Piotr Pietrzyk

Piotr Pietrzyk Managing Director
and Entrepreneur

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Modele biznesowe – potrzeba czy konieczność?

Era dobrego pomysłu oraz dobrego produktu, jako wyznacznika sukcesu minęły bezpowrotnie. Aby odnieść sukces, firmy potrzebują zwyciężających modeli biznesowych. Iteracyjne podejście do rozwoju swojej firmy z gotowością do popełniania błędów i co najważniejsze uczenia się na nich, staje się koniecznością, zwłaszcza dla młodych i małych firm. W szkoleniu zostaną wykorzystane metody tworzenia innowacji tj. Business Model Generation oraz Lean Start-up.

Prelegent:
Piotr Pietrzyk

Piotr posiada ponad 7-mio letnie doświadczenie w branży telecom i mikroelektroniki. W ostatnich 3 latach, zajmował różne stanowiska eksperckie oraz kierownicze w takich firmach jak Analog Devices (Irlandia), IS-Wireless (Polska), Sundance-DSP (Chiny), IMEC (Belgia). Od 2011 jest szefem firmy TMI – Telecom Market Intelligence, która pomaga uzyskiwać przewagę konkurencyjną swoich klientów na całym świecie.

Partnerem szkolenia jest firma: Telecom Market Intelligence: http://telecom-intelligence.com/

Wstep: wolny, wymagana rejestracja.

AIP Business Link Trójmiasto
Czwartek, 13 grudnia 2012 r.,
godz. 17.00 do 19:00
Laboratorium Kreatywne

Zapisy na: http://blaip-training-modele.eventbrite.com/
Anna  Kamyszek-Cieślar czyk

Anna
Kamyszek-Cieślar
czyk
Psycholog, Trener,
Coach

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

OSTATNIE W 2012r. BALTIC CAFE w Gdyni (Waszyngtona 34/36)

Najbliższe spotkanie: 18.12.2012r. 17.00-20.00

Temat: Motywacja to podstawa – warsztat skutecznej automotywacji (7).


Spotkanie poprowadzi: Anna Kamyszek

UWAGA: ilość miejsc ograniczona (konieczność rezerwacji miejsca).
Dla każdego uczestnika motywacyjna nagroda - niespodzianka!!!!!


Warsztat jest próbą rozbudzenia drzemiącego w każdym z jego uczestników potencjału do zmiany i działania. Szkolenie jest również zaproszeniem do skonstruowania i przeanalizowania osobistych procesów motywacyjnych oraz rozwijania umiejętności motywowania samego siebie.

Polecamy wszystkim tym, którzy szukają zastrzyku pozytywnej energii, potrzebują rozbudzić tkwiący w nich potencjały, zwiększyć wewnętrzne siły napędzające do realizacji własnych celów itp.

Zapraszamy na spotkanie Baltic Cafe - 18.12.2012r. 17.00-20.00

Szczegóły: http://balticcafe.pl



Obrazek

konto usunięte

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Otwartym:
TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGA KLIENTA

Termin szkolenia: 26.01.2013 oraz 27.01.2013
Koszt uczestnictwa: 499 PLN
Koszt uczestnictwa zawiera: 2 dni szkoleniowe (w godzinach 8-14 każdego dnia), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe.

Miejsce szkolenia:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk

Szkolenie skierowane jest zarówno do firm jak i osób prywatnych.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Aktualne promocje oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na http://perspecta.pl w zakładce Szkolenia Otwarte Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 07.01.2013 o godzinie 17:03 z tematu "Zapraszam do udziału w Szkoleniu Otwartym: TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGA KLIENTA"
Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Kolejne szkolenia dla kadry kupieckiej poprowadzimy w następujących miastach i terminach:

KATOWICE (14-15.02.2013 )
WARSZAWA (21-22.02.2013)
SZCZECIN (28.02-01.03.2013)
POZNAŃ (14-15.03.2013 )
WROCŁAW (21-22.03.2013)
SOPOT (11-12.04.2013)

Po więcej informacji zapraszam do kontaktu http://goodm.eu szkolenia@goodm.eu

PROGRAM SZKOLENIA

► Omówienie procesu zakupowego.
► Profil kupca .
► Metody analizy zakupów – analiza ABC oraz XYZ.
► Prognozowanie zakupów.
► Sourcing.
► Zapytanie ofertowe/zaproszenie do przetargu.
► Cele sprzedawcy i kupującego.
► Fazy negocjacji.
► Przygotowanie do negocjacji. Wybór odpowiedniego sposobu działania:

• przetarg elektroniczny;
• przetarg klasyczny;
• spotkania z dostawcami;
• negocjacje telefoniczne.

