Marta Kaczmarek

Marta Kaczmarek Specjalista ds.
szkoleń, GOODMAN

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...


Obrazek


http://goodman.eu/szkolenia
Nina W.

Nina W. psycholog, doradca
zawodowy

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Fundacja Gospodarcza serdecznie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane tematyką równouprawnienia płciowego na rynku pracy na konferencję:

Kobiety w „męskich” zawodach – szansa czy zagrożenie?

organizowaną w ramach projektu „Ponad stereotypami – spawacz zawodem dla kobiet” współfinansowanego ze środków otrzymanych z Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej
w ramach Konkursu Inicjatyw Organizacji Pozarządowych w 2015r.

W programie konferencji zaplanowano następującą tematykę wystąpień:

• Kobiety i mężczyźni na pomorskim rynku pracy. Równe szanse czy dyskryminacja?
• Korzyści z różnorodności. Dlaczego warto zatrudniać kobiety w firmach zdominowanych przez mężczyzn?
• „Męska branża”? Nie, moja branża.

a także panel dyskusyjny z udziałem ekspertów oraz przedstawiciela firmy AIC S.A.

Data: 15.10.2015 (10:30 – 13:30)
Miejsce: Gdyński Inkubator Przedsiębiorczości
ul. Olimpijska 2, 81-538 Gdynia

Zapisy na konferencję możliwe są do dnia 13.10.2015 r. osobiście w recepcji Gdyńskiego Inkubatora Przedsiębiorczości, pod numerem telefonu (58) 666 61 61 lub na stronie http://fundacjagospodarcza.evenea.pl/

Liczba miejsc ograniczona!
O zakwalifikowaniu do udziału w wydarzeniu decyduje kolejność rejestracji.

Do udziału w konferencji szczególnie serdecznie zapraszamy wszystkie panie,
które wykonują bądź planują wykonywanie zawodu w branży zdominowanej tradycyjnie przez mężczyzn, a także przedstawicieli instytucji rynku pracy oraz pracodawców. Udział
w konferencji będzie doskonałą okazją do poznania zagadnień związanych z tematyką równouprawnienia ze względu na płeć w zatrudnieniu, zmierzenia się ze swoimi obawami dotyczącymi zatrudniania kobiet w typowo „męskich” zawodach oraz poznania doświadczeń innych pracodawców w tym zakresie. Podczas panelu dyskusyjnego będzie również możliwość zadania pytań zaproszonym prelegentom.
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz President Marka jest
kobietą, CEO
Biznesnafali.pl, COO
Th...

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Lato w środku zimy! Zapraszamy na seminarium "Zostań agentem nieruchomości Rejonu Morza Śródziemnego", 6 lutego 2016, hotel Marriott Gdynia

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na seminarium, które będzie poświęcone sprzedaży nieruchomości w rejonie Morza Śródziemnego. Obecnie oferujemy domy, apartamenty i mieszkania na Cyprze Północnym w Hiszpanii oraz Turcji. Wszystkie nieruchomości usytuowane są bezpośrednio nad brzegiem Morza Śródziemnego, bądź w pobliżu plaż tego ciepłego i pięknego akwenu.

Podczas seminarium, uczestnicy uzyskają wszelkie niezbędne informacje dotyczące poszerzenia swojej dotychczasowej oferty o portfolio proponowanych przez nas nieruchomości lub/oraz rozpoczęcia działań „od zera” z kompletnym, gotowym modelem biznesowym.


Obrazek


SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!

