Przemysław Lisek

Przemysław Lisek Trener i konsultant
zarządzania
projektami

Temat: Stop kupom!

http://www.stopkupom.pl/
Czy ktoś z obecnych chciałby mi pomóc w zorganizowaniu podobnej akcji adresowanej do Prezydenta Miasta Gdańska?
Potrzebne miejsce na serwerze i maszynka do obsługi takiej inicjatywy.
Podobny problem to palacze którzy rzucają pety na chodnik, ulicę i trawniki, że o placach zabaw nie wspomnę!

konto usunięte

Temat: Stop kupom!

to podobnie czy tak jak w temacie? Chodzi Panu o papierosy czy o kupy?
czy chodzi o stopkurom.pl? polecam - domena jest jeszcze wolna.
Całkiem dobra akcja przeciw kurom domowym może z tego wyjść.
Off.t. Swoją drogą swiadomość ekologiczna ludzi sięga daleko. Zaledwie dosięga kupy. A o wiele bardziej trujace rzeczy spożywamy nie mając na ten temat pojęcia. Od kup jeszcze raka nikt nie dostał. Czy ktoś ma prezydenta za babcie klotezową od psów?Romuald Konieczny edytował(a) ten post dnia 18.01.08 o godzinie 22:02
Przemysław Lisek

Przemysław Lisek Trener i konsultant
zarządzania
projektami

Temat: Stop kupom!

Błogosławieni ci, co nie mając nic ciekawego do powiedzenia nie otwierają ust. I błogosławieni, którzy w takim stanie nie dotykają kalwiatury.
Rozumiem, że Panu obsrane trawniki i chodniki nie przeszkadzają. A może nawet Pan to lubi? Tak sobie postać przy kupie i nawąchać się?
Sam Pan wystawia świadectwo swojej osobie takimi kretyńskimi komentarzami. Nie ma w tym ani polotu, ani też szczególnych śladów złośliwości. Ani śmieszne, ani ciekawe. Smutne i nudne, jak cała Pańska osoba.

Ale ale - to fakt, że Prezydent nie jest babcią klozetową, ale na pewno jest odpowiedzialny za działania służb miejskich, w tym straży miejskiej, która jest zobowiązana do respektowania przepisów prawa a kompletnie olewa ten temat.

konto usunięte

Temat: Stop kupom!

Witam Przemku!
Przemysław Lisek:
Błogosławieni ci, co nie mając nic ciekawego do powiedzenia nie otwierają ust. I błogosławieni, którzy w takim stanie nie dotykają kalwiatury.
Amen.
A co z kupami ptasimy na starym mieście? Prezydent zatrudni myśliwych snajperów?
Rozumiem, że Panu obsrane trawniki i chodniki nie przeszkadzają. A może nawet Pan to lubi? Tak sobie postać przy kupie i nawąchać się?
Było takie powiedzenie: patrzę w niebo leci gówno na moją głowę.
Wolę to niz bombę, która zrzuca człowiek na ziemię. Ptaki są wyżej od ludzi a nie wstydzą sie swych kup przed nami. Co pan powie na naturalne prawo?
Czy lubię? Napewno nie ekscytuje sie tak jak Pan.
I w odróznieniu od pana wiem z czego wynikać manifestacja takich zachowań. Jeśli pan czuje sie u siebie będzie dbał. Przecież kupy o które sie panu tak rozchodzi tutaj nie powstały 3 lata temu?
Podobno od jakiegoś czasu nawet trawniki stały się miejscem zabronionym dla czworonoga. Jeśli pan chce sie tym zajmować to pewnie sie pan orientuje.
Sam Pan wystawia świadectwo swojej osobie takimi kretyńskimi komentarzami. Nie ma w tym ani polotu, ani też szczególnych śladów złośliwości. Ani śmieszne, ani ciekawe. Smutne i nudne, jak cała Pańska osoba.
To pan mi wyjaśnił. W sposób najbardziej elokwetny i wyniosły. hmm ile w tym polotu, lekkości pióra oraz zawiłych metafor i szlachetnej retoryki. Pana świadectwa są za to nieocenione i nie wiem czym może być moje przy sygnowanych przez pana.