► Zacznij od NIE!
► Manipulacja w negocjacjach. Omówienie prawie 30 taktyk i tricków negocjacyjnych:

• Negocjujemy z monopolistą
• Negocjacje a ograniczenia czasowe.
• Metoda skracania czasu

► Konflikt.
► Dostawca na etacie
► Zabezpieczenie interesu przedsiębiorstwa dzięki Umowie

Korzyści dla kupców:

► uczestnicy dowiedzą się jak wykorzystać pozycję kupca w czasach spowolnienia gospodarczego;
► dzięki szkoleniu nabędą lub pogłębią Państwo kompetencje niezbędne w codziennej pracy kupca;
► szybsze pozyskiwanie optymalnych rozwiązań ;
► czynienie aktualnych dostawców, swoimi sojusznikami;
minimalizowanie zagrożeń;
► skuteczne prowadzenie trudnych rozmów;
► efektywniejsze zarządzanie swoją pracą;

Korzyści dla handlowców:

► zrozumienie procesu zakupowego oraz taktyk negocjacyjnych jakimi kierują się kupcy.

Dokładne informacje na temat programu oraz warunki uczestnictwa na stronach http://goodm.eu
Anna  Kamyszek-Cieślar czyk

Anna
Kamyszek-Cieślar
czyk
Psycholog, Trener,
Coach

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Szanowni Państwo,

mamy dla Państwa MOC NIESPODZIANEK: przygotowaliśmy zestaw bardzo ciekawych szkoleń otwartych.

Już dziś zapraszamy do zapisów - ilość miejsc ograniczona. Cena - ekstremalnie obniżona!
Dla zapisujących znajomych - dodatkowe rabaty.

MOTYWACJA TO PODSTAWA - warsztat skutecznej automotywacji
Termin: 22.01 (wtorek) 17.00-21.00, Inwestycja: 39zł* (w dniu szkolenia 59zł)


POMYSŁ NA POMYSŁ - gry i zabawy rozwijające kreatywność
Termin: 24.01 (czwartek) 17.00-21.0, Inwestycja: 39zł* (w dniu szkolenia 59zł)


PIERWSZY KROK NA DRODZE DO CELU - warsztat kreowania zmian i zarządzania czasem
Termin: 26.01 (sobota) 10.00-15.00, Inwestycja: 55zł* (w dniu szkolenia 65zł)


Baltic Cafe - wtorkowe wieczory pełne kawy i inspiracji
POZYTYWNY OBRAZ SIEBIE - 5 sekretów poczucia własnej wartości
Termin: 29.01 (wtorek) 17.00-20.00, Inwestycja: 15zł


Warsztaty poprowadzą trenerzy openlook.pl: Anna Kamyszek

Szczegóły: openlook.pl oraz http://balticcafe.pl

konto usunięte

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...


Obrazek
Anna  Kamyszek-Cieślar czyk

Anna
Kamyszek-Cieślar
czyk
Psycholog, Trener,
Coach

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...


Obrazek
Katarzyna Gościańska

Katarzyna Gościańska Specjalista ds.
Marketingu,
easyFairs Polska Sp.
z o.o.

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Zapraszam do udziału w III edycji Targów dla Gastronomii, Lodziarni, Pizzerii, Barów Szybkiej Obsługi i Cateringu FOOD-to-GO, które odbędą się 5-6 lutego 2013 r. w hali AMBER EXPO w Gdańsku.

W ramach targów zachęcamy do udziału w bezpłatnych prezentacjach learnShops™, które będą źródłem wiedzy na temat trendów panujących w branży. Poniżej szczegółowy harmonogram:

05.02.2013 (wtorek)

11.00-12.00 HRC serwis Sp z. o. o.
Kawa z alkoholem:
Przygotowanie prawidłowego Irish Coffee.
Przygotowanie kilku drinków na bazie kawy i alkoholu.

12.00-12.30 Stowarzyszenie Kobiet Zgorzałego
Prezentacja regionu – Gmina Stężyca, pokaz przyrządzania placków ziemniaczanych wraz z degustacją.

12.30-13.00 Stowarzyszenie Lider Wałecki
Prezentacja regionu – Gmina Wałcz – kulinarne atrakcje (Kiszka szwedzka), potencjał turystyczny regionu oraz działania które podejmuje Lider Wałecki.

13.00-13.30 Polskie Stowarzyszenie Przetwórców Ryb
"Cudze chwalicie, swego nie znacie", czyli prezentacja na temat polskich ryb, pływających w Bałtyku.

13.30 Unilever Food Solutions
Nowoczesne techniki w polskiej kuchni.
Lekkie i smaczne sałatki.
Techniki przygotowania zup.
Sos jako ważny składnik dania.