Agenda Seminarium IPP – International Partnership Program


09:30 – Rejestracja, odbiór materiałów informacyjnych
10:00 – Powitanie i prezentacja prelegentów
10:20 – Film promujący siedzibę firmy i Cypr Północny
11:10 – Historia i struktura IPP – założyciel Stephan Menzies – wypowiedź tłumaczona
11:40 – Przerwa kawowa
12:00 – IPP – kompletny model biznesowy
12:30 – System wynagrodzeń w IPP kontra wynagrodzenia agentów w Polsce
13:00 – Przerwa na lunch
13:40 – Rynek nieruchomości na Cyprze, w Hiszpanii i Turcji
14:10 – Zakup nieruchomości – warunki i korzyści
14:40 – Przerwa kawowa
15:00 – Pakiet IPP – dlaczego będziesz chciał do nas dołączyć
15:30 – Twój IPPTouch – dedykowany dla IPP, stworzony przez nas system obsługi klienta (CRM)
15:45 – Better Globe – oficjalny partner IPP w Afryce
16:00 – Panel dyskusyjny (pytania i odpowiedzi)
17:00 – Zakończenie
17:10 – Umowy partnerskie w szczegółach dla zainteresowanych

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Aby uczestniczyć w Seminarium IPP ACCELERATE należy wypełnić prawdziwymi danymi formularz on-line:
http://morzesrodziemne.com/ippaccelerate
oraz dokonać opłaty w wysokości 100PLN.
Liczba miejsc na seminarium jest ograniczona, decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń.

WAŻNE !!!
Każda prawidłowo zarejestrowana osoba otrzyma:
1) upominki o łącznej wartości 400PLN od Instytutu Urody AbacoSun w Gdyni
http://gdynia.abacosun.pl/pl/zabiegi-12.html
Warunkiem otrzymania upominków jest odbiór osobisty w dniu seminarium, podczas rejestracji.

2) 20% rabatu podczas najbliższej wizyty w Restauracji Coco, za okazaniem identyfikatora IPP.
http://coco.net.pl/

Dodatkowe informacje na temat seminarium i płatności dostępne na stronie:
http://morzesrodziemne.com/ippaccelerate
Luiza Skrzypek

Luiza Skrzypek Specjalista ds.
promocji, CareerCon

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...


Obrazek

Już w najbliższą sobotę 27 lutego w Hotelu Mercure Stare Miasto w Gdańsku odbędzie się trójmiejska edycja bezpłatnych targów pracy Kariera IT. Wstęp bezpłatny!

Kariera IT to targi pracy dla szeroko rozumianej branży informatycznej. W roli wystawców występują firmy z w województwa pomorskiego oraz sąsiadujących regionów prowadzące rekrutację pracowników do swoich działów IT (m.in. PGS Software, Accenture, Quad Graphics, IT Kontrakt, Atos, Scalac.io, HAYS). Uczestnikami wydarzenia są osoby poszukujące zatrudnienia w tej branży lub planujące zmianę dotychczasowego miejsca pracy.

Oprócz spotkań z pracodawcami i prezentacji ciekawych ofert zatrudnienia, w programie szykujemy także prelekcje merytoryczne ekspertów i pokazy nowinek technologicznych.

Wybrane prelekcje:
* Lessons learned from scaling software (Bartek Nowakowski)
* Code review – co, jak i dlaczego? (Maciej Grabek)
* ADR – kolejny “następca” MVC? (Michał Łukaszewski)
* 3 rzeczy, które możesz zrobić dziś, by zdobyć zaproszenia na rozmowy rekrutacyjne do pracy marzeń w przyszłym tygodniu (Iza Wojtaszek)
* Refaktoryzacja czyli odświeżanie swojego kodu (Rafał Gordon)
* Internet of Things – morze możliwości czy czarna otchłań (Marcin Młyński)
* Człowiek z IT w rozmowie z trudnym partnerem (Jarosław Łojewski)
* Testowanie i jego miejsce w uniwersum projektów informatycznych (Maciej Chmielarz)
* Hazelcast – let the in-memory cluster be with you! (Tom Bujok)
* Developer Tools Ecosystem (Matt Harasymczuk)
* Monitorowanie mikroserwisów za pomocą beatów (Marek Okroj)
* Bycie programistą mobilnym. Analiza rynku z punktu widzenia pracownika i pracodawcy (Maciej
Burda)

Dodatkowo będzie można zobaczyć jak działają roboty, przenieść się do przeszłości dzięki starym komputerom i poznać rozwiązania interaktywne. Na miejscu będzie również doradca zawodowy, który będzie sprawdzać CV i poradzi co zrobić, by osiągać sukcesy w życiu zawodowym. A na koniec szykujemy konkurs z nagrodami.

