konto usunięte

Temat: Zgłaszanie imprez na policji etc.

Witam
Czy wiecie może powyżej ilu uczestników imprezy jest obowiązek zgłaszania jej na policji i na pogotowiu?
Impreza jest z noclegiem.

Będę wdzięczna za pomoc :)
Pozdrawiam
Paweł Kiepuszewski

Paweł Kiepuszewski Dyrektor
Zarządzający, Lukman
Multimedia

Temat: Zgłaszanie imprez na policji etc.

150
Marcin Kamiński

Marcin Kamiński E-commerce / Buzz
marketing

Temat: Zgłaszanie imprez na policji etc.

Czyli dopiero od tej liczby uznawana jest za "imprezę masową
Czy do tej liczby włącza się personel organizacyjny?
Piotr Ruta

Piotr Ruta Trener biznesu,
Coach, Konsultant,
HR Manager,
Wykładowc...

Temat: Zgłaszanie imprez na policji etc.

USTAWA o bezpieczeństwie imprez masowych

imprezie masowej - należy przez to rozumieć imprezę sportową, artystyczną lub rozrywkową, na której liczba miejsc dla osób na stadionie, w innym obiekcie niebędącym budynkiem lub na terenie umożliwiającym przeprowadzenie imprezy masowej wynosi - nie mniej niż 1.000, a w przypadku hali sportowej lub innego budynku umożliwiającego przeprowadzenie imprezy - nie mniej niż 300;

Organizator imprezy masowej zapewnia:
1) spełnienie wymogów określonych w przepisach prawa, w szczególności w przepisach prawa budowlanego, w przepisach sanitarnych i przepisach dotyczących ochrony przeciwpożarowej;
2) służbę porządkową i informacyjną odpowiednio wyszkoloną i wyposażoną, wyraźnie wyróżniającą się elementami ubioru oraz powołuje kierownika do spraw bezpieczeństwa, kierującego tymi służbami;
3) pomoc medyczną oraz zaplecze higieniczno-sanitarne;
4) drogi ewakuacyjne oraz drogi umożliwiające dojazd pojazdom służb ratowniczych i Policji;
5) warunki zorganizowania łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy;
6) sprzęt ratowniczy i gaśniczy oraz środki gaśnicze niezbędne przy zabezpieczeniu działań ratowniczo-gaśniczych;
7) w razie potrzeby pomieszczenie dla służb kierujących zabezpieczeniem.
3. Organizator imprezy masowej udostępnia uczestnikom imprezy masowej regulamin obiektu lub regulamin imprezy masowej.
4. Organizator imprezy masowej, w uzgodnieniu z właściwym miejscowo komendantem powiatowym (miejskim) Państwowej Straży Pożarnej, określa szczegółowe zasady postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w obiekcie, w którym planuje się przeprowadzenie imprezy.



Wyślij zaproszenie do