Piotr Rzebko

Piotr Rzebko Testuje, kombinuje i
bawię się
marketingiem

Temat: Czy w nowych mediach marka pracodawcy jest produktem?

Podsumowanie najnowszych raportów, garść wiedzy o Employer Brandingu w kanałach social media i kilka praktycznych wskazówek dotyczących prowadzenia profilu pracodawcy na Facebook.

Zachęcam do lektury: http://kosztypracy.pl/hr/czy-w-nowych-mediach-marka-pr...

Czy warto prowadzić niezależne profile Employer Brandingowe, czy może jednak lepiej, aby była to poboczna funkcja głównego miejsca obecności firmy/marki w sieci?
Piotr Rzebko

Piotr Rzebko Testuje, kombinuje i
bawię się
marketingiem

Temat: Czy w nowych mediach marka pracodawcy jest produktem?

Warto przyglądać się trendom i odpowiednio kształtować modele rekrutacji. Zapewni to stały przypływ kandydatów i pomoże tworzyć pozytywną relację, której podstawą jest wchodzenie w dialog.

http://kosztypracy.pl/rekrutacje/ukonstytuuj-obecnosc-...
Piotr Rzebko

Piotr Rzebko Testuje, kombinuje i
bawię się
marketingiem

Temat: Czy w nowych mediach marka pracodawcy jest produktem?

Zdarzają się przypadki, iż rekrutacja wymyka się z przyjętych ram, a procesy rekrutacyjne są niezwykle nowatorskie. Za pomocą ciekawych konkursów, ogłoszeń w wersji atrakcyjnego video, infografik czy nawet gier można dowiedzieć się o kandydatach znacznie więcej niż za pośrednictwem portali pracy.

http://kosztypracy.pl/rekrutacje/oszczedzaj-dzieki-atr...



Wyślij zaproszenie do