Wszelkie szczegóły i darmowa rejestracja na stronie: http://careercon.pl/konferencja/kariera-it-gdansk-27-0...

W razie wszelkich pytań proszę o kontakt :)
Edyta S.

Edyta S. SUKCES Centrum
Rozwoju

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Delegowanie i motywowanie poprzez coaching
Praktyczny 2-dniowy warsztat z coachingu menedżerskiego

17-18 marca 2016r. Gdańsk, Park Naukowo-Technologiczny w Gdańsku
7-8 kwietnia 2016r. Warszawa

Cel szkolenia: Rozwój menedżera w kierunku wiedzy, umiejętności i postawy coacha w celu nabycia podstawowych narzędzi coachingowych stosowanych do delegowania obowiązków i motywowania pracowników

Do kogo skierowany?
• Menedżerów
• Kierowników
• Właścicieli firm
• oraz dla wszystkich, którzy zarządzają potencjałem ludzkim

Program 2-dniowego szkolenia:
1. Czym jest coaching? Kim jest coach?
2. Tradycyjny styl zarządzania, a styl coachingowy
3. Atrybuty i rola menedżera coacha
4. Idea myślenia pytaniami
5. Proces coachingu - etapy
6. Typy interwencji coacha
7. Podstawowe umiejętności coacha
8. Informacja zwrotna
9. Konstruktywna krytyka
10. Ocena postępów w procesie coachingu
11. Zagrożenia i wyzwania oraz praktyczne wskazówki w stosowaniu coachingu

Dzięki warsztatowi uzyskasz odpowiedzi na następujące pytania:

Czym jest coaching i dlaczego jest taki modny?
Co zyskam ucząc się coachingu?W czym pomoże mi postawa menedżera w roli coacha?
Jak mogę lepiej sobie radzić z codziennymi zadaniami?
Jak uczynić pracowników współodpowiedzialnych za wspólny sukces firmy?
Jak delegować zadania i jednocześnie mieć kontrolę nad tym co się dzieje?
Jak motywować i inspirować swoich ludzi do pracy?
Poznaj sposób komunikacji zorientowany na wyniki, naucz się konstruktywnie rozwiązywać problemy tak, aby zmieniać je w inspirujące zespół wyzwania. Wykształć w sobie wspierająca postawę opartą o zasady partnerstwa, wzajemnego szacunku, doceniania i zaufania, a dzięki temu zostaniesz inspirującym liderem. Ludzie to niesamowity potencjał, który Ty możesz uwolnić za pomocą kilku prostych narzędzi

Prowadzący: Agnieszka Szponar, certyfikowany Coach International Coaching Community
Ukończyła Szkołę Trenerów „Heuresis” w Krakowie. Absolwentka Studiów Podyplomowych Psychologia Pozytywna na Uniwersytecie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie, „Parkowy Coach” w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym, prowadzi własną działalność coachingowo-szkoleniową pod marką Flow Coaching.
Od ponad 4 lat prowadzi sesje coachingowe i szkolenia z umiejętności miękkich, przeprowadziła około 500 godzin coachingu w obszarze biznesu, życia zawodowego i osobistego. Pracuje z menedżerami, freelancerami, a także ekspertami z różnych dziedzin. Specjalizuje się w obszarze komunikacji i rozwoju kompetencji przywódczych w oparciu o stosowanie narzędzi coachingowych w pracy menedżera oraz w coachingu biznesowym i sprzedażowym. Zanim została coachem i trenerem przez ostatnie 6 lat pracowała w sektorze usług w międzynarodowej firmie jako Key Account Manager. Prywatnie fascynuje się turystyką górską i zdrowym stylem życia. Przez ostatni rok prowadziła Strefę Zdrowia w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym, jej konikiem jest przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu i poprawa wydajności poprzez holistyczne podejście do człowieka.

