Agata
Stasiak
Customer Care,
Questus
Temat: Professional Diploma in Marketing - pretesty
Nowa formuła programu DM jest szyta na miarę i wspieraindywidualny rozwój uczestników. Oprócz zajęć stacjonarnych
budujących rzetelną wiedzę w zakresie marketingu, obejmuje także
coaching, pracę z tutorami oraz usystematyzowaną pracę własną
pomiędzy sesjami, opartą na Indywidualnym Planie Rozwoju (IPR).
IPR powstaje w wyniku serii pretestów prowadzonych przed
rozpoczęciem programu. Ich wyniki weryfikują kandydatów, a dla
tych, którzy kwalifikują się do udziału w programie stanowią
punkt wyjścia dla ich indywidualnej ścieżki rozwoju. Mamy bowiem
świadomość, że każdy z nas ma inny poziom wiedzy,
doświadczenia, jest na nieco innym etapie kariery zawodowej oraz
preferuje różne style uczenia się.
Pretesty obejmują ocenę poziomu wiedzy, identyfikują style
uczenia się, badają aspekty osobowościowe i rozwojowe. To dla nas
wskazówka, jak zaprojektować ścieżkę rozwoju, aby każdy z
uczestników w jak najpełniejszy sposób wykorzystał czas i
szansę, jaką daje udział w programie, współpraca z trenerami,
tutorami i innymi uczestnikami.
IPR oznacza dostosowanie w zakresie m.in.:
Pracy zdalnej i zadań dodatkowych
Sesji coachingowych
Doboru trenerów i tematyki
Materiałów rozwojowych
Kwalifikujesz się do udziału w programie? Aby uzyskać do dostęp
do pretestów wystarczy wypełnić formularz na stronie:
http://www.questus.pl/pl/page/242
Gorąco zachęcam do sprawdzenia swoich umiejętności.
W razie pytań pozostaję do dyspozycji.
Agata Stasiak
Project Manager
QUESTUS
astasiak@questus.pl
601-052-704