06.02.2013 (środa)

10.30-11.30 HRC serwis Sp. z o.o.
Latte art. Pokaz rysowania na kawie:
Przedstawienie podstawowych wzorów.
Freepour - czyli wzory wykonane tylko z nalania - wzory z użyciem wykałaczki.

11.30-12.00 APIPOL - KRAKÓW
Prezentacja firmy, osiągnięcia, przedstawienie produktów oraz ich zastosowanie m.in. w kuchni.

12.00-12.30 Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej
"Program MENU BEZ GLUTENU - odkryj nowego klienta".

12.30-13.00 Restauracja Trio, Gdynia
Dlaczego warto wzbogacić menu o potrawy bez glutenu? Case Study.

13.30 Unilever Food Solutions
Nowoczesne techniki w polskiej kuchni.
Lekkie i smaczne sałatki.
Techniki przygotowania zup.
Sos jako ważny składnik dania.

Ponadto po raz pierwszy na targach FOOD-to-GO ustanowiony zostanie REKORD W PIECZENIU KEBABA.

Gościem specjalnym nadchodzącej edycji targów FOOD-to-GO będzie Dariusz Ślusarczyk, współorganizator Mistrzostw Polski w carvingu. Za pomocą kilku zręcznych ruchów potrafi on wyczarować imponujące rzeźby w owocach i warzywach. Podpowie również jak w szybki sposób przyozdobić serwowane przez Państwa dania.

Więcej informacji oraz szczegółowy program seminariów learnShops™ można znaleźć na stronie organizatora http://easyfairs.com/pl. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 23.01.2013 o godzinie 10:25 z tematu "III Targi dla Gastronomii, Lodziarni, Pizzerii, Barów Szybkiej Obsługi i Cateringu FOOD-to-GO"

konto usunięte

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

W następujące dni (soboty):

16 lutego 2013 roku
02 marca 2013 roku
23 marca 2013 roku

w godzinach od 9:00 do 17:00

zapraszam wszystkie osoby, które:

1. mają pytania odnośnie rozliczeń podatkowych za rok 2012,
2. zamierzają otworzyć własną działalność, a:

- mają wątpliwości jak przejść przez związane z tym urzędowe formalności,
- zastanawiają się jaka forma opodatkowania będzie najkorzystniejsza,
- szukają odpowiedzi na wiele innych pytań, które pojawiły się wraz z myślą o własnym biznesie.

Aby zarezerwować sobie termin konsultacji wystarczy napisać e-mail na adres clue-kr@clue-kr.pl lub zadzwonić pod numer 796 609 755. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 23.01.2013 o godzinie 10:25 z tematu "PIT 2012 i porady księgowe - Dni Otwarte!"
Anna  Kamyszek-Cieślar czyk

Anna
Kamyszek-Cieślar
czyk
Psycholog, Trener,
Coach

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...


Obrazek
Adam Jabłonka

Adam Jabłonka Business Development
Director

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Mam przyjemność zaprosić na kurs przygotowujący do egzaminu na maklera który odbędzie się w 6 miastach Polski!

Pamiętaj to jeden z ostatnich egzaminów organizowanych przez KNF nie czekaj dzięki nam zdasz jeden z trudniejszych testów w Polsce i rozpoczniesz karierę w świecie finansów!

Miejsce i data:

Katowice 16-17.02- 23-24.02

Warszawa 02-03.03 - 09-10.03

Poznań 02-03.03 - 16-17.03

Łódź 09-10.03 - 23-24.03

Wrocław 16-17.03 - 06-07.04

Gdańsk 23-24.03 - 06-07.04

Cena szkolenia:
Zapisy do 7 lutego499zł !
Zapisy do 14 lutego 549zł !
Cena po 14 lutego 599zł !
Dla grup powyżej 2 osób zniżki !

A co otrzymają Państwo w cenie:
- 30h profesjonalnego szkolenia które przybliży Was do zostania maklerem giełdowym
- certyfikat ukończenia kursu
- komplet materiałów zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej (ponad 300 stron)
- na końcu zajęć test próbny
- Zajęcia z głównym naciskiem na praktykę rozwiązywania zadań do egzaminu KNF
- wsparcie mailowe i telefoniczne do egzaminu w przypadku problemów z jakąkolwiek kwestią dotyczącą egzaminu
się

- pomoc w ewentualnym odwołaniu

Prowadzący: Wszyscy nasi prowadzący posiadają licencję maklera giełdowego, oraz bogate doświadczenie zarówno dydaktyczne (zdobyte poprzez prowadzenie kursów, oraz przygotowywanie testów) jak i praktyczne (są pracownikami sektora finansowego)
Miejsce szkolenia: Dokładne miejsca szkoleń zostaną podane na 7 dni przed kursem i uzależnione są od ilości kursantów.

