Magdalena Kaczmarek

Magdalena Kaczmarek Specjalista ds.
Sprzedaży i
Organizacji Szkoleń,
AP Eduka...

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z zakresu

Pozyskiwanie i rozliczanie Funduszy UE


Obrazek


Cel szkolenia
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności z zakresu pozyskiwania funduszy europejskich w zakresie samodzielnego opracowania aplikacji. Uzyskanie wiedzy teoretycznej i praktycznej w dziedzinie funduszy unijnych przewidzianych na lata 2014-2020. Celem jest także zapoznanie z aktualnymi konkursami oraz nabycie praktycznych umiejętności w dziedzinie dokumentowania oraz rozliczania środków unijnych.

Nasz trener
SEBASTIAN GRACZKOWSKI - specjalista w zakresie pozyskiwania i rozliczania funduszy unijnych. Wieloletnie doświadczenie w zakresie oceny wniosków oraz biznesplanów osób starających się o dotacje w ramach środków UE w ramach konkursów i instytucji państwowych. Specjalista ds. budowania strategii marketingowych, zakładaniu własnej działalności oraz rozwoju osobistego w Instytucie Doradztwa i Szkoleń „Sapere Aude” .Ekonomista, doktorant Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Doświadczony i certyfikowany trener. Od jedenastu lat związany z polskim przedsiębiorstwem na stanowisku audytora wewnętrznego. Absolwent Akademii Białego Kruka z dziedziny Lean Sigma Black Belt oraz Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie specjalności menadżerskiej

Program szkolenia
I. Podstawowe informacje o funduszach europejskich
II. Najbliższe konkursy - na co będzie można uzyskać dotacje w 2013 roku?
III. Fundusze europejskie 2014-2022r.
IV. Dokumentowanie i rozliczanie środków unijnych

Kto powinien wziąć udział w szkoleniu
Pracownicy Jednostek Sektora Finansów Publicznych tj.: urzędów państwowych, samorządowych i innych podmiotów publicznych, które zostały Beneficjentami dotacji unijnych.

Grupą docelową są pracownicy i osoby zarządzające podmiotami publicznymi realizującymi projekty inwestycyjne i/lub infrastrukturalne przez w/w jednostki. Dlatego uczestnikami mogą być kierownicy projektów oraz członkowie zespołów realizujących projekty w ramach RPO, PO RPW, PO IiŚ, PO IG, PWT.

Spodziewamy się, że uczestnikami szkolenia będą pracownicy i osoby zarządzające projektami realizowanymi przez:
• Jednostki Samorządu Terytorialnego oraz ich związki
• Podmioty świadczące usługi publiczne w ramach realizacji zadań własnych jednostek samorządu terytorialnego niebędące przedsiębiorcami
• Administracja państwowa – Państwowe Jednostki Budżetowe
• Służby mundurowe
• Szkoły Wyższe w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym oraz instytuty naukowo – badawcze
• Samodzielne publiczne i niepubliczne zakłady opieki zdrowotnej

Data i miejsce szkolenia
25-26.04.2013 r., Gdańsk
Centrum Konferencyjne NOT, ul. Rajska 6
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin)
godz. 9:00-17:00

Cena szkolenia
CENA: 490,00 zł + 23% VAT/1 osoba

PROMOCJA!
PRZY ZAPISIE DO 11 KWIETNIA - CENA SZKOLENIA DLA 1 OSOBY TO TYLKO 399 ZŁ + VAT

Przy zapisach grupowych przewidujemy atrakcyjne zniżki!


W cenie oferujemy:
• udział w dwudniowym szkoleniu;
• autorskie materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika;
• imienny certyfikat ukończenia szkolenia;
• przerwy kawowe;

Zapisy
Zapisy przyjmujemy telefonicznie pod numerami telefonu 517 752 719 lub 506 221 644 oraz drogą e-mailową na adres gdansk.szkolenia@apedukacja.pl

INFORMACJE RÓWNIEŻ NA TEJ STRONIE
Anna  Kamyszek-Cieślar czyk

Anna
Kamyszek-Cieślar
czyk
Psycholog, Trener,
Coach

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...


Obrazek
Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...


Obrazek


OSTATNIE W TYM SEZONIE SZKOLENIE:
"ZAKUPY I NEGOCJACJE W BIZNESIE":

SOPOT:
http://goodm.eu/gdansk_gdynia_sopot_pomorskie_szkoleni...