Koszt szkolenia w Warszawie: 1070pln + 23% VAT
Koszt szkolenia w Gdańsku : 870pln +23%VAT
Rabat: 10% przy zgłoszeniu się 2-3 osób!
Sesja wdrożeniowa „follow­up” gratis!!!

Szczegółowe informacje oraz rejestracja na stronie interentowej:
http://www.sukcescr.pl/delegowanie-i-motywowanie-poprz...
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Zapraszamy do udziału w VII edycji ogólnopolskiego Kongresu:
„SMART CITY - założenia i perspektywy"
28 kwietnia w Gdańsku

Wydarzenie pod patronatem:
- Ministerstwa Cyfryzacji,
- Ministerstwa Energii,
- Prezydenta Miasta Gdańsk,
- Prezydenta Miasta Gdynia,
- Prezydenta Miasta Szczecin.

Kongres SMART CITY - założenia i perspektywy to forum wymiany opinii, doświadczeń i dobrych praktyk inteligentnych miast. Wydarzenie stanie się również okazją do zaprezentowania i konsultacji nowoczesnych technologii. Spotkanie organizowane jest w Gdańsku już po raz drugi.

Partnerzy kongresu: Comarch S.A., Thinkit Consulting Sp. z o.o..

Podczas kongresu odbędą się cztery debaty dyskusyjne:
1. INTELIGENTNE WYKORZYSTANIE ENERGII
2. TRANSPORT EKOLOGICZNY
3. INFRASTRUKTURA
4. NOWE TECHNOLOGIE


Więcej informacji: http://successpoint.pl/smart-2016-gdansk

Do bezpłatnego udziału w kongresie zapraszamy:
- władze centralne - Parlament RP, Rząd RP, administracja rządowa;
- władze administracji samorządu terytorialnego - gminy, powiaty i województwa;
- przedstawicieli organów naczelnych i urzędów centralnych, jednostek podległych oraz służb mundurowych;
- władze uczelni wyższych i instytucji badawczo-rozwojowych oraz przedstawicieli Polskiej Akademii Nauk;
- inwestorów krajowych i zagranicznych;
- organizacje zrzeszające przedsiębiorców oraz organizacje samorządu gospodarczego, otoczenie biznesu;
- przedsiębiorców;
- media branżowe.

- -
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Justyna C.

Justyna C. Event Marketing
Specialist

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...


Obrazek

Już w najbliższą sobotę (24 września) odbędzie się kolejna trójmiejska edycja wydarzenia Kariera IT. Tym razem spotykamy się w Hotelu Sheraton w Sopocie.

Czym jest Kariera IT? To spotkanie dla szeroko rozumianej branży informatycznej, skierowane do wszystkich specjalistów IT, programistów oraz studentów kierunków informatycznych. Łączymy targi pracy z konferencją, zatem jesteśmy pewni, że wszyscy działający w tej branży znajdą dla siebie coś ciekawego.

Na uczestników czekają liczne atrakcje: prelekcje merytoryczne, prezentacje najlepszych ofert pracy, pokazy nowinek technologicznych i konkursy z nagrodami.

Wydarzenie umożliwia nawiązanie kontaktów z pracodawcami w luźniej atmosferze i wzięcia udziału we wstępnej rekrutacji do kilku firm jednego dnia. Ponadto, dzięki mocnej części merytorycznej, pomaga w podwyższeniu własnych kompetencji oraz poznaniu nieszablonowych rozwiązań.