Ale ale - to fakt, że Prezydent nie jest babcią klozetową, ale na pewno jest odpowiedzialny za działania służb miejskich, w tym straży miejskiej, która jest zobowiązana do respektowania przepisów prawa a kompletnie olewa ten temat.
A pan "olal" to żeby skonretyzować o co własciwie panu chodzi:
KUPY CZY PAPIEROSY? Czuje Pan zew walki a miasto to rewir. Prawdziwy pogromca zła.

Polecam panu umieszczenie tej "inicjatywy" w tej grupie - Pozdrawiam Serdecznie :)Romuald Konieczny edytował(a) ten post dnia 19.01.08 o godzinie 00:08
Marcin Hinz

Marcin Hinz Dział Ciągłego
Doskonalenia ;)

Temat: Stop kupom!

Przemek - a czy ostatnio nie został zniesiony ten dodatek, który był jeśli posiadało się psa ?
Co do akcji to mam komercyjny serwerek którego możliwości nie wykorzystuje nawet w 10%. Kwestia tylko zrobienia takiej stronki.
Osobiście temat mnie bardzo denerwuje, szczególnie w czasie zimowym gdzie zmrok zapada szybko, a dojście od klatki do samochodu to wręcz lawirowanie między psimi odchodami. Lampy są ale czy to samochody czy inne rzeczy często zasłaniają światło i bach.
Znasz kogoś kto by zrobił stronkę ?
Przemysław Lisek

Przemysław Lisek Trener i konsultant
zarządzania
projektami

Temat: Stop kupom!

Rozumiem, że nie jest Pan zainteresowany wsparaciem mojej inicjatywy. Pana sprawa. Ale proszę nie negować czegoś czego Pan nie rozumie.
PS. A'propos domeny. Znalazłem taką wolną: http://stopkonieczny.pl. Myślę, że na grupie Gdańsk nie zabraknie chętnych, którzy mi pomogą ją uruchomić.

konto usunięte

Temat: Stop kupom!

Panie Lisku.
Rozumiem, ze zapamiętał sie pan w stopowaniu. Tylko nie powinno to panu przeszkodzić w odpowiedzi na zwykłe pytanie. Nie moge być na tak i wspierac jesli pan sie nie skonkretyzuje o co panu chodzi (patrz pytanie nr 1) A poza tym to szczerze pan nie zachęca nie szczedząc inwektywów ad personam. Zupełnie nie rozumiem po co?
Marcin Hinz:
Znasz kogoś kto by zrobił stronkę ?
Chetnie wykonam te strone jesli sie dowiem czego dotyczy i merytorycznie przekona mnie Pan Lisek. Choćby odpowiadając na pytania jak widzi to w dalszym utrzymaniu tak skonstruowanych celów. Bo jesli chodzi tylko o kompensacje dla swoich nerwów to poleciłbym inne środki i zajęcie, które pozwoli nie myslec mu o, za przeproszeniem, kupach.

Dzień dobry.Romuald Konieczny edytował(a) ten post dnia 19.01.08 o godzinie 09:25

konto usunięte

Temat: Stop kupom!

Przemysław Lisek:
Rozumiem, że nie jest Pan zainteresowany wsparaciem mojej inicjatywy. Pana sprawa. Ale proszę nie negować czegoś czego Pan nie rozumie.
Rzeczywiscie nie wgłębiałem sie.
Prosze wiec przejść do wyjaśniania bo na razie odprawiał pan modły.
Odbyły sie zdaje takie "za deszcz" na sejmowej sali wzbudzając ogólny smiech. Prosze przejśc do konkretnych (merytorycznych) argumentów i darować sobie wszelkie osobiste najazdy.
Paweł B.

Paweł B. czarodziej -
przemysł, usługi

Temat: Stop kupom!

osobiscie jestem przeciwko qpom na trwnikach i chetnie, o ile bede wiedział Przemo co mam czynic, zrobie wszystko by wspomoc te akcje.

Kupy pod choinkami, nawet tymi sztucznymi, tez mnie mierżą i budzą niesmak.

pozdrawiam Cie!

konto usunięte

Temat: Stop kupom!