ONDOŚNIK DO STRONY - GOODMAN SZKOLENIA I KONSULTACJE

http://goodm.eu
szkolenia@goodm.eu
Piotr Muniak

Piotr Muniak Dyrektor handlowy
Naturhouse Sp. z
o.o.

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

PRZYWÓDZTWO W BIZNESIE I ŻYCIU PRYWATNYM
Wszystkich sympatyków rozwoju zawodowego pragniemy serdecznie zaprosić na
bezpłatne szkolenie otwarte zatytułowane:
Przywództwo w biznesie i życiu prywatnym, które odbędzie się 15.05.2013 r. w Gdańsku.

Szkolenie poprowadzi uznany, w świecie finansów, praktyk, Pan Andrzej Cichocki.
Spotkanie będzie się składało z 3 części. 1 o przywództwie, 2 o inwestowaniu, 3 o wykorzystaniu pierwszych dwóch w biznesie.
Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest wysłanie potwierdzenia drogą mailową na
adres: sekretariat@locusset.com

Szczegółowe Informacje:
Termin: 15.05.2013 r.
Czas trwania Szkolenia: 16:30 - 20:00
Miejsce: Biurowiec Torus 413, al. Grunwaldzka 413, Gdańsk

Zapewniamy przerwy kawowe oraz niezbędne materiały szkoleniowe.
Prosimy o wcześniejsze przybycie w celu rejestracji.
Podczas Szkolenia obowiązuje strój biznesowy oraz całkowity zakaz rejestrowania
dźwięku i obrazu - treść szkolenia objęta jest prawami autorskimi.

Prosimy o potwierdzenie przybycia, gdyż ilość miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń.
Serdecznie zapraszamy
Organizatorzy

Kontakt: Piotr Muniak 512 695 702
Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Daria Nowakowska

Daria Nowakowska Syberiada Adventure
- wycieczki i
wyprawy psimi
zaprzęgami

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Serdecznie zapraszam do odwiedzania Bazy Psów Zaprzęgowych w Borach Tucholskich.

Jesteśmy jedynym takim miejscem w Borach, w którym spotkacie ponad 30 psiaków, posłuchacie opowieści o wyprawach i wyścigach na Dalekiej Północy oraz zobaczycie sprzęt potrzebny do psich zaprzęgów.

Nasze przyjazne psiaki są zawsze wielką atrakcją dla Dzieci :)

Nasz adres:
Syberiada Adventure - Baza Psów Zaprzęgowych
Śliwiczki 112
89-530 Śliwice

Data i godzina zwiedzania do uzgodnienia telefonicznie: 669 326 798 lub mailowo: info@syberiada-adventure.com

Czas trwania - 60-90 minut

Koszt: 15 zł/osoba (dla rodzin rabaty)

Więcej informacji o tej i innych proponowanych przez nas atrakcjach na stronie: http://www.syberiada-adventure.com
Pozdrawiam!

konto usunięte

Katarzyna Kasprzycka

Katarzyna Kasprzycka HR, Doradztwo,
Projekty

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Dwudniowe szkolenie "Tworzenie biznes planów"

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu w zakresie pisania biznesplanów.

DO KOGO SKIEROWANY JEST PROJEKT
• Osoby chcące założyć własną firmę, nie posiadające doświadczenia w organizowaniu biznesów i pisaniu biznesplanów
• Osoby doświadczone w prowadzeniu biznesu, chcące usystematyzować zdobytą wiedzę i umiejętności
• Grupa 10- 15 osobowa

CELE SZKOLENIA
• Nauka tworzenia biznes planu
• Przekazanie podstaw konstruowania biznesplanu (cel, szkielet biznesplanu, schemat pisania poszczególnych części)
• Zrozumienie marketingowego podejścia do konstrukcji biznesplanu
• Umiejętność analizy odbiorców i konkurencji
• Zapoznanie z zasadami właściwego formułowania celów
• Nauka tworzenia budżetu biznesu
• Prognozowanie przychodów i kosztów w okresie funkcjonowania
• Zapoznanie z zasadami wyliczania opłacalności projektu

ASPEKTY ORGANIZACYJNE
1. Koszt udziału jednej osoby w 2 dniach szkolenia wynosi 500 zł netto. Habitat wystawia faktury VAT.
2. Przed szkoleniem podpisujemy umowę szkoleniową.
3. Szkolenia odbywają się do wyboru w Trójmieście, Szczecinie, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu i Krakowie.
4. Szkolenia organizowane w 10 - 15 osobowych grupach.
5. Podczas szkolenia dla uczestników przygotowano przerwy kawowe z ciastkiem oraz bufet kanapkowy.
6. Uczestnicy otrzymują skrypty ze szkoleń oraz certyfikaty ukończenia.

