Magdalena
M.
Pozory często mylą
;) :P
Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY
Drodzy właściele dużych i małych biznesów, copywriterzy, ludzie reklamy, marketingu,czy jesteście pewni, że napisane przez Was hasła reklamowe, listy skierowne do potencjalnych czy stałych klientów, teksty na stronach interentowych promujących Wasze lub Waszych klientów firmy czy też Wasze produkty - są doskonałe? Czy aby na pewno są bezbłędne? Jeżeli nie macie tej pewności, warto - zanim te teksty przeczytają Wasi klienci - by sprawdziły je osoby, które zawodowo zajmują się wykrywaniem wszelkich błędów i nieścisłości w słowie pisanym. Osoby, które rozpatrzą Wasze teksty pod względem poprawności językowej.
Dlaczego mielibyście dawać komuś do sprwadzenia Wasze teskty? Żeby np. hasło reklamowe nie było pośmiewiskiem, jak znane niegdyś "karma dla psów z mięsem" (mój pies nie jest z mięsem, a Twój?). Żeby klient, widząc skierowany do niego list z błędami (szczególnie ortograficznymi!), nie wyrzucił go do kosza. Taki klient może poczuć się urażony - brakiem szacunku do niego, lub oburzony - brakiem profesjonalizmu nadawcy.
Jeżeli chcesz uniknąć podobnych sytuacji, zgłoś się do Wydawnictwa EKWITA (ekwita.pl). Wyeliminujemy z każdego tekstu wszystkie błędy ortograficzne, stylistyczne, gramatyczne, w razie potrzeby zredagujemy go na nowo. Zrobimy to profesjonalnie.
Serdecznie zapraszamy do współpracy!
Pozdrawiam
Magdalena Misuno
Wydawnictwo Ekwita
ekwita.pl