Zapisy i odpowiedz na wszystkie pytania

Adam.jablonka@learndev.pl

Nr tel. 504 924 974

Program szkolenia

Dzień 1
MATEMATYKA FINANSOWA
Procent prosty, procent składany
Stopa procentowa nominalna, stopa procentowa efektywna
Wartość przyszła, wartość bieżąca
Wartość przyszła renty, wartość bieżąca renty
Renta wieczysta
Oprocentowanie nominalne, oprocento­wanie efektywne kredytu
Kredyt o równych płatnościach rat kapitałowych
Kredyt o równych kwotach spłaty kredytu
Wartość bieżąca netto inwestycji (NPV)
Wewnętrzna stopa zwrotu z inwestycji (IRR), zmodyfikowana wewnętrzna stopa zwrotu (MIRR)
INSTRUMENTY DŁUŻNE
Ryzyko związane z instrumentami dłużnymi
Nominalna stopa zwrotu, bieżąca stopa zwrotu, stopa zwrotu w terminie do wykupu (YTM)
Cena obligacji, stopa zwrotu z obligacji
Czas trwania, zmodyfikowany czas trwania
Wypukłość obligacji
Wrażliwość obligacji na zmianę stóp procen­towych

Dzień 2
INSTRUMENTY POCHODNE
Mechanizm działania instrumentów pochod­nych
Kontrakty futures i forward
Rodzaje opcji, czynniki wpływające na cenę opcji
Wartość wewnętrzna, wartość czasowa opcji
Operacje zabezpieczające, operacje arbit­rażowe, operacje spekulacyjne
Współczynniki greckie
Strategie handlu instrumentami pochod­nymi

Dzień 3
STRATEGIE INWESTYCYJNE
Oczekiwana stopa zwrotu, ryzyko
Wariancja, odchylenie standardowe
Kowariancja, współczynnik korelacji
Współczynnik Beta, współczynnik zmien­ności
Ryzyko rynkowe i specyficzne, dywersy­fikacja
Strategie zarządzania portfelem aktywów
Linia rynku kapitałowego (CML), linia rynku papierów wartościowych (SML)
Portfel niedowartościowany, portfel prze­wartoś­ciowany
Wskaźnik Treynora, wskaźnik Sharpa, wskaźnik Jensena
ANALIZA FINANSOWA
Struktura pozioma, struktura pionowa bilansu
Rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych
Wskaźniki płynności, wskaźniki efektyw­ności, wskaźniki zadłużenia, wskaźniki rentowności
Model Du Ponta
FCFE, FCFF, WACC
Dźwignia operacyjna, próg rentowności
Dźwignia finansowa, dźwignia całkowita
AKCJE
Proces wyceny akcji
Metody wyceny akcji: majątkowe, docho­dowe, mieszane, porównawcze, kreowania wartości, opcji realnych
model Gordona
Wpływ polityki dywidend na wartość akcji

Dzień 4
USTALANIE KURSÓW NA GPW
Notowania – informacje podstawowe
Wyznaczanie kursu otwarcia, kursu zamknięcia, kursu odniesienia
Notowania jednolite, notowania ciągłe
Rodzaje zleceń
Zawieszenie zawierania transakcji
Określanie dokładności kursów

konto usunięte

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Studium - Akademia Coachingu Biznesowego

http://www.arp.gda.pl/846,studium-akademia-coachingu-b...

Koordynator Akademii
Piotr Ławacz

Cel:
Przygotowanie specjalistów w zakresie prowadzenia szkoleń i coachingu, którzy zdobędą podstawową wiedzę konieczną do planowania, organizowania i ewaluacji szkoleń oraz przeprowadzenia sesji coachingowych. Pokazanie w sposób praktyczny technik pracy z grupą szkoleniową, motywowania uczestników szkolenia oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas szkolenia.

Zakres tematyczny (program):
1. Podstawy Coachingu PŁ / Coaching w Działaniach Organizacji LK/ Wprowadzenie do Biznesu AD
2. Kompetencje, Umiejętności, Narzędzia Komunikacyjne w Procesie Coachingu PŁ
3.Sesja Coachingu – Serce Procesu Zmiany KR
4. Kompetencje ICF: Budowanie zaufania / Obecność Coachingowa
5. Kompetencje ICF: Aktywne Słuchanie / Umiejętność Zadawania Pytań
6.Kompetencje ICF: Bezpośrednia Komunikacja / Budowanie Świadomości
7. Kompetencje ICF: Projektowanie Działań / Planowanie i Wytyczanie Celów / Zarządzanie Postępami i Zaangażowaniem
8. Organizacja i Zarządzanie Procesem Coachingu Biznesowego / Praca ze Sponsorem
9. Rozwój Coacha – Mentoring, Interwizja, Superwizja MZ-N
10. Sesja egzaminacyjna

Profil uczestnika:
Zajęcia są przeznaczone dla osób chcących pracować i rozwijać się jako coach , ze szczególnym uwzględnieniem coachingu biznesowego. Adresatami są zarówno coachowie niezależni jak i wewnętrzni w firmach.