TERMINY NA 2013 R.
• 9-10.X Trójmiasto
• 14-15.X Warszawa
• 21-22.X Wrocław
• 29-30.X Kraków
• 6-7.XI Poznań
• 14-15.XI Szczecin

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu.

tel. 58 341 94 93,kkasprzycka@trigonum.plTen post został edytowany przez Autora dnia 09.10.13 o godzinie 10:46

konto usunięte

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Zapraszam Cię na inspirujące seminarium, które obudzi w Tobie ukryte pasje i twórcze moce.

Jeśli chcesz rozwinąć kreatywność, docenić swoje talenty, zacząć realizować swoje projekty i spełniać marzenia to spotkanie sprawi, że na nowo uwierzysz w siebie i dostarczy Ci energii do działania.

Tematyka:

- Jak odnaleźć swój pomysł na życie?
- Jak przestać realizować cele innych ludzi i zacząć podążać swoją własną drogą?
- Skąd się biorą odczucia: ,,że wszystko jest bezsensu”, ,,że nic się nie udaje”, ,,że nic się nie chce robić”. Jak wyjść z poczucia beznadziejności i obudzić w sobie moc do działania?
- Przełamywanie lęków i blokad przed realizacją własnych marzeń
- Strach przed niepowodzeniem i krytyką oraz jak sobie z nim radzić
- Odkrywanie swoich pasji i talentów
- Rozwój kreatywności i twórczości
- Konsekwencja, wytrwałość i wiara w siebie
- Od marzenia do działania – jak zacząć realizować swoje autorskie projekty
-Zarabianie na pasji

Trójmiasto, 15 wrzesień - niedziela, (Od 11:00 do 15:00)
Inwestycja: 100zł lub 80zł (zniżka w przypadku wpłaty na konto do końca sierpnia / numer konta podaję mailowo)

Dokładny adres i wskazówki dojazdu zostaną podane mailowo na tydzień przed warsztatami.
Informacje i zapisy: alani.satori@gmail.com

Ze względów organizacyjnych proszę o wcześniejsze zapisy (najpóźniej do 12 tego września)

Seminarium prowadzi Alani Satori (Anna Mandrela) z wykształcenia filozof oraz animator kultury. Organizowała wiele wydarzeń muzycznych i kulturalnych w Edynburgu. Obecnie prowadzi dwa autorskie projekty dotyczące świadomego odżywiania: Fruitosophy i Owocny Rozwój. Prowadziła warsztaty na temat rozwoju i odżywiania w wielu miastach Polski. Niebawem ukaże się jej debiutancka książka ,,Bajki dla marzycieli"
Więcej informacji:
http://www.alanisatori.pl
Marek Marecki

Marek Marecki Freelancer,
Freelancer

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

W dniach 14-15 września w Amber Expo będą targi mieszkaniowe. Warto się rozejrzeć zanim wejdzie od Nowego Roku próg wkładu własnego, a są ciekawe rzeczy na Morenie czy Przymorzu.
Joanna Janikowska

Joanna Janikowska Sprawiamy, że życie
staje się pasją

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Otwieramy drzwi do pełni zdrowia i nie tylko ....
Pamiętajmy, że jeśli nie mamy teraz czasu i pieniędzy na zadbanie o swoje zdrowie, będziemy musieli w przyszłości poświęcić ich znacznie więcej na chorowanie i leczenie!

Synergy Worldwide oferuje nam "receptę", którą są spektakularnie działające, w 100% naturalne i wysokiej jakości, certyfikowane oraz oparte na badaniach noblistów produkty zestawu V-3 (ProArgi-9 Plus, PhytoLife, Mistify).