Wybrane tematy prelekcji:
- Pułapki liczb zmiennoprzecinkowych (Adam Sawicki)
- Domeny, usługi i zdarzenia w architekturze rozproszonej (Michał Łukaszewski)
- Introduction to Functional Reactive Programming (Eliasz Sawicki)
- Akka-http – functional approach to REST services (Szymon Pacanowski)
- Scrum to nie Agile! Znajdź 10 przekłamań (Wòjcech Makùrôt)
- Jak nie zostać wyrzuconym z pracy we własnym domu – czyli o pracy zdalnej w zespołach rozproszonych (Maciej Burda)
- We the ROBOTS (Marcin Młyński)
- Business vs IT. Jak i dlaczego warto się dogadać? (Łukasz Karwacki)
- Kod Ci wszystko wytłumaczy, czyli jak tworzyć jasny i przejrzysty kod? (Andrzej Staniszewski)
- Bootstrapping projects with Spring Boot (Rafał Borowiec)
- O słuszności wzorców projektowych (Hubert Sosiński)

Swoje oferty pracy zaprezentują m.in.: Jeppesen, Connectis, Accenture, CPL Jobs, Scalac, IT Kontrakt.  Będzie również okazja zobaczenia jak działają roboty oraz zobaczyć jakie projekty aktualnie tworzy Hackerspace Trójmiasto.

Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny! Żeby wziąć w nim udział, należy jedynie zarejestrować się na stronie. Formularz dostępny jest pod opisami prelegentów!

Link do wydarzenia:[url] http://careercon.pl/konferencja/kariera-it-sopot-24-09...[/url]
Wydarzenie na FB: https://www.facebook.com/events/627563170739814/

W razie wszelkich pytań bardzo proszę o prywatną wiadomość! :)
Tomasz Biernat

Tomasz Biernat Trener Sprzedaży

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Noc Szkoleń - Gdańsk

- Noc Szkoleń - Warsztat Asertywności
- Gdańsk Centrum Biurowe Heweliusza 11
- 22.10.2016 - 18:30-23:39,
- Liczba miejsc 15
- 34,90

Z radością informujemy, że jesteśmy partnerem ogólnopolskiej akcji #nocszkolen Akcja odbędzie się 22 października w 21 miastach w całej Polsce. Jesteśmy organizatorem wydarzenia w Gdańsku. Już można się zapisywać na nasze warsztaty!!!

https://pozarzadowy.expert/wydarzenia/warsztaty-asertyw...
Justyna C.

Justyna C. Event Marketing
Specialist

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...


Obrazek

Dzień dobry,

Niezmiernie miło mi poinformować, że już 7 grudnia w Gdańsku odbędzie się kolejna edycja konferencji „EOIF – Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie”. Serdecznie zapraszam do w pełni bezpłatnego udziału w tym spotkaniu :)

Podczas konferencji można dowiedzieć się m.in.:
* Co może zyskać przedsiębiorstwo usprawniając obieg informacji? 
* Jaki system IT będzie najodpowiedniejszy dla Twojej firmy? 
* Czy pełna digitalizacja dokumentów jest w ogóle możliwa?

Zachęcam do zapoznania się z nowoczesnymi rozwiązaniami do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Ponadto w trakcie spotkania przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia dotyczące obiegu dokumentów, przetwarzania i składowania informacji. W tym roku będą z nami m.in. firmy BeOne, Astrafox, Connect Distibution, ELO Digital Office, Dysant Software i Mikrofilm-Service (autor portalu skanowanie.pl), aczkolwiek cały czas uzupełniamy informacje na stronie internetowej wydarzenia i będą pojawiać się nowi wystawcy, tematy prelekcji i inne notyfikacje.