Pavel Bolanowski:
osobiscie jestem przeciwko qpom na trwnikach i chetnie, o ile bede wiedział Przemo co mam czynic, zrobie wszystko by wspomoc te akcje.
proponuje Pan nauczyć psy załatwiać sie w jakiś alternatywny sposób?
Przy okazji. Z ziemi sie nie podnosi bo zwierzęta takze dzikie potrafia sie załatwić. W czasach ptasich wirusów jest to wysoce nieodpowiedzialne. Biorac pod uwagę, że wiele zwierząt domowych wyprowadzaja dzieci. Radziłbym wysyłac ankiety, petycje o wykonanie terenów spacerowych do prezydenta. Ale nie dla prezydenta, ale dla czworonogów. Ta akcja była by celniejsza.

Kupy pod choinkami, nawet tymi sztucznymi, tez mnie mierżą i budzą niesmak.
zycze Panu wiecej Gdańszczanek w takim razie. :)Romuald Konieczny edytował(a) ten post dnia 19.01.08 o godzinie 09:36
Paweł B.

Paweł B. czarodziej -
przemysł, usługi

Temat: Stop kupom!

psów nie nauczymy załatwiac sie inaczej, ludzi tak.
Choć z zachowaniem ludzi bywa różnie

zbierac po swoich psach możemy zawsze, przynajmniej zmiejszymy ilość qp pod choinkami i na trawnikach, mimo faktu, iż brąz z niebieskim to ciekawa kompilacja.

a dziekuje za życzenia, dziękuje ...Pavel Bolanowski edytował(a) ten post dnia 19.01.08 o godzinie 09:48

Temat: Stop kupom!

Panie Przemku, uważam pomysł za świetny i w 100% Pana popieram. Sama mam psa ale ktoś był na tyle pomysłowy i wymyślił torebki na "kupki". U mnie na osiedlu nawet są automaty, wystarczy wrzucić 0,50 PLN i papierowa torebka wyskakuje. Przykre ale prawdziwe, małe zainteresowanie otaczającą nas przyrodą. Pomimo tego, że latem straż miejska bacznie obserwuje okoliczne parki, place zabaw itd. to i tak właściciele piesków nie sprzątają po pupilkach. Uważam, że każdy musi przekonać się na własnej skórze, mnie mandat karny nauczył i zbieram "kupki". Pozdrawiam Ania.Anna Dąbska edytował(a) ten post dnia 19.01.08 o godzinie 11:22
Grzegorz Drzycimski

Grzegorz Drzycimski Kierownik
organizacyjny,
POMORSKIE CENTRUM
SZKOLENIOWE

Temat: Stop kupom!

Póki mamy pieski mamy i kupy. Na wieki wieków. Psom wiele można wybaczyć, to nasi najlepsi przyjaciele. Kupy oczywiście czasami mnie denerwują, ale z większą alergią reaguję na porozwalane jednorazowe, plastikowe siatki, butelki po wódzie i piwie, papiery po batonikach i soczkach, pety, zdemolowane przystanki tramwajowe, zasprajowane niechlujnie mury, zaszczane przez ludzi klatki schodowe etc. Wydaje się, że w tym porównaniu kupy psie czy ptasie są bardzo ekologiczne i od zawsze nam towarzyszące bez uszczerbku dla zdrowia co najmniej fizycznego.

konto usunięte

Temat: Stop kupom!

GRZEGORZ DRZYCIMSKI:
Póki mamy pieski mamy i kupy. Na wieki wieków. Psom wiele można wybaczyć, to nasi najlepsi przyjaciele. Kupy oczywiście czasami mnie denerwują, ale z większą alergią reaguję na porozwalane jednorazowe, plastikowe siatki, butelki po wódzie i piwie, papiery po batonikach i soczkach, pety, zdemolowane przystanki tramwajowe, zasprajowane niechlujnie mury, zaszczane przez ludzi klatki schodowe etc. Wydaje się, że w tym porównaniu kupy psie czy ptasie są bardzo ekologiczne i od zawsze nam towarzyszące bez uszczerbku dla zdrowia co najmniej fizycznego.
Dlatego pytam sie Pana Liska o jaką akcję mu chodzi mówiąc podobna. Czystosc powinno sie zaczynać od siebie. W tym wypadku od ludzi (pety,itp). Narazie nie otrzymuje rzeczowej odpowiedzi.