Zaprośmy na te spotkania naszych znajomych, przyjaciół, rodzinę :) Dajmy im szansę na poznanie tajników życia w zdrowiu i szczęściu :) O tym nie dowiedzą się ani w radio ani w TV.

Czwartek, 12 września 2013
Godzina spotkania: 19:00

Miejsce:
Hotel Europa
Sopot, Al. Niepodległości 766

WSTĘP WOLNY

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy! Do zobaczenia wkrótce!

Gospodarze spotkania:
Joanna i Wiesław Janikowscy
skype: jozal33
tel. 504 550 615
joannajanikowska.jss@gmail.com
Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...


Obrazek


Poniżej odnośniki do najbliższych terminów, programu, referencji

WROCŁAW 10-11.10.2013 >>
SOPOT 24-25.10.2013 >>
Anna Diana Dąbrowska

Anna Diana Dąbrowska DIF BROKER Dom
Maklerski

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

W imieniu Domu Maklerskigo DIF BROKER S.A., zapraszam na

SZKOLENIE GIEŁDOWE W GDAŃSKU
21-23 października


Obrazek


Po 3 dniach szkolenia zdobędziesz wiedzę oraz odpowiednie umiejętności, aby z sukcesem dokonywać inwestycji na giełdzie. Będziesz wiedział jakie akcje kupować, kiedy je kupować oraz kiedy zakończyć inwestycje.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób bez doświadczenia, a także dla inwestorów z wiedzą oraz doświadczeniem. To co najważniejsze, szkolenie skierowane jest dla osób, które chcą rozpocząć zarabianie pieniędzy poprzez inwestycje giełdowe.

Aby w pełni skorzystać ze szkolenia nie jest potrzebne wcześniejsze przygotowanie, ani doświadczenie. Celem szkolenia jest nauczenie w jaki sposób zarabiać na giełdzie, poznając praktyczne mechanizmy oraz użyteczne narzędzia. Podczas szkolenia zaprezentujemy rynek giełdowy wraz ze skutecznymi strategiami oraz sposobem przeprowadzania skutecznych transakcji. Wszystko w prosty i bardzo przystępny sposób.

Paulo Pinto, Menadżer Zarządzający Kapitałem dla Klientów VIP oraz Dyrektor Domu Maklerskiego DIF BROKER S.A, uczy samodzielnego inwestowania, bycia niezależnym w podejmowaniu decyzji, w taki sposób, iż będziesz miał możliwość rozpoczęcia samodzielnego, profesjonalnego inwestowania na giełdzie. Paulo Pinto jest na tyle przekonany o skuteczności swojego szkolenia, iż jeśli z jakichkolwiek przyczyn, pod koniec pierwszego dnia, nie będziesz w pełni zadowolony ze szkolenia, otrzymasz pełny zwrot kosztów szkolenia.

Paulo Pinto wierzy, iż każdy może zostać skutecznym inwestorem giełdowym, jeśli tylko posiada odpowiednią wiedzę. Jest to doskonała okazja dla każdego kto chce rozpocząć inwestowanie na giełdzie oraz dla tych którzy chcą powiększyć swoją wiedzę na temat inwestowania na rynkach kapitałowych.

KIEDY 3 dni: 21 - 23 października, w godzinach od 18.00 do 2

GDZIE w Gdańsku

CENA

2000, 00 PLN od osoby

1700,00 PLN jeśli zapiszesz się do dnia 10 paźdzernika

SATYSFAKCJA LUB ZWROT KOSZTÓW (Jeśli po koniec pierwszego dnia, z jakichkolwiek przyczyn, nie będziesz zadowolony ze szkolenie,

gwarantujemy pełny zwrot zapłaconej kwoty).

ZAPISY

tel. (22) 219-50-91 oraz pod adresem e-mial: poland@difbroker.com

http://www.difbroker.com/web/pl_pl/home

Zapisz się już dziś, ilość miejsc ograniczona!
Monika Urban

Monika Urban doradca HR, trener,
coach

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Jak mówić w firmie o sprawach trudnych? – wykład otwarty

