Luděk V.

Luděk V. tłumacz
polsko-czeski

Temat: Czy miał ktoś kłopoty z Internetem UPC?

Przez prawie 24 godziny nie miałem Internetu, mam od UPC. Od wczoraj ok. 13.00 do dzis 12.39. Na infolinii mi maszynka kazała czekać ponad 10 minut, po czym powiedziała, że czas się wydłuży, w związku z tym nie można w ogóle zrealizować połączenia (na szczęście mi dała możliwość wgrać się do automatycznej sekretarki).

Czy jeszcze ktoś miał w ciągu wczorajszego lub dzisiejszego dnia problemy z Internetem od UPC?

Edit: uscislone godzinyLuděk V. edytował(a) ten post dnia 23.09.09 o godzinie 13:58

Temat: Czy miał ktoś kłopoty z Internetem UPC?

ja nie miałam :D

Temat: Czy miał ktoś kłopoty z Internetem UPC?

Luděk V.:
Przez prawie 24 godziny nie miałem Internetu, mam od UPC. Od ok. 13.00 do 12.39. Na infolinii mi maszynka kazała czekać ponad 10 minut, po czym powiedziała, że czas się wydłuży, w związku z tym nie można w ogóle zrealizować połączenia (na szczęście mi dała możliwość wgrać się do automatycznej sekretarki).

Czy jeszcze ktoś miał w ciągu wczorajszego lub dzisiejszego dnia problemy z Internetem od UPC?

Wczoraj było spoko cały czas (dzisiaj nie wiem jeszcze bo z pracy klikam). Od 5 lat jak mam UPC były 2 awarie po 1-2 godziny i wtedy nie ma co dzwonić na infolinię bo wszyscy dzwonią tylko trzeba czekać. Kablówka działa zawsze....

P.S. zmień godziny bo wygląda jakbyś się cofał w czasie :)) A przepraszam. Teraz zrozumiałem :) Ale trzeba CI przyznać że jesteś dokładny...Michał Kłosowski edytował(a) ten post dnia 23.09.09 o godzinie 13:58
Anna B.

Anna B. Specjalista

Temat: Czy miał ktoś kłopoty z Internetem UPC?

Mój działał bez zarzutów
Luděk V.

Luděk V. tłumacz
polsko-czeski

Temat: Czy miał ktoś kłopoty z Internetem UPC?

I znowu prawie 6 godzin bez Internetu. Trzeci dzien w tygodniu.

Tym razem sie wkurzylem, bo telefoniczna linia pomocy technicznej ciagle zajeta, wiec pomocy technicznej, ktora sobie place w abonamencie, mi nie udzielano. Po 10 minutach czekania mi powiedza, ze moge wgrac sie na sekretarke automatyczna i w ciagu 24 godzin mnie oddzwonia. Na oddzwonienie czekam juz od srody rano. Na mail rowniez nie odpowiadaja.

Pojechalem do UPC na rowerze i dowiedzialem sie, ze w mojej okolicy wodociagi kopia rure, w zwiazky z czym poprosily UPC o wylaczenie swoich kabli.

UPC wiec wiedzialo z gory, ze pod moim adresem nie bedzie Internetu, ale nie fatygowalo sie mnie - placacego klienta - o tym informowac. W odroznieniu od wodociagow, ktore nakleily kartke na drzwi bloku, ze nie bedzie wody.

konto usunięte

Temat: Czy miał ktoś kłopoty z Internetem UPC?

to teraz pora na złożenie reklamacji :)
byle nie traktowali ludzi jak era w tym przypadku :)
Luděk V.

Luděk V. tłumacz
polsko-czeski

Temat: Czy miał ktoś kłopoty z Internetem UPC?

No to kolejny wpis do tej księgi skarg i zażaleń.

Dziś po raz kolejny byłem kilka godzin bez Internetu, na razie od 8:13 do 11:36. Tylko że dziś widziałem jakiegoś pana ciągnącego kabel do bloku. Z rozmowy wynika, że akcja była zaplanowana z góry. Ale poinformowania płacących użytkowników nie zaplanowano.

