Maria Kompanowski

Maria Kompanowski Dyrektor, Kauram
Limited

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

Zajmuje sie Doradztwem Biznesowym,szkoleniami a szczegolnie networkiem biznesowym.Pomagam firmom rozwijac sie poprzez rekomendacje.

Niniejszym zapraszam do udzialu w spotkaniu bizneowym BNI, w srode 17 sierpnia 2011,
w sali hotelu AMBER, Gdansk, ul. Powstancow Warszawskich 45.

Poczatek spotkania, godzina: 06.45 rano, do 09.00 .

Koszt : 26.00PLN od osoby.

Prosimy rowniez wziac z soba zapas wizytowek.

R.S.V.P. do: kompanowski@aol.com
Tel: 78405330894Maria Kompanowski edytował(a) ten post dnia 13.08.11 o godzinie 21:25

konto usunięte

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

Kompleksowa oferta ubezpieczeń dla Firm i Instytucji

Grupowe Ubezpieczenia na Życie

Oferta dla Szkół, Uczelni i Instytucji

Kompleksowe ubezpieczenia dla Małych i Średnich Firm

Ubezpieczenia dla Dużych Przedsiębiorstw

Oferta współpracy dla Banków

Pro Familia Plan Oszczędnościowy dla Dziecka

Systematyczny Plan Emerytalno-Inwestycy​jny

Ubezpieczenie na życie i dożycie Lew Partner

Ubezpieczenie posagowe Lew Junior

Ubezpieczenie na życie Lew Senior

Tel 696 097 963
Pomorskie

konto usunięte

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

A ja zapraszam na wspólne treningi :)

http://mojtrener.eu

stronka powoli się będzie rozwijać. Wszelkie info przekażę chętnie na spotkaniu pierwszym, mailowo lub telefonicznie.

Pozdrawiam i zachęcam

Karol
Dagmara Kucewicz

Dagmara Kucewicz Psycholog.
Psychoterapeuta CBT

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

ZAPRASZAM NA:

http://itie.pl

INSTYTUT TRENINGU I EDUKACJI to firma specjalizująca się w treningach i szkoleniach z zakresu miękkich kompetencji kluczowych dla rozwoju. INSTYTUT TRENINGU I EDUKACJI ułatwia swoim Klientom budowanie ich osobistej przewagi konkurencyjnej w kontaktach zawodowych, organizacji oraz na rynku pracy. Jak działamy? Wspieramy i badamy procesy projektowania i wdrażania nowoczesnych rozwiązań. INSTYTUT TRENINGU I EDUKACJI to firma, która powstała z pasji tworzenia, by dzielić się metodami rozwojowymi. Przekonaliśmy się, że życie to sztuka ciągłego trenowania się, udoskonalani. Prowadzimy konsultacje psychologiczne, coaching, szkolenia i treningi, doradztwo
Zakres aktualnej działalności:
o Prowadzenie konsultacji psychologicznych, doradztwa, badania potencjału zawodowego.
o Praca w obszarach – z zakresu miękkich kompetencji, czyli umiejętności interpersonalnych i społeczno – psychologicznych.
o Identyfikacja potrzeb szkoleniowych w organizacji, diagnoza potrzeb pracowników, planowanie programów szkoleniowych i rozwojowych dla firm.
o Prowadzenie treningów umiejętności psychospołecznych.
o Tworzenie projektów szkoleniowo – rozwojowych.
o Prowadzenie szkoleń, warsztatów, treningów, konsultacji, tworzenie projektów doradczych i szkoleniowych dla firm i instytucji, zarządzania rozwojem organizacji i pracowników.
OBSZARY NASZYCH DZIAŁAŃ:

