Justyna Kucharska

Justyna Kucharska Specjalista ds.
promocji

Temat: Wydarzenia Biznesowe

Już w najbliższą sobotę (13 grudnia) zapraszam do Hotelu Mercure na gdańską edycję BEZPŁATNEGO wydarzenia „Kariera IT” - spotkanie networkingowe dla osób związanych z branżą IT w Pomorskim!

Czekają na Państwa ciekawe prelekcje, warsztaty, pokazy nowinek technologicznych, konkursy z nagrodami i oczywiście możliwość zapoznania się z aktualnymi i najlepszymi ofertami pracy z województwa pomorskiego.

Pracodawcy, którzy będą prowadzić wstępną rekrutację: Sygnity, NBC, IT Kontrakt, Bank BPH.

Tematy prelekcji:
- EntityFramework 6 – wady i zalety
- Działające oprogramowanie ponad obszerną dokumentację. Czyli jak stworzyć dokumentację projektu IT w zgodzie z manifestem Agile
- Refaktoryzacja Kodu (C#)
- Architektura współczesnych gier video
- Zastosowanie Bitcoin w niedalekiej przyszłości
* warsztat: Zbuduj sobie serwerownię czyli chmura do usług

Ponadto:
- pokaz druku gogli oculus rift i robotów
- wartościowe nagrody do wygrania
- spotkanie z doradcą zawodowym

Więcej informacji i rejestracja na stronie wydarzenia:
http://careercon.pl/konferencja/kariera-it-gdansk-13-1...

Zapraszam serdecznie :)
Monika S.

Monika S. Reklama i marketing

Temat: Wydarzenia Biznesowe

Zapraszam przedsiębiorców i studentów do skorzystania z bezpłatnych konsultacji, jak również obserwowania naszych aktualności, gdzie znaleźć można wiele cennych porad.

9 CZERWCA Księgowi w Polsce obchodzić będą swoje święto - Dzień Księgowego.
Biuro Rachunkowe 2+1 zaprasza na świętowanie razem z nami cały tydzień!

(TY)DZIEŃ KSIĘGOWEJ Z 2+1
8-12 czerwca 2015
Gdańsk, ul. Matejki 6
Gdynia, ul. Abrahama 26/11

DLA PRZEDSIĘBIORCÓW:
• Bezpłatne konsultacje z księgową, dla osób które otworzyły własną firmę lub mają to w planach.
• Konkursy z nagrodami i rabatami
• Słodki poczęstunek w biurze 2+1 w Gdańsku i Gdyni
Uchylimy rąbka tajemnicy i pokażemy 2+1 od kuchni, m.in. :
• Zwierzenia Księgowej, czyli czego nie wiesz o księgowej
• Krótka historia jednego dokumentu, czyli co się dzieje z Twoimi dokumentami?
• Rockowa Księgowa, czyli jak księgowe łamią stereotypy
• Nasze centrum zarządzania, czyli trochę o Zarządzie 2+1

DLA STUDENTÓW:
Bezpłatne konsultacje pod kątem kariery, podczas których możesz zapytać m.in.:
• jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej?
• jak wygląda praca księgowej w biurze rachunkowym?
• czego oczekuje od Ciebie przyszły pracodawca?

Sprawdź szczegóły i śledź nas na:
https://www.facebook.com/BiuroDwaPlusJeden
http://dwaplusjeden.com


Obrazek
Kinga Drzał

Kinga Drzał marketing and
communication
manager, Code
Sprinters

Temat: Wydarzenia Biznesowe

Zostań Professional Scrum Masterem!
Już dziś zapraszamy na publiczne certyfikowane szkolenia Professional Scrum Master w Gdańsku 23-24 lipca oraz 20-21 sierpnia w Szczecinie. Zapewniamy wsparcie najlepszych trenerów Scrum.org (PST).
Więcej informacji i zapisy na: http://agileszkolenia.pl/szkolenie/professional-scrum-...

konto usunięte

Temat: Wydarzenia Biznesowe


Obrazek


Obrazek


Szkolenia otwarte

W imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER serdecznie zapraszam do udziału w przygotowanych przez nasz zespół szkoleniach otwartych:

30 września 2015r. Gdańsk
Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA) dla początkujących. Kompendium obowiązujących przepisów od podstaw – 1-dniowe warsztaty praktyczne..
Program szkolenia oraz szczegóły organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

26 października 2015r. Gdańsk
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji./b]
Program szkolenia oraz szczegóły organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

02-04 grudnia 2015r. Gdańsk
[b] Kompendium Prawa Zamówień Publicznych w praktyce. 3-dniowe warsztaty uwzględniające nowelizację przepisów oraz analizę najczęściej popełnianych błędów..

Program szkolenia oraz szczegóły organizacyjne : http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...
Marcin Młynarczyk

Marcin Młynarczyk Bezpieczna
optymalizacja
podatkowa.