W ubiegłym tygodniu byłem bez Internetu we wtorek, w środę, w piątek. Dwa razy zostawiłem wiadomość w automatycznej sekretarce - w środę i w piątek, zawsze była informacja, że w ciągu 24 godzin mnie pracownicy UPC oddzwonią. Oczywiście nikt nie oddzwonił. Na maile też nikt nie zareagował.

No to piszę tutaj swoje doświadczenia, Google zaindeksuje...

Temat: Czy miał ktoś kłopoty z Internetem UPC?

to jescze musisz otagowac: UPC , brak internetu , etc ;-)
Marcin W.

Marcin W.
TI/IT/VM/HT/PC/XP/AD
/SE/XL/XE/AS/TB/CP/J
S/JV

Temat: Czy miał ktoś kłopoty z Internetem UPC?

czy nie czasem pora zgłosić to do UOKiK ?
Adam W.

Adam W. Partner TIVIANO

Temat: Czy miał ktoś kłopoty z Internetem UPC?

A rachunek zaplaciles?:)

Adas

Luděk V.:
No to kolejny wpis do tej księgi skarg i zażaleń.

Dziś po raz kolejny byłem kilka godzin bez Internetu, na razie od 8:13 do 11:36. Tylko że dziś widziałem jakiegoś pana ciągnącego kabel do bloku. Z rozmowy wynika, że akcja była zaplanowana z góry. Ale poinformowania płacących użytkowników nie zaplanowano.

W ubiegłym tygodniu byłem bez Internetu we wtorek, w środę, w piątek. Dwa razy zostawiłem wiadomość w automatycznej sekretarce - w środę i w piątek, zawsze była informacja, że w ciągu 24 godzin mnie pracownicy UPC oddzwonią. Oczywiście nikt nie oddzwonił. Na maile też nikt nie zareagował.

No to piszę tutaj swoje doświadczenia, Google zaindeksuje...
Luděk V.

Luděk V. tłumacz
polsko-czeski

Temat: Czy miał ktoś kłopoty z Internetem UPC?

Płacę, nawet przed terminem. Dzisiaj akurat otrzymałem odpowiedź na pierwszy mail. Zacytuję: "Wyjaśniam, iż usterka została usunięta w regulaminowym czasie nie przekraczającym 18 godzin (§ 37, 2 Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez UPC Polska.)"

Nie wiem, jak te godziny liczą, skoro Internetu nie miałem od wtorku ok. 13.00 do środy 12.39, tj. prawie 24 godziny. No chyba że w ten sposób: we wtorek Internet nie działał 11 godzin, tj. mniej niż 18 godzin; w środę nie działał prawie 13 godzin, tj. znowu mniej niż 18 godzin.

A na końcu mailu jest: "Informuję, że niniejsza decyzja jest ostateczna, zatem postępowanie reklamacyjne zostało zakończone. Stanowisko firmy zostanie przesłane również pocztą tradycyjną."

Temat: Czy miał ktoś kłopoty z Internetem UPC?

ostateczna, i nie ma przebacz :) aż się boję bo też mam UPC

Temat: Czy miał ktoś kłopoty z Internetem UPC?

Z tego co pamiętam, reklamacja może być uznana jak nie masz internetu przez 24h non stop- a nie w przerwach, jak włączyli internet przynajmniej na 1h to już sie nie liczy do 24h :)Aleksandra H. edytował(a) ten post dnia 05.10.09 o godzinie 21:06
Luděk V.

Luděk V. tłumacz
polsko-czeski

Temat: Czy miał ktoś kłopoty z Internetem UPC?

Owa "Specjalista ds. Korespondencji", jak brzmi jej stanowisko, po prostu posługuje się gotowcami, szablonami. Ona w ogóle nie czytała mojego maila.

Ja sformułowałem dwa pytania i ponumerowałem je, żeby się odbiorca nie pogubił.