Sprawna komunikacja wewnętrzna jest jednym z filarów dobrze funkcjonującej firmy. Dzięki niej menedżerowie przekazują informacje o swoich oczekiwaniach. Dowiadują się również o potrzebach i oczekiwaniach pracowników, nadarzających się szansach oraz ukrytych zagrożeniach. Szczególnie ważne jest posiadanie sprawnej komunikacji wewnętrznej, gdy w firmie dzieje się coś ważnego: wprowadzane są zmiany dotykające wielu pracowników, doszło do awarii bądź innego kryzysu.
W trakcie spotkania opowiemy o kilku podstawowych zasadach budowania komunikacji wewnętrznej. Postaramy się odpowiedzieć na pytanie, jak odejść od plotek i kuluarowych pogaduszek na rzecz sprawnego, zbudowanego w oparciu o zaufanie, systemu wymiany informacji pomiędzy pracownikach. Zaprezentujemy kilka praktycznych rozwiązań, ciekawych pomysłów i dobrych praktyk.
Zadbaliśmy również o pyszne śniadanie, aromatyczną kawę i nieformalną atmosferę spotkania sprzyjające swobodnej dyskusji i wymianie doświadczeń.
Serdecznie zapraszamy osoby zainteresowane tematyką HR, komunikacji wewnętrznej, metodami podnoszenia efektywności pracy w firmie i współpracy w zespole.

Wykład otwiera cykl spotkań: „Zasobnik nie-HR-owca”: http://sokari.pl/szkolenia/zasobnik-nie-hrowca/

termin: 18.10.2013 (piątek), godziny: 8.30 – 10.30
miejsce: ul. Wały Piastowskie 1 (budynek Zieleniaka), XIII piętro
siedziba SEKA S.A. Oddział Gdańsk

Uczestnictwo w spotkaniu bezpłatne. Aby wziąć udział w spotkaniu należy zgłosić chęć uczestnictwa.
Zgłoszenia przyjmuje Małgorzata Kochańska:
tel: 58 305 31 36
mail: malgorzata.kochanska@seka.plTen post został edytowany przez Autora dnia 07.10.13 o godzinie 15:11
Katarzyna Gościańska

Katarzyna Gościańska Specjalista ds.
Marketingu,
easyFairs Polska Sp.
z o.o.

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Zapraszam do udziału w IV Targach Wyposażenia i Produktów dla Gastronomii easyFairs FOOD-to-GO.

Czas:
5-6 lutego 2014 r.

Miejsce:
AMBER EXPO
ul. Żaglowa 11
80-560

Godziny otwarcia:
Środa, 5 lutego 2014, 10.00 - 16:30
Czwartek, 6 lutego 2014, 10.00 - 15:30

Miniona edycja targów spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem zarówno ze strony wystawców, gości targowych jak i mediów powodując tym samym, iż targi Food-to-Go stały się jedną z najważniejszych imprez gastronomicznych w kraju.

Nowością tej edycji będzie strefa DESEROWE INSPIRACJE.
Strefa dedykowana jest lodziarniom i cukierniom. Tutaj będzie można poznać najnowsze trendy smakowe oraz sposoby dekorowania ciast i ciasteczek. Również tutaj można uzyskać porady jak serwować desery lodowe.

To co z pewnością wyróżnia targi Food-to-Go to aktualne tematy i podążanie za ogólnoświatowymi trendami. Tak właśnie powstał pomysł na przygotowanie strefy produktów bezglutenowych. Po raz drugi w ramach targów Food-to-Go poruszony zostanie problem nietolerancji glutenu oraz braku odpowiedniego menu w restauracjach dla osób na diecie bezglutenowej.

Koneserów tradycyjnych, pomorskich smaków zapraszamy do strefy z produktami regionalnymi. To właśnie tu swoje produkty zaprezentują regionalni producenci żywności oraz lokalne stowarzyszenia.

Do udziału w targach zapraszam producentów i dystrybutorów:

• Wyposażenia restauracji, barów, pizzerii, kawiarni oraz punktów gastronomicznych
• Artykułów i półproduktów spożywczych
• Systemów dystrybucji przekąsek i napojów, maszyn vendingowych, dystrybutorów napojów
• Maszyn pakujących i opakowań dla dań na wynos
• Dodatków do dań
• Dań gotowych i napojów
• Kawy i ekspresów do kawy
• Rozwiązań informatycznych, organizacyjnych, doradztwa
• Systemów i rozwiązań cateringowych
• Środków higieny, systemów utrzymania czystości
• Mobilnej gastronomii, namiotów bankietowych
• Sieci franczyzowych barów, pizzerii, kawiarni i restauracji Fast casual i „take away"

Szczegóły na http://www.easyfairs.com/pl/ftg2014

konto usunięte

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Lubisz masować lub gdy ktoś masuje Ciebie?
Naucz się skutecznych technik! Już po 2 dniach kursu zrobisz 1,5 godzinny, rozluźniający masaż.

