Karolina Lola

Karolina Lola Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: PROBLEM Z REZERWACJĄ BILETU NA LOT WEWNETRZNY

Witam.

Wczoraj poprzez stronę http://cleartrip.com dokonałam rezerwacji 4 biletów na linie Jet Airways ( 2 bilety na trasie Mumbai-Jodhpur oraz 2 bilety na trasie Jodhpur-New Delhi). Płatność została dokonana kartą kredytową. Chwilę po zapłacie za wszystkie bilety dostałam 2 e-maile, w załacznikach których były e-tickety do wydrukowania. Jednakże chwilę po tym otrzymałam list o takiej treści:

Hi JAKUB,

We have processed a refund of Rs. 14,008 for your Mumbai - Jodhpur one-way booking (Trip ID 11083012285). The refund should appear in your account in 3 to 14 working days depending upon your bank. Here's how we computed the refund:

Descript_ion Amount (INR)
Refund (+) 14,007.56
Airline charges (–) 0.00
Cleartrip charges 0.00
Other charges 0.00
Total refund amount 14,008

Z listu wynika, iż na trasie Mumbai-Jopdhpur zostaą mi zwrócone pieniądze za bilety. Pytanie- dlaczego? Czyżby lot został odwołany? Czy popełniłam jakiś błąd podczas rezerwacji? Trzeba było cos wcześniej potwierdzić? Próbując dokonać check-in na stronie internetowej linii jet airways ( check-in w przypadku dwóch lotów- tego Mumbai-Jodhpur oraz Jodhpur-New Delhi) i wpisując wszelkie dane oraz PNR number ciagle pojawia się następująca informacja:

Please note, Web Check-In is available for passengers holding a confirmed E-ticket as follows:

Prosiłabym o pomoc, jako że w piątek wyjeżdżam do Indii...Nie wiem już sama, czy mam te bilety zarezerwowane, czy nie ...............Nie wiem, co robić..
Jarek D.

Jarek D. Kajser lotniczy,
dział obsługi
korporacyjnej,
eTravel SA

Temat: PROBLEM Z REZERWACJĄ BILETU NA LOT WEWNETRZNY

Jeżeli napisali refund to znaczy, że coś im się podziało i odwołali lot, albo Ty przez przypadek potwierdziłaś zwrot biletu. Raczej nie ma możliwości kupić bilet na rejs anulowany. kwota zwrotu zgadza się z tym co zapłaciłaś ?
Dodatkowo czy Jakub leci z Wami i była to Jego karta ?
Karolina Lola

Karolina Lola Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: PROBLEM Z REZERWACJĄ BILETU NA LOT WEWNETRZNY

Tak, Jakub leci ze mna i to była jego karta. Jeśli natomiast chodzi o rezerwację lotu, to dopiero za 2-gim podejściem udało mi się zakupić lot (przy 1-wszym podczas zapłaty pojawiła się informacja typu: nie udało się zrealizować płatności). Czy może zdarzyć się sytuacja, że podczas tej nieudanej zapłaty jednak pobrało pieniądze i teraz chcą je po prostu zwrócić? Dodam, iż w e-mailu, który otrzymałam wraz z e-ticketem na trasie o której jest mowa (Mumbai-Jodhpur) był inny numer ID (wyższy) niż w numer ID w tym drugim e-mailu w którym jest mowa o zwrocie pieniędzy (bo mogłoby wskazywać na to, że są to całkiem dwa inne bilety - nieudanie zakupiony oraz ten drugi,w transkacji której wszystko poszło ok.)

Proszę o radę?
Anna J.

Anna J. Aktualnie otwarta
na nowe wyzwania :)

Temat: PROBLEM Z REZERWACJĄ BILETU NA LOT WEWNETRZNY

A sprawdzilas na koncie ile kasy wam pobrali ?????

A nie kliknelas przez pomylke zwrotu biletu ??
Jarek D.

Jarek D. Kajser lotniczy,
dział obsługi
korporacyjnej,
eTravel SA

Temat: PROBLEM Z REZERWACJĄ BILETU NA LOT WEWNETRZNY

ciężko powiedzieć, mogło być tak jak piszesz, z drugiej strony w tym @ o zwrocie powinno być napisane skąd ten zwrot, dodatkowo dobrze sprawdzić czy karta ma zablokowaną kwotę raz czy dwa razy. Jeżeli wyskoczyło, że nie udało się zrealizować transakcji a za drugim razem się udało to kwestia dlaczego nie udało się za pierwszym, jeżeli sesja była przeciągnięta, to na pewno nie obciążyli, nawet jeżeli jest status nieopłacone to w większości linii i tak takie rezerwacje są nieaktywne i nie da się ich dodatkowo zapłacić ani tym bardziej linie same kasy nie zabiorą. Sprawdź czy numery rezerwacji są te same (nie ID)

Następna dyskusja:

Problem kupna biletu przez ...




Wyślij zaproszenie do