COACHING: „COACHING JEST PROCESEM DOSKONALENIA KOMPETENCJI W OBSZARZE, KTÓRY CHCE ROZWIJAĆ KLIENT. JEST OPARTY NA PARTNERSKIEJ RELACJI I WZAJEMNYM ZAUFANIU. POMAGA LUDZIOM W STAWANIU SIĘ TYM, KIM CHCĄ I BYCIU NAJLEPSZYM JAK TO MOŻLIWE”
a) COACHING ZAWODOWY I BIZNESOWY DLA SPECJALISTÓW
b) COACHING KARIERY – ZAJĘCIA DLA OSÓB, KTÓRE CHCĄ ROZWINĄĆ KARIERĘ ZAWODOWĄ. PROCES COACHINGU POZWALA OCENIĆ AKTUALNĄ SYTUACJĘ KLIENTA ORAZ WSKAZAĆ OBSZARY ROZWIJANIA WŁASNYCH UMIEJĘTNOŚCI W CELU OSIĄGNIĘCIA SATYSFAKCJI ZAWODOWEJ. TWORZENIE STRATEGII ROZWOJU KARIERY, IDENTYFIKACJA OGRANICZEŃ, MOCNYCH I SŁABYCH STRON ,WYZNACZANIE KRÓTKO- I DŁUGOTERMINOWYCH PLANÓW ZAWODOWYCH, NETWORKING W BUDOWANIU KARIERY, MARKETING WŁASNEJ OSOBY NA RYNKU PRACY (PERSONAL MARKETING)
c) COACHING MENADŻERSKI
d) LIFE COACHING
e) COACHING KOBIETY
f) WELLNESS COACHING
g) COACHING DLA PAR I RODZIN
Mirosław Bzura

Mirosław Bzura właściciel, BAM

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

witajcie,
poszukuję firmy meblowej zajmującej się wyposażaniem wnętrz biurowych - chętnej do rozszerzenia oferty o wysokiej jakości ergonomiczne fotele biurowe produkcji niemieckiej na zasadzie wyłączności na terenie województwa pomorskiego i okolic

kontakt: mbzura@bam.com.pl

pozdrawiam,
Mirosław Bzura


Obrazek
Marcin Czyż

Marcin Czyż Organizuję
konferencje, eventy,
przyjęcia w Stacji
Nowa G...

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

Największa baza ofert Super Last Minute - wyloty z Gdańska!!!

Nie trać czasu na szukanie wakacyjnych ofert. Nasi eksperci wybiorą dla Ciebie najkorzystniejsze oferty z ponad 100 biur podróży m.in. Itaka, TUI, Neckermann, Rainbow, Triada, Wezyr, Ecco, GTI, Grecos, Sun&Fun i wiele innych. Zadzwoń już teraz +48 42 638 05 20 lub napisz bok@lostravelos.com

WWW.LOSTRAVELOS.COM - Twój portal wymarzonych podróży


Obrazek

konto usunięte

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

Pierwszy coworking Space w Sopocie! i to na Monte Cassino!

Co-working to idea stosunkowo młoda, lecz niezwykle dynamicznie rozwijająca się. Pozwala wyciągać ludzi z domów, kawiarni i spotykać się na wspólnie dzielonej przestrzeni do pracy, co przynosi wiele korzyści zarówno ekonomicznych jak i społecznych. Wspólna praca okazuje się nie tylko bardziej wydajna i kreatywna lecz również przyjemniejsza i mniej stresująca.

Co wyróżnia nas na tle konkurencji :

Najbardziej prestiżowy adres w Polsce
Biuro fantastycznie skomunikowane zarówno dla Ciebie jak i dla Twoich kontrahentów
Możliwość korzystania z biura 24/7
Do dyspozycji coworkerów w pełni wyposażona kuchnia oraz lounge – palarnia
Miejsca parkingowe dla samochodów i rowerów

Opcja wirtualnego adresu!