Czas na zajęcie stanowiska i przedstawienie zdania.
Za duże pretensje rościmy sobie do ziemi, chcąc zabierać miejsce do załatwiania sie zwierzętom. Więcej zanieczyszczeń jesli chodzi o beton powodują ptaki i pożniej ludzie. Jesli zaproponujecie petycje do prezydenta w sprawei skwerków uznam ze zaczeliście myśleć. Bo na razie to jeden leczy swe nerwy ktos inny zostal zastraszony mandatem. Nie brzmi to zachęcająco.

Podpowiadam może jeszcze wysikiwacz i wysracznik (podwiązywany pod psa). Zobowiąze sie ustawą wlascicieli psów i jesli jakiś pojawi sie bez tego osprzętu na pupilu bedzie "pałowany" mandatem. Pan Lisek będzie szczęsliwy. Pozdrawiam. Troche szerszego horyzontu życze!Romuald Konieczny edytował(a) ten post dnia 19.01.08 o godzinie 13:34
Ala L.

Ala L. specjalista ds. w s
z y s t k i e g o

Temat: Stop kupom!

oj romus, przestan juz
Krzysztof Z.

Krzysztof Z. SEO / SEM
websukces.net - w
tym miejscu piszemy
coś mądre...

Temat: Stop kupom!

a ja tam jestem za soleniem mandatów właścicielom srających psów, zwierze w domu to nie zabawa a przede wszystkim odpowiedzialność

konto usunięte

Temat: Stop kupom!

Lepiej, za kare zapisywać tabletki powodujące zatwardzenie.
Jest o wiele lepsze wyjscie ale milo popatrzeć jak sie rozwija incijatywa :) Nadal nie wiem czy chodzi o akcję podobną.
Grzegorz Świeć

Grzegorz Świeć QA, lider zespołu
testowania
oprogramowania

Temat: Stop kupom!

Popieram. Wspomniana "maszynke" do zbierania glosow moge zrobic - ze wzgledu na sesje jednak dopiero w okolicy 7-go lutego mialbym na to czas. Potrzebowalbym takze tresc takiej petycji.

Pozdrawiam
G.Ś.

PS Panie Krzysztofie, jesli to mi przypadnie rola wykonawcy strony - licze na audyt SEO z Panskiej strony. :)Grzegorz Świeć edytował(a) ten post dnia 19.01.08 o godzinie 14:21

konto usunięte

Temat: Stop kupom!

Grzegorz Świeć:
Popieram. Wspomniana "maszynke" do zbierania glosow moge zrobic - ze wzgledu na sesje jednak dopiero w okolicy 7-go lutego mialbym na to czas. Potrzebowalbym takze tresc takiej petycji.
Zeby zrobic petycje nie trzeba wirtualnego formularza a wystarczy wzór do wydrukowania. Tylko czy ktoś tu w ogóle myśli?
http://petycje.pl

Pozdrawiam
G.Ś.
To moze być trudne bo autor nie przewidział nawet celu akcji. Prosze nie sugerować tylko tytułem a przeczytać cała tresć pierwszego postu.
Wyjątkowo słabo to napisane.Romuald Konieczny edytował(a) ten post dnia 19.01.08 o godzinie 14:34
Grzegorz Świeć

Grzegorz Świeć QA, lider zespołu
testowania
oprogramowania

Temat: Stop kupom!

Romuald Konieczny:

To moze być trudne bo autor nie przewidział nawet celu akcji. Prosze nie sugerować tylko tytułem a przeczytać cała tresć pierwszego postu.
Wyjątkowo słabo to napisane.

Przeczytalem calosc i w odroznieniu od Twoich niektorych wypowiedzi tu w 100% wiem co autor mial na mysli. Ktora czesc wypowiedzi nie jest dla Ciebie jasna?
dalej Romuald Konieczny:

Zeby zrobic petycje nie trzeba wirtualnego formularza a wystarczy wzór do wydrukowania. Tylko czy ktoś tu w ogóle myśli?
http://petycje.pl
Tej strony nie znalem. Widac Ty tu jestes pionierem myslenia :).

Pozdrawiam,
G.Ś.Grzegorz Świeć edytował(a) ten post dnia 19.01.08 o godzinie 14:29



Wyślij zaproszenie do