Akademia jest też dla wszystkich którzy są zainteresowani wprowadzaniem kultury coachingowej w swoich organizacjach: firmach, instytucjach i urzędach – dla menedżerów różnych szczebli, specjalistów działów zarządzania zasobami ludzkimi, trenerów i konsultantów wewnętrznych.

Metody dydaktyczne:
Zajęcia będą prowadzone w formie warsztatu z dużym udziałem uczestników. Prowadzący będą prezentować właściwą danemu zagadnieniu wiedzę w formie wykładu interaktywnego, następnie będą demonstrować i modelować praktyczne zastosowanie poszczególnych narządzi coachingowych w formie autentycznych sesji coachingu z uczestnikami. Podczas zajęć dużo czasu zostanie poświęcone na aktywizujące metody pracy grupy i ćwiczenia w mini sesjach coachingowych prowadzonych przez uczestników pod superwizją wykładowców.

Pomiędzy sesjami każdy uczestnik będzie miał możliwość odbywania konsultacji mentoringowych i superwizyjnych z wykładowcami.

Zajęcia – pod względem merytorycznym – będą prowadzone zgodnie z Kluczowymi Kompetencjami Coacha i Kodeksem Etycznym International Coach Federation, tak aby zwiększyć szanse uczestników na uzyskanie akredytacji coacha ICF – największej, międzynarodowej organizacji coachingowej.

Materiały dydaktyczne:
Podczas każdych zajęć uczestnicy otrzymają komplet materiałów szkoleniowych przygotowanych przez eksperta prowadzącego zajęcia. Dodatkowe materiały dydaktyczne zamieszczane będą regularnie na stronie internetowej Kursu.


Eksperci:

Piotr Ławacz – coach, psycholog, trener biznesu, Lider ICF Trójmiasto (w trakcie akredytacji ICF);

Anna Cywińska – coach, Prezes ICF Polska, ACC ICF;

Magdalena Giec – coach, Członek Zarządu ICF Polska, ACC ICF;

Beata Gralińska – coach, psycholog, trener biznesu (w trakcie akredytacji ICF);

Jacek Kozłowski – coach, dr psychologii UG, terapeuta (w trakcie akredytacji ICF);

Monika Zubrzycka-Nowak – coach, terapeuta, członek Zarządu Izby Coachingu i Komisji Akredytacyjnej;

Katarzyna Rybczyńska – coach, trener biznesu, wykładowca na studiach coachingu;

Arkadiusz Dawid – coach, konsultant, długoletni menedżer;

Lucyna Kwiatkowska – coach, specjalista HR ds. coachingu i rozwoju, praktyk biznesu;


Certyfikat:

Uczestnicy otrzymują dyplom ukończenia Akademii z wyszczególnieniem Kluczowych Kompetencji Coacha ICF, uprawniający ich do wystąpienia do ICF o uznanie godzin szkoleniowych niezbędnych w procesie akredytacji na poziomie Associated Certified Coach (ACC).

Warunkiem zaliczenia jest:
• Obowiązkowa obecność na zajęciach;
• Realizacja prac i zadań związanych z własnym rozwojem i szkoleniem w zakresie coachingu;
• Praca dyplomowa – Plan Rozwoju Kompetencji Coachingowych;
• Egzamin w formie superwizowanej sesji coachingowej.


Koszt szkolenia:

6000 zł netto + 23% VAT = 7380zł brutto / osoba - cena obejmuje: profesjonalnie przeprowadzony cykl szkoleń, materiały dydaktyczne, płytę CD z dodatkowymi materiałami szkoleniowymi, imienny certyfikat oraz przerwy kawowe.

5% zniżki dla uczestników szkoleń organizowanych przez Akademię Edukacji Regionalnej i potwierdzonych certyfikatem, w przypadku zgłoszenia większej grupy uczestników istnieje możliwość negocjacji ceny.

Liczba uczestników:

Minimalnie 10, maksymalnie 20 uczestników.

Miejsce:

Siedziba Agencji Rozwoju Pomorza S.A., Gdańsk, ul. Arkońska 6/bud. A3.