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu.

http://coworkingsopot.pl
biuro@coworkingsopot.pl
ul. Bohaterów Monte Cassino 15
81-704 Sopot
tel. 792 829 557
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

MIĘDZYNARODOWE SEMINARIUM PRODUKCYJNE

SKUTECZNA ORGANIZACJA SAMODOSKONALĄCA SIĘ
czyli co zrobić, by nasi pracownicy inicjowali zmiany
i angażowali się w ich realizację

Organizując seminarium „Skuteczna organizacja
samodoskonaląca...” postawiliśmy przed sobą zadanie podzielenia
się z Państwem doświadczeniem naszego międzynarodowego zespołu
doradców partnerskiej sieci Sustainable Performance Improvement
Network. Doświadczeniem wynikającym z
kilkunastoletniej pracy z firmami wdrażającymi z naszą pomocą
rozwiązania World Class Manufacturing, którego fundamentalnym
elementem jest ciągłe doskonalenie wyników przedsiębiorstwa
przez wszystkich jego pracowników.
Nasze seminarium nie będzie zwykłą konferencją. Organizujemy je
w formie warsztatów, symulacji i
dyskusji, by mogli Państwo nie tylko poznać sposoby tworzenia
skutecznej organizacji samodoskonalącej, ale również
„dotknąć jej” i „posmakować” kreując środowisko, które
motywuje do inicjowania i angażowania się w zmiany.

Zapraszamy i do zobaczenia!
 LeanQ Team (Polska)oraz czołowi doradcy firm partnerskich SPI
Network
 Quaternaire (Francja)
 Crealor (Hiszpania i Portugalia)
 FBE (Czechy i Słowacja)

06.10.2011 Hotel Hanza – Gdaosk, ul. Tokarska 6.

08.30 - 09.00 Rejestracja uczestników.
09.00 – 09.20 Powitanie i prezentacja LeanQ Team oraz SPI Network.
09.20 – 10.20 Warsztat: Co jest potrzebne pracownikom, by
inicjowali zmiany i angażowali się w ich realizację?
10.20 – 10.50 Przerwa kawowa.
10.50 – 12.30 Symulacja: Krytyczne elementy wdrożenia systemu
ciągłego doskonalenia.
12.30 – 13.10 Przerwa na lunch.
13.10 – 13.30 Case – study.
13.30 – 13.50 Podsumowanie: Jak zbudowad organizację
samodoskonalącą się?
13.50 – 14.00 Zakooczenie seminarium.

300 zł netto (za 1 lub 2 osoby z tej samej firmy) – cena ważna
do 20 września 2011
350 zł netto (za 1 lub 2 osoby z tej samej firmy) – cena ważna
po 20 września 2011
http://www.lean.info.pl/training/245/t/66
lub e-mail: ahromiak@lean.info.pl;
Nasze seminarium prowadzone będzie w języku polskim oraz
częściowo wyłącznie w języku angielskim.
Więcej informacji na http://lean.info.pl lub tel. 58 346 06 77 ; tel. 501 782 829
Edyta M.

Edyta M. Dyrektor Centrum
Medycznego,
doświadczony
menedżer sprzedaży

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

OPIEKA MEDYCZNA DLA FIRM - abonamenty
Zapraszam serdecznie
edyta.motyl@luxmed.pl
Steve Jones

Steve Jones Business English
Trainer, Translator,
Proofreader

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY


Obrazek


Autorski system nauki języka zapewniający szybkie postępy w krótkim czasie

Co to jest ActiveSpeak?

ActiveSpeak to innowacyjny system nauczania opracowany przez DLC, który szybko rozwija umiejętność płynnego mówienia w języku obcym oraz sprawia, iż nauka staje się przyjemnością. ActiveSpeak to skuteczny sposób nauki, który zapewnia swobodne i płynne posługiwanie się językiem obcym.

Na czym polega ActiveSpeak?

Podczas nauki języka nowe słowa, wyrażenia, zagadnienia gramatyczne oraz wymowa zapisywane są przez studentów na specjalnych kartach. Karty te umożliwiają szybkie powtórzenie poznanego materiału, ułatwiają jego zapamiętanie oraz kształtują umiejętność używania nowych wyrazów i zwrotów w praktyce.

Jak wygląda ActiveSpeak?

Karty ActiveSpeak to łatwy sposób na uporządkowanie poznanego materiału.

Dlaczego ActiveSpeak jest lepsze od innych technik?