Temat: Wydarzenia Biznesowe

https://www.facebook.com/events/151392868542752/

Zapraszam na piąte spotkanie Sam Sobie Sterem na którym naszym prelegentem będzie Maciej Świerczyński:

- Dyrektor BNI Polska, http://www.bnipolska.pl/
- Prezes zarządu w firmie Network Way sp. z o.o., http://www.networkway.pl/
- Członek Konwentu Seniorów SF BBC,
- Mentor w AIP.

W pierwszej części opowie nam o swoim 10 letnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Jego startowej hossie, bankructwie i już obecnych sukcesach.

W kolejnej części dowiemy się w jaki sposób dzięki NETWORKINGOWI można zwiększyć sprzedaż o 400%
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz President Marka jest
kobietą, CEO
Biznesnafali.pl, COO
Th...

Temat: Wydarzenia Biznesowe

Lato w środku zimy! Zapraszamy na seminarium "Zostań agentem nieruchomości Rejonu Morza Śródziemnego", 6 lutego 2016, hotel Marriott Gdynia

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na seminarium, które będzie poświęcone sprzedaży nieruchomości w rejonie Morza Śródziemnego. Obecnie oferujemy domy, apartamenty i mieszkania na Cyprze Północnym w Hiszpanii oraz Turcji. Wszystkie nieruchomości usytuowane są bezpośrednio nad brzegiem Morza Śródziemnego, bądź w pobliżu plaż tego ciepłego i pięknego akwenu.

Podczas seminarium, uczestnicy uzyskają wszelkie niezbędne informacje dotyczące poszerzenia swojej dotychczasowej oferty o portfolio proponowanych przez nas nieruchomości lub/oraz rozpoczęcia działań „od zera” z kompletnym, gotowym modelem biznesowym.


Obrazek


SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!

Agenda Seminarium IPP – International Partnership Program


09:30 – Rejestracja, odbiór materiałów informacyjnych
10:00 – Powitanie i prezentacja prelegentów
10:20 – Film promujący siedzibę firmy i Cypr Północny
11:10 – Historia i struktura IPP – założyciel Stephan Menzies – wypowiedź tłumaczona
11:40 – Przerwa kawowa
12:00 – IPP – kompletny model biznesowy
12:30 – System wynagrodzeń w IPP kontra wynagrodzenia agentów w Polsce
13:00 – Przerwa na lunch
13:40 – Rynek nieruchomości na Cyprze, w Hiszpanii i Turcji
14:10 – Zakup nieruchomości – warunki i korzyści
14:40 – Przerwa kawowa
15:00 – Pakiet IPP – dlaczego będziesz chciał do nas dołączyć
15:30 – Twój IPPTouch – dedykowany dla IPP, stworzony przez nas system obsługi klienta (CRM)
15:45 – Better Globe – oficjalny partner IPP w Afryce
16:00 – Panel dyskusyjny (pytania i odpowiedzi)
17:00 – Zakończenie
17:10 – Umowy partnerskie w szczegółach dla zainteresowanych

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Aby uczestniczyć w Seminarium IPP ACCELERATE należy wypełnić prawdziwymi danymi formularz on-line:
http://morzesrodziemne.com/ippaccelerate
oraz dokonać opłaty w wysokości 100PLN.
Liczba miejsc na seminarium jest ograniczona, decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń.

WAŻNE !!!
Każda prawidłowo zarejestrowana osoba otrzyma:
1) upominki o łącznej wartości 400PLN od Instytutu Urody AbacoSun w Gdyni
http://gdynia.abacosun.pl/pl/zabiegi-12.html
Warunkiem otrzymania upominków jest odbiór osobisty w dniu seminarium, podczas rejestracji.

2) 20% rabatu podczas najbliższej wizyty w Restauracji Coco, za okazaniem identyfikatora IPP.
http://coco.net.pl/

Dodatkowe informacje na temat seminarium i płatności dostępne na stronie:
http://morzesrodziemne.com/ippaccelerate
Edyta S.

Edyta S. SUKCES Centrum
Rozwoju

Temat: Wydarzenia Biznesowe

Delegowanie i motywowanie poprzez coaching
Terminy szkolenia : 18-19 lutego 2016r.  Warszawa,  10-11 marca 2016r.  Gdańsk,
7-8 kwietnia 2016r.  Gdańsk

Cel szkolenia: Rozwój menedżera w kierunku wiedzy, umiejętności i postawy coacha w celu nabycia podstawowych narzędzi coachingowych stosowanych do delegowania obowiązków i motywowania pracowników

Dzięki warsztatowi uzyskasz odpowiedzi na następujące pytania:
Czym jest coaching i dlaczego jest taki modny?
Co zyskam ucząc się coachingu?
W czym pomoże mi postawa menedżera w roli coacha?
Jak mogę lepiej sobie radzić z codziennymi zadaniami?
Jak skuteczniej rozmawiać z ludźmi?
Jak uczynić pracowników współodpowiedzialnych za wspólny sukces firmy?
Jak delegować zadania i jednocześnie mieć kontrolę nad tym co się dzieje?
Jak motywować i inspirować swoich ludzi do pracy?