Kurs Masażu HOBBY jest przeznaczony dla osób, które lubią masować lub być masowane i chciałyby się nauczyć technik dzięki którym będą w stanie zrobić skuteczny i przyjemnie odprężający masaż przyjaciołom i rodzinie.

Yeshe Nuad to masaż, który wykorzystuje techniki o wielowiekowej tradycji, znane w tradycyjnym tajskim masażu Nuad. Są one dostosowane do umysłów europejskich i wzbogacone o techniki terapeutyczne spotykane na zachodzie w min. bioenergetyce i masażu powięzi.

Z punktu widzenia Yeshe, masaż przestaje być zestawem technik służących do “naprawienia” ciała. Staje się natomiast bardzo skutecznym narzędziem pozwalającym rozpuścić napięcia od wewnętrz i doświadczyć stanu rozluźnienia.

KURS YESHE NUAD HOBBY TO NAUKA:
=> MASAŻU STÓP i znajdowania punktów głęboko rozluźniających na stopach
=> MASAŻU zmęczonych NÓG, ich rozciągania i odciążania
=> MASAŻU PLECÓW i pracy z liniami energetycznymi przy kręgosłupie
=> MASAŻU spiętej SZYI i KARKU w bardzo wygodnej pozyji siedzącej
=> Świadomości własnego ciała, jego pozycji oraz wygodnej i nieobciążającej pracy

Każdy uczestnik kursu otrzyma skrypt ułatwiający samodzielne powtarzanie.

Kurs HOBBY można traktować jako samodzielną całość. By móc wykorzystywać nabytą wiedzę i umiejętności, nie jest konieczne uczestnictwo w kolejnych kursach lub warsztatach. Z tego względu, szczególnie dla osób, które chcą raczej pomagać przyjaciołom lub rodzinie, jest to również bardzo dobry sposób nauki, niewymagający dalszych inwestycji - choć trzeba sobie zdawać sprawę, że... zarówno sam masaż jak i pełna inspiracji wymiana w grupie dość często są uzależniające :)

Dowiedz się więcej o kursach Yeshe Nuad na http://www.yeshenuad.org

Język: polski z możliwym tłumaczeniem na j. angielski

Termin: 23-24.11.2013, godź. 10-15:00

Kurs prowadzi: Hanna Lubek

Wielkość grupy: max. 12 osób

Miejsce: Gdańsk, do potwierdzenia dokładna lokalizacja

Koszt kursu: 370 pln, przy wpłacie zaliczki zniżka 40 zł

Zgłoszenia: j.guzewska@gmail.com
Justyna Dombrzalska

Justyna Dombrzalska Specjalista ds
administracji i
szkoleń,
Stowarzyszenie Po...

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Wszystkich zainteresowanych branżą nieruchomości zapraszamy na szkolenia organizowane przez Stowarzyszenie Pomorskie Pośredników w Obrocie Nieruchomościami w miesiącach listopad-grudzień 2013

Przypominamy o obowiązku doskonalenia zawodowego! Jeszcze do końca 2013 roku, zgodnie z Ustawą o Gospodarce Nieruchomościami, Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami, Zarządca Nieruchomości i Rzeczoznawca Majątkowy zobowiązany jest do stałego doskonalenia kwalifikacji zawodowych. Spełnieniem tego obowiązku jest uczestnictwo osoby uprawnionej w okresie rozliczeniowym (rok kalendarzowy) w co najmniej 24 godzinach edukacyjnych kształcenia. Ministerstwo na bieżąco monitoruje spełnienie obowiązku doskonalenia kwalifikacji zawodowych przez osoby obowiązane! Aby ustrzec się kłopotów, warto uzupełnić brakujące godziny edukacyjne!

Wszystkie poniższe szkolenia spełniają wymogi ustawicznego kształcenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami, Zarządców Nieruchomości oraz Rzeczoznawców Majątkowych, dając możliwość uzyskania po 8 godzin z zakresu doskonalenia zawodowego.