Tematy prelekcji:
- „Nie da się”, „Robimy tak od zawsze”, czyli doświadczenia z wdrożenia Elektronicznego Obiegu Dokumentów w Banku Spółdzielczym w Sztumie (Tomasz Leszczyński, Bank Spółdzielczy w Sztumie)
- Alfresco, Activiti w Polsce i na świecie (Marcin Makowski, BeOne)
- e~ podpis i e~RODO w działaniach organizacji (Roman Podobiński, IODO Consulting)
- Wykorzystanie podpisu elektronicznego w praktyce firmowej – ujęcie prawne (Olga Zinkiewicz i Tomasz Będźmirowski, Brief&Case Kancelaria Radców Prawnych Będźmirowski
Zinkiewicz i Partnerzy)
- Obieg faktur od skanowania do raportowania (Przemysław Sołdacki, Astrafox)
- Elektroniczny Obieg Dokumentów wsparciem dla prawidłowych danych w Jednolitym Pliku Kontrolnym (Magdalena Chomuszko)
- Transfer plików wewnątrz i na zewnątrz organizacji – kiedy może być niebezpieczny? (Maciej Sobierajski, Ipswitch)
- Kolejne tematy wkrótce…

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na stronie wydarzenia: http://gigacon.org/event/eoif_gda_17/

W razie wszelkich pytań proszę o kontakt :)
Marta Kaczmarek

Marta Kaczmarek Specjalista ds.
szkoleń, GOODMAN

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

W imieniu własnym oraz całego zespołu GOODMAN GROUP Sp. z o. o. serdecznie zapraszam do uczestnictwa w naszych szkoleniach.

Kim jesteśmy:

Szkolimy kadrę zakupową z ponad 600 firm w kraju.
Wspieramy 3 kierunki studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zakupami.
Mamy za sobą już ponad 150 projektów optymalizacyjnych.

SOPOT 14-15 CZERWIEC 2018
"PROFESJONALNE NEGOCJACJE W ZAKUPACH"
https://goodman.eu/profesjonalne-negocjacje-zakupowe-so...

POZNAŃ 06-08 CZERWIEC 2018
"AUDYTOR DOSTAWCÓW
W BRANŻY - FMCG

https://goodman.eu/szkolenia/audytor-dostawcow-w-branzy...

WROCŁAW 27-29 CZERWCA 2018
AUDYTOR DOSTAWCÓW
W BRANŻY - AUTOMOTIVE

https://goodman.eu/szkolenia/audytor-dostawcow-w-branzy...

http://GOODMAN.EU
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Zapraszam na cykl warsztatów z profesjonalnym analitykiem realizowanych w Gdańsku "Warsztaty technik analitycznych i projektowych":
- Modelowanie kontekstu projektu - 28.05.2018
- Modelowanie dziedziny systemu - 4.06.2018
- Modelowanie architektury integracji - 11.06.2018
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu - 22.06.2018

Kosz jednego modułu to 1100 zł netto. Cały cykl to koszt 3850 zł netto! Oszczędzasz 550 zł!

Warsztaty to ćwiczenia praktyczne z zakresu stosowania wybranych technik w szczególności: notacji i diagramów, identyfikacji procesów, klas, stosowania wzorców analitycznych. Oparte są prawdziwych zanonimizowanych dokumentach z jakimi prowadzący spotykał się w projektach.

Więcej informacji: https://www.edufuturo.pl/inzynieria-systemow-biznesowyc...

Kontakt:
biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.05.18 o godzinie 11:18

konto usunięte

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Warsztacie “Talent management z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistośći (VR)”
Gdańsk, 21 maja 2018r.

Warsztat ten będzie okazją do zapoznania się ze sposobami wykorzystania najnowocześniejszych technologii w rozwoju pracownika. Wirtualna rzeczywistość (VR) daje możliwość przeniesienia się w trakcie szkolenia w dowolne miejsce w dowolnym czasie. Uczestnik szkolenia zakładając gogle zostaje natychmiast odcięty od otaczających go bodźców. Pozwala to na pełne „zanurzenie się” w rzeczywistości, w której w najlepszy możliwy sposób będzie mógł rozwijać swoje umiejętności.
Przeniesienie ich w świat średniowiecznych zamków, czy wypraw kosmicznych osadzonych w XXII wieku, pozwala zapomnieć o ograniczeniach jakie pojawiają się tu i teraz w miejscu pracy by w niczym nie skrępowany sposób, ćwiczyć i rozwijać nowe umiejętności i postawy, na podstawie mechanizmów biznesowych wszytych w scenariusze naszych gier szkoleniowych.