Aby trwale opanować nowe słownictwo i gramatykę musimy je wielokrotnie powtarzać oraz używać w praktyce, ponieważ tak zapamiętujemy nowy materiał. Nowo poznane wyrażenia i zwroty muszą być powtarzane tak długo, aż będziemy się nimi biegle posługiwać w trakcie konwersacji.

Studenci uczący się za pomocą systemu ActiveSpeak mają w ręku mocny atut, dzięki któremu rozwijają umiejętność efektywnego posługiwania się językiem obcym. Zapamiętywanie staje się dużo łatwiejsze, a nauka przebiega szybko, skutecznie i bez wysiłku. Efekt to szybkie postępy oraz umiejętność swobodnego mówienia w języku obcym.

System ActiveSpeak to gwarancja, iż każdy z naszych studentów po krótkim czasie będzie płynnie i poprawnie posługiwał się wybranym przez siebie językiem.

Wyjdź na stronę http://dlc.com.pl i wygraj kurs!

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

Witam zapraszam do współpracy z firmą LYONESS zwrot pieniędzy przy codziennych zakupach oraz budowanie własnego biznesu.Tel 605-376-957.Pozdrawiam Leszek
http://www.youtube.com/watch?v=vh15oC-ilI0Leszek Piotrowski edytował(a) ten post dnia 20.09.11 o godzinie 20:57
Grzegorz Stypik

Grzegorz Stypik Trener Personalny

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

http://bodyarchitect.pl

Witam wszystkich mieszkańców Trójmiasta i okolic:-)

Jeżeli chcesz:
- zrzucić zbędne kilogramy,
- poprawić muskulaturę,
- popracować nad swoją kondycją,
- poprawić ogólną sprawność swojego organizmu
- zadbać o swoje zdrowie i poczuć się lepiej w swoim ciele

Możliwe są również konsultacje mailowe, przez Skype i GG.

Zapraszam!

http://bodyarchitect.plGrzegorz Stypik edytował(a) ten post dnia 24.09.11 o godzinie 17:17
Marcin Czyż

Marcin Czyż Organizuję
konferencje, eventy,
przyjęcia w Stacji
Nowa G...

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

Najtańsze wyjazdy sylwestrowe - Berlin od 130 zł/os.
Sprawdź oferty: Praga, Paryż, Wiedeń, Amsterdam i wiele innych


WYJAZDY SYLWESTER 2011

Zadzwoń i dowiedz się o szczegóły: 042 638 05 20


Obrazek

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

Odszkodowania za słupy energetyczne, telekomunikacyjne i inne urządzenia przesyłowe na Twojej działce.

Prosta procedura, prowizja od wygranej kwoty.

rstachowiak@onet.eu

konto usunięte

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

Hotele w Warszawie najtaniej w sieci - od budżetowych po ekskluzywne. Polecam uwadze osób podróżujących nie tylko służbowo. 20-50% taniej niż na booking.com

hotele@sp-h.pl
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

SZKOLENIE Zarządzanie sobą w czasie - LAST MINUTE

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

16 h (dwa dni szkoleniowe), 10 i 11 październik 2011, Warszawa, ul Pawia 55, gmach WSFiZ sala 57
1150,00 + 23% VAT w Last MINUTE (poprzednia cena to 1250,00 + 23% VAT)
gwarantujemy: podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy, efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań. Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania Czasem - ISZC.

Szkolenie ma na celu rozwinięcie wszystkich powyższych kompetencji osób obsługujących Klienta:

Wiedza: uczestnicy poznają teorie zarządzania czasem, metody efektywnego planowania i wyznaczania priorytetów oraz poznają bariery, na które napotykamy w zarządzaniu swoim czasem.

Umiejętności: warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% niezbędnej praktyki. Uczestnicy przećwiczą w praktyce na ile stosują określone techniki podczas symulacji, case study oraz gier.

