Karolina
Lola
Student, Uniwersytet
Warszawski
Temat: PROBLEM Z REZERWACJĄ BILETU NA LOT WEWNETRZNY
Witam.Wczoraj poprzez stronę http://cleartrip.com dokonałam rezerwacji 4 biletów na linie Jet Airways ( 2 bilety na trasie Mumbai-Jodhpur oraz 2 bilety na trasie Jodhpur-New Delhi). Płatność została dokonana kartą kredytową. Chwilę po zapłacie za wszystkie bilety dostałam 2 e-maile, w załacznikach których były e-tickety do wydrukowania. Jednakże chwilę po tym otrzymałam list o takiej treści:
Hi JAKUB,
We have processed a refund of Rs. 14,008 for your Mumbai - Jodhpur one-way booking (Trip ID 11083012285). The refund should appear in your account in 3 to 14 working days depending upon your bank. Here's how we computed the refund:
Descript_ion Amount (INR)
Refund (+) 14,007.56
Airline charges (–) 0.00
Cleartrip charges 0.00
Other charges 0.00
Total refund amount 14,008
Z listu wynika, iż na trasie Mumbai-Jopdhpur zostaą mi zwrócone pieniądze za bilety. Pytanie- dlaczego? Czyżby lot został odwołany? Czy popełniłam jakiś błąd podczas rezerwacji? Trzeba było cos wcześniej potwierdzić? Próbując dokonać check-in na stronie internetowej linii jet airways ( check-in w przypadku dwóch lotów- tego Mumbai-Jodhpur oraz Jodhpur-New Delhi) i wpisując wszelkie dane oraz PNR number ciagle pojawia się następująca informacja:
Please note, Web Check-In is available for passengers holding a confirmed E-ticket as follows:
Prosiłabym o pomoc, jako że w piątek wyjeżdżam do Indii...Nie wiem już sama, czy mam te bilety zarezerwowane, czy nie ...............Nie wiem, co robić..