Rekrutacja:

Warunkiem uczestnictwa jest terminowe złożenie formularza zgłoszeniowego. Czytelnie wypełniony i podpisany formularz należy przesłać na nr faksu (58) 30 11 341 lub skan wysłać na adres email sabina.szuta@arp.gda.pl. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o przyjęciu decyduje kolejność nadsyłanych zgłoszeń. Osoby, które otrzymają telefoniczne potwierdzenie udziału, zobowiązane są, najpóźniej do dnia rozpoczęcia zajęć, do wniesienia opłaty.


Termin nadsyłania zgłoszeń:
1 marca 2013 roku

Termin i czas trwania studium:
Początek zajęć: marzec 2013, zakończenie: listopad 2013. Akademia jest zorganizowane w formie 9 spotkań dwudniowych i 18 godzinnej sesji zaliczającej (piątek godz. 16.30-19.30 i sobota godz. 9.00-18.00) – łącznie 117 godzin dydaktycznych.



[b]Zjazdy – terminy


I. 8-9 marca

II. 12-13 kwietnia

III. 19-20 kwietnia

IV. 17-18 maja

V. 7-8 czerwca

VI. 21-22 czerwca

VII. 13-14 września

VIII. 27-28 września

IX. 11-12 października

X. 25-26 października


Korzyści dla Uczestników i ich firm oraz organizacji:


Studium Akademia Coachingu Biznesowego przygotowuje w kompleksowy sposób do prowadzenia coachingu zarówno w obszarze coachingu zarządczego (executive), menedżerskiego (prowadzonego przez szefów i kierowników firm, działów i zespołów) oraz kompetencji i umiejętności (prowadzonego przez menadżerów, specjalistów ds. rozwoju i szkoleń, coachów i trenerów wewnętrznych).



Studium pozwala zdobyć umiejętności zgodne ze standardami międzynarodowych instytucji akredytujących coachów – większość wykładowców Studium jest akredytowanymi coachami International Coach Federation. Dzięki temu słuchacze Studium mają szansę zdobyć w przyszłości akredytację na poziomi ACC ICF.

Podczas Studium uczestnicy zdobywają również doświadczenie coachingowe – prowadzą sesje coachingu pod okiem wykładowców, korzystają ze wsparcia innych uczestników Studium, pracują w grupach wsparcia i wymiany doświadczeń coachingowych. Korzystają z możliwości mentoringu, superwizji i interwizji.



Studium daje konkretną wiedzę i narzędzia jak organizować projekty coachingowe w firmach i instytucjach oraz jak je powiązać z innymi procesami w celu maksymalizacji korzyści biznesowych.



Ważnym efektem Studium dla uczestnika jest zbudowanie Indywidualnego Planu Rozwoju Kompetencji Coachingowych zgodnie ze sztuka coachingowego zarządzania celami zawodowymi.





Kontakt:

Sabina Szuta tel.: 058-3233243, e-mail: sabina.szuta@arp.gda.pl
Renata B.

Renata B. "Jeśli szanujesz
dzień dzisiejszy,
możesz go uczynić
leps...

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Wygraj walentynkową sesję fotograficzną dla zakochanych !
http://www.bencki.pl/?p=1956
Adrian Pietrzykowski

Adrian Pietrzykowski
http://macroinwestor
.blogspot.com/

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

W dniu 5 marca 2013 w auli 007 na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej odbędzie się szkolenie poprowadzone przez Dr. Dariusza Świerka z Forexinstitute.pl

Szkolenie organizowane jest przez Naukowe Koło Finansów i Bankowości "Profit"

http://www.zie.pg.gda.pl/web/knfib/
https://www.facebook.com/events/442837695794989/

Doktor Dariusz Świerk jest autorem „Conversations with Forex Market Masters” – książki zawierającej wywiady z wybitnymi traderami giełdy walutowej. Autor min. pionierskich badan ścieżki rozwoju tradera, czynników sukcesu w tradingu, roli siły wewnętrznej jako jednego z kluczowych elementów sukcesu. Autor i współautor kilku projektów badawczych w dziedzinie tradingu na szybkich rynkach. Więcej informacji na temat szkoleniowca na: http://forexinstitute.pl/o-nas/

Tematyka szkolenia:

Jakimi systemami „grają” najlepsi?

Jak wybrać odpowiedni system dla siebie?

Jak znaleźć te setupy, które najlepiej płacą?

Kiedy interesować się psychologią tradingu, kiedy zaczyna mieć znaczenie?

System MM od tysiąca złotych do miliona w 6 lat.

Fazy rozwoju tradera: w jakiej jesteś i jak zrobić kolejny krok?