Postawa: Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy poczuli wewnętrzną motywację do wykorzystywania poznanych technik oraz własnego potencjału. Osiągamy to dzięki odgrywaniu scenek przez uczestników oraz przeprowadzaniu rzeczywistych symulacji.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do tematyki zarządzania czasem

• Zarządzanie czasem, czy zarządzanie sobą w czasie?
• Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
• Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
• Główne bariery w zarządzaniu własnym czasem pracy

2. Organizacja swojego stanowiska pracy

• Elementarz zasad aranżacji swojego miejsca pracy
• Wykorzystanie przestrzeni, stanowiska i warsztatu pracy

3. Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy

• Czas jako wyznacznik granic
• Kwestionariusz MEQ
• Kwestionariusz typów rannych – wieczornych J.A. Horne & O.Ostberg
• Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
• Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach dnia
• Jak wykorzystujemy czas: test auto-diagnostyczny + plan naprawczy
• Złodzieje czasu: mapa problemu + plan naprawczy

4. Zarządzanie własnym czasem

• Jak efektywnie wyznaczać priorytety
• Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
• Zadania ważne i pilne
• Zadania ważne i niepilne
• Zadania nieważne i pilne
• Zadania nieważne i niepilne
• Techniki zarządzania własnym czasem
• Technika „ początek końca"
• Tworzenie harmonogramu dnia pracy

5. Organizowanie i sporządzanie planów

• Zadaniowa analiza ABC
• 65% do 15%
• 20% do 20%
• 15% do 65%
• Taktyka salami
• Metoda Kartezjusza
• Technika planowania od końca
• Reguła Pareto
• Wyznaczani celów: (bieżący, krótkoterminowy, średnioterminowy, długoterminowy)
• Plany: tygodniowy, miesięczny
• Reguła 60:40 100% czasu = 60% zaplanowane czynności + 20%. nieoczekiwane czynności + 20% spontaniczne czynności
• Reguła Parkinsona

6. Balanced Scorecard (BSC) jako narzędzie zarządzania sobą w czasie

• Zdefiniowanie perspektyw i celów metodą SMART
• Monitoring kamieni milowych

7. Osobiste techniki wspomagające zarządzanie czasem

• Diagnoza i usunięcie barier
• Określenie mniejszych kroków dojścia do celu
• Nagradzanie się i utrzymywanie motywacji wewnętrznej
• Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
• Ogłaszamy publicznie, że nad czymś pracujemy

8. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

trener prowadzący - Anna Wtulich-Smulska

Jest trenerem i doradcą zawodowym z wieloletnim doświadczeniem. Rozpoczęła swoją karierę od szkoleo młodzieży z metod zdobywania zatrudnienia, autoprezentacji i komunikacji. Od tego czasu prowadzenie szkoleo i doradztwo stały się jej pasją. Współpracowała między innymi z: Akademią Rozwoju Osobistego Kompas, Uniwersytetem Warmiosko – Mazurskim, Asset Business Development. Prowadziła również projekty dla takich firm jak: Cyfra+ Sp. z o. o., IKEA, OPEK, Auchan, DeLaval, Instytut Badawczo – Szkoleniowy, Fundacja Nowe Media, Business Travel Club. Uczestnicy jej warsztatów podkreślają dynamiczne i interesujące prowadzenie oraz perfekcyjne przygotowanie.

Wykształcenie i certyfikaty:

Uniwersytet Warmiosko – Mazurski w Olsztynie -
Administracja
Certyfikat Train the Trainer Trener Biznesu
Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy na prowadzenie doradztwa zawodowego i doradztwa personalnego

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Jolanta Graban

Jolanta Graban Trener - szkolenia,
doradztwo,
konsultacje

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

Witam
Firma ZVROT wraz z Kawiarnią W Starym Kadrze zaprasza na:
Warsztat budowania pewności siebie

Warsztat skierowany jest do osób, które chcą:
- zwiększyć swoją samoświadomość,
- nauczyć się wyrażać swoje mocne strony,
- umieć wykorzystywać w pełni swoje możliwości,
- określić cele i plany zarówno prywatne jak i zawodowe,
- wzmocnić samoakceptację oraz poczucie pewności siebie;