Więcej informacji: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:64...
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Konferencja: „Polak potrafi! Lean w polskich realiach”

Termin: 19.10.2018
Miejsce: Historyczna sala BHP Stocznia Gdańsk
Bilety: http://www.leanpolakpotrafi.pl/zapisy/

Konferencja „Polak potrafi! Lean w polskich realiach” to wydarzenie, które dostarczy aktualnych informacji i pozwoli wymienić się doświadczeniami związanymi z rozwojem koncepcji Lean Management w firmach funkcjonujących w polskiej kulturze. W programie spotkania przewidziano interaktywne prelekcje firm wdrażających doskonałość operacyjną, panele dyskusyjne i wystąpienia prowadzone przez praktyków dla praktyków.

Partnerzy konferencji
Konferencja współorganizowana jest przez LeanQ Team Sp. z o.o. oraz Fundację Lean Education, przy wsparciu autorów najpopularniejszych blogów związanych z ciągłym doskonaleniem organizacji i mediów wspierających „szczupłe” zarządzanie w Polsce, a przede wszystkich polskich przedsiębiorstw, które doskonalą swoje firmy, adaptując na lokalny rynek japońską filozofię Kaizen i koncepcję Lean Management.

Dla kogo?
- Prezesów i Dyrektorów firm produkcyjnych, logistycznych i usługowych
- HR Biznes Partnerów i Dyrektorów HR szukających inspiracji do rozwoju i angażowania pracowników
- Szefów i Managerów dążących do doskonalenia swoich działów i firm
- Właścicieli pragnących usprawniać procesy i likwidować marnotrawstwa w swoich firmach
- Liderów Zespołów i Koordynatorów Lean pragnących wymienić się doświadczeniami

Szczegóły znajdą Państwo na:
http://www.leanpolakpotrafi.pl/
Piotrek Baszkiewicz

Piotrek Baszkiewicz Własna działalność -
właściciel firmy,
Fotobudki Trójmiasto

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Polecam wszystkim szkołe rysunku Wenecjusz Mielechowicz.

Warsztaty, które nauczą rysować portrety, konstrukcje, krajobraz i inne!
Napiszcie na https://www.wenecjusz.pl , lub najpierw popatrzcie na realizacje!
Justyna C.

Justyna C. Event Marketing
Specialist

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...


Obrazek

Czy wiesz jak usprawnić zarządzanie i funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa czy instytucji, bez względu na wielkość i branżę?

Zapraszam serdecznie już wkrótce na bezpłatną konferencję Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie, która odbędzie się już 6 grudnia w Gdańsku!

Będzie to idealne spotkanie dla wszystkich, którzy są zainteresowani nowoczesnymi i funkcjonalnymi narzędziami do zarządzania informacją, automatyzacji firmy oraz digitalizacji i archiwizacji dokumentów.

W trakcie spotkania będzie można wysłuchać kilku ciekawych prelekcji prowadzonych przez Ekspertów praktyków m.in. o: Data Lake, RODO w elektronicznej dokumentacji, Robotyzacji Procesów Biznesowych (RPA) oraz oczywiście rozwiązaniach do obiegu dokumentów.

Szczegóły i formularz bezpłatnej rejestracji: https://gigacon.org/event/eoif_gda_18/

Jeszcze raz gorąco zapraszam do udziału, a w przypadku jakichkolwiek pytań służę pomocą :)

Następna dyskusja:

Informacje o imprezach dla ...




Wyślij zaproszenie do