1) Co bylo przyczyna awarii? (Ponizej jest nr klienta, wiec szybko znajda Panstwo moja lokalizacje.)

2) Jaka rekompensate mi Panstwo zaproponuja za brak Internetu, brak informacji i koszty zbednego czekania na linii telefonicznej bez udzielonej informacji/pomocy? (Place 29 gr. za minute polaczenia, tu bylo ok. 9 min. polaczenia z komunikatami "jeszcze chwileczke cierpliwosci", po czym mi maszynka odlozyla sluchawke.)


A odpowiedź nie odnosiła się do moich pytań, tylko częściowo.
Anna B.

Anna B. Specjalista

Temat: Czy miał ktoś kłopoty z Internetem UPC?

Luděk V.:
Owa "Specjalista ds. Korespondencji", jak brzmi jej stanowisko, po prostu posługuje się gotowcami, szablonami. Ona w ogóle nie czytała mojego maila.

Pewnie tak właśnie jest.
Luděk V.

Luděk V. tłumacz
polsko-czeski

Temat: Czy miał ktoś kłopoty z Internetem UPC?

Dziś przed południem otrzymałem odpowiedź od innej "specjalistki ds. korespondencji", która najprawdopodobniej ma dostęp do innych gotowców. Cytuje niektóre fragmenty:

Zapewniam, że wszystkie wnioski naszych Abonentów staramy
się rozwiązywać w sposób satysfakcjonujący obie strony. Nasza Spółka i
działające w jej imieniu osoby dokładają szczególnych starań, aby zobowiązania
wynikające z Umowy Abonenckiej były przez nas realizowane w sposób niebudzący
wątpliwości i zastrzeżeń naszych Klientów.
[...]
Biorąc pod uwagę przedstawione okoliczności, podjęta została decyzja o przyznaniu rekompensaty w wysokości 100% abonamentu za internet, za jeden dzień.
[...]
Zapewniam, że w przypadku jakichkolwiek pytań czy problemów może Pan liczyć na pomoc ze strony pracowników UPC Polska.[...]


Taką propozycję mieli przedstawić na samym początku, a nie po kilku mailach. Abonament mam 69 zł miesięcznie, więc przyznali mi rekompensate w oszałamiającej wysokości 2,30 zł za ponad 30 godzin braku Internetu, w tym raz przez prawie 24-godz. przerwy, brak technicznej pomocy, poniesienie kosztów połączenia telefonicznego (bez udzielenia pomocy) i nerwy.

Odpowiedziałem, że: "spodziewalem sie wiekszej rekompensaty w zwiazku z poniesionymi kosztami za polaczenie telefoniczne, kiedy mi firma UPC nie udzielila *zadnej* pomocy technicznej, a na sekretarke automatyczna musialem czekac dwa razy po dziesiec minut (koszt polaczenia 0,29 gr. za minute, wiec dwa razy 2,90 zl = 5,80 zl plus abonament za 1-2 dni przerw w dostawie Internetu). Panstwa by rekompensata w rownowartosci ok. 5-7 dni abonamentu nie zruinowala, a moglaby zrobic dobre wrazenie, czy raczej zatrzec zle wrazenie. Ostatnie 2 tygodnie nadwerezyly moje zaufanie do UPC. Nie awarie sa przyczyna tego nadwerezenia, bo awarie zawsze sie moga zdarzac, ale traktowanie klientow przez UPC. Szczegolnie odpowiedz pani [nazwisko poprzedniej specjalistki ds. korespondencji wycinam] byla bardo "niefortunna", ta mnie "dobila".

Teraz zastanawiam się, że wydrukuję całą mailową korespondencję oraz logi, kiedy nie miałem połączenia, i wszystko prześlę pocztą papierową do UPC.Luděk V. edytował(a) ten post dnia 08.10.09 o godzinie 15:41

Następna dyskusja:

Postanowienia noworoczne - ...




Wyślij zaproszenie do