Cele warsztatu:
- wskazówki pomocne w określeniu celów i planów,
- wzmocnienie w uczestnikach poczucia własnej wartości,
- wyzwolenie energii i motywacji do codziennego działania,
- ćwiczenia pozwalające budować właściwą pewność siebie;

Program:
1. Pewność siebie w praktyce
- określanie Twojego punktu wyjścia
- identyfikatory pewności siebie
2. Rozpoznawanie swoich mocnych i słabych stron
- zwracanie uwagi na to co ważne
- jak i kiedy doceniać mocne strony
3. Odkrywanie swojej pewności siebie
- określanie swoich zamiarów
- przygotowywanie się do działania
- docenianie niebezpieczeństw i dobrych stron zmian
4. Identyfikowanie ograniczeń
- jak wzmacniać swoją asertywność
- czerpanie korzyści z doświadczenie życiowego
- odkrywanie tego, co zużywa Twoje baterie 5. Jak szukać motywacji czyli pasja i misja na co dzień
- zapoznanie się z piramidą potrzeb Maslowa
- rozpoznawanie ważności osiągnięć
- życie z większą pasją
6. Codzienne nawyki zwiększające pewność siebie

Do pracy z grupą wykorzystujemy między innymi:
- ćwiczenia zarówno indywidualne jak i grupowe dostosowane do potrzeb grupy,
- case study (studium przypadku),
- dyskusje moderowane.

Koszt udziału w warsztatach: 250zł brutto Czas trwania: 5 godzin zegarowych.
Termin: 10.10.2011 (poniedziałek), w godzinach 11:00 – 16:30
Prowadzący: Jolanta Graban
Miejsce szkolenia: Kawiarnia „W Starym Kadrze” Gdańsk, ul. Grobla I 3/4

Zapewniamy:
- materiały szkoleniowe,
- przerwę kawową,
- dyplom ukończenia warsztatów.

Zapisy oraz dodatkowe informacje pod nr telefonu 501 077 009 lub zvrot@zvrot.pl
ZAPRASZAM SERDECZNIE.

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

Sprzątanie obiektów

http://sprzatanie-gdansk.eu
Łukasz G.

Łukasz G. Dyrektor Finansowy,
Konecranes

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

Witam,
jesli ktos jest zainteresowany prowadzeniem dzialalnosci (uslugi, handel, biuro, salon, gabinet, kancelaria etc.) w Gdyni Chwarzno (Patio Rozy), prosze obejrzec te oferte wynajmu lokalu:

http://www.domiporta.pl/details.asp?CategoryID=197&ID=...

Mam nadzieje, ze Ktos z Was skorzysta - mysle, ze warto, lokalizacja swietna i bardzo perspektywiczna - 3 nowe budynki oddane, a kolejny sie buduje i dodatkowe 4 w planach - w samym Patio Rozy.
300 metrow dalej kolejne budynki Sokolki Zielenisz - popyt spory - wiec warto tam dzialac :)))

edit: literowkiŁukasz Grycner edytował(a) ten post dnia 08.10.11 o godzinie 20:23
Bartłomiej Urban

Bartłomiej Urban manager, PLAYPLACE

Temat: TRÓJMIEJSKIE BIZNESY

Witam
Zapraszam Państwa do skorzystania z naszej oferty wynajmu
najnowocześniejszych w europie ruchomych symulatorów samochodowych i
lotniczych. Dzięki nim mogą Państwo urozmaicić swoją ofertę o
nietuzinkową atrakcję na imprezy firmowe oraz konferencje. Nasze
maszyny wykorzystywane są do szkolenia kierowców wyścigowych w słynnej
szkole "Skib Barber Racing School" oraz brały udział w filmie Iron Man 2.
Tworzymy całe stoiska rozrywkowe wraz ze scenografia, profesjonalną
obsługą oraz brandingiem logami klienta.

Bartłomiej Urban
PLAYPLACE Future is now
http://playplace.pl
tel.601-660-499

Następna dyskusja:

trójmiejskie hity




Wyślij zaproszenie do