Terminarz szkoleń - Gdynia.

19 listopad: Jak pracować z trudnym klientem – asertywność, komunikacja perswazyjna, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów. – szkolenie warsztatowe; Trener Piotr Bucki
22 listopad: Jak kupić lub sprzedać zadłużoną nieruchomość - Czynności komornicze, postępowanie upadłościowe – praktyczne szkolenie; Trener Ewa Winiczenko
29 listopad: Marketing internetowy w biurze nieruchomości – szkolenie z case studiem, Trener Piotr Bucki
3 grudzień: STRES I EFEKTYWNOŚĆ ZAWODOWA, czyli jak dać sobie radę z wyczerpaniem, stresem i wypaleniem zawodowym – szkolenie warsztatowe; Trener Piotr Bucki
13 grudzień: Poznaj prawo i płać mniej! Podatki ze zmianami na 2014 r. – praktyczne szkolenie; Trener Michał Koralewski

Atrakcyjne ceny już od 60 zł brutto od osoby !

Szczegóły i zapisy:
http://www.sppon.pl/aktualnosci/kalendarz-szkolen-sppo...
Anna K.

Anna K. Instruktorka
teatralna, Trener,
Reżyser, Autorka
tekstów,...

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Masz 25, 30 a może 50 lat? Zawsze marzyłaś/łeś o przygodzie z teatrem lub masz ochotę odkurzyć dawną pasję?

Mamy coś dla Ciebie! Ruszamy już we wrześniu w Gdańsku-Wrzeszczu.

Szczegóły: http://www.frea.art.pl/index.php?p=warsztaty

Zapraszamy!!!
Justyna Dombrzalska

Justyna Dombrzalska Specjalista ds
administracji i
szkoleń,
Stowarzyszenie Po...

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

KURS POŚREDNIK W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI

Adresaci szkolenia
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich osób, które chcą zdobyć lub poszerzyć wiedzę w zakresie obrotu nieruchomościami, niezbędną do pracy w charakterze pośrednika w obrocie nieruchomościami.

Forma przyjmowania zgłoszeń

Formularz zgłoszenia na stronie:
http://www.sppon.pl/kursy-na-posrednikazarzadce-nieruc...

Cel kursu

Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób, które chcą zdobyć lub poszerzyć wiedzę w zakresie obrotu nieruchomościami, niezbędną do pracy w charakterze pośrednika w obrocie nieruchomości. Po naszym kursie uczestnicy posiądą kompetencje potrzebne do tworzenia, utrzymywania i rozwoju relacji pomiędzy pośrednikiem a klientem opartych na skutecznej komunikacji i stosowaniu strategii zarządzania relacjami.
Uczestnicy pozyskają umiejętności interpretacji kluczowych przepisów prawnych dotyczących zagadnień nieruchomości. W ramach programu kursu położymy również nacisk na zagadnienia techniczne i ekonomiczne, których opanowanie pozwoli w sposób skuteczny i bezpieczny przeprowadzać transakcje na rynku nieruchomości.

Dlaczego warto wybrać nasz kurs?
• program skupia się wokół tematów i zagadnień niezbędnych do wykonywania zawodu
• precyzuje umiejętności jakie pozyska każdy uczestnik kursu
• składa się z części wykładowej (60%) i ćwiczeniowej/praktycznej (40%)
• wskazuje literaturę oraz prezentuje zakres przepisów prawnych dla każdego modułu tematycznego
• po odbyciu kursu istnieje możliwość podjęcia pracy w biurach nieruchomości pośredników zrzeszonych w SPPON (lista pracodawców: http://www.sppon.pl/praca/lista-pracodawcow/)

Kurs realizowany w oparciu o program edukacyjny Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości opracowany na podstawie europejskiego profilu kompetencyjnego pośrednika w obrocie nieruchomościami zatwierdzonego przez CEPI.

Program szkolenia

http://www.sppon.pl/files/download/758/Program-kursu-P...

Opis metodyki szkolenia
Kurs obejmuje 60 godzin zajęć prowadzonych w formie wykładów oraz ćwiczeń. Każdy moduł kursu określa umiejętności jakie nabędzie uczestnik kursu, zasób przepisów prawnych oraz polecaną literaturę. Zajęcia będą odbywały się w formie 5 zjazdów w trybie zaocznym w piątkowe popołudnia i soboty.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia
Ukończenie kursu daje niezbędne podstawy do pracy w charakterze pośrednika w obrocie nieruchomościami.