Koszt szkolenia w Warszawie: 1070pln + 23% VAT
Koszt szkolenia w Gdańsku : 870pln +23%VAT
Sesja wdrożeniowa „follow­up” gratis!!!

Szczegółowe informacje:
http://www.sukcescr.pl/delegowanie-i-motywowanie-poprz...

Komunikacja zorientowana na rezultaty 
Terminy szkolenia :  26 lutego 2016r. Warszawa, 18 marca 2016r. Gdańsk, 22 kwietnia 2016r. Gdańsk

Cel szkolenia: Rozwój umiejętności komunikacyjnych w celu usprawnienia pracy menedżera

Dzięki warsztatowi uzyskasz odpowiedzi na następujące pytania: 
Jak usprawnić swoją komunikację zarówno z pracownikami jak i ze współpracownikami?
Jak rozmawiać z podwładnymi o celach?
Jak monitorować postępy?
Jak konstruktywnie rozmawiać o problemach?
Jak prowadzić podsumowania zadań i projektów?
Jak usprawnić najważniejsze umiejętności związane z komunikacją?
Poznaj sposób komunikacji zorientowany na osiąganie rezultatów, naucz się słuchać, okazywać zrozumienie, zadawać odpowiednie pytania, konstruktywnie rozwiązywać problemy tak, aby zmieniać je w inspirujące zespół wyzwania. Odpowiednia komunikacja to klucz do sukcesu, bo jak inaczej precyzyjnie przekazywać zadania, wizje, oczekiwania i informacje rozwijające pracownika.

Koszt szkolenia w Warszawie: 550pln + 23% VAT
Koszt szkolenia w Gdańsku : 550pln +23%VAT
Sesja wdrożeniowa „follow­up” gratis!!!

Szczegółowe informacje:
http://www.sukcescr.pl/komunikacja-zorientowana-na-rez...

Szczegółowe informacje:

SUKCES Centrum Rozwoju
e-mail:biuro@sukcescr.pl
tel. 507 366 167
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Wydarzenia Biznesowe

Zapraszamy do udziału w VII edycji ogólnopolskiego Kongresu:
„SMART CITY - założenia i perspektywy"
28 kwietnia w Gdańsku

Wydarzenie pod patronatem:
- Ministerstwa Cyfryzacji,
- Ministerstwa Energii,
- Prezydenta Miasta Gdańsk,
- Prezydenta Miasta Gdynia,
- Prezydenta Miasta Szczecin.

Kongres SMART CITY - założenia i perspektywy to forum wymiany opinii, doświadczeń i dobrych praktyk inteligentnych miast. Wydarzenie stanie się również okazją do zaprezentowania i konsultacji nowoczesnych technologii. Spotkanie organizowane jest w Gdańsku już po raz drugi.

Partnerzy kongresu: Comarch S.A., Thinkit Consulting Sp. z o.o..

Podczas kongresu odbędą się cztery debaty dyskusyjne:
1. INTELIGENTNE WYKORZYSTANIE ENERGII
2. TRANSPORT EKOLOGICZNY
3. INFRASTRUKTURA
4. NOWE TECHNOLOGIE


Więcej informacji: http://successpoint.pl/smart-2016-gdansk

Do bezpłatnego udziału w kongresie zapraszamy:
- władze centralne - Parlament RP, Rząd RP, administracja rządowa;
- władze administracji samorządu terytorialnego - gminy, powiaty i województwa;
- przedstawicieli organów naczelnych i urzędów centralnych, jednostek podległych oraz służb mundurowych;
- władze uczelni wyższych i instytucji badawczo-rozwojowych oraz przedstawicieli Polskiej Akademii Nauk;
- inwestorów krajowych i zagranicznych;
- organizacje zrzeszające przedsiębiorców oraz organizacje samorządu gospodarczego, otoczenie biznesu;
- przedsiębiorców;
- media branżowe.

- -
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Justyna C.

Justyna C. Event Marketing
Specialist

Temat: Wydarzenia Biznesowe


Obrazek

Czy wiesz jak usprawnić zarządzanie i funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa czy instytucji, bez względu na wielkość i branżę?

Zapraszam serdecznie już wkrótce na bezpłatną konferencję Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie, która odbędzie się już 6 grudnia w Gdańsku!

Idealne spotkanie dla wszystkich, którzy są zainteresowani nowoczesnymi i funkcjonalnymi narzędziami do zarządzania informacją, automatyzacji firmy oraz digitalizacji i archiwizacji dokumentów.

W trakcie spotkania będzie można wysłuchać kilku ciekawych prelekcji prowadzonych przez Ekspertów praktyków m.in. o: Data Lake, RODO w elektronicznej dokumentacji, Robotyzacji Procesów Biznesowych (RPA) oraz oczywiście rozwiązaniach do obiegu dokumentów.

Szczegóły i formularz bezpłatnej rejestracji: https://gigacon.org/event/eoif_gda_18/

Następna dyskusja:

Imprezy biznesowe




Wyślij zaproszenie do