Wstęp darmowy:

Harmonogram Szkolenia:
17.20 I Część Szkolenia
18.20 Przerwa
18.35 II Część Szkolenia
20:00 Planowy Koniec szkolenia. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.03.2013 o godzinie 15:30 z tematu "Szkolenie: Jak wygląda najszybsza ścieżka do systematycznych zysków z inwestowania?"
Magdalena Kaczmarek

Magdalena Kaczmarek Specjalista ds.
Sprzedaży i
Organizacji Szkoleń,
AP Eduka...

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...


Obrazek


Serdecznie zapraszamy na szkolenie otwarte z zakresu:

Nowoczesnych narzędzi sprzedaży i negocjacji

Gdańsk, 19-20.03.2013r.


Szkolenie poprowadzi nasz trener z ponad 12-letnim stażem w prowadzeniu szkoleń z zakresu budowania zespołu, współpracy i odpowiedzialności indywidualnej i zespołowej, efektywnej komunikacji, technik sprzedaży i negocjacji oraz profesjonalnego kontaktu z klientem, technik wpływu na siebie i innych, technik twórczego rozwiązywania problemów oraz technik szybkiego zapamiętywania, integracji i motywacji.

Obrazek
Miała przyjemność współpracować z wieloma firmami z różnych branż, między innymi: Polska Grupa Energetyczna, Johnson&Johnson Sp. z o.o., Good Luck Club, Hurtap SA, GlaxoSmithKline, Bank Śląski, BASF Poligrafia, Pan Dragon Sp. z o.o., Makro Cash&Cary, Philip Morris, Tesco Polska, Polska Grupa Farmaceutyczna, Poczta Polska, ING Nationale Nederlanden, PZU, Apple Premium Reseller USE, Multibank, Polkomtel, ZUS Gdańsk i wiele innych…

Szczegóły szkolenia znajdziecie Państwo na stronie szkolenia, która znajduje się TUTAJ

Kalendarz innych szkoleń otwartych dostępny TUTAJ

Zapraszamy!Magdalena Kaczmarek edytował(a) ten post dnia 05.03.13 o godzinie 11:54
Ewa Benecka

Ewa Benecka Accountant

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Rekrutacja dla studentów UG! :)


Obrazek
Anna  Kamyszek-Cieślar czyk

Anna
Kamyszek-Cieślar
czyk
Psycholog, Trener,
Coach

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...


Obrazek


· Chcesz zwiększyć swoją pewność siebie?
· Masz problem z wyborem studiów, zaliczeniem przedmiotu, napisaniem pracy dyplomowej?
· Planujesz swoją karierę zawodową? Jesteś niezdecydowany, którą drogę wybrać?
· Masz problem z motywacją/ systematycznością?
· Twój związek jest burzliwy? Macie problem z dogadaniem się?
· Masz problem ze zrozumieniem Twojego partnera?
· Chcesz rozpocząć własny biznes ale nie wiesz od czego zacząć?

JEŚLI ODPOWIEDŹ BRZMI TAK A JESTEŚ W WIEKU 18-30 LAT ZAMÓW SESJE INDYWIDUALNEGO COACHINGU ON-LINE, PODCZAS KTÓRYCH WSPÓLNIE POPRACUJEMY NAD TWOIMI CELAMI!

Projekt COACHING UNDER 30 został stworzony z myślą o młodych ludziach, którzy stoją przed ważnymi wyborami życiowymi i mają wątpliwości (trudności) jak sobie z nimi poradzić. Dla osób, które mają cel ale nie stworzyli jeszcze drogi by go osiągnąć oraz dla Tych, którzy nie wiedzą gdzie zmierzają. Dla osób mających trudność z motywacją i dla tych, którzy działają, ale chcą osiągnąć jeszcze więcej!!
I wreszcie COACHING UNDER 30 jest stworzony dla młodych ludzi, którzy za niewielkie pieniądze mogą zmienić swoją przyszłość od DZIŚ!

Ø Ile sesji potrzebujesz zamówić?
To zależy od Ciebie. Zwykle jeden proces coachingowy trwa zwykle 7- 8 sesji.

Ø Ile trwa jedna sesja?
Sesja coachingowa trwa zwykle do 60 min.

Ø Gdzie odbywają się sesje?
Sesje przeprowadzane są za pośrednictwem komunikatora skype/telefonu.

Ø Jak często odbywa się sesja?
Sesje odbywają się co 7 – 14 dni.

Ø Ile kosztuje sesja coachingowa?