Warunki ukończenia szkolenia Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym

Terminy zajęć

Zajęcia prowadzone będą w piątkowe popołudnia oraz soboty w terminach:

10-11.01.2014
07-08.02.2014
28.02-01.03.2014
07-08.03.2014
21-22.03.2014

Miejsce odbywania się zajęć
II Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Sopocie 81-838, Al. Niepodległości 751

Koszt udziału w kursie
800 zł + 23%VAT = 984 zł brutto

(istnieje możliwość rozłożenia płatności na dwie raty! szczegóły po telefonicznym kontakcie z biurem SPPON)
Program kursu oraz formularz zgłoszeniowy poniżej.

UWAGA! Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!

Szczegóły, zapisy : Biuro SPPON:
501 614 120, 58 661 79 37, sppon@sppon.pl

Zapraszam!

konto usunięte

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

Zarządzanie czasem i osiąganie celów biznesowych – warsztat dla kierowników i menedżerów instruujący jak zaplanować i osiągnąć sukces..

Pobierz formularz zgłoszenia

Grupa docelowa:
Warsztat stworzony z myślą o potrzebach osób, które odpowiadają za wyznaczanie, planowanie i osiąganie biznesowych celów, a więc dedykowany jest w szczególności:
- kierownikom i pracownikom działów sprzedaży;
- kierownikom projektów;
- kierownikom operacyjnym;
- właścicielom firm i przedsiębiorcom;
- szefom zespołów;

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:
- wesprzeć Cię w osiąganiu szybkich, efektywnych zmian i widocznych rezultatów;
- pomóc Ci zaplanować, rozpocząć lub dokończyć ważny projekt;
- dostarczyć Ci narzędzi do zaplanowania sukcesu i zapewnienia realizacji celów biznesowych.
- pomóc Ci odzyskać utracony impet w biznesie lub przygotować Cię na nadchodzące wyzwania.
- wesprzeć Cię poprzez narzędzia, techniki i taktyki skutecznego osiągania celów i zarządzania czasem, dostosowanie do wyzwań czasów smartfonów, tabletów i laptopów.
- przepracować sytuacje, w której zbyt często gasisz pożary i pracujesz w zbyt dużym stresie
- dostarczyć Ci narzędzia ratowania niezrealizowanych planów sprzedażowych lub nieukończonych ważnych projektów na czas;
- pomóc w zmianie nawyków, jeżeli odkładasz sprawy na później i nie wiesz, jak to zmienić;
- dać Ci impuls do wprowadzenia zmian, o których do tej pory tylko myślałeś;

Korzyści, czyli otrzymują Państwo:
- do dyspozycji metodę 5 kroków, dzięki której osiągniesz swoje cele w 30 dni.
- potężną dawkę motywacji, zapału i całkowitej koncentracji na swoich celach.
- zbiór 5 najczęstszych powodów nie osiągania założonych celów i szansę wyuczenia się sposobów, jak unikać blokujących pułapek.
- możliwość rozwinięcia nawyku szybkiego podejmowania wstępnych decyzji odnośnie wszystkich podległych spraw i projektów.
- wypracowanie skutecznych nawyków organizacji pracy, które uchronią przed stresem i wypaleniem zawodowym.
- możliwość opracowania planu osiągnięcia celu, a także motywację do działania już w czasie szkolenia.
- wiedzę i umiejętności pozwalające na radzenie sobie z nadmierną ilością pracy i natłokiem obowiązków.
- konkretne narzędzia w postaci formularzy osiągania celów.

Program szkolenia:
http://abilit.pl/index.php/otwarte/item/212-zarzadzani...

Koszt szkolenia: 1250.00 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

>>Osoby, które dokonają zgłoszenia udziału w przedmiotowym szkoleniu do dnia 10 stycznia 2014r. do godz.12.00 będą nagrodzone 20% rabatem<<

Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.


Obrazek


Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651

http://abilit.pl
http://szkoleniaidoradztwo.pl

mail: otwarte@abilit.pl
gadu gadu: 48923654
skype: Abilit_szkolenia

Następna dyskusja:

Informacje o imprezach dla ...




Wyślij zaproszenie do