicznych- zależy jeszcze na Dolinie 3 Stawów?
Gdyby tak było, to np.Firma Bryksy nie dostałaby pozwolenia na budowę nad samym stawem. Inną kwestią jet to, że trzeba być niespełna rozumu, żeby chcieć budować cokolwiek na terenach podmokłych.
Jeszcze trochę a całą Dolinę zabetonują, porażka.
Aco ta firma wybudowała bo chyba cos przespałem?

konto usunięte

Temat: Inwestycje

Łukasz Bujar:
Jolanta I.:
A od kiedy to komukolwiek w tym mieście -oprócz mieszkańców okolicznych- zależy jeszcze na Dolinie 3 Stawów?
Gdyby tak było, to np.Firma Bryksy nie dostałaby pozwolenia na budowę nad samym stawem. Inną kwestią jet to, że trzeba być niespełna rozumu, żeby chcieć budować cokolwiek na terenach podmokłych.
Jeszcze trochę a całą Dolinę zabetonują, porażka.
Aco ta firma wybudowała bo chyba cos przespałem?


Niewiele, bo budowa została wstrzymana.
http://www.bryksy.pl/pl/Aktualne-inwestycje/Mieszkania...

Wcześniej w tym samym miejscu inna firma, której nazwy nie pomnę chciała wybudować kompleks sportowy, na tę okoliczność wycięto blisko setkę drzew i zlikwidowano boisko tzw.Saharę.
Komu można pogratulować takiej decyzji jak nie włodarzom miasta?
Łukasz Bujar

Łukasz Bujar Zarządzanie jakością
i projektem, lean
management , kaizen

Temat: Inwestycje

Jolanta I.:
Łukasz Bujar:
Jolanta I.:
A od kiedy to komukolwiek w tym mieście -oprócz mieszkańców okolicznych- zależy jeszcze na Dolinie 3 Stawów?
Gdyby tak było, to np.Firma Bryksy nie dostałaby pozwolenia na budowę nad samym stawem. Inną kwestią jet to, że trzeba być niespełna rozumu, żeby chcieć budować cokolwiek na terenach podmokłych.
Jeszcze trochę a całą Dolinę zabetonują, porażka.
Aco ta firma wybudowała bo chyba cos przespałem?


Niewiele, bo budowa została wstrzymana.
http://www.bryksy.pl/pl/Aktualne-inwestycje/Mieszkania...

Wcześniej w tym samym miejscu inna firma, której nazwy nie pomnę chciała wybudować kompleks sportowy, na tę okoliczność wycięto blisko setkę drzew i zlikwidowano boisko tzw.Saharę.
Komu można pogratulować takiej decyzji jak nie włodarzom miasta?
Mi się wydaje że tego nie powinni ruszać wcale bo można tam całiem przyjemnie odpocząć szczególnie ci którzy mieszkają na paderewie albo brynowie
Maciej P.

Maciej P. zgrany.wordpress.com

Temat: Inwestycje

Jolanta I.:
Maciej P.:
Ja powiem od siebie tak, że liczę na świeżość i nowatorskie podejście w kwestii układu komunikacyjnego w mieście. Zauważcie, że z drobnymi wyjątkami, katowiczanie poruszają się w korytarzach drogowych wytyczonych paręnaście lat temu (nie mówię o DTŚ). Moim zdanie to trochę za mało, to już ostatni dzwonek przynajmniej dla mnie na odetkanie ruchu północ - południe. Może zapowiadane wyrzucenie drogi na Mikołów poza centrum coś pomoże (chodzi o projekt drogi będącej przedłużeniem Francuskiej).


Zgoda, co nie zmienia faktu, że jeśli mówimy o infrastruktorze stricte drogowej to mamy jedne z lepszych -jeśli nie najlepsze- drogi w tym kraju.
Wyjeżdżając z Katowic w każdym kierunku min.2 pasy ruchu, o czym wiele polskich miast może niestety pomarzyć.

Zgodzę się. Przelotówki są super, wyjazd w góry na narty z Katowic zajmuje godzinę :) Aczkolwiek mi chodziło o poruszanie się w ramach samych Katowic.
Maciej P.

Maciej P. zgrany.wordpress.com

Temat: Inwestycje

Łukasz Bujar:
Maciej P.:
Ja powiem od siebie tak, że liczę na świeżość i nowatorskie podejście w kwestii układu komunikacyjnego w mieście. Zauważcie, że z drobnymi wyjątkami, katowiczanie poruszają się w korytarzach drogowych wytyczonych paręnaście lat temu (nie mówię o DTŚ). Moim zdanie to trochę za mało, to już ostatni dzwonek przynajmniej dla mnie na odetkanie ruchu północ - południe. Może zapowiadane wyrzucenie drogi na Mikołów poza centrum coś pomoże (chodzi o projekt drogi będącej przedłużeniem Francuskiej).
Słyszałem że właśnie Uszok ma zastrzeżenia do tego projektu, że przecina on dolinę trzech stawów na pół i wolałby żeby przelotówką była 73 pułku. Ciekawe jak to się skończy.
I jeszce jak on dokładnie miałby przebiegać bo póki co francuska kończy się w lesie, z czym ona miałaby się łączyć?Łukasz Bujar edytował(a) ten post dnia 25.01.10 o godzinie 21:33

No też wolałbym by dolina została nie ruszona, 73 pułku może być rozkopana, fajna trasa a moim zdaniem za wąska.



Wyślij zaproszenie do