Koszt jednej sesji coachingowej wynosi zwykle 100-300 złotych. W ramach projektu COACHING UNDER 30 – cena jednej sesji wynosi TYLKO 30zł!! Czyli cały proces coachingu będzie kosztował Cię zaledwie 240zł !
Dodatkowo GRATIS otrzymujesz zapis audio sesji (by móc do nich wrócić), imienny certyfikat ukończenia procesu coachingowego oraz możliwość korzystania ze wsparcia Coacha pomiędzy sesjami!

Jeśli jesteś zainteresowany naukę coachingu lub sesjami na żywo w Gdyni cena wynosi 90zł/sesję.

Ø Jak mogę zamówić COACHING UNDER 30?

Wyślij e-mail o treści “ COACHING UNDER 30” z Twoim numerem telefonu i krótkim opisem dlaczego decydujesz się na coaching na adres annakamyszek@gmail.com Skontaktuję się z Tobą telefonicznie, aby ustalić termin sesji.

Ø Masz pytania? Pozostaję do Twojej dyspozycji telefonicznie pod numerem +48 784 196 995 lub na skype: anna.kamyszek, e-mal: annakamyszek@gmail.com

Pozdrawiam Cię serdecznie,
Anna Kamyszek
Anna Lac

Anna Lac właściciel,
AL-TRAVEL

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Kurs Specjalista ds. Turystyki z językiem angielskim

TERMIN
23.03.2013 do 31.03.2013 - sob, niedz, godz. 8-16 750 zł za kurs
13.04.2013 do 21.04.2013 - sob, niedz, godz. 8-16 750 zł za kurs
11.05.2013 do 19.05.2013 - sob, niedz, godz. 8-16 750 zł za kurs
08.06.2013 do 16.06.2013 - sob, niedz, godz. 8-16 750 zł za kurs
06.07.2013 do 14.07.2013 - sob, niedz, godz. 9-17 750 zł za kurs
17.08.2013 do 25.08.2013 - sob, niedz, godz. 9-17 750 zł za kurs
14.09.2013 do 22.09.2013 - sob, niedz, godz. 9-17 750 zł za kurs

Wychodząc naprzeciw zmianom zachodzącym narynku pracy proponujemy kompleksowe szkolenie zawierające techniki sprzedaży, systemy rezerwacyjne oraz obsługę w biurze podróży i elementy przygotowania ofert dla klientów- Specjalista ds. Turystyki z j. angielskim

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

- Profesjonale przygotowanie do pracy w zawodzie Specjalista Ds. Turystyki
- Zdobycie wiedzy o rynku turystycznym, mechanizmach rządzących w branży turystycznej, czynnikach mających wpływ na zachowanie konsumentów
- Nauka od doświadczonych praktyków i trenerów
- Możliwość skorzystania z gotowych narzędzi szkoleniowych do bezpośredniego wykorzystania w praktyce
- Poznanie środowiska specjalistów i wymiana doświadczeń

ADRESACI SZKOLENIA:
Kurs Specjalista ds. Turystyki kierujemy do wszystkich zainteresowanych podjęciem pracy zarówno w stacjonarnym biurze podróży jak i portalu internetowym.

Wiarygodność i rzetelność
Nasza firma jest Instytucją Szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem 2.22/00097/2012 Po zakończeniu szkolenia otrzymają Państwo dyplom oraz zaświadczenie.

Materiały szkoleniowe

Proponujemy Państwu dwie opcje szkolenia: wersja standard lub wersja rozszerzona z materiałami na tablecie (opcja dodatkowo płatna 250 zł). Gadżet po zakończeniu szkolenia przechodzi na własność kursantów. Zapisz się na szkolenie z tabletem. Dowiedz się jak otrzymać tablet, skontaktuj się z nami biuro@altravel.pl Anna Lac tel. 507222908 lub 58 710-06-05

konto usunięte

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...


Obrazek

Temat: INFORMACJE O IMPREZACH, WARSZTATACH, WYKŁADACH,...

Nie czekajcie na wiosnę. Zapraszamy wszystkich w Trójmieście tam, gdzie zawsze jest lato:)

Najlepsze Last Minute w Trójmieście na http://najlepszelastminute.pl

Egipt, Sharm el Sheikh - Hotel Three Corners Palmyra 4*
Ocena gości 7.5/10
All inclusive

wylot 02.04 z Gdańska

!!! 2159 zł za osobę/ 7 dni !!!!

Link do oferty: http://tiny.pl/h8m9n

Zapraszam do kontaktu :)
Iza (504 84 94 11 lub iza@avocadotravel.pl)
http://www.facebook.com/BiuroPodrozyAvocadoTravel
http://avocadotravel.pl


Obrazek

Następna dyskusja:

Informacje o imprezach dla ...




Wyślij zaproszenie do